Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Consum Toyota Avensis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    @panadan
    "despre d-cat nu stiu ce faci tu cu ea in europa de est" masina am luat-o de la toyora romania, se comercializeaza oficial cu aceasta motorizare. probleme de care vorbesti tu au fost rezolvate de prin 2005, cand intr'adevar, d-cat-urile aduse de afara nu de reprezentanta, clacau la calitatea "irezistibila " a motorinei romanesti. la acel moment si cei de la reprezentanta te sfatuiau sa nu intri prin tara cu d-cat-ul.old story panadan, suntem in 2012 la final. multumesc pentru sfatul cu rompetrol, dar pentru mine e the same shit like the rest, am incercat-o si e la fel de " buna " ca toate motorinele romanesti.adica masina trage la fel de trist si la acelasi consum fata de ce obtin cu motorina din strainatate.
    177 dragoni, 400 niutoni, ceva adrenalina

    Comment


    • #17
      @brewed plin de venin-ceva tipic romanesc dealtfel!
      chiar crezi ca au modificat tehnologia pentru tarile sarace?cum crezi ca au facut-o daca d-cat a fost creat pentru un anumit tip de combustibil? nu crezi ca ar fi facut-o deodata?
      cu respect

      Comment


      • #18
        Originally posted by panadan View Post
        @brewed plin de venin-ceva tipic romanesc dealtfel!
        chiar crezi ca au modificat tehnologia pentru tarile sarace?cum crezi ca au facut-o daca d-cat a fost creat pentru un anumit tip de combustibil? nu crezi ca ar fi facut-o deodata?
        cu respect
        ai imaginatie bogata cu veninul. tine- pentru tine, nu-i da drumul pe forum.
        sa revenim la concret,
        Din 2005 incoace s-au modificat standardele la motorina in RO, daca citesti fisele tehnice de omologare ale lor , ceea ce-ti recomand sa faci, vei constata ca sunt identice. omv = petrom = rompetrol in ceea ce priveste cetanii suflul si plumbul ( la benzina ). toate motorinele comercializate de cei 3 + agip corespund, in prezent normelor cerute de d-cat.in 2005 , nu.
        De aceea, iti recomand ca inainte sa arunci concluzii si aprecieri ca de expert pe acest forum, sa te documentezi mai ales atunci cand te pronunti nu despre masina ta, ci despru un model pe care altii, avandu-l , il cunosc mai bine.
        Respecte nemasurate !
        177 dragoni, 400 niutoni, ceva adrenalina

        Comment


        • #19
          Ca e un tip de motorina, ca e altul, nu cred ca mai conteaza. Din punctul meu de vedere problema este ca 2.2 D-CAT-ul a fost promovat ca un motor ecologic si economic. La 7.6 l/100km consum urban promovat ai putea spune ca e un motor economic, insa in realitate ai 12. Asta e problema care ma scoate din sarite. Consumul este evident unul dintre factorii pe care ii iei in considerare la achizitionarea unui autoturism. Sa constati ca producatorul a mintit cu privire la acesta nu e chiar ok. Sunt curios in ce conditii a scos 2.2 -ul 7.6 % sau daca a scos vreodata.
          Toyota Avensis 2.2 D-CAT 177CP EXECUTIVE

          Comment


          • #20
            @ catalin : iti pot intelege supararea, o impartasesc si eu de 3 ani.Nu ma deranjeaza ca platesc consumul respectiv ci faptul ca este nereal. Masina nu am luat-o pentru consum, dar cu toate astea in acesti 3 ani am tot cautat o explicatie pentru acel 12 L% in oras ( Bucuresti ) si pentru faptul ca e cu peste 80% mai mare decat cel declarat oficial. Dupa ce am terminat cu forumurile in EN ( cei din UK nu se plang de consum exagerat fata de cel oficial, e vorba de mentalitate ) am dat peste cele in germana. Aci apar problemele, neamtul e calculat si rece, tine evidenta, cand vede diferenta tipa ca e inselat si compara cu VW.Aci plangerile sunt multiple pe subiectul deschis de tine. Cu toate astea, incearca sa sa vezi link-ul de mai jos

            Sunt 205 masini D-cat Ave care au inregistrari de consum la cel putin 1500 km fiecare.Clopotul lui Gauss din histograma din dreapta ne arata ca 80% dintre D-cat-urile rulate in Germania au consumul mediu cuprins intre 6,7 L si 8,3. Mediu, urban + extra . Raspunsul este imediat : in Germania, D-cat consuma mult mai putin decat in RO deoarece orasele au rute ocolitoare bine puse la punct ( nu stai la stop, nu ai blocaje... ), etc. Ce e interesant, e ca, cu toate aceste conditii bune de trafic, media inregistrarilor e de 7,3L facuta pe cele 205 masini inregistrate, adica peste consumul mixt declarat de Toyota. Aci ramane , intr'adevar ,misterul : in ce conditii au masurat consumul daca si in conditiile de trafic din Germania ( cred ca cele mai bune din EU ) cel real nu bate cu cel declarat de producator ?
            177 dragoni, 400 niutoni, ceva adrenalina

            Comment


            • #21
              Consum exagerat

              Originally posted by brewed View Post
              @ catalin : iti pot intelege supararea, o impartasesc si eu de 3 ani.Nu ma deranjeaza ca platesc consumul respectiv ci faptul ca este nereal. Masina nu am luat-o pentru consum, dar cu toate astea in acesti 3 ani am tot cautat o explicatie pentru acel 12 L% in oras ( Bucuresti ) si pentru faptul ca e cu peste 80% mai mare decat cel declarat oficial. Dupa ce am terminat cu forumurile in EN ( cei din UK nu se plang de consum exagerat fata de cel oficial, e vorba de mentalitate ) am dat peste cele in germana. Aci apar problemele, neamtul e calculat si rece, tine evidenta, cand vede diferenta tipa ca e inselat si compara cu VW.Aci plangerile sunt multiple pe subiectul deschis de tine. Cu toate astea, incearca sa sa vezi link-ul de mai jos

              Sunt 205 masini D-cat Ave care au inregistrari de consum la cel putin 1500 km fiecare.Clopotul lui Gauss din histograma din dreapta ne arata ca 80% dintre D-cat-urile rulate in Germania au consumul mediu cuprins intre 6,7 L si 8,3. Mediu, urban + extra . Raspunsul este imediat : in Germania, D-cat consuma mult mai putin decat in RO deoarece orasele au rute ocolitoare bine puse la punct ( nu stai la stop, nu ai blocaje... ), etc. Ce e interesant, e ca, cu toate aceste conditii bune de trafic, media inregistrarilor e de 7,3L facuta pe cele 205 masini inregistrate, adica peste consumul mixt declarat de Toyota. Aci ramane , intr'adevar ,misterul : in ce conditii au masurat consumul daca si in conditiile de trafic din Germania ( cred ca cele mai bune din EU ) cel real nu bate cu cel declarat de producator ?

              Cred ca la judecarea consumului mediu ar fi necesar sa aveti in vedere si distanta medie parcursa la o cursa. La nemti este naveta zilnica. Aglomeratia conteaza si ea. Eu am motor pe benzina, dar la curse de 3-4 km consumul este mare oricum as conduce. Abia are timp sa se incalzeasca. Asta ca sa nu mai adaug la socoteala iesirea si intrarea din curte a masinii.

              Comment


              • #22
                2l d4d urban 7-8% mers mai sportiv

                pe autostrada - 4.5-5% la 120 km/h sau 6.5-7% la 160-170 km/h


                cam asa consuma masina mea si eu conduc mai sportiv adica nu prea schimb sub 3000 ture dupa ce am motorul cald

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                Politica de Securitate Google