Eu am trecut cu fosta maşină (Yaris 2008, 1.3 benzină) fără probleme de ITP în ian.2011 când temperaturile erau destul de scăzute (-10 grade).
Singurul lucru în plus legat de maşină a fost să merg mai turat cu ea cu o săptămână - două înainte, în ideea de a nu avea probleme cu noxele datorită mersului la consum - nu neapărat subturat. Am mai avut grijă să ajung la ITP cu motorul cald, tocmai pentru a funcţiona catalizatorul în parametri şi de a nu avea probleme cu noxele.
Un mic inconvenient l-a avut inspectorul ITP când a trebuit să vadă codul motor, localizarea acestuia fiind cel puţin greoaie. Toate acestea în condiţiile în care maşina avea filtru de aer K&N Panel, iar becurile erau Philips X-treme Power.
Legat de ce ai scris despre revizie, filtrul de polen la 89,89 lei fără TVA la Toyota este în mod clar fără carbon activ. Cel cu carbon activ se apropie de 200 lei, TVA inclus. Eu am fost foarte mulţumit de calitatea aerului cu filtru de polen cu carbon activ original Toyota. Unde mai pui că înlocuirea lui o făceam eu când consideram necesar (de obicei la aproximativ 30.000 km). Celelalte filtre de polen de pe piaţă nu mi-au inspirat foarte multă încredere, dar aici face fiecare ce consideră potrivit.
Era un user ce vindea consumabile originale Toyota la preţuri mai bune (c_slv parcă, ori aici, ori pe forumul celălalt). Cere-i şi lui nişte preţuri la ceea ce ai nevoie, poate obţii preţuri mai mici şi mergi la revizie cu consumabile originale mai ieftine şi achiţi doar ce se consumă în plus şi manopera.
Spor.
Singurul lucru în plus legat de maşină a fost să merg mai turat cu ea cu o săptămână - două înainte, în ideea de a nu avea probleme cu noxele datorită mersului la consum - nu neapărat subturat. Am mai avut grijă să ajung la ITP cu motorul cald, tocmai pentru a funcţiona catalizatorul în parametri şi de a nu avea probleme cu noxele.
Un mic inconvenient l-a avut inspectorul ITP când a trebuit să vadă codul motor, localizarea acestuia fiind cel puţin greoaie. Toate acestea în condiţiile în care maşina avea filtru de aer K&N Panel, iar becurile erau Philips X-treme Power.
Legat de ce ai scris despre revizie, filtrul de polen la 89,89 lei fără TVA la Toyota este în mod clar fără carbon activ. Cel cu carbon activ se apropie de 200 lei, TVA inclus. Eu am fost foarte mulţumit de calitatea aerului cu filtru de polen cu carbon activ original Toyota. Unde mai pui că înlocuirea lui o făceam eu când consideram necesar (de obicei la aproximativ 30.000 km). Celelalte filtre de polen de pe piaţă nu mi-au inspirat foarte multă încredere, dar aici face fiecare ce consideră potrivit.
Era un user ce vindea consumabile originale Toyota la preţuri mai bune (c_slv parcă, ori aici, ori pe forumul celălalt). Cere-i şi lui nişte preţuri la ceea ce ai nevoie, poate obţii preţuri mai mici şi mergi la revizie cu consumabile originale mai ieftine şi achiţi doar ce se consumă în plus şi manopera.
Spor.
Comment