Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

motorina in loc de benzina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • motorina in loc de benzina

    buna tuturor ,sunt nou aici am o toyota celica model dupa 2000,si am facut plinul de motorina in loc de benzina,am mers cu ea cam 1 km dupa care s-a oprit.am remorcat-o pana intr-un service am curatat rezervorul,am pus carrera 100 ,masina a pornit dar nu mai sta la relanti?!! am scos mufa de la debimetrul de aer si sta la relanti dar oscileaza turatiile!! sa fie dus debimetrul de aer sau e din computerul de bord????!!! va multumesc

  • #2
    Originally posted by alex29 View Post
    buna tuturor ,sunt nou aici am o toyota celica model dupa 2000,si am facut plinul de motorina in loc de benzina,am mers cu ea cam 1 km dupa care s-a oprit.am remorcat-o pana intr-un service am curatat rezervorul,am pus carrera 100 ,masina a pornit dar nu mai sta la relanti?!! am scos mufa de la debimetrul de aer si sta la relanti dar oscileaza turatiile!! sa fie dus debimetrul de aer sau e din computerul de bord????!!! va multumesc
    La tine cea mai mare problema este: "romanul stie de toate"!
    1. I-ai scos mufa de la debitmetru si i-ai dat tot sistemul de management al motorului peste cap! Acum masina ta functioneaza putin mai prost si consuma mai mult decat o dacie 1300...
    2. Cifra octanica recomandata de producator este 91, tu de ce i-ai bagat 100???
    3. daca problema a aparut dupa ce i-ai bagat motorina de ce te legi de calculator sau de debitmetru???
    Eu i-as impusca pe aia de la service-ul ala

    Masoara presiunea pompei care trebuie sa fie in jur de 3, apoi fa o curatare de injectoare, pune benzina 95 (pentru ca 91 nu se gaseste)...mergi cu masina cateva minute si vei avea relantiul dorit! Daca nu i-ai mai facut o curatare de clapeta ai putea face cu ocazia asta.
    Poti sa mai ai probleme si pe catalizator dar ai mers putin asa ca este putin probabil.
    Benzina 100 nu este cu mult mai buna decat motorina pentru tine. Se aprinde la temperaturi mai mari ceea ce nu te avantajeaza in momentul asta deloc! Masina ta are pe ea senzor de detonatie si calculatorul stie sa controleze momentul aprinderii benzinei...foloseste cifra octanica mica!
    PS: Acum urmeaza sa mi se urce colegii de forum in cap!

    Comment


    • #3
      Dece sa se urce, le-ai zis bine ? Eu nu stiu cum a incaput pistolul de motorina, ca este mult mai gros decat gaura de alimentare Invers merge,adica benzina la diesel .

      Comment


      • #4
        [QUOTE=comentator;22116]La tine cea mai mare problema este: "romanul stie de toate"!
        1. I-ai scos mufa de la debitmetru si i-ai dat tot sistemul de management al motorului peste cap! Acum masina ta functioneaza putin mai prost si consuma mai mult decat o dacie 1300...
        2. Cifra octanica recomandata de producator este 91, tu de ce i-ai bagat 100???
        3. daca problema a aparut dupa ce i-ai bagat motorina de ce te legi de calculator sau de debitmetru???
        Eu i-as impusca pe aia de la service-ul ala

        Masoara presiunea pompei care trebuie sa fie in jur de 3, apoi fa o curatare de injectoare, pune benzina 95 (pentru ca 91 nu se gaseste)...mergi cu masina cateva minute si vei avea relantiul dorit! Daca nu i-ai mai facut o curatare de clapeta ai putea face cu ocazia asta.
        Poti sa mai ai probleme si pe catalizator dar ai mers putin asa ca este putin probabil.
        Benzina 100 nu este cu mult mai buna decat motorina pentru tine. Se aprinde la temperaturi mai mari ceea ce nu te avantajeaza in momentul asta deloc! Masina ta are pe ea senzor de detonatie si calculatorul stie sa controleze momentul aprinderii benzinei...foloseste cifra octanica mica!
        PS: Acum urmeaza sa mi se urce colegii de forum in cap![/QUOT Hmmm...pacat ca nu am intrat pe forum mai devreme,deja am comandat debimetrul de aer,maine ajunge si o sa revin pe forum sa va spun daca merge sau nu...! in momentul asta as vrea sa nu aveti dreptate (vreau sa am relati maine).multumesc pentru raspuns ...o sa va tin la curent
        Last edited by alex29; 08-08-2011, 18:46 PM.

        Comment


        • #5
          Originally posted by dan.gutu View Post
          Dece sa se urce, le-ai zis bine ? Eu nu stiu cum a incaput pistolul de motorina, ca este mult mai gros decat gaura de alimentare Invers merge,adica benzina la diesel .
          la Petrom dimensiunile sunt egale ,as vrea eu sa nu fi incaput

          Comment


          • #6
            sigur de la debitmereu nu are ce sa fie ....

            Comment


            • #7
              Originally posted by alex29 View Post
              la Petrom dimensiunile sunt egale ,as vrea eu sa nu fi incaput
              La Focsani sigur nu,am incercat eu si nu stiam ce are de nu intra .Mai mult ca sigur aceasta patanie nu are cum sa afecteze debitmetru.In cel mai rau caz s-au stricat injectoarele,dar daca spui ca ai mers doar 1 km,cred ca s-au infundat.

              Comment


              • #8
                [QUOTE=alex29;22123]
                Originally posted by comentator View Post
                La tine cea mai mare problema este: "romanul stie de toate"!
                1. I-ai scos mufa de la debitmetru si i-ai dat tot sistemul de management al motorului peste cap! Acum masina ta functioneaza putin mai prost si consuma mai mult decat o dacie 1300...
                2. Cifra octanica recomandata de producator este 91, tu de ce i-ai bagat 100???
                3. daca problema a aparut dupa ce i-ai bagat motorina de ce te legi de calculator sau de debitmetru???
                Eu i-as impusca pe aia de la service-ul ala

                Masoara presiunea pompei care trebuie sa fie in jur de 3, apoi fa o curatare de injectoare, pune benzina 95 (pentru ca 91 nu se gaseste)...mergi cu masina cateva minute si vei avea relantiul dorit! Daca nu i-ai mai facut o curatare de clapeta ai putea face cu ocazia asta.
                Poti sa mai ai probleme si pe catalizator dar ai mers putin asa ca este putin probabil.
                Benzina 100 nu este cu mult mai buna decat motorina pentru tine. Se aprinde la temperaturi mai mari ceea ce nu te avantajeaza in momentul asta deloc! Masina ta are pe ea senzor de detonatie si calculatorul stie sa controleze momentul aprinderii benzinei...foloseste cifra octanica mica!
                PS: Acum urmeaza sa mi se urce colegii de forum in cap![/QUOT Hmmm...pacat ca nu am intrat pe forum mai devreme,deja am comandat debimetrul de aer,maine ajunge si o sa revin pe forum sa va spun daca merge sau nu...! in momentul asta as vrea sa nu aveti dreptate (vreau sa am relati maine).multumesc pentru raspuns ...o sa va tin la curent
                ati avut dreptate ,nu-i debimetru

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                Politica de Securitate Google