Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Doresc sa achizitionez o Toyota Avensis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Doresc sa achizitionez o Toyota Avensis

    salutare la toata lumea.
    Dupa lungi cautari pe internet si plimbari cu diferite masini m-am hotarat sa achizitionez o Toyota Avensis dintre anii 2004-2006
    Am intrat pe acest forum, deoarece am nevoie de ajutorul vostru. Nu stiu care sunt problemele cele mai des intalnite , la ce trebuie sa fiu atent cand ma uit la un avensis, cat de fiabile sunt motoarele diesel , fac in jur de 15000 km pe an , majoritatea in oras, se merita sa cumpar un motor benzinar?
    Ar fi mai indicat sa merg eu in germania sa caut masina? sa o cumpar din romania?
    bugetul este de 5000 de euro.
    Sunt cam multe intrebari si cred ca v-am zapacit....
    Va multumesc anticipat.

  • #2
    Salutare! Eu am trecut de curand la Avensis si ma felicit in fiecare zi pentru alegerea facuta. Pentru bugetul dat iti sugerez sa vezi cateva masini in Romania (nu ai nici o garantie daca iei din Germania si nu te pricepi bine bine la masini si mai ales la Toyota) + ca drumul te duce 500 de euro (la fel si daca ti-o aduce cineva pe platforma).
    Despre probleme majore n-am gasit multe lururi, in cazul meu xenonul "orb" si cam atat.
    Daca gasesti la noi una de la proprietar, cu carte service (nu neaparat la Toyota dar sa vezi ca servisul s-a efectuat la timp) iti sugerez sa iei. Eu am fost foarte pornit sa iau benzina insa n-am gasit una care sa-mi placa ca si dotari interioare si am luat un 2.2 D-4D.
    Iti mai pot sugera sa mai citesti pe forum referitor la anii in care motoarele de 1.8 benzina au avut probleme cu papatul uleiului (daca iei 2.0 benzina te va cam usca la buzunar in oras).
    Daca ai putina rabdare iti vor mai raspunde cativa colegi cu benzinare.
    Succes!

    Comment


    • #3
      Originally posted by rotariuionut View Post
      salutare la toata lumea.
      Dupa lungi cautari pe internet si plimbari cu diferite masini m-am hotarat sa achizitionez o Toyota Avensis dintre anii 2004-2006
      Am intrat pe acest forum, deoarece am nevoie de ajutorul vostru. Nu stiu care sunt problemele cele mai des intalnite , la ce trebuie sa fiu atent cand ma uit la un avensis, cat de fiabile sunt motoarele diesel , fac in jur de 15000 km pe an , majoritatea in oras, se merita sa cumpar un motor benzinar?
      Ar fi mai indicat sa merg eu in germania sa caut masina? sa o cumpar din romania?
      bugetul este de 5000 de euro.
      Sunt cam multe intrebari si cred ca v-am zapacit....
      Va multumesc anticipat.
      Dupa cum bine ai vazut pe forum , nu sunt probleme majore la motorizarile diesel . Recomand Ave dupa 2007 deoarece vine cu 6+1 trepte de viteza , motoarele fiind foarte fiabile cu conditia sa fie facuta intretinerea la timp , cu ulei si filtre de origine . Mersul in Germania nu este o solutie , si nemtii dau inapoi km fara rusine , apoi taxa de mediu la un motor de 2 litri este cam 2400 euro . Cei 5000ai tai sunt total insuficienti pentru o asa masina ... mai asteapta sa strangi si apoi gasesti la noi una cu taxa achitata si istoric service . Bafta !

      Comment


      • #4
        Originally posted by vali44 View Post
        Dupa cum bine ai vazut pe forum , nu sunt probleme majore la motorizarile diesel . Recomand Ave dupa 2007 deoarece vine cu 6+1 trepte de viteza , motoarele fiind foarte fiabile cu conditia sa fie facuta intretinerea la timp , cu ulei si filtre de origine . Mersul in Germania nu este o solutie , si nemtii dau inapoi km fara rusine , apoi taxa de mediu la un motor de 2 litri este cam 2400 euro . Cei 5000ai tai sunt total insuficienti pentru o asa masina ... mai asteapta sa strangi si apoi gasesti la noi una cu taxa achitata si istoric service . Bafta !
        Deci motoarele in 6 trepte sunt mai fiabile si mai puternice decat cele in 5 trepte. am inteles bine?
        taxa auto este mai mica in jur de 500 euro , motoarele fiind euro4.
        daca as merge in germania as cumpara de la un privat. vreau sa evit autohaus-urile turcesti , rusesti etc..
        la ce trebuie sa fiu atent cand achizitionez un avensis.??

        Comment


        • #5
          Motoarele sunt la fel de fiabile insa diferenta o face cutia - mai multe trepte = mai bine.
          Nu m-as duce in germania, nu vad motivul. Acolo nu umbla caini cu masini in coada iar masinile sunt cel putin la fel de scumpe ca in romania (la achizitia initiala in germania o masina e mai scumpa decat in romania).
          De asemenea, eu ti-as recomanda un motor pe benzina, fie 1.8 (daca vrei compromisul perfect) fie 2.0 (daca vrei un pic mai mult zvac si nu te intereseaza atat de mult consumul). 1.6 nu, este prea mic pentru masina asta. Preferabil facelift (dupa 2007 sau 2008) pentru ca ai:
          - o directie mai buna (mai precisa, efort variabil in functie de viteza si un pic mai comunicativa);
          - antifonare un pic mai buna (si la versiunea initiala era insa ok);
          - suspensie revizuita, mai ferma fara a fi insa deranjanta (la versiunea initiala este foaaarte moale si masina are foarte mult ruliu);
          - instalatie de sunet mai buna care stie si MP3.
          - tapiseria scaunelor in stofa mult mai rezistenta (la versiunea initiala se face urata foarte repede).
          - dotari in plus (lumini automate);
          Daca totusi mergi pe versiunea initiala, nu lua motorizare 1.8 fabricata mai devreme de sfarsitul lui 2005 / inceputul lui 2006 (problema cu potentialul consum de ulei). La motoarele pe benzina singurul care este ok este 2.0.
          Personal, daca ar fi s-o iau din nou de la capat, tot 1.8 + manuala as lua. Consuma putin daca mergi calm (8.5 - 10 in Bucuresti, folosita zi de zi; 5.5 / 5.7 in afara orasului), are viata in el la ture mici (sub 2000rpm), se infige decent daca il calci pe coada si este extrem de plicticos in exploatare (in afara de revizii nu vrea altceva). Basca si intretinerea e mai simpla. Cu un diesel, ba un EGR, ba o motorina proasta, ba un suierat mic, intelegi tu.

          Din pacate, asa cum au zis si altii, bugetul este mult prea mic. Chiar daca avensis-urile sunt considerate masini foarte fiabile si generatia T25 in mod special (si sunt, eu am ~150.000km cu al meu in care a cerut doar revizii) daca nimeresti un exemplar hingherit atunci o sa te manance la propriu de bani.
          Last edited by closchkutza; 03-08-2016, 10:11 AM.

          Comment


          • #6
            Uite, 2 exemplare care ar putea fi bagate in seama:
            - http://olx.ro/oferta/toyota-avensis-...tml#a4b2f01d95
            - http://olx.ro/oferta/toyota-avensis-...tml#a4b2f01d95

            Ca idee, cand l-am luat pe al meu(2.5 ani vechime, 30.000km, pret la jumatate fata de noua) am cautat aproape 3 luni de zile (deci nu te arunca).
            Last edited by closchkutza; 03-08-2016, 10:23 AM.

            Comment


            • #7
              va multumesc pentru raspunsuri.
              O sa mai strang ceva banuti si o sa caut un benzinar dupa 2007
              Multumesc closchutza.

              Comment


              • #8
                Salutare tuturor,
                Sunt onorat sa intru si eu in randul posesorilor de Toyota, cu Avensis-ul meu 1.8 benzina din 2007.

                Inainte de achizitie am studiat luni in sir experientele posesorilor pe forumuri atat din Romania, cat si din Rusia, unde numarul de Toyota Avensis(benzinare) este extrem de mare si intr-adevar singura problema serioasa era consumul de ulei la modelele 1.8 fabricate pana in noiembrie 2005, problema care a fost rezolvata la majoritatea masinilor in garantie, de aceea cred ca e destul de greu de gasit cate un Avensis care consuma ulei in cantitati nesimtite.

                Masina am cumparat-o din Germania de la persoana fizica, am evitat din start dealerii: am auzit ca si pe la ei se cam manaresc masinile.

                Sunt foarte multumit de masina, am avut noroc sa prind una foarte bine intretinuta, cu tot istoricul documentat: fostul poprietar mi-a dat in brate un dosar intreg cu toate facturile adunate in 8 ani, iar la Cluj cand am ajuns, primul lucru pe care l-am facut, am mers reprezentanta la verificare (au ei un set de verificari pentru cei care vor sa cumpere o masina sh, cost aprox 400 RON) si tot la ei am schhimbat si uleiul+filtrele. Singura problema pe care au gasit-o au fost placutele de frana, care mai au 30%.

                Pentru cei care cauta Avensis in Germania(valabil si pentru alte masini), sper sa va ajute aceste informatii: pe langa cheltuielile de drum dus si combustibil la intoarcere, mai aveti de platit:
                - numerele rosii de export+asigurare, ~150 EURO (eu mi-am facut pe 15 zile),
                - vigneta Austria+Ungaria in jur de ~20 Euro.
                - In Romania: la RAR, am platit 450 RON, iar timbrul de mediu a fost ~3400 RON.

                Cateva hint-uri la verificarea actelor auto germane:
                - in CIV-ul german la litera B(1), campul "Anzahl der Vorhalter" va ajuta sa deduceti numarul de proprietari anteriori.
                - pe actul TUV, sunt trecuti km din bordul masinii, la momentul emiterii acestuia (e un reper bun al rulajului masinii).

                Cu stima,
                Teodor

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Avensisen View Post
                  Salutare tuturor,

                  Inainte de achizitie am studiat luni in sir experientele posesorilor pe forumuri atat din Romania, cat si din Rusia, unde numarul de Toyota Avensis(benzinare) este extrem de mare si intr-adevar singura problema serioasa era consumul de ulei la modelele 1.8 fabricate pana in noiembrie 2005, problema care a fost rezolvata la majoritatea masinilor in garantie, de aceea cred ca e destul de greu de gasit cate un Avensis care consuma ulei in cantitati nesimtite.
                  Sunt ferm convins ca in Romania majoritatea avensis-urilor pre Nov. 2005 nu au manifestat simptomele consumului de ulei in cantitati mari (defectul latent nu s-a manifestat) din simplul motiv ca noi nu avem unde sa mergem pe durate mari la turatii ridicate (chestie care declanseaza toata problema). La un mers sub 3000-3500rpm este posibil ca aceasta problema sa nu se manifeste niciodata, indiferent de numarul de km.
                  Acelasi rationament poate fi aplicat si masinilor din afara, daca nu au fost intrunite conditiile de mai sus.

                  Comment


                  • #10
                    Sa o folosesti cu placere si fara incidente!
                    ne vedem cu noile achizitii la urmatoarea intalnire sper

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google