Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Lipsa putere la trecerea din treapta superioara in treapta inferioara

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lipsa putere la trecerea din treapta superioara in treapta inferioara

    Buna, sunt propietarul unui Yaris 1,33L/101CP din anul 2010 si am o nelamurire cu raspunsul masini la trecerea din treapta superioara in treapta inferioara de viteza, se pierde din putere, aceasta problema o am mai ales in intrarea in depasire la viteza de 70-80 Km/h.

  • #2
    Din ce treapta in ce treapta?
    Auris 1.6 Valvematic Unique Plus

    Comment


    • #3
      Originally posted by Methane View Post
      Din ce treapta in ce treapta?
      Din 4 in 3 , si intreb pentru ca nu am mai intalnit acest fenomen; - am intrebat la service sub forma "Unde sunt toti cai pentru o situatie de genul acesta?" - raspunsul a fost .... lipsa.

      Comment


      • #4
        Cred ca gresesti undeva,din treapta a4a in a3a la 70-80 km pe ora, ar trebui sa zbarnaie masina.Daca nu accelerezi,la schimbarea treptei superioare, in una inferiora, se face frana de motor.

        Comment


        • #5
          Originally posted by ddpal View Post
          Din 4 in 3 , si intreb pentru ca nu am mai intalnit acest fenomen; - am intrebat la service sub forma "Unde sunt toti cai pentru o situatie de genul acesta?" - raspunsul a fost .... lipsa.
          Am mers la un moment dat cu un yaris 1,33l si intradevar senzatia nu este ca ar avea acei 100 de cai. Am citit apoi specificatiile tehnice si am observat ca acei cai sunt obtinuti abia pe la 6000 rpm iar undeva pe la 3000 ai abia vreo 50 cai. Cuplul maxim este obtinut undeva la 4000 rpm ceea ce inseamna ca de cei 100 de cai nu te prea folosesti niciodata. Daca intri in detalii si citesti si rapoartele de demultiplicare ale cutiei ii dai seama ca la treapta a 6-a (raport 0,7) la o turatie de 2500 motorul abia se chinuie sa nu se opreasca.
          Cat despre problema ta nu poate fi chiar reala dar senzatia este corecta. Raportul de demultiplicare al treptei 3 este de 1,4 iar cel al treptei 4 este de 1 ceea ce insemna ca la aceeasi turatie a motorului in treapta 3 ai viteza mai mica si putere mai mare.
          Parerea mea personala: aceasta combinatie motor-cutie este o nereusita a celor de la toyota! Repet: este o parere pur personala in urma celor citite si a experientei avute la volan.

          Comment


          • #6
            Din jurnalele de bord ale Yarisurilor cu motor de 1.33 se pare că la 3.000-3.200 rpm este un lag al răspunsului maşinii la apăsarea pedalei de acceleraţie. Poate din cauza aceasta maşina pare a fi lipsită de putere, deşi tu ai de fapt nevoie de cuplu ca să simţi că maşina se mişcă şi accelerează.

            Acum depinde şi de drumul pe care ai īncercat să faci depăşirea: erai īn rampă, pe drum drept? Cāt de tare ai apăsat pedala după schimbul īn a treia?

            Graficul putere-cuplu pentru acest motor (luat de aici din secţiunea Yaris) arată o creştere vertiginoasă a cuplului aproape de 4.000 rpm după care scade la fel de vertiginos. Poţi oferi detalii legate de turaţiile īnainte de schimba din a 4-a şi turaţiile īn care ai ajuns după schimbul īn a 3-a?
            Attached Files
            Auris 1.6 Valvematic Unique Plus

            Comment


            • #7
              Am incercat schimbul din a 4-a la 3000 rpm si in a 3-a 3200-3500 rpm, si invers 3200-3500 rpm a 4-a, 3000 rpm in a 3-a.
              Ce am observat este ca motorul nu depaseste 3500 rpm chiar daca pedala de acceleratie este la podea.

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
              Politica de Securitate Google