Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Racire Motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Racire Motor

    Salut,am avut un accident,cineva mi-a busit masina in parcare si,in fine,dupa ce am scos-o din service,toate bune si frumoase pana am calat motorul.Problema este ca n-am avut nici un senzor in bord care sa-mi indice nivel scazut in vasul de expansine ,sau temperatura mare la lichidul de racire.Vina imi apartine si mie ca n-am verificat nivelul de lichid de racire,dar fiindca am luat-o din service si n-am avut nimic care sa-mi dea de banuit ce se intampla am furat-o grav.Ce vreau sa stiu este daca la Toyota Avensis 1.8 ,129HP din 2006 exista acest senzor de nivel pe vasul de expansiune al lichidului de racire(ma gandesc ca nu au mai conectat nici sonda aia,d-apoi sa mai si completeze cu antigel).

  • #2
    Nu ai sonda de nivel pe masina. Ai sonda de temperatura. Daca nu ar fi fost cuplata ti-ar fi aprins "check engine" in bord.

    Comment


    • #3
      daca nu ti se aprinse nici un bec , ori nu a mers sonda de temp a apei , ori a scos cineva mufa ... sau becul ars la bord ...oricum nu cred ca e vina ta ... cand se repara o mashina se da totul oki .tu oricum poti dovedi ca nu merge sonda .

      Comment


      • #4
        Originally posted by zeus View Post
        daca nu ti se aprinse nici un bec , ori nu a mers sonda de temp a apei , ori a scos cineva mufa ... sau becul ars la bord ...oricum nu cred ca e vina ta ... cand se repara o mashina se da totul oki .tu oricum poti dovedi ca nu merge sonda .
        daca ar fi scos cineva mufa s-ar fi aprins "check engine" si ar fi gasit codurile p0115 sau p0118, coduri universale referitoare la sonda de temperatura. Nu exista masini moderne care sa nu aprinda motorul cand nu functioneaza aceasta sonda! Este esentiala in functionarea motoarelor si in managementul acestora.
        In concluzie, daca nu s-a aprins becul de temperatura pentru ca sonda era scoasa, inseamna ca s-a aprins becul de motor.
        Daca nu ma crezi, scoate mufa de la sonda de temperatura si vei vedea ca se aprinde "check engine".
        In al doilea rand, masina oricat de lovita ar fi fost in parcare nu avea cum sa ajunga in asa hal incat ar trebui dat motorul jos. Deci nu s-a umblat la sonda de temperatura care se afla pe chiulasa, in partea superioara a motorului.

        Dar este posibil ca berbecul de mecanic sa fi uitat sa toarne antigel in motor.

        Comment


        • #5
          Nu am avut nici un bec ars in bord ca ele s-au aprins cand am pus contactul,iar indicatorul de temperatura indica normal (statea acul la jumatate...acum nu mai retin ce scala are termometrul ca sa va spun exact).Pe autostrada a inceput sa se auda un tzacanit usor la motor si initial am crezut ca este lantul de distributie,dar se auzea numai cand acceleram si apoi deceleram brusc.Zgomotul s-a inrautatit pe masura ce ma apropiam de bucuresti.Asa ca am oprit intr-un peco si acolo am lasat-o.Un prieten de al meu care s-a dus sa ridice masina (ca eu am iesit la ocazie ) mi-a zis ca a adaugat 3 litri de apa in radiator dar zgomotul inca exista.
          Acum dupa ce am mai auzit cateva pareri : "se pare ca ar fi de la pompa de apa de vreme ce motorul inca merge"
          Nici nu stiu ce sa mai cred,oricum o sa duc masina la Toyota de data asta sa-mi faca un P/V de constatare si apoi ma duc peste cei de la service (Motors Pronto Constanta).
          M-a costat reparatia 9860 ron,asa ca credeti-ma ca sunt disperat,mai ales ca trebuie sa ma judec si cu aia de la Carpatica sa-mi dea banii.
          Va multumesc frumos pentru toate sugestiile pe care mi le dati.

          Comment


          • #6
            Cum am spus mai cateva zile in urma,am dus masina la Toyota sa vada care este problema la motor,si cei de acolo mi-au spus ca este de la arborele cotit care se pare ca nu a mai primit ulei de ungere.Din probleme in probleme,saracul motor,n-a avut suficient lichid de racire,dupa ce a iesit din service,ba n-a mai primit ulei de ungere....si becurile din bord erau toate "fericite"......

            Comment


            • #7
              Cine ma poate ajuta cu informatii/documente legate de clasificarea antigelului, pe clase A, B, C si D: diferente, caracteristici, metode de identificare si mai ales STAS (numar, eventual chiar si copie ).
              Multumesc anticipat.

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
              Politica de Securitate Google