Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Proaspat posesor de avensis cu ceva nelamuriri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Proaspat posesor de avensis cu ceva nelamuriri

    Salutari si bine v-am gasit,

    Din august 2013 sunt posesorul unui Avensis 2.0 diesel (2005/ 1CDFTV/ 85kw/ 116cp). Sunt foarte incantat de masina, este o adevarata bijuterie. Cum nu detin o cultura auto prea bogata, apelez pe aceasta cale la ajutorul vostru pentru a-mi lamuri cate lucruri.

    1. unde pot gasi informatii despre diversele tipuri de echipari ale acestui model? am tot auzi de Sol, Terra, Luna / Comfort, Executive, etc si as vrea sa stiu care sunt diferentele intre ele (banuiesc ca e vb de dotari / echipari / optiuni)
    2. parbrizul - este cel original, si ar cam trebui schimbat (zgarieturi, ciobituri, plus o crapatura sub stergatoare) dar as vrea sa stiu cum imi dau seama daca pot pune un parbriz cu incalzire? daca se poate pe acest model? am inteles ca ar fi vorba de o cablare care ar trebui sa fie prezenta pt a putea pune un parbriz cu incalzire. as vrea sa stiu daca pe modelul pe care-l am este aceasta cablare, cum pot verifica?
    3. sunt din bucuresti si oricat as incerca sa ocolesc gropi / santuri, nu pot scapa chiar de toate, lucru care se vede cam dupa o luna. masina incepe sa vibreze la franare (viteze mici - inainte de un semafor). tin sa mentionez ca placutele si discurile de frana sunt ok, iar indreptatul jentilor ma cam scapa de acest inconvenient la franare, plus ca masina simte altfel drumul. eu unul indrept jentile (de voie, de nevoie) cam la 1-2 luni. voi cat de des o faceti? cat de mare este riscul ca acest proces in timp (un an?) sa-mi deterioreze structura jentilor si sa risc vreun accident?
    4. am descoperit dupa achizitia masinii, ca modelul de dupa 2007 (parca) are cutie cu 6 trepte, a mea avand doar 5. se poate inlocui cutia cu 5 trepte cu una de la modelul 2007+, sunt compatibile? este costisitor? s-ar vede la consum vreo diferenta? a incercat careva? si de ce nu, este un lucru "istet"? tin sa mentionez ca din august si pana acum i-am adaugat inca aprox 18.000km peste cei 170.000 pe care deja ii avea (fac aproape in fiecare weekend A2-ul, si nu numai), deci orice metoda de a reduce consumul as considera-o ca pe o investitie pe termen lung.

    momentan cam atat, desi parca ar mai fi ceva dar nu-mi vine in minte acum.

    toate cele bune,
    Radu
    Last edited by mosharuy; 02-07-2014, 10:51 AM.

  • #2
    Incearca sa eviti gropile, daca zici ca le indrepti des atunci ia in considerare ca mai e si vina ta. Cand zici ca discurile sunt ok te referi la uzura? Un disc de frana poate fi ok ca uzura, dar ovalizat. Asta se intampla de obicei la cele iefine. Drum bun!

    Comment


    • #3
      1. O sa incarc eu o lista de dotari cand ajung la calculator(pentru variantele de dupa facelift). Orientativ, treaba este simpla: inainte de facelift, versiunile erau Terra, Luna, Sol. Dupa facelift parca li s-a schimbat denumirea in Confort, Executive, Luxury. In plus, dupa facelift a mai fost introdusa inca o versiune intre Executive si Luxury numita Elegance. Oricum, pe tine nu te intereseaza versiunile de dupa facelift, ci cele de dinainte. Ca sa-ti dai seama ce ai, Terra avea AC manual, Luna avea clima iar Sol tapiserie de piele.
      2. Asta doar la service cred ca poti afla. Pe langa cablare mai ai nevoie de butonul de actionare si de sigurante/relee.
      3. Eu circul in Bucuresti de 3 ani cu avensisul, zi de zi si nu am indreptat inca nici o janta si nici nu este nevoie de vreo indreptare. Nici la masina de dinainte, un matiz, nu a fost nevoie sa indrept vreo janta. Verifica gradul de ovalizare si planeitate a discurilor, pot da vibratii la franare. Daca reusesti sa strambi jantele in 2 luni ia in calcul la modul serios o schimbare a stilului de condus, asta este doar varful eisbergului, vei baga bani in trenul de rulare de nu vei mai merge deloc cu masina. Cat despre riscul de deteriorare a jantelor, evident ca exista, mai mic la cele de tabla (mai elastice) si mai mare la cele de aliaj (risc de aparitie a fisurilor in material).
      4. Cutia cu 6 trepte probabil se potriveste ca prindere pe masina insa trebuie sa iei in calcul ca s-ar putea sa fie necesar sa mai schimbi una alta pe la masina (exemplu: planetarele). Plus de asta poti nimeri o cutie proasta, care sa-ti dea batai de cap.
      De asemenea, versiune de dupa facelift are ceva cai in plus (parca vreo 10) si de asemenea ceva cuplu in plus. Daca are treptele mai lungi (ceea ce nu este neaparat necesar) s-ar putea ca pe tine sa nu te avantajeze, fiind gandite in contextul cresterii de putere pe noua versiune de motor.

      Comment


      • #4
        Multam fain pt raspunsuri.

        Comment


        • #5
          Originally posted by mosharuy View Post
          Salutari si bine v-am gasit,

          Din august 2013 sunt posesorul unui Avensis 2.0 diesel (2005/ 1CDFTV/ 85kw/ 116cp). Sunt foarte incantat de masina, este o adevarata bijuterie. Cum nu detin o cultura auto prea bogata, apelez pe aceasta cale la ajutorul vostru pentru a-mi lamuri cate lucruri.

          1. unde pot gasi informatii despre diversele tipuri de echipari ale acestui model? am tot auzi de Sol, Terra, Luna / Comfort, Executive, etc si as vrea sa stiu care sunt diferentele intre ele (banuiesc ca e vb de dotari / echipari / optiuni)
          2. parbrizul - este cel original, si ar cam trebui schimbat (zgarieturi, ciobituri, plus o crapatura sub stergatoare) dar as vrea sa stiu cum imi dau seama daca pot pune un parbriz cu incalzire? daca se poate pe acest model? am inteles ca ar fi vorba de o cablare care ar trebui sa fie prezenta pt a putea pune un parbriz cu incalzire. as vrea sa stiu daca pe modelul pe care-l am este aceasta cablare, cum pot verifica?
          3. sunt din bucuresti si oricat as incerca sa ocolesc gropi / santuri, nu pot scapa chiar de toate, lucru care se vede cam dupa o luna. masina incepe sa vibreze la franare (viteze mici - inainte de un semafor). tin sa mentionez ca placutele si discurile de frana sunt ok, iar indreptatul jentilor ma cam scapa de acest inconvenient la franare, plus ca masina simte altfel drumul. eu unul indrept jentile (de voie, de nevoie) cam la 1-2 luni. voi cat de des o faceti? cat de mare este riscul ca acest proces in timp (un an?) sa-mi deterioreze structura jentilor si sa risc vreun accident?
          4. am descoperit dupa achizitia masinii, ca modelul de dupa 2007 (parca) are cutie cu 6 trepte, a mea avand doar 5. se poate inlocui cutia cu 5 trepte cu una de la modelul 2007+, sunt compatibile? este costisitor? s-ar vede la consum vreo diferenta? a incercat careva? si de ce nu, este un lucru "istet"? tin sa mentionez ca din august si pana acum i-am adaugat inca aprox 18.000km peste cei 170.000 pe care deja ii avea (fac aproape in fiecare weekend A2-ul, si nu numai), deci orice metoda de a reduce consumul as considera-o ca pe o investitie pe termen lung.

          momentan cam atat, desi parca ar mai fi ceva dar nu-mi vine in minte acum.

          toate cele bune,
          Radu
          Iti pot raspunde la vibratia la franare. nu are nicio legatura cu gropile sau cu deformarea jentilor precum nici cu planetarele. vibratia poate sa aiba loc datorita modului in care placutele calca pe discuri. excluzand varianta cu discurile ovalizate ( poti pati asta daca le-a incins de la franare si imediat ai dai cu ele in zapada sau ai pus apa rece la spalatorie , chiar daca nu sunt uzate ), poti avea aceasta problema dupa o interventie in care discurile au fost scoase si montate ulterior, dar in alta pozitie decat cea in care au stat anterior. in timp, pe masura ce ultilizezi discul, poate sa apara o deformare a lui in plan vertical si placutele se aseaza dupa el. daca ii schimbi pozitia, suprafata de contact devine mai mica, placutele fiind formate dupa pozitia in care au fost puse anterior , si apar acele vibratii. poti astepta sa dispara in timp, pe masura ce placutele se aseaza pe noua pozitie a discului sau sa incerci ca il pui, discul pe pozitia anterioara. iti spun ca un patit, e chestiune de finete, daca nu ai discurile deja ovalizate.spor.
          177 dragoni, 400 niutoni, ceva adrenalina

          Comment


          • #6
            Saptamana trecuta am schimbat discurile de frana si placutele pe fata. a disparut vibratul la frana. aparent erau discurile ovalizate, pacat de ele ca nu erau mancate prea tare. cat despre indreptat jentile, am gresit un pic. indreptatul pe care l-am facut la aprox 2 luni a avut loc o data cu schimbatul avenlopelor. prima data (prin septembrie) cand aveam o problema similara si un mecanic mi-a sugerat sa indrept jentile (discurile nefiind in parerea lui ovalizate) si a 2-a oara (dupa aprox 2 luni) cand am pus gumele de iarna.

            acum ma roade altceva. am check engine-ul aprins in bord din cauza celui de-al 3-lea injector care aparent "scuipa" prea mult combustibil in cilindru. a fost pus un tester pe masina pt verificat eroarea respectiva. nu mai tin minte codul. ce va pot spune este ca a turat masina f mult si i-au iesit niste marje / diferente per cilindru / injector. primul avea -0.2, al 2-lea tot p'acolo, al 3-lea +1.9 (la 2.2 am inteles ca apare eroarea in bord) si al 4-lea pe la - 0.8 (care am inteles ca tinde sa compenseze problema de la al 3-lea). eroarea in sine se numeste "neetanseebilitate combustibil" ... softul era in romana . pe langa asta am mai observat sapt trecuta (intamplator l-am rugat sa verifice altceva) si a dat jos capacul de deasupra motorului. in zona unde sunt injectoarele dar si deasupra (componenta electrica) era adunat ceva ulei. mecanicul a zis ca ar cam trebui inlocuite semeringurile. nu stiu daca are legatura cu injectorul, am zis sa mentionez si asta aici. acum, banuiesc ca n-are rost sa ma complic cu o eventuala curatare a injectoarelor din moment ce nu sunt infundate, din contra... da prea mult combustibil (conform erorii). ce-i de facut? sa inlocuiesc injectorul? se poate remedia? am inteles ca ar fi un soi de arc (sau ceva similar) in interiorul injectorului care ori este slabit, ori se deschide prea mult... nush. motorul merge "rotund", nu troncane, nu face urat (mai mult decat orice alt diesel), nu scoate fum (negru / gri / etc - mai mult decat orice alt diesel), motiv pt care am tot mers de cateva luni cu el asa, dar acum parca-mi sta ca un pitic pe neuron. banuiesc ca ar fi si probleme cu consumul (display-ul multifunctional nu este functional ) ) ce sa fac?

            display-ul (alt pitic pe neuron) nu merge. mai exact display-ul in sine (butoanele merg - cred - se aprind diverse lumini pe sub ele). un mecanic mi-a spus dupa ce s-a uitat la problema ca tre' inlocuit display-ul, fiind totodata o problema destuld e comuna la avensis. daca stiti pe cineva care are de vanzare la un pret rezonabil un asemenea display, as aprecia un semn de viata. ma intereseaza. modelul este 86110-05020 (http://goo.gl/0x4Jgf) iar piesa necesara ar fi aceasta http://goo.gl/5ekuqG (doar display-ul).

            multam fain,
            radu

            Comment


            • #7
              eu am 2.0 d4d,dar un prieten deal meu are motorul 2.2 si stiu ca a schimbat acele "saibe" de la injectoare ca sunt ceva probleme cu ele.daca tin eu bine minte e pana in 1000 ron parca sau chiar mai putin nu mai stiu exact.nu e greu de schimbat dar mai bine fa aceasta operatiune deoarece au fost motoare stricate din aceascat cauza.am avut si eu un injector cu plus+ si am schimbat motorina si acum sunt toate bune.eu unul merg numai cu efix de la rompetrol si nu am probleme de niciun fel.mult noroc

              Comment


              • #8
                eu alimentez din august de la OMV numai motorina premium si cand n-am de ales Petrom (tot premium). nu vad cum tipul de motorina ar putea remedia o problema mecanica a unui injector. stiu ca efix-ul respectiv ajuta sa nu se infunde eventual, dar la mine e invers. insa injectorul l-am gasit nou pe un site de publicitate de la noi, 265Euro bucata, Denso. sa vad cum fac cu semeringurile alea si poate pana in vara si injectorul.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by mosharuy View Post
                  Saptamana trecuta am schimbat discurile de frana si placutele pe fata. a disparut vibratul la frana. aparent erau discurile ovalizate, pacat de ele ca nu erau mancate prea tare. cat despre indreptat jentile, am gresit un pic. indreptatul pe care l-am facut la aprox 2 luni a avut loc o data cu schimbatul avenlopelor. prima data (prin septembrie) cand aveam o problema similara si un mecanic mi-a sugerat sa indrept jentile (discurile nefiind in parerea lui ovalizate) si a 2-a oara (dupa aprox 2 luni) cand am pus gumele de iarna.

                  acum ma roade altceva. am check engine-ul aprins in bord din cauza celui de-al 3-lea injector care aparent "scuipa" prea mult combustibil in cilindru. a fost pus un tester pe masina pt verificat eroarea respectiva. nu mai tin minte codul. ce va pot spune este ca a turat masina f mult si i-au iesit niste marje / diferente per cilindru / injector. primul avea -0.2, al 2-lea tot p'acolo, al 3-lea +1.9 (la 2.2 am inteles ca apare eroarea in bord) si al 4-lea pe la - 0.8 (care am inteles ca tinde sa compenseze problema de la al 3-lea). eroarea in sine se numeste "neetanseebilitate combustibil" ... softul era in romana . pe langa asta am mai observat sapt trecuta (intamplator l-am rugat sa verifice altceva) si a dat jos capacul de deasupra motorului. in zona unde sunt injectoarele dar si deasupra (componenta electrica) era adunat ceva ulei. mecanicul a zis ca ar cam trebui inlocuite semeringurile. nu stiu daca are legatura cu injectorul, am zis sa mentionez si asta aici. acum, banuiesc ca n-are rost sa ma complic cu o eventuala curatare a injectoarelor din moment ce nu sunt infundate, din contra... da prea mult combustibil (conform erorii). ce-i de facut? sa inlocuiesc injectorul? se poate remedia? am inteles ca ar fi un soi de arc (sau ceva similar) in interiorul injectorului care ori este slabit, ori se deschide prea mult... nush. motorul merge "rotund", nu troncane, nu face urat (mai mult decat orice alt diesel), nu scoate fum (negru / gri / etc - mai mult decat orice alt diesel), motiv pt care am tot mers de cateva luni cu el asa, dar acum parca-mi sta ca un pitic pe neuron. banuiesc ca ar fi si probleme cu consumul (display-ul multifunctional nu este functional ) ) ce sa fac?

                  display-ul (alt pitic pe neuron) nu merge. mai exact display-ul in sine (butoanele merg - cred - se aprind diverse lumini pe sub ele). un mecanic mi-a spus dupa ce s-a uitat la problema ca tre' inlocuit display-ul, fiind totodata o problema destuld e comuna la avensis. daca stiti pe cineva care are de vanzare la un pret rezonabil un asemenea display, as aprecia un semn de viata. ma intereseaza. modelul este 86110-05020 (http://goo.gl/0x4Jgf) iar piesa necesara ar fi aceasta http://goo.gl/5ekuqG (doar display-ul).

                  multam fain,
                  radu
                  Rezolva cu injectorul ala ca s-ar putea sa-ti topeasca pistonul. Am vazut asa ceva si nu e de gluma. Intereseaza-te daca e posibila reconditionarea.

                  Comment


                  • #10
                    Salutare. Am o nelămurire īn ce privește motorul 2.2d-cat 177 cai din 2005. Cānd e īn sarcină (mai ales cānd am un deal de urcat ) īmi scoate fum gri albăstrui (nici nu īmi dau seama ).am fost deja la reprezentanță și au zis ca s.ar putea sa fie catalizatorul sau al5lea injector(nici ei nu știu sigur).s.a mai īntālnit cineva cu asemenea probleme? Și puterea parcă e mai mica acu. Mulțumesc anticipat

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google