Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Benzina in Motorina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Benzina in Motorina

    Sau pana superfraierului,mi s-a intamplat si am fost norocos ca mi-am dat seama inca din benzinarie.Sfat important NU PORNITI MOTORUL puneti masina pe platforma si goliti rezervorul la service.Daca ati pornit motorul si functioneaza cu intreruperi opriti imediat si schimbati numai filtrul de motorina,daca continuati sa mergeti riscati sa defectati catalizatorul,injectoarele(paguba vreo 5000 euro) sau mai rau sa se strice si motorul.Nu va iluzionati ca ati pus numai putina benzina si puteti adauga motorina si merge riscul de defectiuni este mare si costa mult mai mult decat golirea rezervorului.

  • #2
    se depaneaza f repede pana asta ... nu iti tre service bine ca ai rez . si depinde si ce cantitate ai amestecat .

    Comment


    • #3
      Originally posted by zeus View Post
      se depaneaza f repede pana asta ... nu iti tre service bine ca ai rez . si depinde si ce cantitate ai amestecat .
      Cum se depaneaza?N-ar fi rau sa stim si noi.Poanta e ca nu am bagat in masina mea.Tare nu?

      Comment


      • #4
        tre doar sa decuplezi conducta de alimentare si sa pui contactul pompa de alimentare va scuipa tot ce e in rez afara(ideal e sa pui un furtun si sa tragi de la intratrea in filtru de motorina) , filtru nu necesta schimbare , doar pomparea motorinei afara .

        Comment


        • #5
          Originally posted by zeus View Post
          tre doar sa decuplezi conducta de alimentare si sa pui contactul pompa de alimentare va scuipa tot ce e in rez afara(ideal e sa pui un furtun si sa tragi de la intratrea in filtru de motorina) , filtru nu necesta schimbare , doar pomparea motorinei afara .
          Interesanta teorie Vio . Imi spui si mie unde este acea pompa despre care vorbesti la Ave 2.0 d-4d ?
          Din ce am citit eu nu are asa ceva , altfel nu s-ar justifica * ciuperca * de pe capacul filtrului de motorina care serveste la amorsarea instalatiei in cazul unei pene de combustibil sau dupa schimbarea filtrului .

          Comment


          • #6
            Pe vremea lu' Ceashca, pe timp de iarna, pt. a nu le ingheta motorina-n rezervor, camionagii o amestecau cu benzina...da' nu mai stiu proportia...

            Comment


            • #7
              pai si cum se amorseaza sistemu mestere?, cama e pt filtru si sa tragi dopurile de parafina sau gheatza dupa circuit ...

              cam 1/5 din rez dar la camion mergea la astea noi nu prea mai merge. sau mai se punea alcool tehnic, dar nici asta nu se mai gaseste ca nu se mai fabrica
              Last edited by zeus; 10-12-2010, 07:14 AM.

              Comment


              • #8
                Originally posted by zeus View Post
                pai si cum se amorseaza sistemu mestere?, cama e pt filtru si sa tragi dopurile de parafina sau gheatza dupa circuit ...



                cam 1/5 din rez dar la camion mergea la astea noi nu prea mai merge. sau mai se punea alcool tehnic, dar nici asta nu se mai gaseste ca nu se mai fabrica
                In Manualul Utilizatorului la pagina 322 nu spune absolut nimic despre pompa de amorsare a sistemului . Imi pare rau sa te dezamagesc dar asta chiar nu are o asemenea pompa ! O confunzi cu Ford Mondeo , la acea masina exista pompa de amorsare .

                Pai la acea vreme nu era mare diferenta intre motorina si benzina ... acum poti sa o * aditivezi * cu 1/3 petrol de aviatie . Cat priveste alcoolul tehnic , eu am vazut intr-un magazin de piese auto . Pe vremuri il foloseam la curatitul carburatorului si al chiulasei . Oricum , nu este indicat sa se puna nimic in motorina ... ideal este sa alimentati numai de la statii cunoscute care nu au dat probleme .

                Comment


                • #9
                  bre nenea Vali ...poate nu m am facut io intzeles sau nu am explicat bine , dar metoda merge .

                  Comment


                  • #10
                    As vrea sa stiu ce e mai bine sa folosim motorina aditivata sau nu?(bineinteles vara)

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by zeus View Post
                      bre nenea Vali ...poate nu m am facut io intzeles sau nu am explicat bine , dar metoda merge .
                      Vio , cu tot respectul pentru tine iti spun ca NU MERGE ! Daca masina nu este prevazuta cu pompa electrica pentru tranzvazarea motorinei catre filtru , poti sa stai 2000 de ore cu cotactul pus ... rezultatul este ZERO ! Cel putin la masina pe care o am eu ... si nu vorbesc doar sa ma aflu in treaba , am citit si am intrebat multe despre aceasta masina ... martor este inginerul Andrei Vrabie de la Toyota Focsani ... i-am scos * peri albi * cat am stat cu masina la el in service !! Culmea este ca ma duc iar peste el in jurul datei de 15 noiembrie ... sper sa nu isi ia concediu tocmai atunci ...

                      Comment


                      • #12
                        atunci o fi la animal mai ciudata pompa )

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google