Am inagurat anul acesta reparatiile de tinichigerie la noul ave.Un incident la care nu am vrut sa abuzez de CASCO-ul din ce in ce mai scump ,m-a facut sa-mi schimb bara din spate pe RCA-ul celui care m-a atins de la o firma trista de asigurari pe numele ei ASTRA.
Dupa ce au incercat sa ma convinga cei de la Astra ca nu imi deconteaza reparatia la un service TOYOTA ci pot alege dintr-o lista generoasa de service-uri anonime de sopron, ajung la Toyo Motor, singurul service Toyota din Bucuresti care are decontare cu nefericita Astra.
Cu retinere le-am lasat masina , dar a fost singura alegere ce am putut s-o fac pentru a-mi pastra garantia la caroserie ( cei de la pipera nu lucreaza cu Astra ).Oamenii foarte serviabili, se straduiesc sa faca ceva. Reparatia a iesi multumitor, nu am insistat sa-i gasesc defectele pentru ca le voi gasi daca le caut ,e clar
La finalul reparatiei, ii intreb cat imi ofera garantie la reparatie , si vine un raspuns pe care nu l-am inteles : 3 luni. Cer lamuriri si mi se pune raspunsul : "il chem pe shefu", exact ca la restaurantul cu mici si tzuica cand esti nemultumit de nota de plata.
Vine sheful, tot un zambet , ii explic ca in cartea mea de garantie este scris ca am o garantie la caroserie pe o durata ce nu are legatura cu ce ofera ei. Evident, mi se explica ca perioada de garantie se pastreaza , si ca povestea cu 3 luni era veche, dar acum ( la 10 minute diferenta fata de raspunsul cu 3 luni) este de un an! si mi se da o hartie in acest sens.
Concluzia mea este ca daca intrebi sau ceri primesti, daca nu esti numai un subiecit de bucurie pentru ei ca te-au fraierit. Cam asta se intampla in reteaua de service-uri supervizata de Toyota Romania. Abia astept telefonul de feed back al printeselor de la marketing
Dupa ce au incercat sa ma convinga cei de la Astra ca nu imi deconteaza reparatia la un service TOYOTA ci pot alege dintr-o lista generoasa de service-uri anonime de sopron, ajung la Toyo Motor, singurul service Toyota din Bucuresti care are decontare cu nefericita Astra.
Cu retinere le-am lasat masina , dar a fost singura alegere ce am putut s-o fac pentru a-mi pastra garantia la caroserie ( cei de la pipera nu lucreaza cu Astra ).Oamenii foarte serviabili, se straduiesc sa faca ceva. Reparatia a iesi multumitor, nu am insistat sa-i gasesc defectele pentru ca le voi gasi daca le caut ,e clar
La finalul reparatiei, ii intreb cat imi ofera garantie la reparatie , si vine un raspuns pe care nu l-am inteles : 3 luni. Cer lamuriri si mi se pune raspunsul : "il chem pe shefu", exact ca la restaurantul cu mici si tzuica cand esti nemultumit de nota de plata.
Vine sheful, tot un zambet , ii explic ca in cartea mea de garantie este scris ca am o garantie la caroserie pe o durata ce nu are legatura cu ce ofera ei. Evident, mi se explica ca perioada de garantie se pastreaza , si ca povestea cu 3 luni era veche, dar acum ( la 10 minute diferenta fata de raspunsul cu 3 luni) este de un an! si mi se da o hartie in acest sens.
Concluzia mea este ca daca intrebi sau ceri primesti, daca nu esti numai un subiecit de bucurie pentru ei ca te-au fraierit. Cam asta se intampla in reteaua de service-uri supervizata de Toyota Romania. Abia astept telefonul de feed back al printeselor de la marketing
Comment