Va prezint, pe scurt, povesta mea cu Toyota Romania, Inchcape Motors si alte reprezentante/service-uri Toyota:
In noiembrie 2011 am achizitionat de la Toyo Motors (Toyota Bucuresti Sud) un Avensis. Inainte de a cumpara masina masina i-am intrebat de politica de discount-uri pentru masinile expuse. Mi-au spus ca ei nu acorda reduceri de pret, preturile sunt stabilite de Toyota Romania si mi-au spus ca nu trebuie sa imi fac probleme, masina pe care mi-o vor livra este noua.
La cateva zile observ in parbriz, chiar pe linia unde se opreste cursa stergatorului de parbriz pe partea soferului, ceva ca o crapatura. Ma duc la servce, se uita, ii dau ocol, ii fac poze, incearca sa gaseasca cea mai mica urma de lovire si pentru ca nu gasesc nimic imi spun ca probabil parbrizul are un defect de fabricatie si va fi schimbat pe garantie.
Tot atunci le semnalez si faptul ca de cateva ori mi s-a intamplat sa nu pot baga in treapta 1 si/sau marsarier.
Dau ei cu vaselina pe la timonerie si imi spun ca acum va fi bine.
Si asa a inceput ...
Povestea completa o puteti gasi pe blogul pe care l-am facut special pentru a face publica aceasta experienta (www.beduindebucurest.com). Acum voi trece in revista doar punctele importante:
- la 10.000km se schimba kit-ul de ambreiaj. degeaba. cel "vechi"era foarte bun, nu prezenta uzura
- la o luna dupa se schimba sincroane si pinioane in cutie. degeaba.
- in 14 noiembrie 2012 citind pe net de celelalte service-uri din retea, nu am ce face si ma duc la Pitesti. In timp ce imi facea intrarea in service tipul de la receptie ma intreaba daca am mai fost la ei. Ii spun ca nu si il intreb de ce. Imi spune ca masina figureaza ca a mai fost in service-ul lor, cu alt propietar. Ii cer sa imi dea un print sa verific si eu seria de sasiu. Ma uit si eu si el, ne citim de cateva ori seria si pentru ca ea era aceeasi el decide sa modifice datele vechi cu ale mele.
il intreb daca mai sunt si alte intrari si imi spune ca nu mai poate sa vada pentru ca a sters datele...
ceea ce el imi daduse era o intrare in service pe numele Toyota Romania, pentru revopsirea barei fata, in baza unui dosar de dauna deschis la Omniasig, cu 5 luni inainte de a cumpara eu masina.....
Pentru ca cei de la Toyota mi-au raspuns ceva de genul "sa fii sanatos, ai cumparato nu avem ce-ti face" am facut o pangere penala pentru inselatorie, fals si uz de fals. Plangerea a plecat de la politie acum vreo 2 luni si zace pe la parchet...
- in continuare am mai multe intrari in service pentru problemele de la cutia de viteze. Degeaba, cei de la Toyota Romania si Inchcape nu gasesc nimic in neregula.
- o expertiza tehnica facuta de mine confirma ca este o problema la cutia de viteze si la ambreiaj si eu nu sunt dus cu pluta.
- prin primavara mi se schimba pe garantie volanul pentru ca se exfolia pielea de pe el. Consola centrala care a inceput sa se degradeze nu o schimba deoarece motivul deteriorarii este spalarea...
Ar mai fi multe de adaugat, cred ca as putea sa scriu 1000 de pagini. Ceea ce este important este ca in moment am doua plangeri penale (inselaciune, fals, uz de fals si alta pentru furt, abuz de incredere) si un proces civil.
Voi reveni cu detalii.
Calin
In noiembrie 2011 am achizitionat de la Toyo Motors (Toyota Bucuresti Sud) un Avensis. Inainte de a cumpara masina masina i-am intrebat de politica de discount-uri pentru masinile expuse. Mi-au spus ca ei nu acorda reduceri de pret, preturile sunt stabilite de Toyota Romania si mi-au spus ca nu trebuie sa imi fac probleme, masina pe care mi-o vor livra este noua.
La cateva zile observ in parbriz, chiar pe linia unde se opreste cursa stergatorului de parbriz pe partea soferului, ceva ca o crapatura. Ma duc la servce, se uita, ii dau ocol, ii fac poze, incearca sa gaseasca cea mai mica urma de lovire si pentru ca nu gasesc nimic imi spun ca probabil parbrizul are un defect de fabricatie si va fi schimbat pe garantie.
Tot atunci le semnalez si faptul ca de cateva ori mi s-a intamplat sa nu pot baga in treapta 1 si/sau marsarier.
Dau ei cu vaselina pe la timonerie si imi spun ca acum va fi bine.
Si asa a inceput ...
Povestea completa o puteti gasi pe blogul pe care l-am facut special pentru a face publica aceasta experienta (www.beduindebucurest.com). Acum voi trece in revista doar punctele importante:
- la 10.000km se schimba kit-ul de ambreiaj. degeaba. cel "vechi"era foarte bun, nu prezenta uzura
- la o luna dupa se schimba sincroane si pinioane in cutie. degeaba.
- in 14 noiembrie 2012 citind pe net de celelalte service-uri din retea, nu am ce face si ma duc la Pitesti. In timp ce imi facea intrarea in service tipul de la receptie ma intreaba daca am mai fost la ei. Ii spun ca nu si il intreb de ce. Imi spune ca masina figureaza ca a mai fost in service-ul lor, cu alt propietar. Ii cer sa imi dea un print sa verific si eu seria de sasiu. Ma uit si eu si el, ne citim de cateva ori seria si pentru ca ea era aceeasi el decide sa modifice datele vechi cu ale mele.
il intreb daca mai sunt si alte intrari si imi spune ca nu mai poate sa vada pentru ca a sters datele...
ceea ce el imi daduse era o intrare in service pe numele Toyota Romania, pentru revopsirea barei fata, in baza unui dosar de dauna deschis la Omniasig, cu 5 luni inainte de a cumpara eu masina.....
Pentru ca cei de la Toyota mi-au raspuns ceva de genul "sa fii sanatos, ai cumparato nu avem ce-ti face" am facut o pangere penala pentru inselatorie, fals si uz de fals. Plangerea a plecat de la politie acum vreo 2 luni si zace pe la parchet...
- in continuare am mai multe intrari in service pentru problemele de la cutia de viteze. Degeaba, cei de la Toyota Romania si Inchcape nu gasesc nimic in neregula.
- o expertiza tehnica facuta de mine confirma ca este o problema la cutia de viteze si la ambreiaj si eu nu sunt dus cu pluta.
- prin primavara mi se schimba pe garantie volanul pentru ca se exfolia pielea de pe el. Consola centrala care a inceput sa se degradeze nu o schimba deoarece motivul deteriorarii este spalarea...
Ar mai fi multe de adaugat, cred ca as putea sa scriu 1000 de pagini. Ceea ce este important este ca in moment am doua plangeri penale (inselaciune, fals, uz de fals si alta pentru furt, abuz de incredere) si un proces civil.
Voi reveni cu detalii.
Calin
Comment