Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Toyo Motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Toyo Motor

    Salut.

    Am au Auris cumparat de la Toyo Motor de o jumatate de an.
    Mi-am deschis dosar de dauna la Allianz pentru: parbriz crapat si bara de protectie din spate de revopsit.

    Am bagat masina in service-ul Toyo Motor acum 8 zile lucratoare.

    Va prezint informatiile pe care le-am aflat de la dansii in aceste zile:



    - reparatia (schimbarea parbrizului si vopsirea barei de protectie din spate) dureaza maxim 3 zile.

    - am fost programat sa o ridic dupa 7 zile lucratoare. Nu era gata (parbrizul fusese schimbat, dar bara un intrase inca la vopsitorie).

    - dupa inca doua zile mi s-a spus ca au probleme (doi dintre baietii de la vopsitorie lipsesc). Incearca sa termine lucrarea in 2 zile.



    Deocamdata nu au trecut decat 9 zile.

    Azi au reconfirmat: sa ma duc vineri sa o iau.....adica dupa doua saptamani de la intrarea in service.
    Ridicol....pentru un parbriz si o bara....

    Nu numai ca nu recomand Toyo Motor dar prietenilor entuziasmati de Toyota o sa le recomand altceva/altcineva.

  • #2
    In relatia client-dealer as vrea sa existe un control si din partea utilizatorului de Toyota nu numai din partea service-ului.
    Am observat ca:
    - atunci cand aduci efectiv masina in service pentru o reparatie (dupa ce ai fost programat in prealabil) nu ti se da o foaie cu data de intrare a masinii, nr de km la bord, nivel combustibil, data finalizarii lucrarii. Aceste caracteristici sunt trecute doar pe fisa (comanda de reparatie) facuta atunci cand ai fost programat....adica cu multe saptamani in urma. Apropo, caracteristicile de mai sus sunt necompletate.
    Astfel incat nu exista nici o marturie a celor de mai sus puse sub semnatura receptionerului, deci nu poate fi folosita in instanta. De asemenea ei nu se angajeaza sa finalizeze lucrarea in nici un termen (sub semnatura).

    - nu exista un inscris cu o serie a vreunei componente usor de schimbat si cu durata de viata mica (filtre) sau a optionalelor din dotare (trusa scule, roata rezerva, etc)
    - nu exista un inscris cu obiectele personale din masina.

    Cu alte cuvinte, mergem pe incredere. Un lucru laudabil, de altfel, dar total ineficient si jignitor (mai ales cand aud de la prieteni de familie ca li se fura din service pana si roata de rezerva).

    Mai e mult pana departe.

    Comment


    • #3
      Toyo Motor au ajuns să bată la limita dintre impertinenţă şi penibil. Am lăsat maşina în service în urmă cu 2 săptămâni pentru o uşoară reparaţie la aripa dreapta spate + revopsire. Termenul de efectuare a fost evaluat la 4 zile lucrătoare. Bineînţeles că nu s-a respectat, plus că am fost amânat de pe o zi pe alta cu "acum e la vopsitorie".

      Am înţeles că au fost nişte probleme la departamntul vopsitorie, însă impertinenţa şi indolenţa personalului e absolut incredibilă. Te mint în faţă, nu răspund la telefoane, primeşti promisiunea că vei fi sunat pentru a afla stadiul maşinii de la oameni ce nu au habar (ieri un papagal de acolo îmi spunea că maşina nu mai e în service !!!), pentru ca în final să fii nevoit să suni tot tu.

      Sper barem ca lucrarea să fie făcută cum trebuie, caci la capitolul servicii şi personal ToyoMotor nu merită nici măcar punctul din oficiu. Am cumpărat în 3 ani 2 maşini în valoare de aproximativ 37.000 EUR de la dealerul Toyota Bucureşti Sud, însă de la an la an am constatat o scădere dramatică a calităţii serviciilor, motiv pentru care următoarea maşină cu siguranţă nu va fi o Toyota.
      Tot ce pot să vă doresc e să nu aveţi nevoie să ajungeţi la service decât pentru revizii.
      BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
      Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
      Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

      Comment


      • #4
        Eu am reusit sa iau masina dupa cele doua saptamani de asteptare. Am fost foarte fericit ca am luat-o chiar si asa cum era. Intr-adevar, foarte neplacuta experienta cu Toyo Motor. Este neplacuta mai ales pentru ca reparatiile mele erau minore. Nici nu vreau sa ma gandesc ce situatii penibile ar exista pentru o reparatie "mai serioasa".

        Sa le fie de bine !

        Comment


        • #5
          toyo motor

          Am avut si eu masina le ei pt inlocuit usa spate dr , aripa dr spate , revopsit bara spate si usa fata dreapta .
          Programata pt reperatie pe 19 mai cu data finalizare in "maxim 2 saptamani"
          am reusit sa o scot cu greu pe 13 mai , cu urmatoare lista de "retusuri" :
          -scursura vopsea bara spate
          -praf in vopsea aripa spate
          -lipsa sistem prindere bara fata !!!(acolo nici nu trebuiau sa umble!!!)
          -urme lipici scotch plafon
          -scursura vopsea usa spate -pe interior
          -usa spate noua lovita pe lateral

          Cam atat am apucat sa vad . Sper sa nu mai descopar si altele

          Aveti grija cand luati masinile de la ei

          Comment


          • #6
            Originally posted by fishborne View Post
            Eu am reusit sa iau masina dupa cele doua saptamani de asteptare. Am fost foarte fericit ca am luat-o chiar si asa cum era. Intr-adevar, foarte neplacuta experienta cu Toyo Motor. Este neplacuta mai ales pentru ca reparatiile mele erau minore. Nici nu vreau sa ma gandesc ce situatii penibile ar exista pentru o reparatie "mai serioasa".

            Sa le fie de bine !

            Si eu am avut ieri o experienta groaznica cu cei de la Toyo Motor: am avut de schimbat o oglinda exterioara - operatie care le-a luat sase ore!!! Plus ca a trebuit sa platesc din buzunar valoarea lucrarii, desi operatia s-a executat pe asigurare CASCO ARDAF, companie cu care Toyo are decontare directa (trebuia sa mai astept vreo doua zile pana cand ei obtin acceptul de plata de la Ardaf).
            As vrea sa le fac o scrisoare de "felicitare" inafara (Europa, Japonia), stie cineva o adresa de e-mail de la unul din birourile din zonele mentionate?

            Comment


            • #7
              Originally posted by gelu_b View Post
              Plus ca a trebuit sa platesc din buzunar valoarea lucrarii, desi operatia s-a executat pe asigurare CASCO ARDAF, companie cu care Toyo are decontare directa (trebuia sa mai astept vreo doua zile pana cand ei obtin acceptul de plata de la Ardaf).
              As vrea sa le fac o scrisoare de "felicitare" inafara (Europa, Japonia), stie cineva o adresa de e-mail de la unul din birourile din zonele mentionate?
              Asa e la toate service-urile unde nu ai decontare directa. Platesti tu si iti recuperezi banii dupa sau astepti pana primesti acceptul de plata.

              Reclamatiile catre Toyota Europe sunt redirectionate automat spre Toyota Romania.
              BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
              Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
              Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

              Comment


              • #8
                Originally posted by OvidiuH View Post
                Reclamatiile catre Toyota Europe sunt redirectionate automat spre Toyota Romania.
                Mie mi-au raspuns personal (Toyota Europa).

                Comment


                • #9
                  Salut, iata ce mi s-a intamplat mie cu astia de la Toyo motor, o sa va arat si voua mail-ul pe care l-a trimis la ei:

                  "Buna ziua, numele meu este Cora Horia-Alexandru si doresc sa fac o reclamatie in leg. cu fact.TMC08 nr29115/28.11.2008, ce face obiectul inlocuirii kitului de distributie a autoturismului meu Toyota Avensis.

                  Lucrul care este total incorect fata de mine este ca nu am fost informat cu privire la costul estimativ in momentul in care am predat masina conform programarii. In ciuda faptului ca eu am cerut aceasta informatie celui caruia i-am predat masina, acesta mi-a raspuns ca departamentul Financiar nu era momentan disponibil la acea ora pentru a-mi furniza aceasta informatie.

                  Al doilea fapt pe care doresc sa vi-l aduc in atentie este o greseala comisa de departamentul Service pe care sper ca si-o va rectifica si anume ca orele de manopera au fost contorizate in numar de 10. Matematic vorbind, daca am predat masina la ora 8.10 iar colegii dvs. m-au sunat la ora 16.25 chemandu-ma sa imi ridic masina, inseamna ca aceasta a stat in service-ul dvs. cel mult 8 ore si 20 min.

                  In momentul in care discutat cu un responsabil de service Toyota si intrebindu-l cum de nu s-a putut sa mi se comunice costul estimativ, respectiv sa fie scris pe comanda de reparatie acolo unde si exista o asemenea rubrica, mi s-a raspuns, evaziv ca cei de la receptie nu au acces la acest gen de informatii si faptul ca exista departamente diferite ii impiedica sa furnizeze acest tip de informatii. Mi s-a mai raspuns de catre aceeasi persoana ca numai pentru masinile ce nu depasesc 90.000 km pot sa aproximeze costurile de reparatie, lucru care este total INADMISIBIL.

                  Doresc sa fiu contactat de catre un specialist in relatia cu clientii pentru a lamuri aceasta problema.
                  Mentionez ca factura nu a fost semnata/platita iar autoturismul meu a fost retinut la adresa dvs."

                  Suma pe care, cica, trebuie s-o platesc este de 29 de mil.
                  Am dat mail-ul si celor de la Toyota Romania sa vad daca ei au vreo reactie.
                  Poate are cineva un sfat si pt mine in aceasta problema.

                  Comment


                  • #10
                    Cred că ce au contorizat ei sunt orele tehnologice.
                    BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
                    Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
                    Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

                    Comment


                    • #11
                      SAll

                      In primul rand ai gresit ca te-ai dus la Toyo motor center,acolo ca sa ti se repare masina cat de cat mai repede si sa iasa si bine trebuie sa dai spaga.Eu am pe cineva care lucreaza acolo si asa cum ai patit tu patesc toti care nu dau.Nu poti face reclamatie pe tema asta pt. ca Managerul tolereaza aceasta metoda.Asa ca daca vrei masina mai repede scoate bani din buzunar...Succes








                      Am au Auris cumparat de la Toyo Motor de o jumatate de an.
                      Mi-am deschis dosar de dauna la Allianz pentru: parbriz crapat si bara de protectie din spate de revopsit.

                      Am bagat masina in service-ul Toyo Motor acum 8 zile lucratoare.

                      Va prezint informatiile pe care le-am aflat de la dansii in aceste zile:



                      - reparatia (schimbarea parbrizului si vopsirea barei de protectie din spate) dureaza maxim 3 zile.

                      - am fost programat sa o ridic dupa 7 zile lucratoare. Nu era gata (parbrizul fusese schimbat, dar bara un intrase inca la vopsitorie).

                      - dupa inca doua zile mi s-a spus ca au probleme (doi dintre baietii de la vopsitorie lipsesc). Incearca sa termine lucrarea in 2 zile.



                      Deocamdata nu au trecut decat 9 zile.

                      Azi au reconfirmat: sa ma duc vineri sa o iau.....adica dupa doua saptamani de la intrarea in service.
                      Ridicol....pentru un parbriz si o bara....

                      Nu numai ca nu recomand Toyo Motor dar prietenilor entuziasmati de Toyota o sa le recomand altceva/altcineva.[/quote]

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Nero78 View Post
                        Eu am pe cineva care lucreaza acolo si asa cum ai patit tu patesc toti care nu dau.Nu poti face reclamatie pe tema asta pt. ca Managerul tolereaza aceasta metoda.Asa ca daca vrei masina mai repede scoate bani din buzunar...Succes
                        Din cauza acestei mentalitati unii nu pot sa evolueze. Fara suparare, dar prost mod de a vedea lucrurile.

                        Oricum te incarca la greu, mai ales daca te duci cu o dauna facuta pe asigurare.
                        BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
                        Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
                        Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google