Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Revizie la 5 ani

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Strict d.p.d.v. financiar e mai bine sa achizitionez de la "negru" (zice-se ca sunt Toyota originale) - doar ca nu cunosc sursa. Si nu vreau sa ma "ard".
    De aceea am apelat la cei care si-au achizitionat de net produse de la comercianti seriosi si care au fost de calitate - sau, mai bine scris, nu au avut probleme tehnice ulterioare.
    O alternativa f serioasa de luat in considerare.
    De aceea sunt f insistent cu intrebarile.

    Comment


    • #17
      Si eu am cochetat cu ideea de a lua consumabile zice-se originale(naiba stie care e faza cu ele) insa persoana ce le vindea nu a reusit sa ma lamureasca in ceea ce priveste provenienta lor, a scaldat-o fara nici o finalitate anume. Astfel am luat decizia ca mai bine nu risc pentru ca miza pur si simplu nu merita. Acum nah, fiecare face cum crede si cum ii dicteaza karma.
      In ceea ce priveste uleiul, daca 0w20 este cel preferat, de ce nu-l folosesti pe acela? Mai ales ca, in comparatie cu Toyota 5w30, 0w20-ul chiar este sintetic.

      Legat de Xenon, dupa montarea sa instalatia va arata ceva de genul: firele de alimentare (care acum sunt in far) vor alimenta balasturile (ridicatoarele) becurilor (carora va trebui sa le gasesti un loc pe aproape de bec si sa fie prinse bine acolo) iar din balasturi vei veni cu alimentare la bec, alimentare care va trece prin capacul farului.
      Last edited by closchkutza; 03-11-2014, 23:24 PM.

      Comment


      • #18
        Originally posted by closchkutza View Post
        ... cel de clima din comert (corteco sau daca gasesti chiar denso, desi putin probabil).
        Filtru de habitaclu Denso se gaseste, dar varianta fara carbon. Eu l-am luat de la epiesa.ro. Eu am luat si Corteco, dar nu prea se potrivea fest, a trebuit sa-l indes un pic sa intre acolo, pe cand Denso intra la fix.

        LE: Acum m-am uitat si am vazut ca pentru masina ta au la pretul de 61 RON. Si tot acolo gasesti ulei Toyota 5W-30 la 40 RON/l si 163 RON bidon de 5 l. Daca pana la urma pui 0W-20 cred ca numai la Toyota gasesti.

        Cheers!
        "Singurul lucru necesar pentru triumful raului este ca oamenii buni sa nu faca nimic" (Edmund Burke)

        Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna + VSC

        Comment


        • #19
          Multumesc de informatii.
          Inclin sa merg pe uleiul 0w-20. Ce parea aveti de http://www.miriamtoyo.ro/ads/vand-ul...-toyota-lexus/ ?
          Ati achizitionat/auzit ceva?
          Dar comparativ cu http://www.ulei-motul.ro/produs/10/m...lite-0w20.html ?

          Comment


          • #20
            Cautand un filtru de motorina OEM pentru 2.0 d-4d am ajuns la acest magazin.
            Piese si accesorii Originale TOYOTA Avensis 0768.849.039. Preturi fara concurenta. Transport Gratuit. Cere oferta !

            Inca nu am comandat dar par ok produsele lor. Daca faci comanda la ei revino cu o parere .

            Comment


            • #21
              Salut,
              Ca un mic update, azi dimineata am fost pe la ToyoMotor si un filtru de habitaclu cu carbon pentru Avensis T25 este 228+TVA. Pentru T27 n-aveau cu carbon. Uleiul este 68+TVA 5W-30 si 82+TVA 0W-20.

              Cheers!
              "Singurul lucru necesar pentru triumful raului este ca oamenii buni sa nu faca nimic" (Edmund Burke)

              Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna + VSC

              Comment


              • #22
                Originally posted by moritz View Post
                Multumesc de informatii.
                Inclin sa merg pe uleiul 0w-20. Ce parea aveti de http://www.miriamtoyo.ro/ads/vand-ul...-toyota-lexus/ ?
                Ati achizitionat/auzit ceva?
                Dar comparativ cu http://www.ulei-motul.ro/produs/10/m...lite-0w20.html ?
                Intre cele 2 as alege uleiul OEM, in fata celui Motul.

                @Jijiman: Cred ca preturile pe care le-ai pus sunt deja cu TVA. La ultima revizie (luna trecuta) am luat 5w30-ul cu ~acelasi pret pe care l-ai pus tu ca fiind fara TVA (~68Ron).
                Daca am dreptate cu pretul (ca e 82 Ron/l cu tot cu TVA), pentru 48 Ron nu m-as complica sa iau de pe net.

                Comment


                • #23
                  Daca dai o simpla cautare pe google 5w30 vs 0w20, videoclipuri, vei vedea ca aceasta comparatie se face undeva la -25 - -35 grade celsius. Da, 0w20 este mai bun in aceste conditii insa ma intreb cate zile din an ai in braila aceste temperaturi??? anul acesta nu a fost nici o zi asa! atunci cum poti justifica uleiul 0w20??? 5w30 este mult mai bun la temperaturi inalte iar motorul tau 99,9% din timp functioneaza undeva la 90 grade celsius, iar vara in conditii de temperatura inalta (la nivelul asfaltului) motorul poate ajunge uneori la 95-98 grade... Nu vreau sa-ti influentez in nici un mod decizia pentru ca nu am nici un interes. Tu, buzunarul tau, alegerea ta...

                  Comment


                  • #24
                    cat despre revizia de 5 ani ar insemna doar ulei si filtrul de ulei... daca la 4 ani ai schimbat tot ceea ce ti-a fost recomandat: ulei, filtru ulei, filtru aer motor, filtru habitaclu, lichid frana, bujii, ulei cutie...

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by comentator View Post
                      Daca dai o simpla cautare pe google 5w30 vs 0w20, videoclipuri, vei vedea ca aceasta comparatie se face undeva la -25 - -35 grade celsius. Da, 0w20 este mai bun in aceste conditii insa ma intreb cate zile din an ai in braila aceste temperaturi??? anul acesta nu a fost nici o zi asa! atunci cum poti justifica uleiul 0w20??? 5w30 este mult mai bun la temperaturi inalte iar motorul tau 99,9% din timp functioneaza undeva la 90 grade celsius, iar vara in conditii de temperatura inalta (la nivelul asfaltului) motorul poate ajunge uneori la 95-98 grade...
                      Intr-adevar cam asta reiese si din graficul din manual (pag. 598). Dar in putina documentatie studiata pe net, toata lumea sustinea ca e mai bun 0W-20 - e adevarat fara o argumentatie tehnica. Si cum nu sunt "inginer in uleiuri" am preluat informatia ca atare.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by comentator View Post
                        cat despre revizia de 5 ani ar insemna doar ulei si filtrul de ulei... daca la 4 ani ai schimbat tot ceea ce ti-a fost recomandat: ulei, filtru ulei, filtru aer motor, filtru habitaclu, lichid frana, bujii, ulei cutie...
                        Ultimele 3 nu le-am schimbat pana acum. Motorul imi porneste bine - banuiesc ca bujiile sunt in regula. Cat despre lichidul de frana le voi cere sa mi-l schimba anul acesta. Despre uleiul din cutia de viteze n-am gasit nicio referinta.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by comentator View Post
                          Daca dai o simpla cautare pe google 5w30 vs 0w20, videoclipuri, vei vedea ca aceasta comparatie se face undeva la -25 - -35 grade celsius. Da, 0w20 este mai bun in aceste conditii insa ma intreb cate zile din an ai in braila aceste temperaturi??? anul acesta nu a fost nici o zi asa! atunci cum poti justifica uleiul 0w20??? 5w30 este mult mai bun la temperaturi inalte iar motorul tau 99,9% din timp functioneaza undeva la 90 grade celsius, iar vara in conditii de temperatura inalta (la nivelul asfaltului) motorul poate ajunge uneori la 95-98 grade... Nu vreau sa-ti influentez in nici un mod decizia pentru ca nu am nici un interes. Tu, buzunarul tau, alegerea ta...
                          Exact la modul asta sunau sfaturile pe forumurile auto (si nu numai), acum niste ani, in ceea ce priveste uleiurile 5w30. Cum pana atunci uleiurile de genul 15w40, 10w40, 5w40 fusesera "la putere" celor care aveau "curajul" sa puna in motor 5w30 le erau prezentate tot felul de scenarii apocaliptice referitoare la cum o sa isi faca ei motorul praf din cauza uleiului subtire a si caldurilor demne de sahara pe care o sa le intalneasca pe drumurile patriei. Comportamentul este si era unul de inteles, pe de o parte legenda impamantenita cum ca uleiul este cu atat mai bun pentru motor cu cat este mai gros (lucru fals de altfel, cel putin pentru motoarele de generatie noua), pe de alta partea faptul ca oamenii se obisnuisera cu anumite sortimente de ulei, pe care le considerau "ideale" in orice agregat.
                          Timpul a dovedit ca uleiurile 5w30 nu distrug nimic, motoarele au continuat sa mearga normal si incet-incet a fost acceptat.
                          Acelasi lucru se intampla acum cu 0w20. Nu conteaza ca uleiul asta este recomandat de fabricantul motorului (ce stie el?), nu conteaza la in motoarele Lexus se foloseste de ceva vreme (si nu am auzit sa fie probleme cu ele), nu conteaza ca Honda il foloseste si ea de niste ani, nu e bun, trebuie ulei mai gros, ala e bun, ca asa zice google si yutubul.
                          Indiferent ce ulei are in el, motorul va functiona la aceeasi temperatura de regim iar daca un ulei este recomandat pentru a fi folosit inseamna ca el este potrivit a fi utilizat in acele conditii.
                          Plus de asta, pentru ca esti ingrijorat de temperatura, un ulei mai subtire presupune un debit mai mare rezultand intr-o disipare a caldurii mai buna decat un ulei mai gros.
                          Daca nu ma insel, in graficul din manualul de utilizare, uleiul asta este recomandat a fi folosit pe intreaga plaja de temperaturi, si nu la temperaturi ale mediului ambiant de sub 0 grade celsius.

                          Originally posted by comentator View Post
                          cat despre revizia de 5 ani ar insemna doar ulei si filtrul de ulei... daca la 4 ani ai schimbat tot ceea ce ti-a fost recomandat: ulei, filtru ulei, filtru aer motor, filtru habitaclu, lichid frana, bujii, ulei cutie...
                          Uleiul de cutie nu este recomandat de catre manual a fi schimbat, doar verificat/completat. Cu toate astea, unii il schimba, cu rezultate benefice asupra cutiei de viteze (eu am scapat de faptul ca nu-mi intra intotdeauna din prima in marsalier, chestie care incepuse sa se manifeste pe la 45-48.000km).
                          Last edited by closchkutza; 03-13-2014, 21:36 PM.

                          Comment


                          • #28
                            @closchutza: Preturile erau clar fara TVA. Pe fiecare eticheta scria pretul + TVA. Toate erau expuse intr-o vitrina de prezentare a produselor Toyota, alaturi de kitul Toyota Protect, aditivi pentru curatare injectoare etc. Si oricum, am vazut ca asta e trendul celor de la Toyota, de a-ti comunica preturile fara TVA. De exemplu, am luat ieri niste suporti pentru covorasele de cauciuc si mi-au spus pretul de 3.5 RON/set, dar pe factura am vazut ca asta era pretul fara TVA.

                            Cheers!
                            "Singurul lucru necesar pentru triumful raului este ca oamenii buni sa nu faca nimic" (Edmund Burke)

                            Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna + VSC

                            Comment


                            • #29
                              pentru o persoana care datorita faptului ca este "atotstiutor" dezimformeaza:

                              -Toyota nu recomanda pentru masina mai sus mentionata doar ulei 0w20 dovada o gasesti in atasamentul preluat din manualul de reparatii;
                              -producatorii de uleiuri specifica faptul ca 0w20 este bun in special la rece:




                              Si nu te stradui sa-mi reaspunzi decat daca ai informatii sigure si nu doar presupuneri "sigure!
                              Attached Files

                              Comment


                              • #30
                                Dacă este un motor Valvematic, atunci manualul ar menționa asta:
                                Untitled.jpg
                                Toyota folosește uzual 5W-30 la revizie pentru astfel de motoare, chiar dacă manualul de utilizare prevede altceva, pentru consum redus de combustibil și pornire ușoară pe vreme rece.
                                Auris 1.6 Valvematic Unique Plus

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google