Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme la schimbarea din treapta intai in a 2-a

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme la schimbarea din treapta intai in a 2-a

    La schimbarea din treapta intai in a 2-a caraie usor,agata.Masina are doar 58.000km si i-am schimbat acum o luna uleiul din cutie(original Toyota MT 75W),sperand ca poate rezolv problema...toata minunea a tinut o zi...
    Azi am gresat mecanismul de la schimbator,am si dat jos bateria ca sa pot ajunge cat mai bine si la mecanismul de schimbare a treptelor de pe cutia de viteza(unde vin cele 2 cabluri de la schimbator)...nimic,tot la fel
    Celelalte trepte functioneaza Ok !
    Dimineata cand era rece,nu erau probleme,dupa ce incepeam sa merg cu ea incepeau si "figurile" ...daca ii las timp mai mult cand schimb,e OK...daca schimb peste 2200rpm e iar OK
    Aveti ceva idei ?!Ati mai patit asa ceva?!
    La km astia nici nu ma gandesc sa fie ambreajul,o am de la 36.000km si chiar o conduc cu multa grija si cap
    La timonerie nu stiu,daca merge cand ii las timp sau cand schimb la peste 2200rpm,nu ar fi logic sa fie asta...
    Asa nu m-as duce la Toyota TM...pe langa taxa frumoasa de constatare,nu sunt convins ca descopera problema...sau o sa imi spuna:alt ambreaj

  • #2
    Cate trepte are cutia?
    http://img204.imageshack.us/img204/4009/tucashow3np.gif

    Comment


    • #3
      6+1,motor 2.0 D-4D

      Comment


      • #4
        In cutiile cu 6 trepte se pune ulei Toyota LV 75W.Esti sigur ca asta ti au pus?
        http://img204.imageshack.us/img204/4009/tucashow3np.gif

        Comment


        • #5
          Originally posted by davidsan View Post
          6+1,motor 2.0 D-4D
          De ce a trebuit sa schimbi uleiul in cutie ? Din cate stiu , cartea spune ca doar se completeaza la nevoie si se schimba cand se fac reparatii la cutia de viteze . Am mai auzit de niste minunati de la o anumita reprezentanta care au pus ulei pentru cutie cu 5 trepte in cea cu 6 si rezultatul a fost dezastruos . Ar fi bine sa-l mai schimbi odata dar sa fii cu ochiul pe ei sa-ti puna exact uleiul potrivit .... vad ca ai pus MT si Legionarul spune LV ...

          Comment


          • #6
            Originally posted by Legionaru' View Post
            In cutiile cu 6 trepte se pune ulei Toyota LV 75W.Esti sigur ca asta ti au pus?
            LV 75 W MT am bagat...

            Comment


            • #7
              Originally posted by vali44 View Post
              De ce a trebuit sa schimbi uleiul in cutie ? Din cate stiu , cartea spune ca doar se completeaza la nevoie si se schimba cand se fac reparatii la cutia de viteze . Am mai auzit de niste minunati de la o anumita reprezentanta care au pus ulei pentru cutie cu 5 trepte in cea cu 6 si rezultatul a fost dezastruos . Ar fi bine sa-l mai schimbi odata dar sa fii cu ochiul pe ei sa-ti puna exact uleiul potrivit .... vad ca ai pus MT si Legionarul spune LV ...
              Chiar eu am facut schimbul ,ca la carte...l-am schimbat pt ca am crezut ca poate va merge mai usor,dar se pare ca nu am avut prea bune rezultate

              Comment


              • #8
                Ai pus uleiul corect.
                Posibil sa fie o problema la sincroane.
                http://img204.imageshack.us/img204/4009/tucashow3np.gif

                Comment


                • #9
                  Originally posted by davidsan View Post
                  Chiar eu am facut schimbul ,ca la carte...l-am schimbat pt ca am crezut ca poate va merge mai usor,dar se pare ca nu am avut prea bune rezultate
                  Mda , cat ulei ai gasit in cutie ? Legionarul are dreptate , sigur ai o problema la sincroane cel mai probabil la cel corespunzator vitezei 1 - nu reuseste sa franeze pinionul si de aceea agata si face zgomot la schimbare . Ia legatura cu un atelier serios si rezolva problema pana nu se agraveaza .

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by vali44 View Post
                    Mda , cat ulei ai gasit in cutie ? Legionarul are dreptate , sigur ai o problema la sincroane cel mai probabil la cel corespunzator vitezei 1 - nu reuseste sa franeze pinionul si de aceea agata si face zgomot la schimbare . Ia legatura cu un atelier serios si rezolva problema pana nu se agraveaza .
                    Nu am masurat uleiul scurs,dar de bagat am bagat in jur de 2.1-2.2 litri,am verificat nivelul si era OK ...
                    Daca era vb de vreun sincron,de ce daca schimb peste 2200rpm merge OK ?!Si nu e cam devreme la 58.000 km ?!Ma irita numai gandul ca ar avea ceva la cutie,la o cutie pe o Toyota
                    Ma sperie numai gandul ca cineva din Ro trebuie sa desfaca o cutie de viteze...sunt asa de putini oameni profi
                    Voi incerca sa fac o vizita la TOYOTA TM,macar pt o constatare...daca e ceva la cutie,nu stiu daca nu e mai bine sa iau alta de la dezmembrari...

                    Comment


                    • #11
                      Am si eu aceasi problema aceasi cutie ma gandesc ca este si la 2.2 D-CAT dar la mine dupa ce se incalzeste uleiul din cutie nu mai face figuri!

                      Comment


                      • #12
                        Nu ai nimic la cutie... trebuie sa reglezi cablurile la timonerie. Spor la treaba!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by comentator View Post
                          Nu ai nimic la cutie... trebuie sa reglezi cablurile la timonerie. Spor la treaba!
                          Ar fi super sa fie numai asta stii cumva cum se regleaza ?!am cautat pe net cate ceva dar nimic folositor...crezi ca cei de la TOYO TM s-ar pricepe ?!

                          Comment


                          • #14
                            Si a mea face la fel, aceeasi cutie 6 +1. 50 de mii de km, uleiul in cutie schimbat de vreo 2 mii de km cu ce scrie in carte cumparat de la Toyota(masina a facut 4 ani si am zis sa pun ulei nou).
                            Si eu am sperat ca se rezolva prin schimbarea uleiului dar nu e asa. Agata din 1 in 2 in special cand e rece. Pe urma schimbarile se fac mult mai lin. Am gresat timoneria si nu sunt schimbari in bine. In manualul de reparatii nu am gasit modalitate de reglare a timoneriei. Cel putin din compartimentul motor nu se poate. In habitaclu nu am desfacut tot tunelul ala ca vad daca exista reglaje.

                            Comment


                            • #15
                              In cutia 6+1 intra fix 2.3 litri. Uleiul e cel indicat de voi Toyota Genuine Manual Transmission Gear Oil LV API GL-4
                              SAE 75. Asta am inteles ca a pus si colegul Davidsan. Deduc de aici ca e o problema la cutiile astea. Daca incerci sa treci din 1 in 2 mai lent nu mai agata in 90 lasuta din cazuri.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google