probleme auris 2007 -1,4benz
Salutare tuturor
Va supun dezbaterii urmatoarea problema.
Am fost la revizie de 30 000 -servis de marca -de la care am luat-o de noua.
Cand mi-au data inapoi mi-au spus sa revin dupa 1000km ptr ca pierde ulei la cutie. am revenit- trebuie desfacuta schimbat semeringuri.Accept desfacere, las masina pe incredere fara sa fiu de fata la desfacere, primesc telefon ca trebuie desfacuta cutia si inlocuit semerin de priza, accept.
Iau masina a doua zi. Dupa un timp, imi dau seama ca are alt comportament si ca nu mai este masina mea dulce, linistita, insesizabila, manusa. Am inceput sa sesizez bufnituri in cutie ( sau ambreiaj) la schimbare viteza 1- si 1-2.
Revin la ei, m-i se spune ca toate fac asa. Daca nu aveam masina inainte si o testam acum, o credeam , dar eu nu am avut o astfel de comportare a masinii inainte. Dupa inca 1000km problemele se amplifica.
pe loc cu motorul pornit, fara a fi in viteza , la calcarea ambreiajului este un zgomot ca de cuplare la distanta (loveste de la distanta ceva).
Ba se pare ca pe la 85km la ora, apare un usor urlet cred ca de vre-un rulment.
Facut verificare tehnica obligatoriu (in alta parte) si i-am pus problema;raspuns- zgomotele sunt din ambreiaj la prima vedere fara a se desface.
Vi se pare normal pentru un service de reprezentanta?
Replica celui de la ITP: cred ca v-au tepuit.
Parerea mea: au slabit suruburi pentru a curge ulei si a simula necesitatea desfacerii cutiei, si a inlocui astfel piese ( tentante nu?!)
Astept pareri, si eventual care pot fi cauzele unei astfel de comportari a masinii?

Va supun dezbaterii urmatoarea problema.
Am fost la revizie de 30 000 -servis de marca -de la care am luat-o de noua.
Cand mi-au data inapoi mi-au spus sa revin dupa 1000km ptr ca pierde ulei la cutie. am revenit- trebuie desfacuta schimbat semeringuri.Accept desfacere, las masina pe incredere fara sa fiu de fata la desfacere, primesc telefon ca trebuie desfacuta cutia si inlocuit semerin de priza, accept.
Iau masina a doua zi. Dupa un timp, imi dau seama ca are alt comportament si ca nu mai este masina mea dulce, linistita, insesizabila, manusa. Am inceput sa sesizez bufnituri in cutie ( sau ambreiaj) la schimbare viteza 1- si 1-2.
Revin la ei, m-i se spune ca toate fac asa. Daca nu aveam masina inainte si o testam acum, o credeam , dar eu nu am avut o astfel de comportare a masinii inainte. Dupa inca 1000km problemele se amplifica.
pe loc cu motorul pornit, fara a fi in viteza , la calcarea ambreiajului este un zgomot ca de cuplare la distanta (loveste de la distanta ceva).
Ba se pare ca pe la 85km la ora, apare un usor urlet cred ca de vre-un rulment.
Facut verificare tehnica obligatoriu (in alta parte) si i-am pus problema;raspuns- zgomotele sunt din ambreiaj la prima vedere fara a se desface.
Vi se pare normal pentru un service de reprezentanta?
Replica celui de la ITP: cred ca v-au tepuit.
Parerea mea: au slabit suruburi pentru a curge ulei si a simula necesitatea desfacerii cutiei, si a inlocui astfel piese ( tentante nu?!)
Astept pareri, si eventual care pot fi cauzele unei astfel de comportari a masinii?
Comment