Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Buton misterios:)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by markenstraus View Post
    Da acela este butonul.
    Poti sa imi dai mai multe detalii la ce se foloseste butonul.
    Multumesc
    Este practic un "termoplonjon" care ajuta la incalzirea lichidului de racire ( antigel ) . Asa iti creste temperatura apei mai repede si ai caldura mai rapid in masina.
    Este recomandat sa-l folosesti daca mergi mai mult cu masina , adica nu pe drumuri scurte " de la semafor la semafor " . In momentul cand iti cupleaza incalzirea este recomandat sa-l decuplezi.

    Comment


    • #17
      Originally posted by ddc View Post
      Este practic un "termoplonjon" care ajuta la incalzirea lichidului de racire ( antigel ) . Asa iti creste temperatura apei mai repede si ai caldura mai rapid in masina.
      Este recomandat sa-l folosesti daca mergi mai mult cu masina , adica nu pe drumuri scurte " de la semafor la semafor " . In momentul cand iti cupleaza incalzirea este recomandat sa-l decuplezi.
      I-am explicat eu cum functioneaza dar vad ca nu a mai spus nimic . Acest sistem este facut pentru confortul posesorului masinii dat fiind ca motorul diesel se incalzeste mai greu iarna . Nu trebuie sa-si faca nici o grija deoarece odata cuplat va avea in cateva minute caldura in masina iar cand temperatura apei in motor ajunge la acelasi nivel cu cea a apei din radiatorul de caldura in habitaclu , rezistentele electrice se vor decupla automat . Din cate stiu nu este un buton cu retinere mecanica , este ca la incalzirea lunetei si a oglinzilor - se decupleaza la un anumit timp sau o anumita temperatura .

      Comment


      • #18
        Cred ca mai degraba cand temperatura antigelului ajunge la o anumita valoare (probabil 60 grade) se va decupla sistemul electric automat. Spun asta pentru ca, din cate stiu, radiatorul din bord este legat la circuitul de racire al masinii astfel ca temperatura antigelului este cam la aceeasi valoare in tot sistemul (practic sistemul asta electric ajuta la incalzirea mai rapida a antigelului din tot sistemul de racire, sistem ce include si caloriferul din habitaclu).

        Comment


        • #19
          Originally posted by closchkutza View Post
          Cred ca mai degraba cand temperatura antigelului ajunge la o anumita valoare (probabil 60 grade) se va decupla sistemul electric automat. Spun asta pentru ca, din cate stiu, radiatorul din bord este legat la circuitul de racire al masinii astfel ca temperatura antigelului este cam la aceeasi valoare in tot sistemul (practic sistemul asta electric ajuta la incalzirea mai rapida a antigelului din tot sistemul de racire, sistem ce include si caloriferul din habitaclu).
          Rezistenta electrica este in radiatorul de caldura din cabina , crede-ma ca am vazut un asemenea sistem desfacut si avea doua rezistente electrice ca doua fierbatoare scurte si groase . M-am exprimat gresit cand am spus ca rezistentele se vor decupla automat cand temperatura lichidului de racire din motor ajunge la o valoare prestabilita - corect este cum spui tu , cand temperatura lichidului din intreg sistemul de racire ajunge la o anumita valoare . Acet sistem incalzeste doar lichidul din radiatorul de caldura din cabina , cand termostatul deschide circuitul apei din motor in sistem deja problema este rezolvata . Este strict un sistem de confort !

          Comment


          • #20
            Sunt de acord cu tine ca rezistentele respective sunt in caloriferul de caldura din masina.
            Ce incerc eu sa-ti spun este ca acest calorifer este legat in permanenta la sistemul de racire al masinii. Mai precis, este parte integranta din "circuitul mic" de racire (cel care exclude radiatorul de racire). In consecinta, antigelul circula prin el acest sistem in permanenta, fie ca motorul este rece sau cald, fie ca este iarna sau vara.
            Radiatorul de caldura din masina nu este separat cumva (electro-valva) de sistemul de racire al masinii (asa cum era la dacia 13xx, numai ca acolo era o vana mecanica, actionata pe cablu) ci parte integranta a sistemului de racire.
            In consecinta, rezistentele respective indeplinesc 2 functii:
            1. Incalzesc suplimentar antigelul care vine dinspre motor la intrarea in radiatorul de incalzire din masina;
            2. Ajuta la incalzirea mai rapida a antigelului din tot circuitul mic de racire.

            Nu stiu sa exista vreo electro-valva care sa decupleze radiatorul de caldura din cabina de la circuitul de racire al masinii pana la indeplinirea unei/mai multor conditii (de ex: temp lichid racire motor >70grade).

            Comment


            • #21
              Originally posted by closchkutza View Post
              Sunt de acord cu tine ca rezistentele respective sunt in caloriferul de caldura din masina.
              Ce incerc eu sa-ti spun este ca acest calorifer este legat in permanenta la sistemul de racire al masinii. Mai precis, este parte integranta din "circuitul mic" de racire (cel care exclude radiatorul de racire). In consecinta, antigelul circula prin el acest sistem in permanenta, fie ca motorul este rece sau cald, fie ca este iarna sau vara.
              Radiatorul de caldura din masina nu este separat cumva (electro-valva) de sistemul de racire al masinii (asa cum era la dacia 13xx, numai ca acolo era o vana mecanica, actionata pe cablu) ci parte integranta a sistemului de racire.
              In consecinta, rezistentele respective indeplinesc 2 functii:
              1. Incalzesc suplimentar antigelul care vine dinspre motor la intrarea in radiatorul de incalzire din masina;
              2. Ajuta la incalzirea mai rapida a antigelului din tot circuitul mic de racire.

              Nu stiu sa exista vreo electro-valva care sa decupleze radiatorul de caldura din cabina de la circuitul de racire al masinii pana la indeplinirea unei/mai multor conditii (de ex: temp lichid racire motor >70grade).

              Spunem acelasi lucru dar cu cuvinte diferite ...

              Comment


              • #22
                Salutare!
                Pana la urma conteaza pe ce e setata clima (AC On/Off, dezaburire, aer jos/sus...)? Sau doar apas butonul si se incalzesc rezistentele acelea, independent de setarile climei...?

                Multumesc anticipat, Razvan.

                Comment


                • #23
                  pare ca consuma destul de mult curent, cred ca merita folosit numai in caz de urgenta.
                  Toyota Corolla 2013 (E18) 1,4 D4D Luna - 1F7 (Silver)

                  Comment


                  • #24
                    De unde ai dedus?

                    Comment


                    • #25
                      Buna ziua!
                      Am gasit pe youtube: https://www.youtube.com/watch?v=KrebNTPG1Ak
                      Ce parere aveti de cat de repede incepe sa mearga ventilatorul?

                      Cica ar fi ceva de genul acesta la masinile noastre: https://www.google.ro/search?q=power...FZ6idG05HpM%3A

                      Stie careva unde este localizat acel radiator si cum sa verificam daca functioneaza? Sigurante, relee, se poate masura eva tensiuni?

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google