Salutare tuturor,
Tocmai am pierdut cateva zile din viata pentru ca cei de la Toyota service Craiova si-au batut joc de mine.
Este a doua experienta cu ei in 3 luni, prima a fost trista, a doua este de-a dreptul revoltatoare, am fost tratat cu cea mai mare nepasare si nesimtire imbracate la suprafata in zambete diplomatice.
Trebuie sa mentionez ca sunt din Craiova si traiesc in Bucuresti, dar la insistentele cuiva binevoitor din familie, am facut proasta alegere sa merg la TOPSERV MOTORS SRL din Craiova.
In prima situatie, in decembrie 2017, duc masina in service pentru o dauna minora la partea din fata a masinii. se comanda piesele si imi vine randul in ianuarie 2018.
Cea mai mare parte a angajatilor nu raspunde la salut, se uita la tine de parca le-ai fi dator, nu stii ce sa faci, sa-ti ceri scuze ca existi sau sa te pui in genunchi in fata lor.
Foarte trist este ca aceeeasi reactie o are insusi patronul, da, patronul, d.nul Eugen Grigoriu, diferenta fiind ca dumnealui are permanent aceasta reactie, da, permanent.
Cand totusi gasesc un vechi "prieten", angajat acolo, reuseste sa ma tina aproape o ora de vorba vrajindu-ma si povestindu-mi cat de frumoasa va iesi masina mea, spunandu-mi cat de tare e el ca pozitie in firma fata de colegii lui, etc, etc.
Dupa ce ma tine o ora de vorba , la ora 16.25, ma anuta ca el pleaca acasa. Programul lor este de la 9 la 18.
Il intreb. .. "Bine dar, cu masina mea cum ramane, nu ati facut nimic la ea nici azi, sta de o zi degeaba la voi in service"
Imi raspunde ca nu trebuie sa-mi fac probleme ca totul va fi bine ca va avea el grija.
La intrebarea mea legata de ora terminarii programului mi se raspunde ca are treaba acasa si trebuie sa plece, ca nu are patronul ce sa ii faca, ca nu se gasesc oameni buni, etc.
Dupa 3 zile se reuseste inlocuirea barii din fata a masinii (la masina mea plasticele pe original vin vopsite din fabrica in culoarea masinii, deci nu a trebuit sa fie nimic vopsit, doar inlocuit si a durat 3 zile asta).
A doua zi dupa ce iau masina din service observ ca nu mai merge spalatorul de parbriz. Inca nu plecasem din Craiova, merg inapoi la service, atitudinea generala este de ignorare totala.
Intr-un final dupa ce am inghetat asteptatnd (era ianuarie 2018), mi se repartizeaza de catre seful de service un "baiat", altcineva decat "prietenul" meu vechi cu regim special intre colegi.
Vine la masina mea , afara in parcare in ger si se apuca sa mestereasca sub bara de fata (in zona rezervorului de lichid parbriz).
Ii dau buna ziua si il intreb cum procedam, ce se intampla, ce-mi face la masina. Se uita cu scarba si lehamite la mine nu raspunde nimic, (DA, NIMIC) si baga la loc capul sub bara.
Ma gandesc ca poate trebuie sa las profesionistul sa faca treaba si sa tac cuminte din gura.
Dupa 10 minute iese de sub masina si pleaca.
Dupa alte 10 minute vine altcineva , ma pofteste jos de la volan motivand ca trebuie sa verifice sigurantele.
Deduc ca este electricianul, dupa 5 minute de verificari fara nici o explicatie legata de ce se intampla, pleaca si el.
Revine primul profesionist spunandu-mi sa iau stanga de volan ca se baga iar sub masina.
De data asta o face injurand si pufnind.
Il intreb daca e cumva suparat pe mine , daca l-am deranjat sau jignit cu ceva, nu primesc nici un raspuns.
Se apuca sa desfaca plastice aparatoare roata (parca ii zice carenaj).
Constat cu stupare ca el este de fapt cel care s-a ocupat de masina mea si nu prietenul de mai sus care pleaca cand vrea el de la program si care ma asigurase ca are el grija si ca totul va fi bine.
In final mi se spune ca e vina mea ca nu merge spalatorul ca am pus apa in loc de lichid de iarna. Ii spun omului ca eu am adus masina in service cu spalatorul de parbriz functional si tot ger era afara. Intr-un final dupa mestereli sub masina, totul revine la normal desi afara tot minus arata termometrul.
Il intreb cum e posibil sa mearga daca am apa cum zice el, ridica din umeri.
Imi dau seama ca de fapt nu conectasera mufa electrica la pompita spalatoruluii dar tac din gura multumit ca se rezolva.
Dupa inca 10 -15 minute de asamblat plastice la loc, profesionistul ma paraseste fare sa rosteasca vreo silaba.
Astept inca 10 minute, intru sfios in service il caut pe om intrebandu-l daca suntem gata, daca a terminat de asamblat si pot sa plec, el imi intoarce spatele.
Merg la birou si il intreb pe seful de service daca "profesionistul" e suparat pe mine, daca am gresit cu ceva si imi pot cere scuze si daca e gata masina si pot sa plec.
Dupa 10 minute de discutie cu seful de service printre altele imi explica ca asa sunt toti si ca nu au de unde sa ia alti oameni, prcatic imi repeta ad literam ce imi spusese colegul lui "vechea mea cunostinta", cu cateva zile in urma.
Plec totusi multumit ca am deschis macar o relatie buna cu seful de service.(ce naiv sunt inca la 40 ani).
Mai trebuie sa spun ca am astpetat o luna sa vina piesele si intre timp am dat peste 10 apeluri explicand de fiecare data sefului de service ca voi veni de la 230 km distanta si ca trebuie sa stiu dinainte care vor fi zilele in care masina va sta in service la Craiova.
Niciodata nu mi se raspunde direct la apel si niciodata nu sunt sunat inapoi, asa cum e normal sa se intample.
Cu toate cele de mai sus, nu m-am lecuit si am ales sa rezolv la ei si urmatoarea dauna (stiu, o merit), dauna ce trebuia sa fie reparata tot pe CASCO.
Pe scurt, a doua experienta, in martie 2018, se face devizul, astept cateva saptamani sa vina piesele, tin legatura telefonic cu ei (adica cu seful de servce Adrian B.), explicand de fiecare data ca locuiesc la sute de km de service.
DiN nou nu mi se raspunde niciodata direct la apel si niciodata nu sunt sunat inapoi, asa cum ar fi normal sa se intample.
Intr-un final dupa doua saptamani, stabilesc cu seful de service o zi in care sa aduc masina la reparat. Il intreb daca au ajuns piesele (bara spate si tripla drepata spate) imi spune ca sigur una din ele este deja in magazie dar nu stie exact care.
Peste inca doua zile inainte sa plec la Craiova il sun din nou si imi confirma telefonic ca amandoua piesele se afla la ei in service in magazie.
Pentru ca am familie si prieteni in Craiova, imi iau cateva zile de concediu, decid sa ajung cu doua zile mai devreme in oras, ma opresc la intrarea in oras unde se afla SC TOPSERV MOTORS SRL.
Intru in service prin show room , dau din nou buna ziua patronului evident se uita la mine si nu schiteaza nimic de parca m-ar sti si as fi vreun dusman, insa deja eram obisnuit de data trecuta cu atitudinea asta de flit si trec peste, gandindu-ma ca nu conteaza, important este sa-mi rezolv masina.
Reconfirm cu seful de service Adrian B. ziua in care urmeaza sa intre masina la reparat.
Cu o zi inaintea zile Z, hotarasc sa mai sun inca o data sa imi confirme pt a doua zi.
Nu raspunde nimeni dupa 5 apeluri pe mobilul de serviciu. Pt ca eram deja in oras, trag o fuga pana la celalalt capat al orasului , la service si ... intalnesc seful de service si... stupare !!!!
Domnul Adrian B imi spune ca nu sunt piesele si ca mai dureaza minim 3 zile pana ajung.
Il intreb "bine dar mi-am planificat viata si concediul ca sa repar masina la voi, mi-ati spus cu subiect si predicat ca aveti piesele in magazie, eu ce fac acum?"
Imi da o explicatie cum ca nu stiu ce program ce licitatie se face si ca a castigat alta firma, in fine,... povesti.
Il intreb uitandu-ma in ochii lui de ce m-a mintit ca erau piesele in magazia service-ului, nu primesc insa nici un raspuns pertinent, numai balbaieli.
In momentul in care scriu am decis ca imi voi repara masina la alt service care nu reprezinta Toyota si in care oamenii imi raspund si la telefoane, la care oamenii raspund si la salut cand ii intalnesti la jobul lor.
Am stat cam o ora sa imi amintesc si sa scriu cele de mai sus...
Daca le va citi cineva vreodata, va implor, ganditi-va de multe ori inainte de a acorda increderea voastra unor oameni fara respect, care va fura timpul vostru, viata voastra si nu in ultimul rand banii vostrii, nu-i asa ?., pentru ca toti stim ca viata nu se prelungeste cu zilele pe care le pierdem din nesimtirea , nepasarea sau ignoranta unora.
In cazul meu nu pot face altceva decat sa va sfatuiesc sa uitati ca exista Toyota service in Craiova.
Ce trist ca unii producatori de renume acorda dreptul de import unor firme care la randul lor, pe criterii romanesti, acorda drept de vanzare si service unor neprofesionisti care fac totul din inertie bazandu-se pe naivitatea sau (inca) necunoasterea unora dintre noi.
Daca toti cei care intampinam probleme asemanatoare vom face cunoscut asta, putem schimba ceva !!!
Daca tacem, ne meritam soarta.
Personal cred ca TOPSERV MOTORS SRL din Craiova ar trebui sa nu mai existe, dar culmea ei exista pentru ca noi toti dupa ce cumparam masini de la ei, avem naivitatea sa credem ca sunt profesionisi si ca sunt cei mai indicati sa ne repare Toyotele si nu numai.
Mentionez ca folosesc un telefon cu OS Android si toate convorbirile telefonice, precum si o parte din discutiile face to face cu cei de mai sus sunt inregistrate.
Eugen Ionescu.
dell.romania@outlook.com
Tocmai am pierdut cateva zile din viata pentru ca cei de la Toyota service Craiova si-au batut joc de mine.
Este a doua experienta cu ei in 3 luni, prima a fost trista, a doua este de-a dreptul revoltatoare, am fost tratat cu cea mai mare nepasare si nesimtire imbracate la suprafata in zambete diplomatice.
Trebuie sa mentionez ca sunt din Craiova si traiesc in Bucuresti, dar la insistentele cuiva binevoitor din familie, am facut proasta alegere sa merg la TOPSERV MOTORS SRL din Craiova.
In prima situatie, in decembrie 2017, duc masina in service pentru o dauna minora la partea din fata a masinii. se comanda piesele si imi vine randul in ianuarie 2018.
Cea mai mare parte a angajatilor nu raspunde la salut, se uita la tine de parca le-ai fi dator, nu stii ce sa faci, sa-ti ceri scuze ca existi sau sa te pui in genunchi in fata lor.
Foarte trist este ca aceeeasi reactie o are insusi patronul, da, patronul, d.nul Eugen Grigoriu, diferenta fiind ca dumnealui are permanent aceasta reactie, da, permanent.
Cand totusi gasesc un vechi "prieten", angajat acolo, reuseste sa ma tina aproape o ora de vorba vrajindu-ma si povestindu-mi cat de frumoasa va iesi masina mea, spunandu-mi cat de tare e el ca pozitie in firma fata de colegii lui, etc, etc.
Dupa ce ma tine o ora de vorba , la ora 16.25, ma anuta ca el pleaca acasa. Programul lor este de la 9 la 18.
Il intreb. .. "Bine dar, cu masina mea cum ramane, nu ati facut nimic la ea nici azi, sta de o zi degeaba la voi in service"
Imi raspunde ca nu trebuie sa-mi fac probleme ca totul va fi bine ca va avea el grija.
La intrebarea mea legata de ora terminarii programului mi se raspunde ca are treaba acasa si trebuie sa plece, ca nu are patronul ce sa ii faca, ca nu se gasesc oameni buni, etc.
Dupa 3 zile se reuseste inlocuirea barii din fata a masinii (la masina mea plasticele pe original vin vopsite din fabrica in culoarea masinii, deci nu a trebuit sa fie nimic vopsit, doar inlocuit si a durat 3 zile asta).
A doua zi dupa ce iau masina din service observ ca nu mai merge spalatorul de parbriz. Inca nu plecasem din Craiova, merg inapoi la service, atitudinea generala este de ignorare totala.
Intr-un final dupa ce am inghetat asteptatnd (era ianuarie 2018), mi se repartizeaza de catre seful de service un "baiat", altcineva decat "prietenul" meu vechi cu regim special intre colegi.
Vine la masina mea , afara in parcare in ger si se apuca sa mestereasca sub bara de fata (in zona rezervorului de lichid parbriz).
Ii dau buna ziua si il intreb cum procedam, ce se intampla, ce-mi face la masina. Se uita cu scarba si lehamite la mine nu raspunde nimic, (DA, NIMIC) si baga la loc capul sub bara.
Ma gandesc ca poate trebuie sa las profesionistul sa faca treaba si sa tac cuminte din gura.
Dupa 10 minute iese de sub masina si pleaca.
Dupa alte 10 minute vine altcineva , ma pofteste jos de la volan motivand ca trebuie sa verifice sigurantele.
Deduc ca este electricianul, dupa 5 minute de verificari fara nici o explicatie legata de ce se intampla, pleaca si el.
Revine primul profesionist spunandu-mi sa iau stanga de volan ca se baga iar sub masina.
De data asta o face injurand si pufnind.
Il intreb daca e cumva suparat pe mine , daca l-am deranjat sau jignit cu ceva, nu primesc nici un raspuns.
Se apuca sa desfaca plastice aparatoare roata (parca ii zice carenaj).
Constat cu stupare ca el este de fapt cel care s-a ocupat de masina mea si nu prietenul de mai sus care pleaca cand vrea el de la program si care ma asigurase ca are el grija si ca totul va fi bine.
In final mi se spune ca e vina mea ca nu merge spalatorul ca am pus apa in loc de lichid de iarna. Ii spun omului ca eu am adus masina in service cu spalatorul de parbriz functional si tot ger era afara. Intr-un final dupa mestereli sub masina, totul revine la normal desi afara tot minus arata termometrul.
Il intreb cum e posibil sa mearga daca am apa cum zice el, ridica din umeri.
Imi dau seama ca de fapt nu conectasera mufa electrica la pompita spalatoruluii dar tac din gura multumit ca se rezolva.
Dupa inca 10 -15 minute de asamblat plastice la loc, profesionistul ma paraseste fare sa rosteasca vreo silaba.
Astept inca 10 minute, intru sfios in service il caut pe om intrebandu-l daca suntem gata, daca a terminat de asamblat si pot sa plec, el imi intoarce spatele.
Merg la birou si il intreb pe seful de service daca "profesionistul" e suparat pe mine, daca am gresit cu ceva si imi pot cere scuze si daca e gata masina si pot sa plec.
Dupa 10 minute de discutie cu seful de service printre altele imi explica ca asa sunt toti si ca nu au de unde sa ia alti oameni, prcatic imi repeta ad literam ce imi spusese colegul lui "vechea mea cunostinta", cu cateva zile in urma.
Plec totusi multumit ca am deschis macar o relatie buna cu seful de service.(ce naiv sunt inca la 40 ani).
Mai trebuie sa spun ca am astpetat o luna sa vina piesele si intre timp am dat peste 10 apeluri explicand de fiecare data sefului de service ca voi veni de la 230 km distanta si ca trebuie sa stiu dinainte care vor fi zilele in care masina va sta in service la Craiova.
Niciodata nu mi se raspunde direct la apel si niciodata nu sunt sunat inapoi, asa cum e normal sa se intample.
Cu toate cele de mai sus, nu m-am lecuit si am ales sa rezolv la ei si urmatoarea dauna (stiu, o merit), dauna ce trebuia sa fie reparata tot pe CASCO.
Pe scurt, a doua experienta, in martie 2018, se face devizul, astept cateva saptamani sa vina piesele, tin legatura telefonic cu ei (adica cu seful de servce Adrian B.), explicand de fiecare data ca locuiesc la sute de km de service.
DiN nou nu mi se raspunde niciodata direct la apel si niciodata nu sunt sunat inapoi, asa cum ar fi normal sa se intample.
Intr-un final dupa doua saptamani, stabilesc cu seful de service o zi in care sa aduc masina la reparat. Il intreb daca au ajuns piesele (bara spate si tripla drepata spate) imi spune ca sigur una din ele este deja in magazie dar nu stie exact care.
Peste inca doua zile inainte sa plec la Craiova il sun din nou si imi confirma telefonic ca amandoua piesele se afla la ei in service in magazie.
Pentru ca am familie si prieteni in Craiova, imi iau cateva zile de concediu, decid sa ajung cu doua zile mai devreme in oras, ma opresc la intrarea in oras unde se afla SC TOPSERV MOTORS SRL.
Intru in service prin show room , dau din nou buna ziua patronului evident se uita la mine si nu schiteaza nimic de parca m-ar sti si as fi vreun dusman, insa deja eram obisnuit de data trecuta cu atitudinea asta de flit si trec peste, gandindu-ma ca nu conteaza, important este sa-mi rezolv masina.
Reconfirm cu seful de service Adrian B. ziua in care urmeaza sa intre masina la reparat.
Cu o zi inaintea zile Z, hotarasc sa mai sun inca o data sa imi confirme pt a doua zi.
Nu raspunde nimeni dupa 5 apeluri pe mobilul de serviciu. Pt ca eram deja in oras, trag o fuga pana la celalalt capat al orasului , la service si ... intalnesc seful de service si... stupare !!!!
Domnul Adrian B imi spune ca nu sunt piesele si ca mai dureaza minim 3 zile pana ajung.
Il intreb "bine dar mi-am planificat viata si concediul ca sa repar masina la voi, mi-ati spus cu subiect si predicat ca aveti piesele in magazie, eu ce fac acum?"
Imi da o explicatie cum ca nu stiu ce program ce licitatie se face si ca a castigat alta firma, in fine,... povesti.
Il intreb uitandu-ma in ochii lui de ce m-a mintit ca erau piesele in magazia service-ului, nu primesc insa nici un raspuns pertinent, numai balbaieli.
In momentul in care scriu am decis ca imi voi repara masina la alt service care nu reprezinta Toyota si in care oamenii imi raspund si la telefoane, la care oamenii raspund si la salut cand ii intalnesti la jobul lor.
Am stat cam o ora sa imi amintesc si sa scriu cele de mai sus...
Daca le va citi cineva vreodata, va implor, ganditi-va de multe ori inainte de a acorda increderea voastra unor oameni fara respect, care va fura timpul vostru, viata voastra si nu in ultimul rand banii vostrii, nu-i asa ?., pentru ca toti stim ca viata nu se prelungeste cu zilele pe care le pierdem din nesimtirea , nepasarea sau ignoranta unora.
In cazul meu nu pot face altceva decat sa va sfatuiesc sa uitati ca exista Toyota service in Craiova.
Ce trist ca unii producatori de renume acorda dreptul de import unor firme care la randul lor, pe criterii romanesti, acorda drept de vanzare si service unor neprofesionisti care fac totul din inertie bazandu-se pe naivitatea sau (inca) necunoasterea unora dintre noi.
Daca toti cei care intampinam probleme asemanatoare vom face cunoscut asta, putem schimba ceva !!!
Daca tacem, ne meritam soarta.
Personal cred ca TOPSERV MOTORS SRL din Craiova ar trebui sa nu mai existe, dar culmea ei exista pentru ca noi toti dupa ce cumparam masini de la ei, avem naivitatea sa credem ca sunt profesionisi si ca sunt cei mai indicati sa ne repare Toyotele si nu numai.
Mentionez ca folosesc un telefon cu OS Android si toate convorbirile telefonice, precum si o parte din discutiile face to face cu cei de mai sus sunt inregistrate.
Eugen Ionescu.
dell.romania@outlook.com
Comment