Salutare tuturor si bine v-am gasit !
De aproape o jumatate de an, sunt posesorul unui Avensis (2003) 1.8 VVTi, cutie automata, 100.000 km reali. Masina arata impecabil si nu am avut probleme pana ieri...cand pe la km 30, pe autostrada, s-a aprins martorul de ungere ulei si s-a oprit motorul. Am lasat-o sa se raceasca, am incercat sa o pornesc, dar ceva ,,tinea,,...ca si cum nu as avea baterie (bateria are un an - Varta Black Line) Am crezut ca e bateria si ma pregateam sa chem platforma dar am mai incercat odata si surpriza... dupa cateva secunde motorul s-a ,,degripat,, si masina a pornit...Am mers pana in Buc cu 40-60 km/h si cu ochii pe indicatoarele de bord (bec ungere aprins - temperatura ok, ) Azi am pornit-o din nou, a pornit la sfert de cheie, martorul de ulei nu s-a mai aprins...
S-a lovit cineva de problema asta? Posibil ca uleiul sa fie de proasta calitate?
Multumesc, astept parerile voastre.
De aproape o jumatate de an, sunt posesorul unui Avensis (2003) 1.8 VVTi, cutie automata, 100.000 km reali. Masina arata impecabil si nu am avut probleme pana ieri...cand pe la km 30, pe autostrada, s-a aprins martorul de ungere ulei si s-a oprit motorul. Am lasat-o sa se raceasca, am incercat sa o pornesc, dar ceva ,,tinea,,...ca si cum nu as avea baterie (bateria are un an - Varta Black Line) Am crezut ca e bateria si ma pregateam sa chem platforma dar am mai incercat odata si surpriza... dupa cateva secunde motorul s-a ,,degripat,, si masina a pornit...Am mers pana in Buc cu 40-60 km/h si cu ochii pe indicatoarele de bord (bec ungere aprins - temperatura ok, ) Azi am pornit-o din nou, a pornit la sfert de cheie, martorul de ulei nu s-a mai aprins...
S-a lovit cineva de problema asta? Posibil ca uleiul sa fie de proasta calitate?
Multumesc, astept parerile voastre.
Comment