Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Reprezentante Toyota ce trebuiesc evitate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Estima Motors Braila

    Am gasit in sfarsit un calculator de servodirectie la o firma de dezmembrari din Ploiesti la 800 lei, insa experienta pe care am trait-o m-a lasat cu un gust amar atat despre aceasta marca, cat mai ales despre service-urile Toyota, motiv pentru care tin sa le aduc la cunostinta tuturor, ca sa stie si alti amarasteni la ce sa se astepte cu privire la acest tip de masina si la service-uri Toyota!
    Astfel, am aflat cu stupoare dupa achizitionarea masinii, ca modelele Toyota Corolla model 2007 2008 prezinta o defectiune la calculatorul de servodirectie ( unele dintre ele, deci depinde de noroc daca cumperi unul din aceste modele sau nu) din fabrica ( ramane blocat un releu), motiv pentru care Toyota a si schimbat aceasta piesa incepand cu anul 2009, iar un calculator costa doar 3000 lei!
    De asemenea am sunat la 5 service-uri Toyota din tara pentru a afla codul piesei ( dupa cautari titanice am aflat ca trebuie sa existe si un cod) insa am fost refuzat pe motiv de politica a firmei pentru a cumpara doar de la ei!Īntrebarea mea fireasca a fost: daca acel cod era pe usa spre exemplu si eu il puteam vedea ce importanta mai avea daca mi-l ziceau ei sau nu! Cu alte civinte nu imi ziceau un cod al unei piese care imi apartinea, doar pentru ca nu puteam ajunge la piesa sa o vad in scopul de a cumpara piesa de la ei! ( piesa se afla in bordul masinii) Dupa cautari titanice am gasit un astfel de cod ( am aflat codul de la un service pana la urma, am postat pe goagle codul si poze ale piesei)! Cei de la Craiova spre exemplu, nici macar nu acceptasera sa schimbe piesa, cu toate ca le ziceam eu ca daca gasesc la dezmembrari este piesa originala Toyota! Cei de la Targu Mures dadeau 3 luni garantie la manopera!
    Manopera de montare a calculatorului costa cam intre 500-700 lei, deci am iesit cu cheltuiala cam la jumatate! Saptamana asta insa a fost fostul proprietar al masinii la acelasi service la care am facut eu constatarea ( acum el detine tot o toyota) pentru o revizie si a adus in discutie si problema mea ca fost proprietar al masinii, insa nu la tipul de la receptie, ci la electricianul de la garaj ( i s-a permis sa intre in garaj), iar acesta i-a spus ca problema masinii se poate rezoilva usor prin scoaterea bornelor de la baterie, in cazul in care problema mai apare( fac mentiunea ca releul ramasese blocat o data acum cam 2 ani si la fostul proprietar si tot cei de la service i-au spus ca nu trebuie sa schimbe nimic) Si pentru cei care se intreaba despre ce service este vorba sa lamurim situatia...ESTIMA MOTORS BRAILA! service pe care nu vi-l recomand neam macar pentru simplu fapt ca au incercat sa imi bage pe gat cu japca o piesa de care nu aveam neaparat nevoie!! Oricum sunt si mai multe de spus, ma opresc aici, sper ca cei interesati despre acest model sa vada acest post, sa aleaga in cunostinta de cauza...ideea mea este...sa se evite modelul 2007 2008 intrucat de aceasta data faptul ca a fost fabricat in Japonia nu reprezinta un atuu ci o pacoste ( au mai fost chemate in service pentru probleme cu frana si acceleratia). Cand mi-am luat masina am stat pe ganduri intre aceasta si un Seat Leon intrucat aveam 2 amici care aveau Seat si cel putin unu dintre ei schimbase distributia in doi ani consecutivi pentru ca facuse 60000 km cu ea, masina nu vazuse reprezenanta sau alte astea....si merge d erupe si acum...am ales ca un dobitoc Corolla....nu va mai zic ca in luna decembrie a anului trecut mi-a facut iar probleme cu martori in bord abs aprins si alte astea incat m-am oprit prin tara la un service ( Brasov) pentru a schimba nu stiu ce cablu de abs de pe stanga spate inca 200 lei si pe ala! Oricum anu asta o marit frumusel ca m-am saturat pana peste cap!

    Comment


    • #62
      Originally posted by ionutinm View Post
      Am gasit in sfarsit un calculator de servodirectie la o firma de dezmembrari din Ploiesti la 800 lei, insa experienta pe care am trait-o m-a lasat cu un gust amar atat despre aceasta marca, cat mai ales despre service-urile Toyota, motiv pentru care tin sa le aduc la cunostinta tuturor, ca sa stie si alti amarasteni la ce sa se astepte cu privire la acest tip de masina si la service-uri Toyota!
      Astfel, am aflat cu stupoare dupa achizitionarea masinii, ca modelele Toyota Corolla model 2007 2008 prezinta o defectiune la calculatorul de servodirectie ( unele dintre ele, deci depinde de noroc daca cumperi unul din aceste modele sau nu) din fabrica ( ramane blocat un releu), motiv pentru care Toyota a si schimbat aceasta piesa incepand cu anul 2009, iar un calculator costa doar 3000 lei!
      De asemenea am sunat la 5 service-uri Toyota din tara pentru a afla codul piesei ( dupa cautari titanice am aflat ca trebuie sa existe si un cod) insa am fost refuzat pe motiv de politica a firmei pentru a cumpara doar de la ei!Īntrebarea mea fireasca a fost: daca acel cod era pe usa spre exemplu si eu il puteam vedea ce importanta mai avea daca mi-l ziceau ei sau nu! Cu alte civinte nu imi ziceau un cod al unei piese care imi apartinea, doar pentru ca nu puteam ajunge la piesa sa o vad in scopul de a cumpara piesa de la ei! ( piesa se afla in bordul masinii) Dupa cautari titanice am gasit un astfel de cod ( am aflat codul de la un service pana la urma, am postat pe goagle codul si poze ale piesei)! Cei de la Craiova spre exemplu, nici macar nu acceptasera sa schimbe piesa, cu toate ca le ziceam eu ca daca gasesc la dezmembrari este piesa originala Toyota! Cei de la Targu Mures dadeau 3 luni garantie la manopera!
      Manopera de montare a calculatorului costa cam intre 500-700 lei, deci am iesit cu cheltuiala cam la jumatate! Saptamana asta insa a fost fostul proprietar al masinii la acelasi service la care am facut eu constatarea ( acum el detine tot o toyota) pentru o revizie si a adus in discutie si problema mea ca fost proprietar al masinii, insa nu la tipul de la receptie, ci la electricianul de la garaj ( i s-a permis sa intre in garaj), iar acesta i-a spus ca problema masinii se poate rezoilva usor prin scoaterea bornelor de la baterie, in cazul in care problema mai apare( fac mentiunea ca releul ramasese blocat o data acum cam 2 ani si la fostul proprietar si tot cei de la service i-au spus ca nu trebuie sa schimbe nimic) Si pentru cei care se intreaba despre ce service este vorba sa lamurim situatia...ESTIMA MOTORS BRAILA! service pe care nu vi-l recomand neam macar pentru simplu fapt ca au incercat sa imi bage pe gat cu japca o piesa de care nu aveam neaparat nevoie!! Oricum sunt si mai multe de spus, ma opresc aici, sper ca cei interesati despre acest model sa vada acest post, sa aleaga in cunostinta de cauza...ideea mea este...sa se evite modelul 2007 2008 intrucat de aceasta data faptul ca a fost fabricat in Japonia nu reprezinta un atuu ci o pacoste ( au mai fost chemate in service pentru probleme cu frana si acceleratia). Cand mi-am luat masina am stat pe ganduri intre aceasta si un Seat Leon intrucat aveam 2 amici care aveau Seat si cel putin unu dintre ei schimbase distributia in doi ani consecutivi pentru ca facuse 60000 km cu ea, masina nu vazuse reprezenanta sau alte astea....si merge d erupe si acum...am ales ca un dobitoc Corolla....nu va mai zic ca in luna decembrie a anului trecut mi-a facut iar probleme cu martori in bord abs aprins si alte astea incat m-am oprit prin tara la un service ( Brasov) pentru a schimba nu stiu ce cablu de abs de pe stanga spate inca 200 lei si pe ala! Oricum anu asta o marit frumusel ca m-am saturat pana peste cap!
      de ce nu ai sunat si la focsani poate iti dadeau codul ala de piesa? am inteles ca sunt mai amabili...

      Comment


      • #63
        West motors Timisoara - furaciune cu acte!

        Buna seara tuturor posesorilor de Toyota,

        Eu sunt un mai proaspat posesor de Toyota si din nefericire am si eu ecperiente negative la reprezentante Toyota. Am sa copiez mai jos mesajul meu catre customer satosfaction de unde concluziile le puteti trage singuri:

        From: Dani
        Sent: 16 martie 2013 7:56
        To: 'customer.satisfaction@toyota.ro'
        Subject: Experiente negative la Toyota Timisoara


        Buna ziua,

        Va scriu urmatoarele randuri in speranta ca va intereseaza imaginea companiei Toyota si calitatea service-ului care ar trebui sa reprezinte compania producatoare a marcilor de top in fiabilitate de ceva ani incoace, Toyota si Lexus.

        Pe 8 februarie am solicitat o oferta de pret de la reprezentanta Toyota din Timisoara, West Motors. Raspunsul primit il regasiti atasat. Din oferta respectiva am acceptat pretul manoperei si al filtrului de ulei de la cutia de viteze, pe care ulterior l-am platit in avans(478.34 RON + TVA). Dupa efectuarea platii si trimiterea confirmarii acesteia pe Email am fost anuntat pe 22 februarie ca filtrul de ulei a sosit. Am programat masina in service pt efectuarea operatiunilor din oferta pe data de 8 martie la ora 9.

        M-am prezentat cu masina la West Motors la ora 8.50, era inchis. Programul incepea de la ora 9 insa usa a fost deschiosa la ora 9 si 3 minute. Primul semn de neprofesionalism – o programare nepunctuala; daca programarea a fost pt ora 9 in service trebuia masina sa fie preluata cel putin cu 10 minute inainte, deoarece au mai durat 10 minute dupa ora 9:03 formalitatile de preluare a masinii. O angajata a West Motors a efectuat o inspectie vizuala a masinii dupa care a notat pe fisa tip “Raport Vizual de Siguranta”(atasat) cate un x pe fiecare colt al barii de fata si s-a notat numarul de kilometri pe care i-a parcurs masina pana la predare. Consider de asemenea ca trebuia facut un process verbal de predare primire al pieselor si uleiurilor pe care le-am predate odata cu maisna, lucru care nu s-a intamplat. Mi s-a spus ca la ora 13, cel tarziu la 13.30 pot veni dupa masina. La ora 13:25 am ajuns la Toyota si masina nu era gata. M-au servit cu o cafea in plastic de la dozator… si m-am rugat timp de 40 de minute sa mi se faca factura si sa achit. Mi s-a stornat avansul de pe piese si mi s-a facturat total manopera plus total piese 1431.63 ron. Doamna de la facturare mi-a emis un bon pe intreaga suma de pe factura in loc sa imi emita bon de casa doar pe manopera, deoarece eu platisem filtrul de ulei pt cutia de viteze prin OP(internet banking).

        La ora 14 si 20 am iesit in curte sa preiau masina si am constatat ca oglinda dreapta prezinta zgarieturi severe pe capac, zgarieturi care dimineata nu erau acolo. Angajata care a preluat masina de dimineata sustinea insa ca nu a fost atenta la preluarea masinii si ca dimineata zgarieturile ar fi fost acolo… o alta chestiune neprofesionala si chiar de prost gust.

        Incepand cu ora 14.30 si pa ape la ora 19 am fost sunat de catre doamna de la facturare de cel putin 15 ori, o hartuire efectiva ca sa ma intalnesc cu ea undeva sa imi schimbe bonul de casa emis eronat, ca ea are minus aprox 600 ron in casa. Doamna a avut si tupeul si nerusinarea sa ma ia la cearta ca dup ace am luat masina cu 50 de minute mai tarziu nu am asteptat dupa ea 10-15 minute in locul unde ma aflam cand m-a sunat prima data sa vina ea o distant mai scurta sa facem schimb de bouri de casa.

        Chiar ininte sa ii dau doamnei de la facturare bonul la schimb am observant ca langa balamaua usii soferului a fost aplicat un autocolant pe care scria ca s-a efectuat schimbul de ulei la Toyota pe 8 martie 2013 la 186.900 de km si ca urmatorul schimb de ulei de motor trebuie efectuat la 201.900 km. Daca va uitati pe fisa de intrare a masinii in service, kilometri parcursi pana la ora 9 pe data de 8 martie 2013 au fost 126.885…

        Sambata sear ape data de 9 Marite am scris un mail in care mentionam cele de mai sus domnului Gheorghe Fueri cu care discutasem pe mail anterior vizavi de oferta, plata avansului si programarea la service. Acest mail a fost preluat sre solutionare de colega dansului Diana Frics.

        Avand in vedere ca s-au intamplat atatea nereguli am pus o intrebare fireasca: de unde pot sa stiu eu si ce siguranta am ca piesele au fost cu adevarat schimbate si ca nu am tinut maisna in service o zi si am dat aproximativ 500 de euro pt niste operatiuni si material care s-au si montat pe masina? La care doamna Frics mi-a spus ca se poate vedea ca piesele sunt noi. Moment in care am intrebat cum pot sa vad filtrul nou de ulei de cutie de viteze pe care am dat aproximativ 600 ron, in conditiile in care nici piesele vechi nu au fost montate…

        Ulterior am luat factura finala (atasata) si oferta de pret initiala si am calculat manoperele, totalul se verifica cu oferta. Urmand sfatul doamnei Frics, am verificat singura pies ape care stiam sa o verific, anume filtrul de aer. Surpriza, acesta nu a fost schimbat, filtrul nou a disparut, iar banii pt montaj au fost incasati.

        Acum as dori sa stiu de la domniile voastre, de la customer satisfaction, cum verific uleiul si filtrul din motor, uleiul si filtrul din cutia de viteze, filtrul de combustibil si filtrul de polen pt a sti 100% ca nu am fost inselat de intreaga suma de manopera si de materiale.

        Odata cu vizita mea la West Motors mi s-a spus ca exista o campanile de inlocuire a saibelor de la injectoare, gratuit, oferita de Toyota. Insa mi s-a spus ca dureaza o zi intreaga aceasta inlocuire. Va rog sa imi confirmati daca este intradevar asa si de ce dureaza o zi intreaga(de la 9am pana la 18pm).

        Sper sa primesc o solutie competenta si reala la aceste problem si raspunsuri pe masura la intrebarile mele. In caz contrar voi sesiza protectia consumatorului si Toyota Europa si voi actiona Toyota in instanta daca este cazul.

        Va atasez poze cu Capacul Oglinzii, autocolantul cu 186.000 km si cu Filtrul de aer.


        Cu stima,
        Dani

        Comment


        • #64
          Experiente la Toyota in Germania...

          Inainte sa ajung sa traiesc cele descrise mai sus, am fost la Toyota in Germania, la cel mai apropiat dealership de unde locuiesc in prezent.

          Acolo m-am dus pt o verificare generala si pt o problema aparuta subit dupa ce mi-am schimbat farurile(fiind nevoit sa dau jos acumulatorii pt asta)

          Cei de la Toyota mi-au verificat masina si mi-au facut o lista de 1600 de euro. Vazand suma am depasit momentul preinfartului, deoarece masina este recent achizitionata si Auto dealershipul de unde am cumparat-o mi-a garantat ca este ok si ca nu voi avea de investit bani in reparatii cel putin un an.

          Am luat legatura cu dealerul care vanduse masina si mi-a spus sa merg la un service normal, choar a cautat un service din apropiere(el finnd la 200 km de unde locuiesc eu) si mi l-a recomandat.

          Lista de reparatii de 1600 de euro a fost rezolvata intr-un service normal cu 190 de euro.

          Pe lista erau urmatoarele:

          Schimb placute frana fata
          Schimb placute si discuri frana spate
          Schimb lichid de frana
          Schimb modul Taste pt comanda geamuri usa sofer
          Schimb Buton de incalzire scaun sofer(nu cupla la fiecare apasare)

          Dupa discutia cu vazatorul, am inceput sa caut pe google problema mea cu tastele de la geamuri si am aflat ce trebuia doar reprogramata functia confort printr-o procedura simpla care a durat 5 minute fara niciun cost... deja factura mea de la toyota scazuse cu 700 de euro(600 swichul si aprox 100 manopera).

          La un control al masinii la service-ul recomandat de catre vanzatorul masinii s-a constatat ca pe spate nu e necesara inlocuirea discurilor de frana si s-au inlocuit doar placutele. Total 180 euro materiale plsu manopera, deci factura de la 900 de euro a mai scazut cu aprox 800 acum, deci inca 620 de euro economisiti.

          Contactul inperfect de la butonul care actiuoneaza incalzirea in scaun a fost remediat cu putin spray wd40 si functioneaza perfect si azi. Tubul de spray a costat 15 euro deci am mai redus inca 85 de euro.. Reprezentanta dorea sa inlocuiasca piesa(75 de euro piesa si 25 manopera)..

          Am cerut o oferta pt revizia efectuata la west motors si de aici in paralel inainte de a lua o decizie, ca sa pot compara ofertele de reprezentanta intre ele Toyota din Germania vs Toyota din Timisoara pretul a fost aproximativ acelasi, usor mai mic in Timisoara.. cei din Germania fara sa detalieze oferta mi-au scris pe mail 750 de euro fara cantitati, fara coduri de piesa fara dferentiere piese/manopera.

          Cei din Timisoara mi-au facut cel putin o oferta a la carte fapt pt care am si ajuns sa fac revizia la ei.. cu codiri de piesa cantitati de ulei, consumabile, si manopera diferentiat pt fiecare operatiune.

          Daca stie cineva o reprezentanta ok in vestul tarii va rog din suflet sa mi-o recomandati.

          Numai bine,
          Dani

          Comment


          • #65
            Citesc si ma minunez, pacat de masini, pt că cei ce le vand, sunt asa cum sunt, te fac "domnii" prin politica lor de preturi, sa te lasi și de reparatii la ei și de garantie, numai sa scapi de domniile lor.

            Comment


            • #66
              Originally posted by geoded View Post
              Citesc si ma minunez, pacat de masini, pt că cei ce le vand, sunt asa cum sunt, te fac "domnii" prin politica lor de preturi, sa te lasi și de reparatii la ei și de garantie, numai sa scapi de domniile lor.
              Eu unul m-am convins ca rahatul pute peste tot nu doar in Romania... m-au sunat si ieri si azi si mi-au cerut ragaz pana maine la ora 18 sa termine cercetarile interne...


              Si inca o minunata mizerie Toyota:
              Mi-au spus de fapt de ce dureaza si "campania gratuita de schimb al saibelor de la injectoare" o zi... nu e vb doar de saibe si de inlocuit saibele... Aici am primit verbal explicatiile dupa ce le-am facut eu un calcul si mi-au iesit 3 ore si am zis sa lasam maxim 4 pt eventualitatea in care e intepenit vreun injector desi la Toyota d4d nu e o problema cunoscuta si nici des intalnita. Derularea campaniei gratuite de schimbat saibele de la injectoare presupune desfacut intercooler, curatat, desfacut injectoare aruncat saibe vechi curatat remontat... in plus, ceea ce incearca Toyota sa ascunda este faptul ca au fost probleme cu Sorbul de la pompa de ulei si anumiti oameni.. saracii de ei.. s-au trezit ca se aprinde becul la ulei si stiind ca au ulei in motor au zis nu-i bai daca ajung pana acasa.. si in 3-4 km s-a dus motorul pt ca se sorbul respectiv era colmatat. Acum ei odata cu campania asta ascund servisarea sorbului.. demonteaza si baia de ulei, schimba sau curata sorbul de la pompa de ulei, izoleaza cu silicon, completeaza uleiul, fac leack test, drive test si iar diagnoza finala.

              Comment


              • #67
                Raspunsul toyota

                2013/3/20 Diana Frics <diana@westmotors.ro>:
                > Buna ziua Stimate Domnule Iovicin,
                >
                >
                >
                > Conform discutiei telefonice, doresc sa va comunic ca, datorita faptului ca
                > va deplasati din Germania pentru efectuarea lucrarilor de schimbare a
                > saibelor in garantie si a inlocuirii distributiei si burdufului de planetara
                > pe cheltuiala dumneavoastra, iar timpul dumneavoastra petrecut in Timisoara
                > este limitat, dorim sa venim in intampinarea solicitarii dumneavoastra de a
                > finaliza aceste lucrari in perioada 17.05.2013 (vineri) si 20.05.2013 ora
                > 12:00 ( luni). Astfel, desi ziua de sambata este nelucratoare pentru
                > service-ul nostru, vom face o exceptie in cazul dumneavoastra, iar pentru
                > finalizarea lucrarilor mai sus mentionate se va lucra si sambata. Astfel vom
                > putea preda masina luni, 20.05.2013 ora 12:00 conform solicitarii.
                >
                > De asemenea, pentru a va asigura de toata transparenta noastra, va invitam
                > sa participati alaturi de mecanic la schimbarea pieselor in discutie sau,
                > daca doriti, puteti urmari aceste lucrari din spatiul rezervat pentru
                > clienti, prin geamul transparent care face legatura intre showroom si
                > service.
                >
                > Tot pentru a ne arata deschiderea fata de client si pentru ca dorim sa fiti
                > complet satisfacut de serviciile noastre, legat de lucrarile care au avut
                > loc in data de 08.03.2013, va rugam sa ne transmiteti doleantele
                > dumneavoastra si ce putem noi face pentru ca dumneavoastra sa fiti linistit
                > din punctul de vedere al corectitudinii executarii lucrarii.
                >
                > In cazul in care doriti inlocuirea saibelor la un alt service autorizat
                > Toyota, va rugam sa ne transmiteti acest lucru pentru a ne retrage
                > preaprobarea lansata in sistemul de garantii. Altfel, service-ul ales de
                > dumneavoastra nu va putea executa aceasta lucrare.
                >
                > Nu in ultimul rand, va asigur de intreaga noastra consideratie,
                >
                >
                >
                > Diana Frics
                > Marketing & Customer Relations Executive
                >
                > Toyota Timisoara
                > Westmotors srl
                > Calea Lugojului, nr. 88,
                > 307200, Timisoara (Ghiroda)

                Comment


                • #68
                  O gainarie

                  Problema-Toyota Bv. La ultima revizie mi-au bagat pe factura 6.5 litri de ulei. Am zis ca e ok, ca atata intra la motorul de 2 D4D. Astazi am facut revizia pe cont propriu si mi-am cumparat singur uleiul. Am luat 6 litri Castrol EDGE 5w30 sintetic (250 de lei) si m-am pus pe treaba. Am schimbat uleiul si filtrul aferent si surpriza-au intrat fix 5.5 litri de ulei, iar nivelul pe joja e la maxim. Putin aiurea ca aia se preteaza la asa gainarie numai sa ma faca de 50 de lei.

                  Comment


                  • #69
                    6,3 intra prietenas. nu te-au pacalit.

                    Comment


                    • #70
                      @79DWD, una la mana, nu-s prietenasul tau. A doua la mana, cum poti afirma ca intra atata din moment ce eu cu mana mea am pus 5.5 litri de ulei?!

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by stefangik View Post
                        @79DWD, una la mana, nu-s prietenasul tau. A doua la mana, cum poti afirma ca intra atata din moment ce eu cu mana mea am pus 5.5 litri de ulei?!
                        Nu vad unde te-a jignit colegul de forum . Sari de spate fara motiv ... Daca tu ai facut schimbul de ulei in spatele blocului e treaba ta cat ulei ti-a intrat in motor . Eu te asigur ca intr-un motor de Ave 2.0 d 4-d intra , cu schimbarea filtrului de ulei, si scurgerea uleiului in jur de 1 ora 6,3-6,5 litri . Cartea spune ca intra 6,7 litri la demontarea motorului ... mai citim si apoi suntem tafnosi .. te rog ... Sper ca am fost suficient de explicit in privinta discutiei pe forum, daca nu ai sesizat pana acum ca tonul civilizat ne caracterizeaza . Scuze daca am fost prea dur in exprimare dar prefer sa ma injuri pe mine in gand decat sa citesc iar injuraturi pe forum . Multumesc pentru intelegere , cu respect !

                        Comment


                        • #72
                          M-am simtit luat la misto. Ma rog, chestia e ca schimbul nu s-a petrecut la colt de bloc, ci intr-un service in care lucreaza un prieten de-al meu. Inainte de asta m-am tot uitat si intr-adevar, unii ziceau ca intra peste 6 litri. Acum o saptamana un prieten cu o Corolla ca a mea a bagat tot 5.5 litri. Baiatul de la magazinul de unde am luat uleiul a zis ca tot 5.5 litri intra. Acuma, sa fiu iertat, dar nicaieri nu am gasit o informatie clara. Am lasat uleiul sa se scurga mult si bine pana aproape ca nu mai picura deloc. Eu pun o cantitate de ulei si vine cineva ca intra de fapt alta cantitate, in conditiile in care dupa schimb joja era la maxim. Pai sa nu ma enervez? Imi pare rau ca am sarit de c*r in sus, nu trebuia si ce-i drept nu-mi sta in fire. 79DWD, te rog sa ma ierti!

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by stefangik View Post
                            M-am simtit luat la misto. Ma rog, chestia e ca schimbul nu s-a petrecut la colt de bloc, ci intr-un service in care lucreaza un prieten de-al meu. Inainte de asta m-am tot uitat si intr-adevar, unii ziceau ca intra peste 6 litri. Acum o saptamana un prieten cu o Corolla ca a mea a bagat tot 5.5 litri. Baiatul de la magazinul de unde am luat uleiul a zis ca tot 5.5 litri intra. Acuma, sa fiu iertat, dar nicaieri nu am gasit o informatie clara. Am lasat uleiul sa se scurga mult si bine pana aproape ca nu mai picura deloc. Eu pun o cantitate de ulei si vine cineva ca intra de fapt alta cantitate, in conditiile in care dupa schimb joja era la maxim. Pai sa nu ma enervez? Imi pare rau ca am sarit de c*r in sus, nu trebuia si ce-i drept nu-mi sta in fire. 79DWD, te rog sa ma ierti!
                            Nu stiu daca prietenul tau a demontat si filtrul de ulei si ai vazut cat este acolo . Cam 1 litru dupa estimarea mea vizuala . Personal apreciez faptul ca ai revenit pe calea dialogului si te anunt ca eu am stat langa mecanic la fiecare revizie, cantitatea de ulei este de 6,3-6,5 litri . Oricum nu conteaza cele 250-300 mililitri la cele 5,5-6 litri de ulei din baie . Problema ramane cu filtrul, daca nu e schimbat e de rau . Filtrul este elementul sensibil al acestor motoare, daca ar fi ceva mai mare ar permite folosirea uleiurilor log-live si pe motoarele noastre . Capacitatea baii de ulei ne permite dar ne limiteaza filtrul ...
                            Fii calm si citeste, noi suntem alaturi de tine si te vom sfatui permanent . Doar asa vom invata ... Stima multa !

                            Comment


                            • #74
                              Eu am schimbat si filtrul si cred ca s-a umplut in 200 de km cat am facut de ieri pana azi. Poate am eu baia mai mica, masina fiind din 2003, habar nu am. Nivelul este tot maxim. Oricum, imi place ca uleiul nu s-a innegrit inca.

                              Comment


                              • #75
                                Problema vine de la modelul motorului.
                                Modelul lui Stefangik 1-CD fara filtru - 5 5 L ulei, cu filtru 5,9 L ulei.
                                Modelul despre care vorbiti voi, adica 1-AD fara filtru 5,9 L, cu filtru 6,3L.
                                In concluzie toti aveti dreptate!
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google