Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

limitare viteza 100km/h ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • limitare viteza 100km/h ??

    salut,

    am si eu o mare problema . am un avensys 2005 si am observat ca in viteza a 5-a si cu pedala la fund nu depasesc 104-105 km/h. anul trecut pe autostrada am mers si cu 150 km/h. nu stiu ce se intampla . ma puteti lumina??

    am mai observat ca dupa ce am intrat pe rosu cu motorina , calc de bord nu-mi mai arata corect cati km mai pot parcurge cu motorina ramasa. adica a sarit de la 24 la 22 dupa ce am parcurs vreo 5 km.prin 23 a stat cateva secunde. de asemenea de la 19 km ramasi nu s-a mai modificat pina cand mi-a aratat 0 ca nu am avut de unde sa alimentez.

    acum vreo 2 luni mi-a citit cineva la calc de bord niste date. e posibil ca atunci sa-mi fi actionat vreo limitare de nu mai pot depasi 100 si un pic ?

    va rog lamuriti-ma

  • #2
    Inlocuieste filtrul motorina,deoarece posibil sa fie infundat acest lucru se intampla frecvent cand mergi pe rosu deoarece trage toate impuritatile de pe fundul rezervorului .putin probabil sa iti limiteze electronic viteza ..
    Atentie la viteza .la 150 putin probabil sa franezi in siguranta la ivirea unui obstacol ..
    De curiozitate incearca pe un simulator (sunt destule in Bucuresti )ce se intampla la 150km/h cand franezi ..

    Comment


    • #3
      Unde este simulator in Bucuresti si cum anume testeaza ,ce se intampla cand franezi la 150 km/h ? Eficacitatea franarii tine de mai multi factori.Sunt sosele unde poti circula legal cu 150 km/h.

      Comment


      • #4
        De la 160km/h la 0 un Avensis cu sistemul de franare in parametrii normali de functionare franeaza absolut normal, fara nici un fel de...complicatii.

        Comment


        • #5
          Originally posted by closchkutza View Post
          De la 160km/h la 0 un Avensis cu sistemul de franare in parametrii normali de functionare franeaza absolut normal, fara nici un fel de...complicatii.
          Franeaza *normal* si de la 200km/h .... am testat eu ! Daca nu frana, nu-mi permiteam sa merg cu ea la limita , credeti-ma !

          Comment


          • #6
            Aici intervin si factorii de mediu,calitatea si starea carosabilului,temperatura mediului,performantele si uzura anvelopelor si nu in ultimul rand,starea si calitatea componentelor sistemului de franare.Corolla mea franeaza de la 160KM/h beton ,dar asa cum a spus si @Vali 40,este bine sa evitam asemenea viteze.

            Comment


            • #7
              Eu doar am acentuat preventia ;
              Atentie la viteza .la 150 putin probabil sa franezi in siguranta la ivirea unui obstacol ..
              Din partea mea puteti sa va luati zborul( un avion usor decoleaza 147-220 km/h aici nu vad cine sa ma contrazica deoarece am brevet de pilot )
              Soselele patriei noaste cu celebrele autostrazi sunt numai bune de circulat cu viteza ,
              Originally posted by vali44
              Franeaza *normal* si de la 200km/h .... am testat eu ! Daca nu frana, nu-mi permiteam sa merg cu ea la limita , credeti-ma !
              Scuze ca te contrazic , cu tot pachetul de franare ;· ABS, EBD,· BA,· VSC, TRC la un impact frontal iti face identificarea numai pe baza de ADN..
              Degeaba circuli corect pe strazile patriei daca din sens opus iti vine un dement cu peste 100km/h si pierde controlul masinii ..rezultatul impact frontal si .........
              Ia uitati ce spune Titi despre viteza http://www.ziarulring.ro/stiri/inter...-masina-moare-
              Originally posted by dan.gutu
              Unde este simulator in Bucuresti si cum anume testeaza ,ce se intampla cand franezi la 150 km/h ? Eficacitatea franarii tine de mai multi factori.Sunt sosele unde poti circula legal cu 150 km/h.
              Pentru amatori simulatoare prin care iti poti verifica aptitudinile sunt ;
              http://www.titiaur.ro/..detine un simulator super .la el poti face si cursuri de conducere defensiva .alt simulator super este la Brasov
              http://www.gsp.ro/sporturi/auto/senz...ia-379474.html si altele ;
              Sunt si simulatoare profesionale care poti accelera pana la 1mach (340m/sec) .....
              Am postat doar sa lamuresc si acest aspect deoarece pe acest forum nu am vazut o sectiune unde se vorbeste despre Preventia in trafic .
              Eu personal nu am circulat nici o data in Romania cu mai mult de 100/kmh cu toate ca am o rapandula de xc90 in alte tari am circulat si cu viteze mai mari dar acolo autostrazile sunt adevarate cu separatoare sens etc ..unde te simti oarecum in siguranta ..
              Nu doresc sa intru in polemica cu nimeni eu mi-am exprimat o parere si atat ..

              Comment


              • #8
                Originally posted by Vali 40 View Post
                Eu doar am acentuat preventia ;

                Din partea mea puteti sa va luati zborul( un avion usor decoleaza 147-220 km/h aici nu vad cine sa ma contrazica deoarece am brevet de pilot )
                Soselele patriei noaste cu celebrele autostrazi sunt numai bune de circulat cu viteza ,

                Scuze ca te contrazic , cu tot pachetul de franare ;· ABS, EBD,· BA,· VSC, TRC la un impact frontal iti face identificarea numai pe baza de ADN..
                Degeaba circuli corect pe strazile patriei daca din sens opus iti vine un dement cu peste 100km/h si pierde controlul masinii ..rezultatul impact frontal si .........
                Ia uitati ce spune Titi despre viteza http://www.ziarulring.ro/stiri/inter...-masina-moare-


                Nu doresc sa intru in polemica cu nimeni eu mi-am exprimat o parere si atat ..
                Tizule, departe de mine sa incep o polemica cu tine dar vreau sa-ti spun ca NU VITEZA, CI PROSTIA UCIDE !!! Cat priveste vorbele lui *Titi*, eu astept sa ne spuna despre caracterul lui de harparet ... daca nu stiai, le-a luat cu japca izlazul comunal celor din Oituz si acum se da mare *defensiv* pe sosea ! Felicitari pentru brevetul de pilot de avioane usoare , inteleg ca de aici ti se trage caracterul *defensiv* pe sosea , eu prefer sa nu ma barbieresc de 2 ori la un drum de 600 km .... apropo, viteza la care eu decolam era de 290-310km/h , tot cu asta si aterizam 1

                Comment


                • #9
                  Acum am inteles despre ce simulator este vorba .Pana la urma omul intreba dece nu accelereaza masina mai mult de 105 KM/H si am ajuns la simulatoare si franari la viteze excesive.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by dan.gutu View Post
                    Acum am inteles despre ce simulator este vorba .Pana la urma omul intreba dece nu accelereaza masina mai mult de 105 KM/H si am ajuns la simulatoare si franari la viteze excesive.
                    Masina omului nu accelereaza deoarece sufera de sindromul *masinii de oras* condusa subturat . Il sfatuiesc sa iasa din oras si , cu motorul cald , sa-i dea o *forja* de cateva minute la 4000rpm in treapta de viteza inferioara . Vorbim dupa aceea ... o sa fie uimit ca masina isi revine

                    Comment


                    • #11
                      revin cu niste amanunte

                      1.) filtrul de motorina e schimbat acum 3 saptamani, deci nu se pune problema de filtru .
                      2.) acum 6 luni am dus-o la service ca mi se intarea f tare pedala de frana cand apasam pedala de frana de mai multe ori succesiv intr-un interval scurt de timp. initial mi-a zis ca am o problema cu pompa de vacuum si ca aia nu face vid . nu am luat nici o masura cu pompa de vacuum ca intre timp m-am obisnuit sa franez mai rar, dar acum o luna am fost din nou la acelasi tip ca sa-l mai pun sa se mai uite o data . uimitor a gasit repede ce nu gasise cu 6 luni in urma si si-a dat seama ca electroventilul avea un capac deformat , l-a adus cumva la forma initiala si subit circuitul de vid functiona corect, nu se mai intarea frana . eu cred ca acum odata cu functionarea normala a acestui electroventil de pe circuitul de vacuum , s-a intamplat ceva la turbina . eu cred ca de fapt acum nu mai imi intra turbina . eu am mai auzit de cineva care-mi zicea ca din cauza nefunctionarii turbinei nu poate sa depaseasca 120 km la ora la o skoda.

                      e posibil sa fie aceeasi problema si la mine ? e drept ca nu am forjat-o pe autostrada sa vad daca isi da drumul peste 100 km, dar am avut vreo 5-6 km de drum unde am tot incercat sa accelerez peste 100 si nu mi-a mers.

                      please help . ce sa fac ca sa-si revina ca acum 1 an cand mergeam cu 150 lejer ?? ma pregatesc de un drum pe autostrada si nu vreau sa fiu umilit de alte masini.

                      una e toyota, nu ?

                      Comment


                      • #12
                        Limitarea de care spui este la o anumita turatie a motorului? In ce treapta esti la 100 km pe ora si la ce turatie? Exista un furtun negru matisat care intra in turbina, poate a iesit. Poti verifica pentru inceput acest lucru.
                        Attached Files
                        Last edited by cristib; 06-04-2015, 10:51 AM.

                        Comment


                        • #13
                          Salut din nou,

                          am mai facut niste verificari in wk.

                          1.) mi s-a curatat egr-ul
                          2.) se pare ca turbina mecanic nu e blocata ca au dat cu un spray pe acolo si se vedea ca se misca o piesa , ceea ce i-a facut sa creada ca ar functiona si nu ar fi blocata.

                          masina parca merge si un pic mai bine acum , am reusit sa prind si 120 cu ea , dar nu am avut unde sa-i dau mai mult ca sa vad daca merge.
                          problema este ca e puturoasa , adica desi am 4,5 k turatie , viteza creste foarte incet.

                          mecanicul imi zice sa schimb electrovalva de pe circuitul de vaccum , dar eu cred ca nu are nici o treaba asta.

                          o alta mare ciudatenie este ca daca scot furtunasul de la electroventil , masina se comporta la fel. adica cu el sau fara e totuna . totusi cred ca acel electroventil e functional acum pentru ca dupa ce i-a indreptat capacul acum 3 saptamani , nu mi se mai intareste pedala de frana cand apas de mai multe ori consecutiv intr-un interval scurt. totusi mecanicul zice sa schimb electroventilul pentru ca poate mai are o hiba care ar putea sa nu comande functionarea turbinei.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google