Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Motorul nu trage dupa 2200 rot/min

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Multumesc la toti pentru sfaturi.
    Peste aprox.10 zile merg la revizia de150.000 Km si o sa schimb din nou toate filtrele dupa care am sa incerc si aventura propusa de vali 44.
    Mesajul de avarie de care v-am zis (cind am pornit motorul fara mufa de la aer a disparut singur imediat cum am repornit si am plecat in trafic.
    Acum nu stiu daca sa merg la Toyota Nord sau Sud ca daca la Sud am fost pentru defect si nu s-a manifestat pe A2,as merge la Nord poate au ei idei.

    Comment


    • #17
      Schimbarile de piese sau componente pe incercate la service,chiar daca nu sunt defecte o sa-ti faca cheltuieli,pe cind daca gasesti singur problema mergi la sigur.Nu te costa nimic ce ti-am recomandat mai inainte,e doar o posibilitate.Te asteptam cu vesti noi.

      Comment


      • #18
        Originally posted by Nae1950 View Post
        Multumesc Runo si Alex .
        Dupa cum v-am spus masina nu trage decat atunci cind ies cu ea la drum intins nu in oras
        Sambata a aparut iar fenomenul,de data aceasta pe DN1.
        De multe ori scap de fenomen in felul urmator : apas ambreajul ,turez la maxim permis si dau drumul ambreajului brusc .
        Cand sa scot mufa debitmetrului ?
        Cind apare fenomenul sau oricand ?
        Daca merg permanent cu ea scoasa ce implicatii colaterale pot apare in functionarea motorului ?
        Povestea cu disparitia defectului la cuplarea fortata a ambreiajului ( turatie si rapiditate ) ma face sa ma gandesc la ambreiaj. nu la debitmetru. cati km are jucaria ? ai carat-mutat case soacre si gradini cu ea ?( glumesc )
        177 dragoni, 400 niutoni, ceva adrenalina

        Comment


        • #19
          Are 6 ani si 150.000 Km parcursi 75 % in Bucuresti,este din prima serie de New Corolla, nu am carat cu ea mai mult de bagajele din concedii.
          Last edited by Nae1950; 02-21-2013, 14:58 PM.

          Comment


          • #20
            Nu cred ca e ambreiajul pt ca s-ar manifesta in mod permanent nu sporadic. Inclin sa cred ca e mufa. Personal am patit o chestie identica prin 2005-2006 aveam o Corolla D4D 2000 cmc. Era in garantie, m-am dus la Toyo Splai le-am descris defectul si mi-au spus ca stiu de unde e; mi-au spus apoi ca au schimbat mufa

            Comment


            • #21
              Valy 44
              Fost la Toyota Nord,facut revizie si nu gasit nimic.(vineri)
              Au zis ca au controlat debitmetrul de aer (ma intreb cum ?) si este OK.
              Sambata am plecat iar pe A3 la Ploiesti si am tinut-o turata in 4000 rot/min cam 30 Km si nu a mai aparut defectul.Sa vedem sambata viitoare.
              Multumesc de sfat.

              Comment


              • #22
                La deplasarea prin oras trebuie sa eviti sa accelerezi brusc din zona de turatii 1200-1500rpm atunci cand incerci sa faci o depasire. Mai bine te deplasezi intr o treapta inferioara de viteza in zona 2000-2200rpm de unde poti demara cu mult mai multa usurinta si fara efecte neplacute asupra turbinei, egr ului, catalizatorului.
                Last edited by Legionaru'; 03-04-2013, 15:59 PM.
                http://img204.imageshack.us/img204/4009/tucashow3np.gif

                Comment


                • #23
                  Am o avensis din 2005, 2.0 motorina, DCAT. Cat timp circul in conditii de oras zi de zi, nu am problema cu masina. d. Cum ies cu ea la drum lung, dupa 15 minute de mers constant la 100+ martorii check engine, VSC SI TRC se aprind si se observa o pierdere considerabila de putere..ca si cum ar fi o lipsa de vacuum iar masina ar functiona fara turbina. Am fost la reprezentanta si au spus ceva de mers subturat, catalizator infundat....Au sters martorii, am plecat la drum lung iar dupa 10 minute au aparut iar. Am sters eu martorii, am mers 1 sapt prin oras si nu s-au mai aprins. Am plecat la drum lung si iar se aprind martorii + lipsa de putere. Exista vreo explicatie?

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Nae1950 View Post
                    Valy 44
                    Fost la Toyota Nord,facut revizie si nu gasit nimic.(vineri)
                    Au zis ca au controlat debitmetrul de aer (ma intreb cum ?) si este OK.
                    Sambata am plecat iar pe A3 la Ploiesti si am tinut-o turata in 4000 rot/min cam 30 Km si nu a mai aparut defectul.Sa vedem sambata viitoare.
                    Multumesc de sfat.
                    radduu,
                    Eu am scapat de aceasta problema (este adevarat ca nu aveam nici un mesaj in bord si eu am motor de 1.4 D)
                    Citeste cu atentie sfaturile lui Vali 44 din 02.01.2013
                    si Legionaru din 03.04.2013

                    Comment


                    • #25
                      La mine problema a fost Dpf -ul infundat. L am anulat si am scapat de belea.

                      Comment


                      • #26
                        Salut ! Am citit cu atentie acest subiect de pe forum ! Am si eu o intrebare (sunt total paralel cu mecanica sau chestii de genul asta) ! Mai intai un scurt istoric . Am o toyota avensis , noiembrie 2007 , 2.2 diesel 150 hp D4-D ! La 86.000 km i am schimbat motorul pe garantie , pe motiv ca s a ovalizat chiuloasa ! Reparatia in RO era imposibila iar in strainatate se putea face dar nu garanta nimeni pt el ! (cel putin asa mi au spus aia de la toyota splai) acum masina are 117.000 iar motorul nou 31.000 ! De cateva ori la interval de 6-7 luni din senin in mers imi apar martorii TRC , VSC , si chestia aia care seamana cu un motor , si brusc imi scade puterea din motor si cu pedala la fund nu se ridica de 2200 rpm ! Am fost cu ea la toyota si mi au spus ca e posibil sa fie nu stiu ce senzor ! Specific ca in oras schimb vitezele la 2800-3000 rpm ! Am patit asa la 160 km/h mers pe autostrada , in depasire la 120-130 km/h cu inferioara si in jur de 4000-4300 rpm dupa care martorii raman , ea isi revine , trage normal si dupa maxim o zi dispar si martorii ! imi puteti spune cam ce ar putea sa aiba ? Multumesc frumos

                        Comment


                        • #27
                          Nu te supara, insa fara un cod de eroare stocat la momentul la care se aprind martorii si intra in limp-mode nu prea poate sa te ajute nimeni.

                          Comment


                          • #28
                            Din pacate mereu cand a facut asa eram prin tara si nu in Buc . Altfel as fi dus o imediat la toyota ! Mltumesc pt raspuns !

                            Comment


                            • #29
                              cod P1251 turbo solenoid valve !!!

                              Am si eu o intrebare (sunt total paralel cu mecanica sau chestii de genul asta) ! Mai intai un scurt istoric . Am o toyota avensis , noiembrie 2007 , 2.2 diesel 150 hp D4-D ! La 86.000 km i am schimbat motorul pe garantie , pe motiv ca s a ovalizat chiuloasa ! Reparatia in RO era imposibila iar in strainatate se putea face dar nu garanta nimeni pt el ! (cel putin asa mi au spus aia de la toyota splai) acum masina are 117.000 iar motorul nou 31.000 ! De cateva ori la interval de 6-7 luni din senin in mers imi apar martorii TRC , VSC , si chestia aia care seamana cu un motor , si brusc imi scade puterea din motor si cu pedala la fund nu se ridica de 2200 rpm ! Am fost cu ea la toyota si mi au spus ca e posibil sa fie nu stiu ce senzor ! Specific ca in oras schimb vitezele la 2800-3000 rpm ! Am patit asa la 160 km/h mers pe autostrada , in depasire la 120-130 km/h cu inferioara si in jur de 4000-4300 rpm dupa care martorii raman , ea isi revine , trage normal si dupa maxim o zi dispar si martorii ! imi puteti spune cam ce ar putea sa aiba ? Multumesc frumos
                              UPDATE : Ieri am patit exact acelas lucru ...eroarea p 1251 am citit pe niste forumuri din afara ca ar fi turbo solenoid valve , pute ti sa mi spune ti ce e asta ??? maine o am programata la toyota bucuresti sud si parca vad ca imi zic sa schimb turbina cu totul !!! MULTUMESC FRUMOS

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google