Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Atitudinea Celor De La Toyota Romania Fata De Clienti Lor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by moritz View Post
    Fara indoiala, e f importanta recunoasterea meritelor si de cei de "dincolo". Dincolo poate de ceva avantaje financiare din partea importatorului (asa am auzit, sper sa nu gresesc - oricum nu e treaba mea), va bucurati, cel putin pe forumuri, de multa simpatie din partea noastra.
    ^^^Si ne luam angajamentul, in fata PC, ca daca veti continua sa ridicati "stacheta" serviciilor pe cele mai inalte varfuri ale calitatii, noi, posesorii de Toyota, juram cu mana stanga pe volan si cu cea dreapta pe maneta schimbatorului de viteze, ca vom fi alaturi de d-voastra, tov. Andrei Vrabie. ^^^
    Stiti care este partea cea mai frumoasa? Ca recunoastere "materiala" nu exista. Indiferent de cat de multumiti sunt clientii nostrii, noi nu simtim din punct de vedere financiar absolut nimic. Si cred ca salariile de la Focsani sunt printre cele mai mici din tara. Eu cel putin fac lucrurile astea din pasiune... daca aveam o slujba de birou exista sansa sa castig mai mult decat aici. Din pacate este vorba de mentalitatea din Romania.
    Multumesc foarte mult pentru aprecieri si va promit cu mana dreapta pe cheia de 12 ca voi incerca in continuare sa ofer aceleasi servicii corecte si de calitate.
    Va multumesc!

    Andrei Vrabie

    Comment


    • #17
      Confirm si eu calitatea serviciilor celor de la focsani si nota maxima pe care o merita. Si da, e adevarat , eu de cate ori am trecut , dl. inginer Vrabie era cu mana pe cheia de 12. Acum, care mana, ca dreapta sau stanga nu am facut caz, dar avea cheia..........( la toate problemele toyotei) Sper doar ca vremurile grele prin care trecem, sa nu afecteze si la voi calitatea serviciilor si seriozitatea de care a-ti dat dovada pana acum.

      Comment


      • #18
        confirm facsaniul si bacaul,cat despre cei de la iasi lasa de dorit mai ales la atitudinea fata de posesorii masinilor toyota

        Comment


        • #19
          Salutare tuturor . Am si eu o problema , pe data de 12 mai 2010 am ajuns cu masina mea Corolla 1.6 Multimode la Toyo Motor in urma unei defectiuni ( se aprindea martorul pentru cutia de viteze si masina nu ma intra in viteza ) si dupa ce mi-au bagat masina CARE SE AFLA IN GARANTIE PANA IN 06.07.2011 pe tester au constatat ca s-a ars o componenta electronica ce a dus la decalibrarea mai multor piese
          Am fost sfatuit sa las masina la ei timp de 14 zile pana sosesc piesele si pentru a nu se agrava defectiunea , lucru cu care am fostde acord .Dupa ce au trecut cele 14 zile timp in care am mai dat cateva telefoane sa intreb in ce stadiu se afla masina mea si am fost plimbat de la o pers la alta aflu ca una dintre cele 4 piese defecte respectiv Kitul de ambreiaj nu a sostit inca si ca termen estimativ al fi data de 3 iunie ( deci 20 zile ) dupa zeci de telefoane si plimbari de la o pers la alta primesc bomba ca termenul estimativ pentru sosirea pieselor ar fi de 05.07.2010 deci un total de 53 de zile de cand am lasat masina la ei si tin sa subliniez ESTIMATIV 05.07.2010
          Acum stau si ma gandesc cum se poate ca o firma de talia Toyota sa ma tina atat timp pentru a inlocui niste piese acoperite de garantie si care s-au defectat din vina producatorului, pentru ce se mai da garantie daca tot nu sunt in stare sa se ocupe de asta
          A mai patit cineva asa ceva ? Un sfat ceva ?
          Am incercat sa discut amiabil cu ei dar vad ca nu s-a rezolvat nimic , acum astept termenul de 05.07.2010 pentru a vedea daca se vor tine de cuvant iar in cazul in care nu imi pot lua masina voi face o Reclamatie la ANPC si in cazul in care masina mea va sta la ei peste 90 zile ( ceea ce nu m-ar mira ) voi apela la calea juridica pentru a imi recupera bunul meu personal , platit din banii mei personali

          In speranta ca sunt singurul care a patit asa ceva astept un sfat sau o idee din parta vostra , va multumesc frumos

          Comment


          • #20
            Am fost la Toyota la Focsani, baietii sunt ok si receptivi.
            Vreau sa fac viitoarea revizie la ei, detalii dupa....

            Comment


            • #21
              Toyota Braila

              Aveti grija si incercati sa evitati reprezentanta Toyota Braila,deoarece service-ul nu este dotat cu aparate specifice,tester de diagnoza,mecanicii sint foarte slab pregatiti,nu-si dau seama dupa simptome si zgomot ce ar fi si merg babeste demontindu-ti toata masina si suflin piesele cu aer ca la orice garaj de cartier.Nu au pregatire si nu au fost trimisi la cursuri de instruire,nu sint buni decit de schimbat filtre si uleiuri.I-ti baga masina in hala si o tureaza de o ia naiba,poate poate si-o reveni si ei nu ar mai fi nevoiti sa se faca de bafta pentru nestiinta lor.Degeaba te programezi la un anumit mecanic,pentru ca in ziua cind esti programat masina nimereste la altcineva.Dezorganizare si nestiinta dar totul la bani multi,de reprezentanta.Ma duc timp de un an cu acelasi defect,de fiecare data i-mi scimba cite ceva,bineinteles contracost,problema persista,explicatia lor este puerila ca un defect are mai multe cauze{nu vorbesc de nestiinta lor}.Concluzia:evitati Toyota Braila.

              Comment


              • #22
                Am primit un mail ... stie cineva ce inseamna asta ???
                campaniiservice@toyota.ro
                To Me
                Today at 10:18 AM
                If you can't see the message click here
                Stimate client,
                Noi la Toyota suntem dedicati in a va asigura autovehicule de o calitate si o valoare superioara.
                O parte din angajamentul nostru inseamna sa va comunicam informatii importante atunci cand o potentiala problema poate afecta autovehiculul dumneavoastra.
                A intrat in atentia noastra faptul ca pentru autoturismul Toyota Avensis , cu seria de identificare SB1BD56L90E063262 producatorul Toyota a initiat o campanie speciala de service.
                Aceasta operatiune de verificare si/sau reparatie este recomandata de catre producator si este gratuita pentru dumneavoastra.
                Singurul lucru pe care trebuie sa-l faceti este sa va adresati celui mai apropiat partener Toyota Romania din lista de mai jos pentru efectuarea unei programari in service.
                In cazul in care nu mai utilizati acest autoturism, v-am fi foarte recunoscatori daca puteti sa ne informati de acest lucru si/sau sa transmiteti datele de contact ale noului utilizator catre Toyota Romania la adresa customer.satisfaction@toyota.ro sau la telefon: 0212000400 (de Luni –Vineri, intre orele 09:00-17:30).
                Gestul dumneavoastra ne permite actualizarea bazei de date de clienti si totodata notificarea in timp util a noului utilizator.
                Cu stima,
                Echipa Toyota Romania
                Bulevardul Pipera nr.1, Oras Voluntari, Judet Ilfov, Romania
                Ateliere de reparatii autorizate Toyota
                Service Toyota
                Adresa
                Telefon programare service
                Service Manager
                Responsabil Relatii clienti Adresa Email
                Toyota Bacau Calea Republicii, nr.161C
                0334101224/0234550560
                Constantin Maciuca Constantin Maciuca service_bacau@autobestcenter.ro
                Toyota Baia Mare Bd. Independentei, Nr.57 0262349149 Constantin Chira Constantin Chira toyota_service@landmotors.ro
                Toyota Bistrita Str. Libertatii Nr.62 0263207172 Florin Vele-Chindea Reghina Pasca info@toyotabistrita.ro
                Toyota Braila Str. Dorobantilor nr. 669
                0239606040/0748606080
                Vlad Laurentiu Ana Maria Stanciu service@toyotabraila.ro
                Toyota Brasov Calea Bucuresti, 249 0268327474 Dumitru Popa Camelia Turlea service@toyotabrasov.ro
                Toyota Bucuresti Nord Bulevardul Pipera, nr.1, Voluntari 0212000340 Ion Moise Claudia Tincu service@inchcape.ro
                Toyota Bucuresti Sud Splaiul Unirii, 283, Bucuresti 0213464991/92/93 Marius Anghel Anda Tamas office@toyomotor.ro
                Toyota Buzau Sos.Brailei, nr.3 0238717552 Gabriel Stroe Gabriel Stroe toyota@toyotabuzau.ro
                Toyota Cluj Calea Turzii 176-178 0264441214 Mihai Sturza Noemi Coman service@profiauto.ro
                Toyota Constanta DN3, KM 254+200 dr, parcela A903/17 0374200070 Liviu Gradinaru Georgiana Ion service@toyotaconstanta.ro
                Toyota Craiova Calea Bucuresti, DE 70 -km 8 0733998344 Eugen Grigoriu Evelina Balasoiu eugen.grigoriu@toyotacraiova.ro
                Toyota Focsani Str. Calea Munteniei nr. 20
                0237217587/0237214054
                Andrei Vrabie Andrei Vrabie service_focsani@autobestcenter.ro
                Toyota Iasi DN 28, Iasi – Tg. Frumos, Km 10
                0232211664
                Eugen Caescu Giorgiana Dumitru service@toyotaiasi.ro
                Toyota Odorheiu Secuiesc Odorheiu-Secuiesc, Str. Beclean nr.49 0266210266 Bela Kadar Hajnal Veress toyotaservice@eurocartrading.ro
                Toyota Oradea Calea Clujului nr. 292 A 0359418881/0359402402 Dragos Boros Gloria Pentek service@toyota-oradea.ro
                Toyota Pitesti Punctul Prundu - Autostrada Bucuresti-Pitesti 0248210941 Ion Paraschiv Violeta Tudora office@toyotapitesti.ro
                Toyota Ploiesti Str. Strandului nr. 60 0244544745 Traian Patranoiu Cristian Matei traian.patranoiu@toyotaploiesti.ro
                Toyota Rm. Valcea DN64 - Str. Raureni nr.118 0250733733 Vlad Barbu Vlad Barbu office@toyotavalcea.ro
                Toyota Sibiu Sos. Sibiului, nr. 28 0269244477 Emil Moga Dana Cruduleci office@toyotasibiu.ro
                Toyota Suceava Soseaua Humorului nr.76A, Drumul National 17, Scheia 0230524175 Mihai Gherman Letitia Rebenciuc service@toyota-suceava.ro
                Toyota Targu Mures Sos. Sighisoarei Nr. 398J, Corunca 0265306969 Koble Laszlo Hajnal Veress salesmures@eurocartrading.ro
                Toyota Timisoara Calea Lugojului, nr.88, Ghiroda 0256208042/0256272781 Claudiu Tcaciuc Diana Frics office@westmotors.ro

                Comment


                • #23
                  Eu inteleg ca exista o campanie de rechemare la masina ta.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by comentator View Post
                    Eu inteleg ca exista o campanie de rechemare la masina ta.
                    E foarte ciudat deoarece nu pomeneste nimeni despre vreun cod al unor eventuale defectiuni ...

                    Comment


                    • #25
                      Pai suna si vezi care e treaba.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by closchkutza View Post
                        Pai suna si vezi care e treaba.
                        Nu o sa credeti dar ing. Andrei Vrabie de la Toyota Focsani nu stie nimic depre asta !!!

                        Comment


                        • #27
                          S-ar putea sa fie o actiune legata de suspensia spate, surubul de reglare a geometriei nu este bine strans. Sunt afectate cateva modele de Avensis si Rav 4. Cel putin asa am citit pe net

                          Comment


                          • #28
                            Suna si la Toyo Romania.
                            Pe ANPC vad ca nu e trecut nimic.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by closchkutza View Post
                              Suna si la Toyo Romania.
                              Pe ANPC vad ca nu e trecut nimic.
                              Gata , misterul a fost rezolvat - problema carligului si actualizarea datelor detinatorului !!!

                              Comment


                              • #30
                                Problema asta cu carligul mi se pare ciudata. Am primit si eu o scrisoare anul trecut si m-am dus la reprezentanta. Dar eu n-am carlig montat. Totusi am bagat masina in service si s-au mai uitat la ea sub capota, cu o lanterna. Fie cautau altceva) fie vroiau sa justifice cele 0,5 ore manopera decontate de importator. Cred ca stiau dupa VIN ce masini au venit cu carlig din fabrica.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google