Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Dilema - Achizitie Corolla D-4D

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dilema - Achizitie Corolla D-4D

    Buna stimati forumisti,

    In calitate de posibil viitor posesor de Corolla ma gandeam ca aici ar fi locul cel mai indicat de unde as putea primi cateva sfaturi, pareri obiective despre Toyota Corolla .

    Problema sta in felul urmator . As avea ocazia de a achizitiona o Toyota Corolla 2.0 D-4D Hatchback , DAR problema e ca masina a stat nemiscata 1 AN , de zile . Intrebare vine aici, ce "probleme" se pot ivi la o astfel de masina , care a fost trasa pe dreapta un an .

    E de inteles ca trebuiesc schimbate tot ce inseamna ulei,filtre pentru a evita diverse neplaceri, insa doresc sa intreb pe cei care sunt mai avizati in acest sens , ce credeti ce alte probleme se pot ivi la o masinuta din aceasta !??? Masina are ~90.000 km din 2005 . O testare computerizata credeti ca ar fi binevenita ?!?!

    La o privire asa ochiometrica sub capota, unde bineinteles ca s-a depus un praf de 2 degete , pe unele role de la curele se vad mici pete de rugina pe ici colo, nu grav dar sunt ! Oare sistemul de tobe s-o fi mancat de rugina pe interior. Bujiile incandescente pot avea vreo problema de la atat repaus! Sau alte lucruri, stiu eu, pompa de injectie motorina, etc !

    Ca idee la ce lucruri ar trebui sa fiu atent in cazul dat !?.

    Multumesc anticipat.

  • #2
    deci ... iti spun din proprie experientza , avensisu lu fratimiu a stat pe bara 1 an la fel. dupa care a urmat oricum revizie la care am schimbat tot tot.

    1. vezi daca mai e functionala bateria .
    2. bujiile nu ai treaba cu ele decat daca nu porneste cu o baterie buna ( poate si cu cea dupa mashina sa mearga)
    3. vezi daca are ITP valabil, daca nu tre sa il faci.
    4. schimba la ea asa :Filtru Aer, Filtru Polen , ulei + filtru ulei, filtru de motorina, ulei cutie , antigel , curea de accesorii(se degradeaza mai repede daca nu e folosita) lichid de frana.
    5.verifica agentu frigorific daca isi face treaba ( daca nu e in parametri mai umple instalatia), placutzele de frana , discurile (daca necesita schimbare fao).
    6. electronic nush daca ai putea sa gasesti ceva
    7. tobele sunt f rezistente stai linishtit.

    in rest daca nu ai prb la vreo sigurantza , releu ceva tre sa porneasca instant. daca am uitat sa ti scriu ceva o sa completez.

    Comment


    • #3
      Daca motorul e 1ND-FTV, 2.0d4-d, 116cp, la 105.000km parca trebuie schimbata distribuita (ultimul model diesel cu transmisia pe curea).
      Verifica totusi in cartea de service..
      Bafta..

      Comment


      • #4
        Mersi de sfaturi !

        Acumulatorul stiu sigur ca e mort , in rest trebuiesc schimbate intradevar !
        Uleiul din cutie trebuie neaparat schimbat la o masina de 5 ani , sau ca o masura de precautie mai degraba !

        Oricum mersi de sfaturi, am mai prins nitel curaj, ca sincer eram cam descurajat/descumpanit de treaba ! Stiam ca motoarele Toyota cica sunt fiabile, dar totusi ma gandeam si eu ca poate s-au oxidat pe acolo de la atata repaus cine stiie ce relee .... si lucrurile astea is cam pacatoase , adica greu de depistat ! iti trebuie un meserias bun sa o dibuiasca bine .

        Deci in principiu ziceti ca dupa schimbarea acestor cateva consumabile, as putea scoate o masinuta buna din ea

        O sa tin cont de lucrurile respective, inca odata mersi de sugestii !

        Comment


        • #5
          asa asa distributzia ... uitasem daca e pe curea ...


          uleiul de CV se schimba la 3 ani sau 60 000 km , dar cum a stat un an si oricum are 90 000 si 2 ani banuiesc cam de cand nu s-a schimbat e bine sa faci schimbul. cel putin stii ca e totul ca nou de la 0 la tine sa ai reper la orice ai schimbat . multa bafta cu ea

          Comment


          • #6
            Despre Motorul asta de 2.0 D4-D

            Despre motorul acesta de 2.0 D4-D ce puteti sa imi ziceti , cum se comporta , probleme aparute in timp ! sau despre Turbo-ul ( asta daca are - nu stiu recunosc ) . Fata de concurenta de la VAG cam pe unde ar fi asa pe o scara de la 1-10 !?!?!

            Ca fiabilitate in timp asa pana la cati km , poti merge fara sa apara mari probleme !?? cu conditia sa ai grija de el , ulei bun si filtre proaspete mai tot timpul !

            Comment


            • #7
              Are un prieten acest motor insa pe Avensis.
              Nu consuma ulei, nu scoate fum, are cu el aproximativ 70.000 km si e foarte multumit, insa il si intretine mai bine decat scrie la carte.
              http://img204.imageshack.us/img204/4009/tucashow3np.gif

              Comment


              • #8
                Mai bine ca la carte !

                Cand zici mai bine ca la carte, te referi ca schimba filtre, ulei, etc mai des decat scrie ca se fac reviziile ! Sau alte aspecte !?!!

                Comment


                • #9
                  Motorul 2.0 D4-D e execelent. Mult mai silentios si fara vibratii decat la VW. Are viata la orice nivel de turatie si viteza, iar depasirile sunt un deliciu. Consumul e mic (~ 4.2-5.2%). E peste ce ofera gama VAG la acest nivel de cilindree si cu siguranta e printre cele mai bune de pe piata. Merita.

                  Comment


                  • #10
                    Eu am motor de 2000 cmc pe aurisul meu si vreau sa zic ca sunt foarte multumit de el(putere si consum)...insa tin sa mentionez ca masina are decat 10 000 km.
                    Toyota Auris.D4D-2.0.

                    Comment


                    • #11
                      Amorsare Pompa Motorina

                      Sper ca nu intreb ceva prostii ( eu fiind benzinar ) , dar din cate stiu eu la Diesel-uri ar trebui sa fie la unele, o clapeta cu care se poate amorsa pompa de motorina ! Avand in vedere ca nu a fost masina pornita de f. mult timp sigur ca s-a scurs toata motorina de pe instalatie ! .... zic eu

                      Daca ati putea sa ma ajutati sa stiu cum sta treaba la Toyota , motoarele acestea au asa ceva (clapeta de amorsat) !?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Myron View Post
                        Sper ca nu intreb ceva prostii ( eu fiind benzinar ) , dar din cate stiu eu la Diesel-uri ar trebui sa fie la unele, o clapeta cu care se poate amorsa pompa de motorina ! Avand in vedere ca nu a fost masina pornita de f. mult timp sigur ca s-a scurs toata motorina de pe instalatie ! .... zic eu

                        Daca ati putea sa ma ajutati sa stiu cum sta treaba la Toyota , motoarele acestea au asa ceva (clapeta de amorsat) !?
                        Pe capacul metalic al filtrului de motorina este o ciuperca metalica . Aceasta se apasa de cate ori este nevoie pana se intareste la apasare . Atunci sistemul este amorsat . Daca nu porneste la prima cheie este indicat sa mai apesi ciuperca de amorsare , nu te hazarda sa dai mult la automat ca strici demarorul . Ca o parere personala , cred ca va porni chiar si fara amorsare ... doar e Toyota !

                        Comment


                        • #13
                          Cumpar catalizatoare defecte , uzate

                          Cumpar catalizatoare toyota , pret 100 euro , tel 0761418442

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Myron View Post
                            Buna stimati forumisti,

                            In calitate de posibil viitor posesor de Corolla ma gandeam ca aici ar fi locul cel mai indicat de unde as putea primi cateva sfaturi, pareri obiective despre Toyota Corolla .

                            Problema sta in felul urmator . As avea ocazia de a achizitiona o Toyota Corolla 2.0 D-4D Hatchback , DAR problema e ca masina a stat nemiscata 1 AN , de zile . Intrebare vine aici, ce "probleme" se pot ivi la o astfel de masina , care a fost trasa pe dreapta un an .

                            E de inteles ca trebuiesc schimbate tot ce inseamna ulei,filtre pentru a evita diverse neplaceri, insa doresc sa intreb pe cei care sunt mai avizati in acest sens , ce credeti ce alte probleme se pot ivi la o masinuta din aceasta !??? Masina are ~90.000 km din 2005 . O testare computerizata credeti ca ar fi binevenita ?!?!

                            La o privire asa ochiometrica sub capota, unde bineinteles ca s-a depus un praf de 2 degete , pe unele role de la curele se vad mici pete de rugina pe ici colo, nu grav dar sunt ! Oare sistemul de tobe s-o fi mancat de rugina pe interior. Bujiile incandescente pot avea vreo problema de la atat repaus! Sau alte lucruri, stiu eu, pompa de injectie motorina, etc !

                            Ca idee la ce lucruri ar trebui sa fiu atent in cazul dat !?.

                            Multumesc anticipat.
                            Salut!
                            Eu am cumparat o Corolla 2005 1CD-FTV 2.0 D4-D la 60.000 km care a stat 6 luni nemiscata. Tot ce am facut a fost sa schimb filtrele, uleiul si bateria care era terminata. De atunci merge perfect. De retinut, la 120.000 km tre sa schimbi distributia si la fiecare 60.000 km uleiul de la cutia de viteze (iti recomand sa-l schimbi cand iei masina).

                            Comment


                            • #15
                              105 000 distributia ... si mai inainte sa te documentezi unele motoare de pe corolla au distributzie pe lantz.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google