Masini cu probleme sunt peste tot, nu numai la VW, Peugeot, Opel ci si la Toyoya. Exemplul dat trebuia sa scoata in evidenta doua aspecte
1. majoritatea producatorilor au revizuit motoarele pentru a indeplini norma de poluare Euro V. La Avensis (nu stiu la motorizarile mici pe benzina)numai dieselul de 2.2 este Euro V (unele motoare diesel de la BMV si Audi indeplinesc si Euro VI, dar aici vorbim de alti bani)
2. majoritatea producatorilor europeni merg pe linia unor motoare pe benzina de cilindree mica (downsize) si supraalimentate: VW, Fiat, Renault si acum Opel. Au aceeasi putere ca si motoarele de capacitate mai mare dar cuplu putin mai mare, totul la turatii mai mici.
Pana la urma, motoarele ce echipeaza diferite marci sunt rezultatul strategiei fiecarei marci, japonezii mergand pe linia unor motoare aspirate.
1. majoritatea producatorilor au revizuit motoarele pentru a indeplini norma de poluare Euro V. La Avensis (nu stiu la motorizarile mici pe benzina)numai dieselul de 2.2 este Euro V (unele motoare diesel de la BMV si Audi indeplinesc si Euro VI, dar aici vorbim de alti bani)
2. majoritatea producatorilor europeni merg pe linia unor motoare pe benzina de cilindree mica (downsize) si supraalimentate: VW, Fiat, Renault si acum Opel. Au aceeasi putere ca si motoarele de capacitate mai mare dar cuplu putin mai mare, totul la turatii mai mici.
Pana la urma, motoarele ce echipeaza diferite marci sunt rezultatul strategiei fiecarei marci, japonezii mergand pe linia unor motoare aspirate.
Comment