Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Toyota si gerul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nicu78
    replied
    De ce nu se pune aditiv in rezervor ??? ce se intimpla cu pompa de injectie???
    Eu am venit vara asta din italia cu TOYOTA rav 4....si astia mau invatat sa pun ..cica ii face bine motorului-...
    Amfacut plinul in Italia si am pus aditiv ....la intrarea in Romania cind iam facut plinul am mai pus un aditiv...asa au zis astia de aici dupa 1000km iifaci plinul sii mai pui unul...si vad ca se prezinta bine....

    Leave a comment:


  • jus
    replied
    sa stii k la diesel e bine sa-i pui odata la 5-6 plinuri putin aditiv deoarece mai curata injectoarele,dar faci asta cand faci plinul.adica 20ml adtitiv la 60l motorina

    Leave a comment:


  • jus
    replied
    pe 2.0 d4d motorul meu de pe avensis asta iarna am pus motorina de la petrom top nordic diesel dar fara sa mai pun vreun aditiv ceva.am prin un ger pe bord -31 grade si aici vb serios.am pus bujiile de 2 ori am dat la automat si nu a luat-o apoi i-an dat direct in bot cum se spune fara sa mai astept bujiile si a luat-o din prima.avem norocul k sa stii,pe filtrul de motorina avem un preincalzitor electric care are rolul de a incalzi motorina care pleaca din filtru catre motor.tocmai din aceasta cauza dak ai o baterie destul de buna pornesti f bine.chiar asta iarna am fost un fel de taxi pt prietenii mei care nu mai ajungeau la munca din cauza masinilor care nu pornea:ex.audi a4,a6,a8 skoda si bmx seria 1 si 5.iak diferenta de pret...

    Leave a comment:


  • myx
    replied
    La ger intre -15-20 grade am pornit la prima cheie dar a invartit un pic mai greu ,in rest fara probleme desi bateria e cea originala (5 ani)= f multumit .

    corolla 1.4 hb 2005 -benzina

    Leave a comment:


  • David
    replied
    mie imi porneste relativ ciudat in jurul valorii de 0 grd. o ia la cheie, din prima dar porneste f.subturat si urca in 2 secunde. mi-a atras atentia de vre-o 2-3 ori si am citit si pe forumurile din afara ca nu sunt singurul cu problema asta.

    Leave a comment:


  • dan.gutu
    replied
    Originally posted by Hummel View Post
    Mda.... ce m-a frapat pe mine in poza atasate de Dan e faptul ca avea rezervorul full. Altceva n-am putut vedea :-). A mea n-a avut full decat cand am luat-o :-D. In rest variez intre 2 si 3 linuite.
    Eu am pus poza sa se vada aia -18 grade,nu sa ma laud cu indicatorul nivelului de combutibil .

    Leave a comment:


  • alinlunganu
    replied
    Eu, unul, intai dau o pornire scurta si iau caontactul repede, ca sa-i "rup uleiul" - stiu! e o medoda / meteahna veche, ramasa de pe vremea cand aveam Dacia... Dupa aceea, motorul porneste foarte bine, fara nicio problema, oricat de frig ar fi afara. Nu am observat diferente majore intre felul cum porneste la -18 grade sau -4.
    Bateria e cea originala - are aproape 3 ani.
    ...Ah! si frana de mana nu mi-a inghetat niciodata!

    Leave a comment:


  • Hummel
    replied
    Mda.... ce m-a frapat pe mine in poza atasate de Dan e faptul ca avea rezervorul full. Altceva n-am putut vedea :-). A mea n-a avut full decat cand am luat-o :-D. In rest variez intre 2 si 3 linuite.

    Leave a comment:


  • Cyphre
    replied
    Auris 2008 ; Pornita dupa 2 saptamani (cele geroase) vinerea trecuta ; nici o problema

    Leave a comment:


  • nei-k
    replied
    Yaris, 998cc, 2008 - folosit permanent pe timpul gerului, pornit la prima cheie in fiecare zi, chiar si dupa ce s-a odihnit in week-end! Probleme am avut doar in 2 dimineti cu inchiderea centralizata, care nu bloca usa soferului dupa ce ajungeam la destinatie. Odata am incuiat din cheie, a doua oara am blocat usa pe dinauntru si apoi am armat alarma. In schimb, seara nu avea nimic...

    Leave a comment:


  • doracapi
    replied
    toyota si gerul

    Multumesc de sfat si eu folosesc numai petrom si omv fara probleme.Am pus o singura data aditiv pentru injectoare dar nu mai repet greseala.Ma ingrozesc la gandul ca se poate strica pompa de injectie.
    Last edited by doracapi; 01-29-2010, 18:14 PM.

    Leave a comment:


  • alexd78
    replied
    Ma bag si eu in discutie: Avensis 2.0D4d cumparata in martie 2008 noua a pornit in fiecare dimineata la prima cheie (merg zilnic 26Km pana la servici si inapoi), nu a contat temperatura de afara (Bucuresti). Mentionez ca pun numai motorina de la MOL gama EVO de cand am cumparat-o.
    In rest, numai de bine si sa ne bucuram de masinute.
    Last edited by alexd78; 01-29-2010, 10:59 AM.

    Leave a comment:


  • vali44
    replied
    Originally posted by doracapi View Post
    Astazi -23 grade pentru prima data a pornit mai greu parca a dat vreo doua rateuri apoi a luat-o.Pana la -23 grade a pornit mereu imediat fara probleme.La asa ger trebuie baterie buna si motorina aditivata.Nu stiu cum se comporta la temperaturi mai scazute,dar cred ca incepe sa aiba probleme cu pornirea.
    Daca tii la pompa de injectie te rog sa nu folosesti aditivi in motorina . Singurul si cel mai de folos sfat este sa alimentezi numai de la statii care au analizori de calitate ai carburantului si acestea sunt toate statiile Petrom care au fost modernizate . Eu folosesc numai motorina Petrom de cea mai ieftina si nu am nici cea mai mica problema , masina a pornit la prima cheie la -20 grade , a mers foarte bine dar ca un sfat - nu tura peste 2000 rpm pana cand temperatura la apa nu se ridica la a 2-a liniuta . Motorul este foarte zgomotos si cred ca nu ii place ... merge ca un diesel din 1980 , ca un Fiat !!!! In rest , daca nu ar fi asa de frig in masina ar fi minunat ... .. dar asta e diesel-ul , cu bune si rele !!!

    Leave a comment:


  • meios4us
    replied
    Cum traduci "cheie moarta" in sistem "keyless"?

    Leave a comment:


  • doracapi
    replied
    Originally posted by doracapi View Post
    La mine rav d4d la -15 grade pleaca imediat dupa ce se stinge martorul bujii,dar am push start si cred ca merita mai ales iarna,bateria are 2 ani si circul zilnic.
    Astazi -23 grade pentru prima data a pornit mai greu parca a dat vreo doua rateuri apoi a luat-o.Pana la -23 grade a pornit mereu imediat fara probleme.La asa ger trebuie baterie buna si motorina aditivata.Nu stiu cum se comporta la temperaturi mai scazute,dar cred ca incepe sa aiba probleme cu pornirea.

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
Politica de Securitate Google