Din anul 2007 sunt posesorul unei avensis 2.0 d-4d achizitionata de la inchcape motors s.r.l. bucuresti si dupa cum ma asteptam, sunt foarte multumit de masina. Din pacate, ca multi alti beneficiari auto, am ramas de curand cu un gust amar cand am sesizat ca am fost oarecum intepat la prima revizie (15.000 km) ce am efectuat-o la toyota pipera. Auzisem ca mai mult la service porsche se fura clientii in loc sa fie serviti corect cu servicii care nu sunt deloc ieftine dar se pare ca atata timp cat te afli in Romania nu trebuie sa ai pretentii sau mai bine spus trebuie sa ai rezerve la orice prestator de servicii. Mai ales la cei de calibru mare. Singura lor vina e ca angajeaza personal cu inclinatii cleptomane sau ca nu stau cu ocheanu pe angajati care se pare ca daca nu s-au nascut asa, intr-un mediu vicios ajung sa puna mana ... ca doar n-a intrat la bulau "bombonel" dar'mite un mecanic care trage si el sa duca acasa niste "botosei pentru ala micu".
Dupa cum spuneam, cand m-am prezentat la revizia de 15000 km efectuata in toamna anului trecut am schimbat tot ce trebuie (ulei, filtre, buson etc) neavand alte probleme ... asa cum ma asteptam de altfel de la o toyota. Weekend-ul trecut mi-a aparut din senin avertizarea de nivel scazut al uleiului de motor. In prezent am 23000 km si cat as vrea sa exagerez tot n-am cum sa afirm ca in acesti 8000 km (de la revizia de 15000) am forjat masina mai mult decat in primii 15000 km. Deci ca ar fi mancat motorul atata ulei e imposibil dupa cum mi-au mai spus si altii mult mai priceputi ca mine. Alta pierdere de ulei e exclusa.
Gaura in buget nu e mare si sper sa raman cu aceasta si sa nu am alt fel de probleme pe viitor dar din pacate, acum pe pielea/masina mea, am aflat ca pana si la service toyota te poti astepta sa platesti 5-6 l de ulei si sa primesti doar 3-4. Sper totusi sa fi fost ulei bun, nu ala vechi sau altu mai vechi sau ... alt indicativ.
Chiar imi pare rau pentru ca as fi preferat sa am in buzunar o nota buna si pentru service toyota romania asa cum am pentru avensis-ul ce-l conduc zilnic cu mare placere.
Apropos, a 2-a revizie de 30.000 km am decis s-o fac la Auto GTC care mai nou sunt acreditati sa faca revizii Toyota (fara sa pierzi garantia bineinteles). Oamenii de-acolo am inteles ca au o mare experienta de lucru cu modelele toyota. Sper sa fie totul ok si sa nu mai aud la nimeni suparari de genu asta.
Dupa cum spuneam, cand m-am prezentat la revizia de 15000 km efectuata in toamna anului trecut am schimbat tot ce trebuie (ulei, filtre, buson etc) neavand alte probleme ... asa cum ma asteptam de altfel de la o toyota. Weekend-ul trecut mi-a aparut din senin avertizarea de nivel scazut al uleiului de motor. In prezent am 23000 km si cat as vrea sa exagerez tot n-am cum sa afirm ca in acesti 8000 km (de la revizia de 15000) am forjat masina mai mult decat in primii 15000 km. Deci ca ar fi mancat motorul atata ulei e imposibil dupa cum mi-au mai spus si altii mult mai priceputi ca mine. Alta pierdere de ulei e exclusa.
Gaura in buget nu e mare si sper sa raman cu aceasta si sa nu am alt fel de probleme pe viitor dar din pacate, acum pe pielea/masina mea, am aflat ca pana si la service toyota te poti astepta sa platesti 5-6 l de ulei si sa primesti doar 3-4. Sper totusi sa fi fost ulei bun, nu ala vechi sau altu mai vechi sau ... alt indicativ.
Chiar imi pare rau pentru ca as fi preferat sa am in buzunar o nota buna si pentru service toyota romania asa cum am pentru avensis-ul ce-l conduc zilnic cu mare placere.
Apropos, a 2-a revizie de 30.000 km am decis s-o fac la Auto GTC care mai nou sunt acreditati sa faca revizii Toyota (fara sa pierzi garantia bineinteles). Oamenii de-acolo am inteles ca au o mare experienta de lucru cu modelele toyota. Sper sa fie totul ok si sa nu mai aud la nimeni suparari de genu asta.
Comment