Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

consum de ulei !!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • consum de ulei !!

    Toyota Avensis 2007 21.000 km

    primul schimb de ulei la 13.800 km.
    acum doua zile la stop a aparut mesajul pe display "nivel scazut de ulei"
    uitat joja - sub sub minim.
    pana acum nu m-am uitat la nivel.
    regim de mers normal.

    mers la service.
    completat aproape 1 litru.
    explicat ca din cauza grupei de ulei a consumat.

    cine poate sa-mi dea o explicatie normala ?

  • #2
    Originally posted by bogdan_dan View Post
    Toyota Avensis 2007 21.000 km


    explicat ca din cauza grupei de ulei a consumat.
    Deja aud din ce in ce mai multe probleme cu Avensis-urile astea... oare chiar asa sa fim noi idioti si cei din service asa smecheri????NU PREA CRED!
    Nush prietene care e problema dar este o problema sa-ti pape ulei. Dc vroiai mashina sa stai cu "litrii" de ulei in portbagaj iti luai Passat
    Toyota Avensis 2.2 D-4D 150CP EXECUTIVE

    Comment


    • #3
      Bogdan,tu nu ne spui ce motor ai.Daca ai scris doar capacitatea nu inseamna ca noi stim si ce este:diesel sau benzina.De ce spun asta?Pentru ca un motor care mananca ulei si este diesel va avea o pornire greoaie din cauza lipsei compresiei,pe cata vreme la benzina este nesemnificativ.Ai observat si probleme de putere a motorului?Vad ca esti din Focsani.La voi in oras este reprezentanta si ar fi bine sa mergi la ei nu doar sa-ti completeze nivelul ci si pentru diagnosticare si remediere a eventualei defectiuni.Personal cred ca este vorba de o proasta etansare a garniturii busonului de golire a baii de ulei cand ai facut schimbul,lucru de care se face vinovat mecanicul.Un motor de Toyota nu mananca ulei la 20000km nici daca este folosit la raliu.

      Comment


      • #4
        Originally posted by vali44 View Post
        Bogdan,tu nu ne spui ce motor ai.Daca ai scris doar capacitatea nu inseamna ca noi stim si ce este:diesel sau benzina.De ce spun asta?Pentru ca un motor care mananca ulei si este diesel va avea o pornire greoaie din cauza lipsei compresiei,pe cata vreme la benzina este nesemnificativ.Ai observat si probleme de putere a motorului?Vad ca esti din Focsani.La voi in oras este reprezentanta si ar fi bine sa mergi la ei nu doar sa-ti completeze nivelul ci si pentru diagnosticare si remediere a eventualei defectiuni.Personal cred ca este vorba de o proasta etansare a garniturii busonului de golire a baii de ulei cand ai facut schimbul,lucru de care se face vinovat mecanicul.Un motor de Toyota nu mananca ulei la 20000km nici daca este folosit la raliu.

        motorul este 2.0 Diesel D4D

        Comment


        • #5
          Tot 2.0 d-4d am si eu si nu a scazut deloc nivelul de ulei.Tot pe forum am citit ca la schimbarea uleiului se schimba si garnitura de la busonul de golire a baii de ulei.Sigur acolo ai o problema.Mergi la service.

          Comment


          • #6
            Originally posted by vali44 View Post
            Tot 2.0 d-4d am si eu si nu a scazut deloc nivelul de ulei.Tot pe forum am citit ca la schimbarea uleiului se schimba si garnitura de la busonul de golire a baii de ulei.Sigur acolo ai o problema.Mergi la service.
            ce inseamna "garnitura de la busonul de golire a baii de ulei" ? pe acolo curge uleiul cand se schimba ?
            masina este impecabila pe "burta". nu are nici o urma pe la filtru, pe la buson, etc ....

            COMPLETARE.
            am un coleg care are aceeasi masina dar break si la 12000km uleiul pe joja este foarte foarte aproape de limita inferioara......

            sper sa nu incep sa ma uit la ulei in fiecare dimineata ....

            INTREBARE finala
            daca s-a consumat uleiul (nu ne intrebam de ce .... ), la semnalul dat pe display ... low level .... motorul pateste ceva ?

            Comment


            • #7
              da,este vorba de garnitura de la busonul de golire al baii de ulei.Foarte ciudat aceasta suspiciune de consum ulei deoarece ,din cate stiu,motoarele sunt rodate electro-chimic.Nu se intampla nimic cu motorul daca s-a aprins low-level deoarece rezerva de ulei din baie asigura o buna ungere,dar este necesara completarea.Mergi ,totusi,la service pentru un control amanuntit.Masina este in garantie si trebuie facut caz de asta...

              Comment


              • #8
                Originally posted by bogdan_dan View Post
                explicat ca din cauza grupei de ulei a consumat.

                cine poate sa-mi dea o explicatie normala ?
                Totusi, aceasta explicatie poate fi normala. Depinde de natura uleiului. Ce grupa de ulei a fost folosit? Si daca a fost un ulei de iarna, foarte subtire, care a fost folosit intr-un regim de turatii foarte mari, in 7000 km, cu ceva indulgenta putem accepta si aceasta explicatie.
                Poti afla ce ulei ai avut?
                トヨタ アベンシス セダン 2.2 D-4D --- 2005 --- 145.000 km

                Comment


                • #9
                  Salutare
                  Am un Avensis 1.8 VVT-I din 2004. Acum ma pregatesc de revizia de 75.000. De la revizia de 60.000 am constat ca incepe sa-mi pape ulei. Am completat aproape 1 litru in 15.000Km in 2 reprize. Prima data am vazut intamplator ca se apropie de nivelul inferior si i-am pus. A doua oara s-a intamplat dupa un drum de vreo 300km in care am cam forjat-o. Chestia asta ma ingrijoreaza, avand in vedere ca motorul are doar 75.000 si ca reviziile au fost facute la timp la reprezentanta, cu schimb de ulei recomandat de ei (semi-sinteticul Mobil 5W30). Am vorbit cu baietii la service si au zis ca nu exclud o problema de garantie a motorului - desi masina a iesit din garantia de 3 ani data de ei. O alta idee ar fi sa incerc un ulei sintetic -0W40 de la Mobil...care ar fi cam cel mai bun available...sa vedem cum se comporta.
                  Cei de la service m-au intrebat si de stilul de condus. Ar fi si asta o explicatie...cand ies din oras la drum intins o cam tin peste 150km/h (unde permite detectorul )

                  Comment


                  • #10
                    eu am avensis D-CAT, 2.2, luata din Germania si cei de la service-ul de-acolo spun ca pe Toyota, Castrol este uleiul indicat, dar sa fie grupa 5W30 C1, nu C3.

                    Comment


                    • #11
                      Salut
                      eu am un 1.8 bz tot din 2004,second, luat la 38k si azi mi s-a aprins si mie brusc becul de ulei ( revizia facuta in ianuarie la 38 k, iar acum am 43k), cind verificat joja, ulei ioc. am adaugat rapid 2 l de Havoline 5w30 si joja a ajuns la minim. Si stilul de condus e fff pasnic, rar peste 2500 turatii,si 85% din timp in oras.
                      uitat pe sub masina, si prin motor , nu vazut urme de ulei . O fi obisnuit-o proprietarul anterior la turatii marii si cu apetit la fel?
                      sau e ceva comun pt toyota ?
                      nu vreau sa fiu rau, dar anterior avut de nou un Clio, si nu avut asemenea probleme cu el.

                      Comment


                      • #12
                        Motorul de 1,8 de pe avensis e renumit pentru faptul ca nu mananca ulei. La mine nivelul se pastraza intre revizii. Am 35000 si nu papa deloc ulei. Verifica mai des nivelul uleiului sa vezi daca consuma motorul sau daca ai pierderi.
                        Toyota Avensis 1.8 VVT-i

                        Comment


                        • #13
                          Mai stie cineva ceva despre consumul de ulei la Avensis? Am un Avensis 2.0 D4D si de la revizia de 15 000 a inceput sa consume ulei. Pana la 25000 a consumat 1.5 L. Acum, dupa revizia de la 30 000, a consumat 1.5 L in 5000 Km. Este o problema? Astia de la service ma tot programeaza asa ca trebuie sa mai merg dupa 6000 Km iarasi sa verifice.
                          Mentionez ca nu merg foarte des cu masina peste 3000 Rot/min dar din cand in cand mai vede si 4000 si poate mai mult un pic

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by msgen View Post
                            Mai stie cineva ceva despre consumul de ulei la Avensis? Am un Avensis 2.0 D4D si de la revizia de 15 000 a inceput sa consume ulei. Pana la 25000 a consumat 1.5 L. Acum, dupa revizia de la 30 000, a consumat 1.5 L in 5000 Km. Este o problema? Astia de la service ma tot programeaza asa ca trebuie sa mai merg dupa 6000 Km iarasi sa verifice.
                            Mentionez ca nu merg foarte des cu masina peste 3000 Rot/min dar din cand in cand mai vede si 4000 si poate mai mult un pic
                            Consumul de ulei este influentat de mai multi factori . Primul , si cel mai important , este tipul uleiului folosit . Urmeaza regimurile de functionare ale motorului , temperatura acestuia cand este folosit la turatii mari , etc . Mersul subturat , adica frecvent sub 2000 rpm , ca si cel la 4000 si mai mult au drept cauza consumul de ulei . Daca acest lucru se intampla si cu motorul rece nu e de mirare sa consume ...
                            Am acelasi motor si intre reviziile de 15000 km am avut consumat aprox 0,5 litri de ulei . Folosesc ulei Mobil 1 5w30 ESP Formula iar stilul meu de condus este unul cursiv ... zic eu . Imi place sa o alerg acolo unde soseaua si traficul permit dar nu bruschez niciodata acceleratia sau frana . In plus acord mare atentie incalzirii motorului si nu turez peste 2500 rpm pana cand acul temp mot nu este la jumatatea scalei .
                            Incearca si tu sa mergi asa apoi ne spui daca mai consuma .

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by vali44 View Post
                              Consumul de ulei este influentat de mai multi factori . Primul , si cel mai important , este tipul uleiului folosit . Urmeaza regimurile de functionare ale motorului , temperatura acestuia cand este folosit la turatii mari , etc . Mersul subturat , adica frecvent sub 2000 rpm , ca si cel la 4000 si mai mult au drept cauza consumul de ulei . Daca acest lucru se intampla si cu motorul rece nu e de mirare sa consume ...
                              Am acelasi motor si intre reviziile de 15000 km am avut consumat aprox 0,5 litri de ulei . Folosesc ulei Mobil 1 5w30 ESP Formula iar stilul meu de condus este unul cursiv ... zic eu . Imi place sa o alerg acolo unde soseaua si traficul permit dar nu bruschez niciodata acceleratia sau frana . In plus acord mare atentie incalzirii motorului si nu turez peste 2500 rpm pana cand acul temp mot nu este la jumatatea scalei .
                              Incearca si tu sa mergi asa apoi ne spui daca mai consuma .
                              Subscriu.Procedez la fel si nu consuma ulei la d4d 2,2.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google