Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Toyota siena

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Toyota siena

    hi, tocmai am cumparat o toyota siena din 2006 care arata super bine si s-a si comportat bine la probe pana sa o cumpar.Toate bune si frumoase daca nu s-ar fi aprins la bord imaginea cu motorasul sub care scrie "check" exact dupa ce i-am facut plinul.Multi au zis sa nu dau importanta ca e de la nus ce senzor si pot sa circul si asa. Dar a doua zi a inceput sa pacane in momentul in care viram stanga, se auzea de undeva de la rota dreapta(cand virez dreapta nu se aude nimic).Zgomotele se aud doar uneori, alteori virez stanga si nu se aude nimic, dar azi(la o luna de circulat in conditiile astea)a inceput sa pacane si sa se auda un zgomot de am crezut ca se rupe roata.La service mi-e si groaza sa ma duc,ca fiind femeie sigur o sa incerce sa-mi bage niste povesti ca sa ma incarce la nota, dar daca ma duc cu lectia invatata sper sa fie mai seriosi.Intrebarea mea este: din ce cauza se aud zgomotele respective si ce se poate intampla daca circul cu defectul respectiv?Multumesc.

  • #2
    posibil sa fie una din planetare,sau chiar amandoua
    Toyota Auris.D4D-2.0.

    Comment


    • #3
      amandoua?????dar face zgomot doar cand virez stanga(la roata dreapta) numai azi a scos un scrasnet si cand am tras dreapta in parcare.Ce se poate intampla daca circul cu masina asa?

      Comment


      • #4
        Originally posted by monyk26 View Post
        amandoua?????dar face zgomot doar cand virez stanga(la roata dreapta) numai azi a scos un scrasnet si cand am tras dreapta in parcare.Ce se poate intampla daca circul cu masina asa?
        Uita-te la burduful planetarei dreapta si daca e spart e de rau !
        In curand se va rupe colivia care tine cele 5 bile ce permit miscarea planetarei la viraje . Urmatorul pas va fi platforma si intrarea la service . E necesara intrarea la service si schimbarea capului planetarei daca nu vrei sa te incarci cu costuri suplimentare de transport pana la service . Vrei - nu vrei , TOT LA EI AJUNGI . Trebuia mers de la primul simptom si schimbai decat burduful , acum e foarte tarziu ...

        Comment


        • #5
          ok, maine o duc la "doctor" sa vedem ce parere au si cum o sa ma "jupoaie" de bani. Multumesc pentru ajutor, deocamdata.

          Comment


          • #6
            ok, cu zgomotul am terminat....pana la urma am schimbat ambele planetare(una era mai lunga si una mai scurta) un rulment nu mai stiu ce bucse si alte garnituri(ca nu ma pricep)au vrut sa schimbe si cureaua dar se pare ca era ok si niste senzori ca sa se stinga "pictograma" de la bord....si s-a stins....o saptamana....pe urma a reaparut, dar nu asta e problema mea....Problema este nivelul uleiului!!!!! A fost schimbat in septembrie si l-am tot verificat (ultima data pe la jumatatea lui ianuarie) si era ok, dar saptamana trecuta am vrut sa vad care e situatia....si era cu muuuult peste nivel.Ce s-a intamplat?cum a putut sa se "inmulteasca"?cat este de grav?ca eu tot circul cu masina asa............

            Comment


            • #7
              daca esti sigura ca ai verificat cu atentie nivelul uleiului si inainte si acum iti pot spune ca ai o problema destul de grava! verifica daca ti-a scazut nivelul de antigel. daca da asta inseamna ca antigelul s-a dus in baia de ulei... probabil pe la nivelul garniturii de chiulasa sau chiar prin mici crapaturi ale chiulasei. daca nivelul antigelului este normal inseamna ca injectoarele nu mai pulverizeaza benzina si in cazul asta ar insemna ca in ulei ai benzina. motorul ar functiona neregulat si ar scoate fum.

              Comment


              • #8
                mototul toarce ca un pisoias(zici ca e masina electrica) si nici nu scoate fum...cat despre antigel...stiu ca am un rezervor foarte intortocheat cu multe compartimente(parca ar fi serpentine)nu am mai vazut asa (am avut masini cu borcane normale in care puneam antigel) dar in asta e destul de dificil sa-ti dai seama unde si cat e nivelul.....dar am sa mai verific. Poate ca am pus mai mult antigel de cat trebuia si s-a dus aiure?(daca tot nu am vazut unde este limita)!!!!!!!!!!!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by monyk26 View Post
                  mototul toarce ca un pisoias(zici ca e masina electrica) si nici nu scoate fum...cat despre antigel...stiu ca am un rezervor foarte intortocheat cu multe compartimente(parca ar fi serpentine)nu am mai vazut asa (am avut masini cu borcane normale in care puneam antigel) dar in asta e destul de dificil sa-ti dai seama unde si cat e nivelul.....dar am sa mai verific. Poate ca am pus mai mult antigel de cat trebuia si s-a dus aiure?(daca tot nu am vazut unde este limita)!!!!!!!!!!!
                  Nivelul antigelului se verifica privind partea transparenta care este deasupra radiatorului masinii . Ai sa vezi acolo niste semne LOW - FULL , nivelul trebuie sa fie intre ele . Motorul toarce deoarece e benzinar ... dehhh , la voi pretul combustibilului e derizoriu ...
                  Ce sa-ti urez ? drumuri bune ? - AI ! in rest , sa te bucuri de masina si sa nu crezi ca Toyota este o marca modesta !

                  Comment


                  • #10
                    stiu unde sa verific antigelul, doar ca ti-am zis ca e foarte "intortocheat" si data trecuta cand am pus antigel in ea, am turnat de sa umplut primul compartiment si a ramas acolo lichidul, nu s-a scurs mai departe ca sa ajunga in compartimentul cu LOW-FULL. De data asta am turnat cate putin si sa scurs lichidul prin tot "labirintul" pana a ajuns la semn, acum e ok si culmea ca si uleiul era ok. Sa vedem ce o sa se mai intample.....
                    Mai am o intrebare....e normal sa se inchinga motorul si toate chestiile de sub capota?dupa ce parcurg un drum, cand ridic capota ma loveste o fierbinteala si chiar si aripile sunt fierbinti. Daca ma ating de vreo chestie de sub capota, risc sa-mi fac o arsura zdravana....tin sa mentionez ca la bord temperatura este normala si nici nu-mi arata vreo eroare.O fi din cauza ca si temperatura afara e ridicata? (23-28 grade)
                    Cand am ales masina, m-am gandit in primul rand sa fie o marca buna, de incredere care sa nu ma lase in drum...(aici e cam nashpa sa ramai in drum)

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by monyk26 View Post
                      stiu unde sa verific antigelul, doar ca ti-am zis ca e foarte "intortocheat" si data trecuta cand am pus antigel in ea, am turnat de sa umplut primul compartiment si a ramas acolo lichidul, nu s-a scurs mai departe ca sa ajunga in compartimentul cu LOW-FULL. De data asta am turnat cate putin si sa scurs lichidul prin tot "labirintul" pana a ajuns la semn, acum e ok si culmea ca si uleiul era ok. Sa vedem ce o sa se mai intample.....
                      Mai am o intrebare....e normal sa se inchinga motorul si toate chestiile de sub capota?dupa ce parcurg un drum, cand ridic capota ma loveste o fierbinteala si chiar si aripile sunt fierbinti. Daca ma ating de vreo chestie de sub capota, risc sa-mi fac o arsura zdravana....tin sa mentionez ca la bord temperatura este normala si nici nu-mi arata vreo eroare.O fi din cauza ca si temperatura afara e ridicata? (23-28 grade)
                      Cand am ales masina, m-am gandit in primul rand sa fie o marca buna, de incredere care sa nu ma lase in drum...(aici e cam nashpa sa ramai in drum)
                      Pai ce sa zic ? Motorul are temperatura optima de functionare in jurul a 92 grade celsius , asta in interiorul sau . E normal ca partile metalice de sub capota sa fie incinse , mai ales ca tu ai un motor cat avem noi , in Romania , pe 2 masini ...
                      Urmareste in continuare nivelul lichidului de racire si al uleiului si daca e normal , da-i talpa !!!

                      Comment


                      • #12
                        cat ajunge un schimb de placute de frana? e o treaba foarte dificila sau pot sa o fac si eu?trebuie sa schimb si lichidul daca schimb placutele? dupa ce ce face schimbul de placute, mai trebuie reglat ceva la roti sau e ok doar sa le pui la loc si gata?

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by monyk26 View Post
                          cat ajunge un schimb de placute de frana? e o treaba foarte dificila sau pot sa o fac si eu?trebuie sa schimb si lichidul daca schimb placutele? dupa ce ce face schimbul de placute, mai trebuie reglat ceva la roti sau e ok doar sa le pui la loc si gata?
                          Habar nu am cat costa placutele pentru masina ta .. la noi vedem asa masina doar in poze !
                          Nu este dificil sa schimbi placutele de frana ... doar daca esti , asa cum semnezi , femeie ! Cu cheile potrivite si ceva indemanare se pot schimba toate placutele in maxim 2 ore . Nu trebuie schimbat lichidul de frana dar este necesar un dispozitiv , chiar artizanal , cu care trebuie sa impingi pistonasul in etrier pentru a face loc placutelor noi - mai groase decat cele uzate . Acest dispozitiv poate fi o bucata de metal plat gaurit , filetat si prin care trece un surub . Partea metalica se pune in etrier si in fata surubului se pune o placuta de franare uzata . Strangi surubul si acesta iesind prin placa de metal va impinge pistonasul la locul lui . Ca o specificatie , sa ai un tub cu vaselina rezistenta la temperatura cu care sa ungi culisele etrierului .
                          Daca dupa tot ce am scris crezi ca te descurci , te poti inscrie cu succes la * femeia anului * si sigur vei castiga !

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google