Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Corolla 1.4 D-4D M/M

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Corolla 1.4 D-4D M/M

    Salutare,

    Intentionez sa cumpar, dupa ce se lanseaza programul RABLA 2012, o Corolla 1.4 D-4D Luna M/M si as vrea sa aflu niste pareri inainte despre Corolla, tipul de motorizare si transmisie.

    Momentan conduc un Seat Leon 1.6 benzina care mi se pare ca are un consum obscen. Foarte rar ajung sa scot o medie sub 8%. Daca merg la drum intins cu max 100 km/h ajung la un 7.8% minim. Mi se pare inacceptabil. Am observat variuanta 1.4 diesel la corolla care se lauda cu un consum mixt de aprox 5%.
    Dealerul Toyota mi-a oferit varianta buy-back la Leon ca si avans pentru masina noua, imi ofera pretul autovit.ro... imi vine greu sa cred.

    Acuma am niste intrebari totusi :

    - Consumul afisat de Toyota pe site este aproape de realitate?
    - Are cineva toyota cu transmisie M/M? CUm functioenaza... am citit pe diverse forumuri pareri foarte diferite si nici un raspuns/commment pertinent Am inteles ca ar fi ceva probleme in sensurile giratorii, cum ca ar schimba direct din 3 in 1 si se tureaza foarte tare motorul, nu schimba la timp etc...
    - Exista mitul cum ca Toyota Corolla is daca nu cele printre cele mai fiabile masini din lume.. cat adevar este in afirmatia asta?
    - A mai apelat cineva la un dealer Toyota pentru varianta buy-back? Cum decurge evaluarea masinii? Sunt corecti in evaluare sau voi primi un pret aiurea?

    Eu am fost pana acuma la dealerul din Oradea unde nu au masini cu transmisie M/M sa pot sa fac un test drive si sincer mi-e frica sa dau atatia bani pe masina si sa aiba probleme din ziua 1. A mai lucrat careva cu dealerul din Oradea? Cum se comporta after sale.. la revizii etc.?

    Merci pentru suport,
    Doru

  • #2
    zi-mi si mie de ce vrei o masina cu transmisie M/M???Cumva acum ai terminat scoala de soferi si ai facut-o pe o masina cu transmisie M/M??
    De altfel 1,4 d4d e o varianta foarte buna,si daca mergi batraneste consumul dat de Toyota e cel adevarat.
    Cu buy-backul nu stiu ce sa zic,miram-as sa dea pretul de pe autovit..dar...vezi tu ...care,cum ,ce fel???
    Toyota Auris.D4D-2.0.

    Comment


    • #3
      Originally posted by verdesdoru View Post
      Salutare,

      Intentionez sa cumpar, dupa ce se lanseaza programul RABLA 2012, o Corolla 1.4 D-4D Luna M/M si as vrea sa aflu niste pareri inainte despre Corolla, tipul de motorizare si transmisie.

      Momentan conduc un Seat Leon 1.6 benzina care mi se pare ca are un consum obscen. Foarte rar ajung sa scot o medie sub 8%. Daca merg la drum intins cu max 100 km/h ajung la un 7.8% minim. Mi se pare inacceptabil. Am observat variuanta 1.4 diesel la corolla care se lauda cu un consum mixt de aprox 5%.
      Dealerul Toyota mi-a oferit varianta buy-back la Leon ca si avans pentru masina noua, imi ofera pretul autovit.ro... imi vine greu sa cred.

      Acuma am niste intrebari totusi :

      - Consumul afisat de Toyota pe site este aproape de realitate?
      - Are cineva toyota cu transmisie M/M? CUm functioenaza... am citit pe diverse forumuri pareri foarte diferite si nici un raspuns/commment pertinent Am inteles ca ar fi ceva probleme in sensurile giratorii, cum ca ar schimba direct din 3 in 1 si se tureaza foarte tare motorul, nu schimba la timp etc...
      - Exista mitul cum ca Toyota Corolla is daca nu cele printre cele mai fiabile masini din lume.. cat adevar este in afirmatia asta?
      - A mai apelat cineva la un dealer Toyota pentru varianta buy-back? Cum decurge evaluarea masinii? Sunt corecti in evaluare sau voi primi un pret aiurea?

      Eu am fost pana acuma la dealerul din Oradea unde nu au masini cu transmisie M/M sa pot sa fac un test drive si sincer mi-e frica sa dau atatia bani pe masina si sa aiba probleme din ziua 1. A mai lucrat careva cu dealerul din Oradea? Cum se comporta after sale.. la revizii etc.?

      Merci pentru suport,
      Doru
      Salutare , eu am Corolla cu transmisie M/M dar pe benzina 1.6 , la partea ca nu schimba la timp am patit si eu dar avea o defectiune , ca sa scapi de asa ceva se face o reinitializare a cutiei de viteze dar tot nu se rezolva pentru mult timp cutia nefiind automata ci doar manuala asistata electronic dar nu ajunge motorul sa fie prea turat ( aici ma refer strict la mine, nu stiu cum suna motorul diesel de la Toyota ) , eu conduc secvential si schimb cand vreau eu si aceasta problema dispare
      Masina mea a fost achizitionata de primul proprietar tot de la Oradea dar nu stiu ce sa iti spun de after sale



      PS : Eu am ales cutia de viteze M/M pentru ........confort

      Comment


      • #4
        Eu zic sa mergi pe varianta manuala,mai ieftin si mai sigur.Daca era ceva gen DSG,as fi zis,dar cum a spus si colegul mai sus este o cutie semiautomata.In cazul motorizarii toata lauda,fiabil si economic.

        Comment


        • #5
          Ca sa-ti faci o idee cam ce inseamna MultiMode...

          Transmisia MultiMode : asa DA
          * Ridicati piciorul de pe pedala de acceleratie atunci cand sesizati ca sistemul de transmisie MultiMode se pregateste sa schimbe treapta de viteza. Nu uitati ca sistemul de transmisie MultiMode este un sistem de transmisie manual complet automatizat si ca aceasta actiune va contribui la schimbarea lina a treptelor de viteza.
          * Nu uitati sa folositi frana de mana la pornirea din rampa, pentru a evita alunecarea inapoi la demarare si suprasolicitarea ambreiajului.
          * Nu uitati sa apasati pedala de frana atunci cand doriti sa selectati modul manual cu motorul pornit si vehiculul stationat.
          * Inainte de a porni motorul, apasati pedala de frana si mutati levierul cutiei de viteze in pozitia N.
          * Daca sunteti oprit la semafor sau stationati in trafic, este indicat sa actionati in permanenta pedala de frana atunci cand intentionati sa pastrati levierul cutiei de viteze in pozitia E sau M. Daca doriti sa relaxati piciorul de pe frana este de preferat sa selectati in prealabil pozitia N a levierului cutiei de viteze pentru a nu suprasolicita ambreiajul.
          * Daca va deplasati in modul E si aveti nevoie de o acceleratie puternica, pentru a determina cutia sa schimbe intr-o trapta inferioara, este suficient sa apasati la maxim pedala de acceleratie.
          * Daca vreti sa parcati vehiculul "in viteza" este suficient sa opriti motorul atunci cand levierul cutiei de viteze este in oricare din pozitiile E, M sau R.

          Comment


          • #6
            Merci cristi de info.

            Am condus la un test drive o toyota Prius si mi-a placut tare mult cutia de viteze automata. Initial am crezut ca si M/M este similar cu o cutie de viteze automata. Am inteles ca exista pozitia E si astfel functioneaza la fel ca si o cutie automata. Motive ar fi confort + ca nevasta are o retinere sa conduca din cauza schimbatorului... iar varianta automat ar incuraja-o.

            Am mai citit pe forumuri cum ca M/M este semi-automata dar numai nu intelegeam cum functioneaza semi-automata. Acuma am o intrebare.. ce se kintampla daca nu ridic piciorul de pe acceleratie cand vrea sa schimbe masina viteza? Chiar nu pot sa o conduc ca si o automata? Daca is in viteza 5 si franez brusc la 10-20km la ora schimba singura in 2 inainte sa apas pedala de acceleratie sau cums e comporta?
            Ma dispera faptul ca nu pot sa fac test drive pe o cutie M/M ca e disponibila numai pe comanda...

            Merci,
            Doru

            Comment


            • #7
              Originally posted by verdesdoru View Post
              Merci cristi de info.

              Am condus la un test drive o toyota Prius si mi-a placut tare mult cutia de viteze automata. Initial am crezut ca si M/M este similar cu o cutie de viteze automata. Am inteles ca exista pozitia E si astfel functioneaza la fel ca si o cutie automata. Motive ar fi confort + ca nevasta are o retinere sa conduca din cauza schimbatorului... iar varianta automat ar incuraja-o.

              Am mai citit pe forumuri cum ca M/M este semi-automata dar numai nu intelegeam cum functioneaza semi-automata. Acuma am o intrebare.. ce se kintampla daca nu ridic piciorul de pe acceleratie cand vrea sa schimbe masina viteza? Chiar nu pot sa o conduc ca si o automata? Daca is in viteza 5 si franez brusc la 10-20km la ora schimba singura in 2 inainte sa apas pedala de acceleratie sau cums e comporta?
              Ma dispera faptul ca nu pot sa fac test drive pe o cutie M/M ca e disponibila numai pe comanda...

              Merci,
              Doru
              Nu se intampla nimic daca nu ridici doar ca se tureaza motorul si pana la urma schimba ca doar nu ramane in viteza aia oricat turezi ( Cristi a "redat" ca pentru a schimba viteza cat mai lin este indicat sa ridici cand simti ca vrea sa schimbe )
              Bineinteles ca schimba daca franezi brusc , cu cat turatia scade ea schimba vitezele inferior ....

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
              Politica de Securitate Google