Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Comparatie consum - Carte vs Realitate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mariusx
    replied
    Eu sunt multumit de consum la masina mea.
    Recent am facut 1000 km iasi - bucuresti - iasi - botosani.
    Traseul a fost facut intr-o singura zi, si am cam calcat-o.
    Primi 130 km i-am facut intr-un regim mai econom: 60-80 in localitate si 100-120 in afara. Consumul mediu pentru aceasta distanta a fost de 6.0
    Dupa asta am vazut ca s-ar putea sa intarzii am inceput sa o calc. Eram curios si cum se comporta. Asa ca i-am dat si 180 km/h si mergea si mai mult dar erau mai multe masini. Oricum cand i-am dat 180 pentru cativa km ... mi-a sarit consumul mediu de la 6.0 la 6.4.
    iar restul de 270 km i-am facut intr-un regim destul de accelerat.Multe depasi in regim turat viteze intre 120 -160 km/h.

    La intrare in bucuresti aveam mediu 6.9 iar dupa 30 km de bucuresti aveam 7.4. Era vineri si a trebuit sa trec prin obor de 2 ori (era weekend-ul cand a fost inchis, noroc de gps ca am luat prin cartiere si am scurt cel putin 30 min de asteptare :P )

    De la bucuresti pana la iasi am calcat-o si mai tare. si consumul s-a stabilizat undeva intre 7.0 si 7.1. La final dupa 1000 km aveam 7.1.

    Tinand cont ca un prieten de al meu are vw passat 2.0 130 cai si in acelas regim i-a luat 6.6 l/100, pot sa zic ca pe mine ma costa mai putin drumul :
    6.6 * 4.4 = 29.04 Ron si 7.1 * 3.78 = 26.84.
    In oras in ultima luna consumul exclusiv oras (iasi) pe distante scurte in general ~ 3 km si tot timpul cu motorul rece am reusit sa scot consumul mediu de 9.5. Ce e drept un mers normal .. nu turat si nici chiar babesc.

    Tinand cont de toate astea ... nu imi pare rau ca mi-am luat benzina.
    Si am inteles ca s-ar putea sa mai coboare consumul pana in jur de 10k.

    Leave a comment:


  • codrellu
    replied
    Originally posted by ovidiudinutm View Post
    Cam greu e inteles cum poti merge la un regim cu turatii aproape de rosu, in Bucuresti.
    Asta ar insemna ca treptele de viteza de la 3 in sus sa nu le folosesti mai deloc.
    La 6000 in a 3-a esti la 120 km/h.

    Pai nu o lua si tu "ad literam". "Frecvent" nu inseamna ca la fiecare plecare de pe loc o duc in 6000 rpm, ci doar ca nu ma feresc de turatia aia, atunci cand vreau sa fac o manevra rapida. Nu intelege ca merg cu 120 prin oras, ca nu mai aveam carnet de mult.

    Ideea e ca merg destul de sportiv, deci nu ma gandesc la consum. A nu se intelege ca imi place sa "tai fata", sunt un sofer destul de disciplinat, dar imi place sa mai bag mintile la loc in capul unora cu loganuri "tunate" sau alte marci auto, pe care habar n-au sa le conduca (a nu se intelege ca sunt vreun Titi Aur sau Christian Loeb in devenire).

    Multumesc pentru rabdarea de a citi ce aberez si eu pe aici.

    Sa fiti iubiti.

    Leave a comment:


  • ovidiudinutm
    replied
    Originally posted by codrellu View Post
    Salutare.

    Al meu 1,6 VVTi e destul de setos; adevarat e ca si eu am piciorul cam greu .

    Acuma serios.

    Mergand ca pensionarul: schimb la 2000 rpm, folosit treapta 5 ff. des, mers maxim 50 kmph, am reusit, IN BUCURESTI (atentie mare, consuma si cand stai ca dobitocul la semafor, pentru ca au visat basel si cu vide-anu, noaptea, proiecte faraonice) sa scot un 10,5; deci nu foarte sus fata de ce declara producatorul.

    Consumul real, practicat de mine (6000 rpm frecvent ) este de 13-13,5.
    Cam greu e inteles cum poti merge la un regim cu turatii aproape de rosu, in Bucuresti.
    Asta ar insemna ca treptele de viteza de la 3 in sus sa nu le folosesti mai deloc.
    La 6000 in a 3-a esti la 120 km/h.

    Leave a comment:


  • zorro
    replied
    Sigur mai scade, dar nu se apropie de zero niciodata!

    Leave a comment:


  • codrellu
    replied
    Salutare.

    Al meu 1,6 VVTi e destul de setos; adevarat e ca si eu am piciorul cam greu .

    Acuma serios.

    Mergand ca pensionarul: schimb la 2000 rpm, folosit treapta 5 ff. des, mers maxim 50 kmph, am reusit, IN BUCURESTI (atentie mare, consuma si cand stai ca dobitocul la semafor, pentru ca au visat basel si cu vide-anu, noaptea, proiecte faraonice) sa scot un 10,5; deci nu foarte sus fata de ce declara producatorul.

    Consumul real, practicat de mine (6000 rpm frecvent ) este de 13-13,5.

    Personal cred ca e un consum decent pentru 124 bhp, in conditiile in care imi place sa aud motorul. Mai mult, fata de dieselul pe care l-am avut inaintea Rollei (90 bhp, turbo cu intercooler), ca bani alocati lunar carburantulu, benzina imi pare un pic mai avantajoasa (poate si din cauza ca motorina e mai scumpa ca benzina).

    In afara bucurestiului, pe DN, fara sa ma dau prea tare la ea (maxim 120 si pentru perioade scurte, in depasiri, in rest cam 90-100 kmph) am scos cam 7,5.

    Pe "autobahnu` mioritic" a "papat" cam 8, dat in goarna, 140-160 kmph, chiar si 180, dar nu prea des.

    Consumuri calculate de BC-ul personal, adica litrii de pe chitanta de la PECO raportati la kilometrii de pe bord. Mentionez ca nu prea am sesizat diferente mari fata de ce calculeaza BC-ul japonez.

    Una peste alta, nu este cea mai economica masina, dar daca urmaream sa consume putin alegeam alta motorizare.

    Consumurile le-am facut asa, de amorul artei, pentru ca acest aspect ma lasa rece; vorba nevestei mele: "ce-i mai faci consumul, acuma ai cumparat-o, ura si la gara". Au si ele dreptate ceteodata.

    Hai sa fiti iubiti si sa dati pe la service odata la 15k km.

    Era sa uit; am 3500 km parcursi, deci sunt optimist, poate mai scade ...
    Last edited by codrellu; 04-18-2008, 17:07 PM.

    Leave a comment:


  • zorro
    replied
    Cam dupa 10000 km e motorul lasat, parca merge mai fain si consuma mai putin cu 0.5-1 l /100km decat in primii km.

    Leave a comment:


  • dlmarius
    replied
    Va salut. Nu stiu ce sa mai zic de consumul asta. Mie avensisul de 2.2 D4D imi consuma in oras 10% , iar afara undeva la 6.2%. Ce-i drept ca nu am decat 2000 de km dar diferenta fata de cat da cartea este cam mare.
    Spuneti-mi daca stiti cumva, daca dupa ce se mai lasa motorul o sa scada si consumul. Si cam pe la cati km poti spune ca s-a lasat motorul?

    Leave a comment:


  • PalCo
    replied
    8,2 - 8,4 in ultimii 300 km facuti numai prin oras, pe trasee scurte.

    Leave a comment:


  • claudiu
    replied
    Nu am resetat niciodata kilometrajul si ptr.2240 km imi afiseaza 5.8 l/100 km

    Leave a comment:


  • razdaf
    replied
    Am cam 1300 km la bord pana in momentul de fata , duminica am fost pana la urziceni si inapoi mers constant 110-120 7.2l

    Leave a comment:


  • hgflo
    replied
    Ca sa nu intrati in panica din cauza consumului real iata ce zic baietii de la revista Quatroruote in numarul din febuarie sub titlul " Minciuni legale - de ce nu consuma masinile ca la carte":

    " ...normele spun ca masurarea consumului si a emisiilor nu se face pe asfalt ci pe bancurile unui centru de testare. Unde trebuie sa respecte o serie de franari, reprize si acceleratii care ar trebui (conditionalul este mai mult decat indicat aici) sa reproduca cel mai frecvent regim de utilizare. Intreaga sesiune dureaza 1180 secunde, din care 780 sunt dedicate sectiunii care ar simula traficul urban (viteza medie de 19 km/h si acceleratii aproape anemice, adica la 20% din posibilitatile unui Fiat 500 1.2 si 10% din cele ale unui BMW 335i, la concurenta cu biciclistii, virtuali si acestia, care depasesc trimitand bezele) si 400 secunde pentru bucata extraurbana (viteza medie de 62,6 km/h), inca si mai pasnica. O viteza pastrata pentru doar 10 secunde dintr-un total de 400 ar trebui sa reproduca rularea in afara orasului....Aceasta norma intelegatoare (a carei redactare nu a scapat foarte probabil de presiunile grupurilor de lobby industrial) prevede ca masina sa fie in versiunea cea mai usoara, despuiata de toate accesoriile, reunind masinile in clase de greutate optimiste. Apoi testul se desfasoara cu climatizarea inchisa, in ciuda faptului ca aerul conditionat este oferit in serie pana si pentru modelele citadine si ca efortul solicitat de compresorul climatizarii duce la marirea consumului de benzina cu 20% pe sectiunea extraurbana folosita la masurarea consumurilor"............

    Iata si diferentele deconsum constatate de ei la cateva modele, adica diferenta intre consumul "pe banda" si cel din conditii reale:
    (incep cu modelele Toyota, ca astea ne intereseaza, din pacate nu zic nimic de Corolla)

    Toyota Auris 2.0 D-4D +30%
    Toyota RAV4 2.2 D-4D + 17%
    Toyota Yaris 1.0 +33%
    Toyota Yaris 1.4 D-4D +29%

    Alfa Romeo 159 1.9 JTD +28%
    Audi A6 3.0 TDI + 23%
    BMW 118d +47%
    BMW X5 3.0d +37%
    Citroen C1 1.0 + 30%
    Fiat 500 1.2 +37%
    Fiat Bravo 1.9 MJT + 34%
    Fiat Croma 1.9 MJT +23%
    Fiat Punto 1.3 MJT +26%
    Fiat Punto 1,4 +28%
    Fiat Panda 1.2 +21%
    Ford Mondeo 2.0 TDCi +36%
    Ford S-Max 2.0 TDCi +22%
    Nissan Qashqai 1.5 dCi +43%
    Opel Corsa 1.3 CDTi +37%
    RenaultTwingo 1.5 dCi + 37%
    Volvo V50 2.0 D +19%
    VW Golf 2.0 TDI GT +20%
    VW Passat 2.0 TDI +34%

    Leave a comment:


  • DanCld
    replied
    In Bucuresti eu aveam si cu motorul 1.4HDI 70cp un consum de pana la 10%. Cu asta daca se ingroasa gluma - cum am patit ieri de am facut 3.5km in 30min - ma duc in 15% instant. Problema nu e ca ne-ar minti producatorul sau ca ar avea masinile ceva - problema e orasul in care locuim si conducem

    Leave a comment:


  • OvidiuH
    replied
    Câţi km ai la bord ?

    Leave a comment:


  • razdaf
    replied
    Deci pe mine chiar ma sperie rau consumul la a mea, a ajuns la 13.5 in oras si afara chiar daca nu trec de 110 tot nu se lasa si el mai jos de 8.5.Consuma cat un 2.4 L.Ce naiba sa ii fac ?

    Leave a comment:


  • dlmarius
    replied
    Originally posted by PalCo View Post
    2.2.D4D

    In afara:
    - 4,8 l pentru viteze de pana in 90 km/h
    - 5,1 l pentru viteze de pana in 120 km/h
    - 6,8 l pentru o fugareala continua cu viteze cuprinse intre 140 - 160 km/h

    In oras:
    - intre 8 si 9 l, cu motor cald si trafic relaxat
    - intre 9,5 si 11 l , cu motor rece si trafic prost

    Depinde si de stilul de condus. Daca nu-ti pasa de bani, poti ridica valorile. Eu tin la bani si incerc sa merg economic. De cele mai multe ori. Uneori ii dau ... si-mi place cum se dezlantuie. Este fantastic 2.2, ai si putere (cand ai nevoie), ai si consum rezonabil.
    Salut, vreau sa-mi spui parerea ta despre avensis D4D de 2.2, daca ai avut probleme cu ea si daca esti multumit.

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
Politica de Securitate Google