Incep acest post prin a spune ca sunt un utilizator nou al acestui forum.Mi-am facut cont pe forum deoarece am o dilema. Recent, m-am hotarat sa achizitionez o masina sport, in principiu am mers pe ideea : "Japoneza sa fie!".
In cele din urma am ajuns la o masina cel putin superba din punctul meu de vedere, si anume o Toyota Soarer Twin Turbo 1JZ-GTE din 1991, motor de 2.5 L DOHC-Twin Turbo care dezvolta 206 kW (280 PS; 276 hp), 363 Nm (este acelasi motor care s-a folosit si la Toyota Supra mkIII). Pret bun, cu kilometrajul sunt multumit, singura problema ar fii faptul ca volanul e pe partea dreapta. Stiu ca majoritatea sunt de parere ca e cam acelasi lucru, se poate rezolva cu oglinzi, camera de marsalier la oglinda din stanga si asa mai departe. Pe mine nu ma intereseaza cum sa fac sa conduc de pe partea dreapta, ci daca se poate muta volanul, cu tot ceea ce implica aceasta operatiune, unde se poate face toata treaba si aproximativ cat m-ar costa.
In cele din urma am ajuns la o masina cel putin superba din punctul meu de vedere, si anume o Toyota Soarer Twin Turbo 1JZ-GTE din 1991, motor de 2.5 L DOHC-Twin Turbo care dezvolta 206 kW (280 PS; 276 hp), 363 Nm (este acelasi motor care s-a folosit si la Toyota Supra mkIII). Pret bun, cu kilometrajul sunt multumit, singura problema ar fii faptul ca volanul e pe partea dreapta. Stiu ca majoritatea sunt de parere ca e cam acelasi lucru, se poate rezolva cu oglinzi, camera de marsalier la oglinda din stanga si asa mai departe. Pe mine nu ma intereseaza cum sa fac sa conduc de pe partea dreapta, ci daca se poate muta volanul, cu tot ceea ce implica aceasta operatiune, unde se poate face toata treaba si aproximativ cat m-ar costa.