Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

motor mai performant

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • motor mai performant

    Am o toyota din 2007, motor de 129 CP as vrea sa-i mai cresc un pic puterea ca parere aveti? se merita? daca a facut cineva, il rog sa ma sfatuiasca
    va multumesc
    Dragos Munteanu Iasi

  • #2
    Originally posted by doctor_munt View Post
    Am o toyota din 2007, motor de 129 CP as vrea sa-i mai cresc un pic puterea ca parere aveti? se merita? daca a facut cineva, il rog sa ma sfatuiasca
    va multumesc
    Dragos Munteanu Iasi
    Mitsubishi Lancer


    click pe imagini pentru marire »

    • credit de la 304 EUR/luna
      Nu ai suficienti bani? Cumpara in rate!
      Sistem de rate oferit de EFIN.ro



      14.900 EUR
      (negociabil)
    • An: 2008
    • KM: 98000

    • Stare: Inmatriculata RO (Oct - 2008)
    • Caroserie: Limuzina
    • Carburant: diesel
    • Putere: 170 CP / 125 KW
    • Capacitate cilindrica: 1968 cm³

    Dotari masina: ABS , ESP , Faruri xenon , Filtru de particule , Clasa de poluare: EURO 4, Culoare: GALBEN, jante de aliaj , Inchidere centralizata , Scaune incalzite , Servodirectie , Cruise control , Geamuri electrice , Scaune piele , GPS , Oglinzi electrice , Radio/CD , Numar de locuri: De La 3 Pana La 6, Aer conditionat: Automat, Numar de usi: Patru Sau Cinci, Cutie de viteze: Manuala,

    Alte detalii: Kit tuning evo x,evacuare totala inox borla,sistem franare sport, sistem audio rockford fosgate cu navigatie mare touch screencu hard de 40 gb,dvd,9 difuzoare,subwoofer 650w,11 airbaguri,faruri bixenon autoadaptive,tapiterie piele perforata volan piele multifunctional,jante 18 cu anvelope aproape noi+jante 16 cu anvelope iarna,senzori de ploie si lumini,cheie lets-go-home,etc.


    Poate fi o varianta ....

    Comment


    • #3
      Originally posted by doctor_munt View Post
      Am o toyota din 2007, motor de 129 CP as vrea sa-i mai cresc un pic puterea ca parere aveti? se merita? daca a facut cineva, il rog sa ma sfatuiasca
      va multumesc
      Dragos Munteanu Iasi
      pentru 1.8 destul de greu poti face ceva in siguranta
      la motorizarile diesel e mult mai usor
      in ce priveste mitsubishi lancer, no comment
      Ave 1.8 Luna '08

      Comment


      • #4
        In urma deciziei de a mai pastra masina cel putin 2-3 ani as vrea sa o "curentez" putin.
        http://power-tuning.ro/listare/lista...TI_benzin.html. As lua tuningbox cat si sprint booster.
        Ce parere aveti?
        http://img204.imageshack.us/img204/4009/tucashow3np.gif

        Comment


        • #5
          Originally posted by Legionaru' View Post
          In urma deciziei de a mai pastra masina cel putin 2-3 ani as vrea sa o "curentez" putin.
          http://power-tuning.ro/listare/lista...TI_benzin.html. As lua tuningbox cat si sprint booster.
          Ce parere aveti?
          e chiar interesant..is curios ce spun specialistii de aici..ar fi o chestie daca ar scadea consumul fara sa afecteze motorul si plus de asta sa ii mai dea si ceva cai...

          Comment


          • #6
            Asteptam parerea ta,daca te hotarasti cu montajul modulului minune,pe aia de comenteaza pe forumul lor,chiar nu ii cred. Optimizarea,nu se face mai usor si mai ieftin,direct pe masina,bineinteles cu salvarea datelor initiale?

            Comment


            • #7
              Ma pus si pe mine pe gand site-ul respectiv DAR
              http://power-tuning.ro/identificati/...e-benzina.html e pt corola 1.6 vvt-i 81kw eu am acelas motor dar e pe avensis, maparile din ECU sunt la fel si pe avensis si pe corola (avand in vedere greutatea diferita a masinii) ??? Ma cam mananca palma sa iau un upgrade care sa-mi scada consumul si sa vad si ceva in plus la putere. 1.6 vvt-i-ul nou are 130 cp fata de al meu 110 datorita acelui dublu vvt-i admisie,evacuare ( eu am numa pe admisie parca).

              p.s. Vreau sa tin masina mai mult de 5 ani......

              Comment


              • #8
                Nici macar nu sunt corecte datele la 2.2 diesel d4d.....

                Comment


                • #9
                  Originally posted by mev View Post
                  Nici macar nu sunt corecte datele la 2.2 diesel d4d.....

                  http://power-tuning.ro/listare/lista...D4D_dizel.html

                  Sunt oameni care traiesc destul de bine din minciuni si ignoranta celor din jur...
                  Pe diesel astia modifica in minus informatia primita de calculatorul masinii privind presiunea din rampa... calculatorul va da comanda pompei de injectie sa creasca presiunea si astfel va creste cantitatea de motorina injectata in aceeasi perioada de timp. Creste consumul, amestecul devine bogat iar puterea creste f putin. In concluzie este minciuna.
                  la benzina prosteste calculatorul cu semnalul sondei lambda adica amestecul nu va mai fi niciodata stoichiometric... senzorul de presiune va trimite catre calculator un semnal reprezentand presiune mai mare cu minus si calculatorul va mari timpul de injectie(daca are senzor de presiune pentru ca avensisul 1.8 benzina nu are ...alta minciuna) iar semnalul de la pedala il mosifica in sensul ca ii spune calculatorului ca este pedala mai apasata decat este in realitate... In concluzie este doar o senzatie de putere mai mare iar consumul va fi cu siguranta mai mare!
                  Remaparea inseamna modificarea anumitor comenzi (timp si curent) catre actuatori (injectoare, turbina, egr) marind cu adevarat puterea motorului in anumite turatii dar pierzand la amestec corect si durata de viata a motorului...
                  Tunning inseamna modificarea fizica a motorului: supape, scaune supape, unghiuri de atac axe cu came, pistoane, biele, turbina, evacuare... dar asta inseamna si consum mai mare, durata de viata mai mica a motorului.
                  Chiptunningul...o mare abureala!
                  Aici puteti afla cateva informatii despre ceea ce inseamna motor, tunning, chiptunning: http://www.enginebasics.com/
                  Last edited by comentator; 02-22-2013, 15:52 PM.

                  Comment


                  • #10
                    praf in ochi.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by comentator View Post
                      Sunt oameni care traiesc destul de bine din minciuni si ignoranta celor din jur...
                      Pe diesel astia modifica in minus informatia primita de calculatorul masinii privind presiunea din rampa... calculatorul va da comanda pompei de injectie sa creasca presiunea si astfel va creste cantitatea de motorina injectata in aceeasi perioada de timp. Creste consumul, amestecul devine bogat iar puterea creste f putin. In concluzie este minciuna.
                      la benzina prosteste calculatorul cu semnalul sondei lambda adica amestecul nu va mai fi niciodata stoichiometric... senzorul de presiune va trimite catre calculator un semnal reprezentand presiune mai mare cu minus si calculatorul va mari timpul de injectie(daca are senzor de presiune pentru ca avensisul 1.8 benzina nu are ...alta minciuna) iar semnalul de la pedala il mosifica in sensul ca ii spune calculatorului ca este pedala mai apasata decat este in realitate... In concluzie este doar o senzatie de putere mai mare iar consumul va fi cu siguranta mai mare!
                      Remaparea inseamna modificarea anumitor comenzi (timp si curent) catre actuatori (injectoare, turbina, egr) marind cu adevarat puterea motorului in anumite turatii dar pierzand la amestec corect si durata de viata a motorului...
                      Tunning inseamna modificarea fizica a motorului: supape, scaune supape, unghiuri de atac axe cu came, pistoane, biele, turbina, evacuare... dar asta inseamna si consum mai mare, durata de viata mai mica a motorului.
                      Chiptunningul...o mare abureala!
                      Aici puteti afla cateva informatii despre ceea ce inseamna motor, tunning, chiptunning: http://www.enginebasics.com/
                      Subscriu ! Daca cel ce-si face reclama disperata cu aceste produse poate sa demonstreze pe DYNO ca-mi creste puterea la roata la valoarea pe care mi-o comunica , EU CUMPAR PRODUSELE LUI PENTRU TOTI PRIETENII MEI ... si nu am putini !!!

                      Comment


                      • #12
                        Asa e omul facut, sa fie nemultumit. Daca ai 100 de cai, vrei 110, dar ti-a bagat cineva mana in buzunar cand ai luat masina? Si aici hater-ii vor spune "de asta am avut bani". Problema e ca intr-o gama de pret, sa zicem 12.000 de euro poti alege din mai multe masini, cu motoare si putere diferite. Orice faci motorului si accesoriilor lui dupa ce masina a iesit din fabrica este bullshit. Eu am 116 cai si este suficient. Pot atinge viteze mai mult decat suficiente pt meleagurile noastre, pot depasi in siguranta si ma baga in scaun cand accelerez violent. Nu mi-as dori sa fac niciun compromis sa castig cati, 5-6 ca in plus?

                        Comment


                        • #13
                          legat de powerbox-uri pentru dieseluri..parerile sunt si da si nu..adica si tepe si pe bune..eu am facut pe vremuri o resoftare la un megane 1,9 dti si intr-adevar au mai aparut niste cai pe la motor..se simtea destul de bine diferenta..legat de powerbox-uri dupa cum spuneam, unele sunt bani aruncati, altele chiar fac treaba..de ex. un coleg de al meu si-a luat un audi a4 din germanica acum 4-5 ani si avea montat powerbox-ul. am condus si eu masina si uite ca inca merge, nu i-a crapat nimic (model a4 sedan 1,9 tdi de prin 98).cand l-a adus m-a intrebat ce-i chestia aia si i-am zis ca ii tuning (powerbox) la motor;incercase si varinate fara "cutia aia" si nu trageau asa bine. a dat-o la un moment dat jos si nu mai tragea masina la fel, era mai puturoasa.l-am montat inapoi.ideea era ca omu a luat o masina cu un powerbox de calitate din moment ce si acuma merge si nu s-a defectat nimic la motor(plus ca cine stie cat timp a mai mers si fostul proprietar cu ea asa...masina are undeva la aproape 300mii km)..sincer si pe mine ma tenteaza sa iau un powerbox dar nu stiu de la ce brand--am citit pe ceva forumuri englez ca aia aveau ceva powerbox pentru avensis-uri si erau multumiti--
                          Airbags save lifes..4WD save airbags

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google