Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme consum motorina d4d 2,0

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme consum motorina d4d 2,0

    Salut baieti ,

    am si eu o mare problema . am cumparat o masina din 2004 si am un consum foarte mare de motorina desi stau mai tot timpul cu ochii in bord la consumul instantaneu.

    am facut un consum mediu pe 300 km ( 180 km in Bucuresti +120 km la drum intins pe autostrada ) si mi-a dat un consum de 8,33 / 100 km care este un consum imens pentru o masina pe motorina , dar hai sa zicem ca era mai frig atunci .

    am incercat sa repet testul din nou acum si cred ca acum am un consum si mai mare (inca nu am bagat motorina) , dar daca ma iau dupa indicatorul din bord cred ca ajung la 9 l /100 km, e drept numai in Bucuresti.

    Mie mi se pare imens consumul daca-l compar cu ce scrie in cartea tehnica. eu ma stradui sa merg economic , cu ochii in calculatorul de bord la consumul instantaneu si rar depasesc 2000 ture/min .

    HELP, SPUNETI-MI CE SA FAC ( pina acum am schimbat de curand doar uleiul . trebuie schimbat filtrul de motorina si de aer cumva pentru a se micsora consumul ?

    please hellpppppp

  • #2
    ala de aer iti mai poate scadea consumul, chiar iti recomand sa schimbi tot ce e consumabila pe ea ca sa stai linishtit si din alte puncte de vedere ... dar cel mai bine e sa verifici tot sistemul de alimentare .... ce motor ? 2.0 sau 2.2?

    Comment


    • #3
      este de 2,0 mai precis 1995 cmp

      este de 2,0 mai precis 1995 cmp

      Comment


      • #4
        Originally posted by cristi32 View Post
        rar depasesc 2000 ture/min.
        Cu 2.0 daca mergi la 2000-2200 de ture ai cel mai bun consum si stai si in cuplu.
        Daca te vei uita pe bord, la consumul instantaneu (care nu e neaparat cel mai concludent) vei vedea ca la 1600 consumi mai mult decat la 2200-2400.

        Bafta!

        PS: si intradevar schimba consumabilele.

        Comment


        • #5
          pai cam acolo stau si eu 2000-2200

          pai cam acolo stau si eu 2000-2200 si instantaneul pare bun. nu sunt eu sofer f experimentat , dar vreau sa vad de ce consuma asa de mult.

          Comment


          • #6
            Consumul masinii se face in afara localitatii, nu poti sa-ti dai seama dupa mersul in oras (nerelevant, 9% poate fi mult sau putin, depinde de trafic)

            Iesi la drum intins vreo 10-15hm, dar reseteaza inainte computerul de bord.

            N uita sa verifici inainte si presiunea in pneuri (la rece) conform cartii tehnice (banuiesc 2,4)

            Mai conteaza si o motorina de calitate.

            Comment


            • #7
              revin cu noi date

              va multumesc , o sa incerc. azi am umplut din nou rezervorul 30 l dupa 300 km ,in conditiile in care majoritatea km le-am facut saptamana asta cand in bucuresti s-a mers mult mai bine. deci 10 l /100 km. imens mi se pare la un motor pe motorina . in general prin bucuresti merg la 1500-1600 rotati/minut in viteza 2, 3 si rar a 4-a ( am gresit cand am zis 2000-2200 in interventia precedenta). pneurile saptamana trecuta le-am umflat la 2,4 .

              ce naiba sa mai fac, nu conduc agresiv , maxim cu 70 si schimb vitezele cu atentie .vreo idee ? bujiile nu par sa aiba probleme pt ca porneste la prima cheie.

              vreo noua idee ceva ?

              Comment


              • #8
                calitatea motorinei

                si motorina bag euro diesel 5 de la petrom

                Comment


                • #9
                  ... bujiile nu au treaba cu consumu .... 10.5-11 % am max la LC in bucuresti ... WTF . putin ar trebuii sa iti consume cu motorina proasta ... cu cea buna ar trebuii sa ti consume mai mult ... e valabil ca si la benzina . ce e mai aditivat se consuma mai repede ... parerea mea e sa bagi niste Lukoil e cam neutra si vezi dupa ...dar incearca asta dupa 1-2 plinuri consumate... io cu Lukoil cu Hiluxu in offroad am tocat 9.5% ceea ce e f putin .

                  Comment


                  • #10
                    nu vreau sa transformam topicul in probleme de motorina dar incearca si Efix de la Rompetrol.

                    Dupa cum am spus, in oras consumul este nerelevat. De ex, la drum intins faci 100 km intr-o ora. In oras, aceiasi 100km pot fi facuti in 5 ore, cu porniri si opriri repetate.

                    Daca tot asa mare este consumul mergi si fa-i o verificare si schimba neaparat filtrul de aer si motorina.

                    Ulei ai bagat 5W-30?

                    Comment


                    • #11
                      fratilor...folositi turbina...ca de aia v-au pus japonezii turbina pe masina.
                      D4D de 2.0 litri nu e un motor sa il folosesti sub 2000 turatii.
                      Sau nu iti mai merge turbina CRISTI32 si deaia iti si consuma asa mult???
                      Toyota Auris.D4D-2.0.

                      Comment


                      • #12
                        nelamurit total

                        stai sa ma lamuresc.

                        turbina de care zici intra automat ? sau trebuie actionata de undeva ?

                        nu prea inteleg , eu in general am grija sa merg in oras cu 1600-1800 rot/min pentru ca am observat ca la aceste turatii consumul instantaneu e cel mai mic.

                        tu zici de fapt sa o turez la peste 2000 rot/min ? pai in cazul ala consumul instantaneu nu o sa coboare sub 20 l /100km in cel mai fericit caz si o sa am senzatia ca sunt la karting ca zgomot.

                        multumesc. sper sa ma lamuresti definitiv la intrebarile astea . chiar nu ma pricep si vreau sa imi dau seama clar ce am de facut.

                        inca o data multumiri anticipate

                        Comment


                        • #13
                          ultima intrebare.

                          cum verific ca merge turbina aia ?

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by cristi32 View Post
                            cum verific ca merge turbina aia ?
                            Cristi mergi cu masina in limite normale , adica folosind turaje peste 2000 rpm , si ignora consumul instant deoarece de baza este cel mediu . Cat priveste lucrul turbinei nu-ti fa probleme . Ea intra in functiune la 2000 rpm si se face simtita in forta de tractiune a motorului . Chiar nu inteleg cum poti sa mergi sub 2000 rpm ... te rad si cei cu trabant-uri !!! Apropo , de cand mergi cu turajul asta ai reusit sa depasesti vreo masina pe drum ?
                            Pentru buna exploatatare a masinii iti recomand la modul cel mai serios sa citesti si sa retii ce scrie Manualul Utilizatorului . Vei avea surpriza sa descoperi ca ai o masina deosebit de complexa si lucrul acesta obliga la studiu . Sa stii ca multi care trateaza masina ca pe un lucru total neimportant sfarsesc prin a fi victime ale ignorantei proprii . Atat pentru azi , vorbim dupa ce vei citi cu atentie manualul recomandat , daca vei avea nelamuriri te vom ajuta noi cei de pe forum .

                            Comment


                            • #15
                              pe langa manual mai citeste si acest topic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google