Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

p0400 Exhaust Gas Recirculation Flow Malfunction

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    merci de raspuns lorentzo72.ei spun ca nu filtru .nici egr e problema ci ca ar fi depuneri pe evacuare pana la ele.Daca ar fi asa de ce nu s-a defectat egr mai intai,sau de ce nu s-a infundat fitru?stie cineva cum se poate anula aprinderea martorilor de bord,sau daca se poate?citisem undeva ca daca scoti bornele de la baterie cateva min ele dispar,a facut cineva asa ceva?

    Comment


    • #17
      Originally posted by paul12 View Post
      merci de raspuns lorentzo72.ei spun ca nu filtru .nici egr e problema ci ca ar fi depuneri pe evacuare pana la ele.Daca ar fi asa de ce nu s-a defectat egr mai intai,sau de ce nu s-a infundat fitru?stie cineva cum se poate anula aprinderea martorilor de bord,sau daca se poate?citisem undeva ca daca scoti bornele de la baterie cateva min ele dispar,a facut cineva asa ceva?
      cu placere; dupa cum vad si cred ca am mai spus anterior, pana la supapa egr exista un "cooler", s-ar putea si acolo sa fie ceva depuneri escesive; oricum cred ca o curatare a galeriei si a stemului de recirculare a gazelor ar rezolva problema daca supapa e ok;

      referitor la resetare, poti incerca sa scoti borna minus si sa o lasi scoasa peste noapte dar nu cred ca se va stinge becul MIL; din cate stiu eu P0400 e eroare de tip "stored", adica stocata/memorata si se poate sterge cu un tester sau cu o interfata cu care poti accesa ECU prin mufa OBD2;
      prin scoaterea bornei se reseteaza numai memoria temporara, adica ceea ce "invata" ECU in timpul functionarii motorului.

      exemplu de eroare stored: http://prntscr.com/60h944
      MIL (martor bord aprins): http://prntscr.com/60h9d0
      Last edited by lorentzo72; 02-03-2015, 08:34 AM.
      corolla 2008 1.6 dual vvt-i

      Comment


      • #18
        pt stergerea erorii am folosit o interfata ELM327

        dupa stergerea erorii: http://prntscr.com/60hae8
        MIL stins: http://prntscr.com/60ha8c
        corolla 2008 1.6 dual vvt-i

        Comment


        • #19
          O precizare motorul lui Paul nu are filtru de particule. Codul motorului este 1ad-ftv, 2.0 d4d 126 CP, anul fabricatiei 2007, Euro 4. Varianta cu filtru de particule a acestui motor a fost introdusa la sfarsitul lui 2009 inceputul lui 2010. Masina este dotata cu catalizator. Rar, dar foarte rar se infunda. Pe forum nu cred ca gasesti pe cineva in conditiile in care se circula mult cu aceste motoare in orase precum Bucurestiul.

          L.e. nu stiu despre ce cooler vorbiti. La varianta cu filtru de particule(modelul nou) Egr este racit cu antigel. La varianta lui Paul nu exista racire pentru Egr. Am desfacut, nu vorbesc din auzite.
          Last edited by Alre; 02-03-2015, 12:26 PM.

          Comment


          • #20
            Originally posted by Alre View Post
            O precizare motorul lui Paul nu are filtru de particule. Codul motorului este 1ad-ftv, 2.0 d4d 126 CP, anul fabricatiei 2007, Euro 4. Varianta cu filtru de particule a acestui motor a fost introdusa la sfarsitul lui 2009 inceputul lui 2010. Masina este dotata cu catalizator. Rar, dar foarte rar se infunda. Pe forum nu cred ca gasesti pe cineva in conditiile in care se circula mult cu aceste motoare in orase precum Bucurestiul.

            L.e. nu stiu despre ce cooler vorbiti. La varianta cu filtru de particule(modelul nou) Egr este racit cu antigel. La varianta lui Paul nu exista racire pentru Egr. Am desfacut, nu vorbesc din auzite.
            scuze, ai dreptate, nu am fost foarte atent la catalizator, am avut impresia ca e filtru de particule;

            ma refer la piesa nr. 25680 numita "cooler assy EGR" de pe plansa motorului 1ad-ftv:



            din aceasta plansa inteleg ca cooler-ul face parte din sistemul de recirculare al gazelor si ca gazele care ajung la supapa egr trec prin cooler-ul respectiv;
            daca gresesc imi cer scuze anticipat
            Last edited by lorentzo72; 02-03-2015, 13:43 PM.
            corolla 2008 1.6 dual vvt-i

            Comment


            • #21
              cam asa arata cooler-ul:



              si daca ma uit bine pe plansa asta am impresia ca e inghesuit undeva sub turbina; naspa de ajuns la el daca e acolo;



              http://prntscr.com/60jvst - pfff. 1 milion de protectii si table si toate alea...
              Last edited by lorentzo72; 02-03-2015, 14:02 PM.
              corolla 2008 1.6 dual vvt-i

              Comment


              • #22
                lorentzo esti cel mai tare.cam asta e buba,(banuiesc ei).cooleru asta trebuie schimbat.si tevivele aferente lui,de aici si costul ridicat1800 euro spus de ei,intru-un fel justificat de tine,ca e mult de munca ,ceea ce au spus si ei ca ar dura 7-8 ore toata operatiunea,eu fiind destul de sceptic in privinta pretului la inceput.o sa caut sa vad cat cost cooleru respectiv......

                Comment


                • #23
                  Nu stiam de acest cooler. E munca multa sa ajungi acolo si de desfacut multe suruburi care au fost supuse la temperaturi mari.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by paul12 View Post
                    lorentzo esti cel mai tare.cam asta e buba,(banuiesc ei).cooleru asta trebuie schimbat.si tevivele aferente lui,de aici si costul ridicat1800 euro spus de ei,intru-un fel justificat de tine,ca e mult de munca ,ceea ce au spus si ei ca ar dura 7-8 ore toata operatiunea,eu fiind destul de sceptic in privinta pretului la inceput.o sa caut sa vad cat cost cooleru respectiv......
                    iti multumesc pt aprecieri, dar totusi sa nu exageram
                    cam asa arata un cooler coxat in interior: http://prntscr.com/60v8ey
                    unii meseriasi sustin ca se poate curata:
                    EGR Cooler Cleaning video of an EGR Cooler from a Peterbilt EGR Cooler. Hydro-Zone's EGR Cooler Cleaner II is a Non-Hazardous Cleaner that will completely r...

                    I created this video with the YouTube Video Editor (http://www.youtube.com/editor)


                    mie imi pare cam mare pretul de 1800 E (nu stiu exact tot ce cuprinde); am intrebat la firma de unde imi cumpar eu piese/consumabile (in Timisoara) si mi-au spus ca cooler-ul respectiv costa cam 2.800 ron (asta inseamna cam 630 euro);
                    eu personal as incera totusi o curatare inante de a cumpara unul nou, dar nu stiu ce posibilitati ai tu; daca cei de la service te taxeaza cu 800euro pt. curatare si nu garanteaza ca o sa fie ok atunci nu merita riscul;
                    oricum, daca esti hotarat sa-l schimbi, pune unul nou, in nici un caz sa nu cumperi unul din dezmembrari;

                    iti doresc succes si te rog sa revii cu noutati, ms
                    Last edited by lorentzo72; 02-04-2015, 07:41 AM.
                    corolla 2008 1.6 dual vvt-i

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Alre View Post
                      Nu stiam de acest cooler. E munca multa sa ajungi acolo si de desfacut multe suruburi care au fost supuse la temperaturi mari.
                      pai nici nu ai cum sa stii de el pana nu iti face probleme; la cat e de ascuns si inghesuit chiar si pt. cel care l-a pus acolo e o provocare sa-l gaseasca
                      corolla 2008 1.6 dual vvt-i

                      Comment


                      • #26
                        merci,foarte utile linkurile.Avand in vedere ca de cand e cumparata masina(2007),toate reviziile au fost facute la ei(toyota),nici nu ma gandesc sa pun unul de la dezmembrari.ei au spus ca curatat ar costa 800 euro,iar schimbat 1800,630 euro pretul pt cooler +7-8 ore manopera (90-100euro/ora)+tva=cc 1800euro.deocamdata ei mi-au spus sa merg cu ea asa in continuare si daca mai apare o data aceeasi eroare,atunci sa intervina.ceea ce m-a deranjat oarecum pt ca eu unu nu pot sa circul cu masina stiind ca oricand ma poate lasa pe undeva.De aici si neincrederea in ei ca ar sti exact unde e buba,de ce se aprind martorii,cu eroarea respectiva..

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by paul12 View Post
                          salutare la toate lumea.p0400exhaust gass recirculattion,dupa citirea codului,aparut de 3 ori in interval de 1 an,s-a verificat valva egr de 2 ori de catre cei de la toyota frankfurt,totul fiind in regula cu ea.Ei recomanda la aparitia inca o data a martorilor trc,vsc,si motor, schimbarea completa a sistemului de avacuare,ceea ce este destul de scump(1800e). A mai patit cineva asa ceva ,sa schimbe sistemul de evacuare?(masina are doar 130tkm).
                          Salutare salutare.
                          aceiasi problema o am si eu. Cod P0400 , Toyota Rav 4 D CAT .
                          EGR nou, fun ctionabil. Masina nu trece de 3000 de turatii. Am desfacut toata evacuarea, pentru a vedea debitul. Nimic. Pare ca motorul nu trage suficient aer. O sa desfac si galeria sa vad daca nu e opturata.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google