Salutare forumisti.
De nici o saptamana am cumparat ceva ce mi-am dorit de ceva vreme: Yaris D4D cu 90 cai. In carte idi da consum de 4 extra si 5,4 urban. Mno, cu toate exagerarile ma gandeam la un 7 in oras daaaar, kinder surprize ! Imi consuma intre 10 si 11. Drept ca cu clima pusa dar fara talpa.
Masinuta are 150K km, carte service, unic proprietar, deci neforjalita.
Ma duc azi la doctor sa punem o diagnoza, iar rezultatul a fost ca totul e la semn. fara nici o eroare.
Am masurat injectoarele in mers iar la injectoarele 1, 3 si 4 am valori 0,ceva si la injectorul 2 imi sare valoare in sarcina la 3,2. Aia inseamna returul de motorina, nu ?
In fine, filtrele sunt aproape noi, motorina cea mai buna....DAR DE UNDE CONSUMUL DE CAMION ???
M-am gandit la sonda lambda sau debitmetru de aer ...in sensul in care sa nu fie defecte dar sa dea alte valori catre ECU.....
Pareri, sfaturi ?
De nici o saptamana am cumparat ceva ce mi-am dorit de ceva vreme: Yaris D4D cu 90 cai. In carte idi da consum de 4 extra si 5,4 urban. Mno, cu toate exagerarile ma gandeam la un 7 in oras daaaar, kinder surprize ! Imi consuma intre 10 si 11. Drept ca cu clima pusa dar fara talpa.
Masinuta are 150K km, carte service, unic proprietar, deci neforjalita.
Ma duc azi la doctor sa punem o diagnoza, iar rezultatul a fost ca totul e la semn. fara nici o eroare.
Am masurat injectoarele in mers iar la injectoarele 1, 3 si 4 am valori 0,ceva si la injectorul 2 imi sare valoare in sarcina la 3,2. Aia inseamna returul de motorina, nu ?
In fine, filtrele sunt aproape noi, motorina cea mai buna....DAR DE UNDE CONSUMUL DE CAMION ???
M-am gandit la sonda lambda sau debitmetru de aer ...in sensul in care sa nu fie defecte dar sa dea alte valori catre ECU.....
Pareri, sfaturi ?
Comment