Va salut
Am facut ieri ITP.ul.
Masina e tanc in continuare, nu jocuri la articulatii, frane impecabile, noxe in norme, dar... la final m.a chemat mecanicul pe sub ea, si mi.a aratat asfintitul de pe tabla pe sub ea, DOAR in partea din spate.
M.a sfatuit sa o curat usor si sa.i dau cu antifon spray.
Anul trecut, la revizie, jur ca nu era in halul asta, doar f. vag era in fata rotilor din spate, pe podea.
Intre timp am masina de serviciu, si cu Aurisul mai ies doar in weekend. In rest sta. De aceea am si uitat sa fac itp.ul 5 luni de zile si am mers ca nevinovatul.
Iata cum arata... https://photos.app.goo.gl/8eaN3U6AMNkMuqZw5
Ce parere aveti?
---- Later on -----
Am facut o usoara curatare si terosonare pe dedesubt in weekend. A trebuit sa desfac scuturile de la capetele pragurilor, dinspre rotile din spate, de la cuva rotii de rezerva. Am curatat cu o perie de sarma si cu alcool izo, apoi am aplicat teroson la spray. Ce m.a speriat maxim este ca teava de alimentare de la gura pana la cuplarea cu furtunul rezervorului, inclusiv teava de eliminare a vaporilor din rezervor, erau ruginite intr.un mod oribil. Ma mir ca nu s.au perforat pana acum. Am facut tot posibilul s.o terosonez cat am putut de bine, iar pe unde nu am avut acces am spreyat vaselina, prin diverse gaurele si locuri greu accesibile.
Am avut acces intr.un service la un elevator, vreo 2 ore si am reusit sa fac operatia asta. La revizie, in acelasi service o sa mai insist si cu teroson pensulabil.
E incredibil cum doar in spate a reusit sa rugineasca in halul ala.
Sfat, daca mergeti si pe drumuri desfundate, si se aduna pamant in scuturi, intre plastic si caroserie, curatati obligatoriu cat de repede posibil. Pamantul se usuca acolo, nu se elimina, iar la umezela se imbiba si sta umed ca un burete lipit de caroserie. Asta am observat in acele scuturi de la capetele pragurilor.
Eu o consider o problema foarte grava de realizare a caroseriei. E foarta slaba protectia cu antifon in spate.
Va recomand cu caldura sa faceti o terosonare suplimentare, chiar si la pensula in toata partea posterioara, de la punte catre bara. Si mai protejati si toate urechile de prindere ale traseului de evacuare. Va puteti trezi ca se rup si cad tobele!
Am facut ieri ITP.ul.
Masina e tanc in continuare, nu jocuri la articulatii, frane impecabile, noxe in norme, dar... la final m.a chemat mecanicul pe sub ea, si mi.a aratat asfintitul de pe tabla pe sub ea, DOAR in partea din spate.
M.a sfatuit sa o curat usor si sa.i dau cu antifon spray.
Anul trecut, la revizie, jur ca nu era in halul asta, doar f. vag era in fata rotilor din spate, pe podea.
Intre timp am masina de serviciu, si cu Aurisul mai ies doar in weekend. In rest sta. De aceea am si uitat sa fac itp.ul 5 luni de zile si am mers ca nevinovatul.
Iata cum arata... https://photos.app.goo.gl/8eaN3U6AMNkMuqZw5
Ce parere aveti?
---- Later on -----
Am facut o usoara curatare si terosonare pe dedesubt in weekend. A trebuit sa desfac scuturile de la capetele pragurilor, dinspre rotile din spate, de la cuva rotii de rezerva. Am curatat cu o perie de sarma si cu alcool izo, apoi am aplicat teroson la spray. Ce m.a speriat maxim este ca teava de alimentare de la gura pana la cuplarea cu furtunul rezervorului, inclusiv teava de eliminare a vaporilor din rezervor, erau ruginite intr.un mod oribil. Ma mir ca nu s.au perforat pana acum. Am facut tot posibilul s.o terosonez cat am putut de bine, iar pe unde nu am avut acces am spreyat vaselina, prin diverse gaurele si locuri greu accesibile.
Am avut acces intr.un service la un elevator, vreo 2 ore si am reusit sa fac operatia asta. La revizie, in acelasi service o sa mai insist si cu teroson pensulabil.
E incredibil cum doar in spate a reusit sa rugineasca in halul ala.
Sfat, daca mergeti si pe drumuri desfundate, si se aduna pamant in scuturi, intre plastic si caroserie, curatati obligatoriu cat de repede posibil. Pamantul se usuca acolo, nu se elimina, iar la umezela se imbiba si sta umed ca un burete lipit de caroserie. Asta am observat in acele scuturi de la capetele pragurilor.
Eu o consider o problema foarte grava de realizare a caroseriei. E foarta slaba protectia cu antifon in spate.
Va recomand cu caldura sa faceti o terosonare suplimentare, chiar si la pensula in toata partea posterioara, de la punte catre bara. Si mai protejati si toate urechile de prindere ale traseului de evacuare. Va puteti trezi ca se rup si cad tobele!
Comment