Buna ziua tuturor posesorilor de TOYOYA, indiferent de model...
Ma simt nevoit sa aduc la cunostinta tuturor ce se intampla la IASI, la reprezentanta marcii TOYOTA.
Trebuie sa precizez ca APISROM SRL, detine 4 masini de la acest producator (sadic cum sunt am cumparat de la aceasi societate comerciala, MEGA AUTO....in speta): AVENSIS 1 buc, RAV 4 - 1 buc, PROACE - 2 bucati.
Masinile TOYOTA sunt masini bune (avem la firma si marci germane, frantuzesti sau alte japoneze).
TOTUSI.....
NU RECOMAND INTRETINEREA LA ACEST SERVICE....MEGA AUTO.
Si trebuie sa va dezvalui aventura prin care treci (incerc sa fiu ironic desi frustrarea este sentimentul care ma cuprinde)...
Aventura nr 1:
Am fost in service cu AVENSIS (40.000 km, unic utilizator) cu zgomot de la rulmenti (un zgomot care devine deranjant la viteza mai mare de 110 km/h) si zgomot de la acel carton care acopera portbagajul (de-a dreptul enervant....pun ceva deasupra pt a diminua acest zgomot ca ma scoate din sarite).
La prezentarea in service, mecanicii au facut schimburile de ulei si filtre (dupa parerea mea nu se pricep la altceva), iar celelalte probleme le-au ignorat si mi-au argumentat ca ei nu aud acele zgomote. Evident ca am luat un mecanic si l-am plimbat pt a-i arata problemele masinii, dar...tot cu problema nerezolvata am ramas. singura piesa ajustata a fost acel carton sacaitor care a fost batut de cateva ori cu palma grea a unui mecanic SPECIALIST.
Aventura nr 2:
Desi noi-noute (deci in garantie), una din cele 2 masini PROACE, la 4.000 km cedeaza o rotita de la usa laterala ce asigura accesul in compartimentul din spate. (rotita de ghidaj ce asigura culisarea portierei la deschidere/inchidere).
Distanta intre sediul nostru si MEGA AUTO este de 85 km (irelevant la acest moment...dar sa vedeti ce urmeaza si invatati din greselile altuia....). Fiind in garantie, am trimis masina la societatea sus mentionata, pt constatare si remediere. Atitudinea mecanicilor ...surpriza...toti incearca sa te convinga ca esti un nemernic care nu utilizeaza masina in mod corespunzator si ca masinile perfecte de la TOYOTA au intrat pe mana unor clienti prea pretentiosi. (atitudine aproape institutionalizata de cei de la service director/mecanici).
La data programata pt reparatie....trimit din nou masina la service....si surpriza....piesa comandata de specialisti....nu se potrivea. Asadar....iar pierdem timp si motorina...deplasand masina la service.
POVATA 1: Garantia masinii o primesti doar daca poti argumenta pana la disperare ca nu ai acces fizic si nici metode prin care poti defecta vreo piesa.
POVATA 2: Ignora calificativele service-ului/tinichigerie (platinum, gold, silver, bronze...etc). Aceste calificative nu reprezinta realitatea. Ele se obtin facand un chestionat pe clientii care abia au cumparat o masina.
POVATA 3: cea mai buna masina e cea cu intretinere de calitate.
Ma simt nevoit sa aduc la cunostinta tuturor ce se intampla la IASI, la reprezentanta marcii TOYOTA.
Trebuie sa precizez ca APISROM SRL, detine 4 masini de la acest producator (sadic cum sunt am cumparat de la aceasi societate comerciala, MEGA AUTO....in speta): AVENSIS 1 buc, RAV 4 - 1 buc, PROACE - 2 bucati.
Masinile TOYOTA sunt masini bune (avem la firma si marci germane, frantuzesti sau alte japoneze).
TOTUSI.....
NU RECOMAND INTRETINEREA LA ACEST SERVICE....MEGA AUTO.
Si trebuie sa va dezvalui aventura prin care treci (incerc sa fiu ironic desi frustrarea este sentimentul care ma cuprinde)...
Aventura nr 1:
Am fost in service cu AVENSIS (40.000 km, unic utilizator) cu zgomot de la rulmenti (un zgomot care devine deranjant la viteza mai mare de 110 km/h) si zgomot de la acel carton care acopera portbagajul (de-a dreptul enervant....pun ceva deasupra pt a diminua acest zgomot ca ma scoate din sarite).
La prezentarea in service, mecanicii au facut schimburile de ulei si filtre (dupa parerea mea nu se pricep la altceva), iar celelalte probleme le-au ignorat si mi-au argumentat ca ei nu aud acele zgomote. Evident ca am luat un mecanic si l-am plimbat pt a-i arata problemele masinii, dar...tot cu problema nerezolvata am ramas. singura piesa ajustata a fost acel carton sacaitor care a fost batut de cateva ori cu palma grea a unui mecanic SPECIALIST.
Aventura nr 2:
Desi noi-noute (deci in garantie), una din cele 2 masini PROACE, la 4.000 km cedeaza o rotita de la usa laterala ce asigura accesul in compartimentul din spate. (rotita de ghidaj ce asigura culisarea portierei la deschidere/inchidere).
Distanta intre sediul nostru si MEGA AUTO este de 85 km (irelevant la acest moment...dar sa vedeti ce urmeaza si invatati din greselile altuia....). Fiind in garantie, am trimis masina la societatea sus mentionata, pt constatare si remediere. Atitudinea mecanicilor ...surpriza...toti incearca sa te convinga ca esti un nemernic care nu utilizeaza masina in mod corespunzator si ca masinile perfecte de la TOYOTA au intrat pe mana unor clienti prea pretentiosi. (atitudine aproape institutionalizata de cei de la service director/mecanici).
La data programata pt reparatie....trimit din nou masina la service....si surpriza....piesa comandata de specialisti....nu se potrivea. Asadar....iar pierdem timp si motorina...deplasand masina la service.
POVATA 1: Garantia masinii o primesti doar daca poti argumenta pana la disperare ca nu ai acces fizic si nici metode prin care poti defecta vreo piesa.
POVATA 2: Ignora calificativele service-ului/tinichigerie (platinum, gold, silver, bronze...etc). Aceste calificative nu reprezinta realitatea. Ele se obtin facand un chestionat pe clientii care abia au cumparat o masina.
POVATA 3: cea mai buna masina e cea cu intretinere de calitate.
Comment