Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Azot In Pneuri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Azot In Pneuri

    Am doi colegi care si-au bagat azot in pneuri ,unul are un passat b si celalalt un astra H ,i-am intrebat daca dupa 1luna de rulat cu azot in roti au observat vreo modificare privind distanta de franare si mi-au raspuns ca nu.Avantajele azotului spuneau ei ca ar fi mentinerea constanta a presiunii in pneuri indiferent de variatiile temp.exterioare,inexistenta condensului intre janta si pneu si mentinerea unei temperaturi constante a pneului pe timpul rularii.Ma intreb daca azotul tine pneul mai rece n-ar trebui sa se modifice distanta de franare avand in vedere ca un pneu mai cald are o aderenta mai mare si franarea este mai eficienta?Cel putin in anotimpul rece.Daca stie cineva masinile de raliu au azot ,sau monoposturile de formula1?Ar trebui sa aiba daca este atat de eficient.Nu ma pricep,dar mi-am pus intrebarea pt. ca ma batea gandul sa-mi bag azot.Va rog ,astept pareri ,raspunsuri.

  • #2
    Nu are nicio legătură cu distanţa de frānare. Importantă e presiunea. E adevărat, cānd sunt umflate doar cu azot, presiunea cauciucurilor rămāne constantă pentru o periodadă de timp mai mare. Īnsă, avānd īn vedere că aerul este compus 80% din azot, nu ştiu cāt de rentabil e acest procedeu.
    BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
    Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
    Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

    Comment


    • #3
      Cu 10 lei bagi azot in toate rotile si rau nu face deloc. Tocmai oxigenul din aer ataca in timp cauciucul si jantele.
      Toyota Avensis 1.8 VVT-i

      Comment


      • #4
        Şi cum atacă oxigenul cauciucurile şi jantele ? Chiar sunt curios.
        BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
        Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
        Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

        Comment


        • #5
          Prin oxidare !
          Preluat dintr-un articol de pe http://www.4-cars.ro
          Primul si cel mai mare avantaj este cel al lipsei variatiilor de presiune datorate variatiilor de temperatura. Azotul nu se comprima la frig si nu se dilata la caldura. Ceea ce ne ajuta mai ales peste vara, cand variatiile dintre zi si noapte sunt uneori notabile. Stabilitatea presiunii ne poate oferi un confort al momentelor petrecute la volan.
          Datorita lipsei umiditatii din azotul cu care ne umflam cauciucurile, jantele nu vor avea de suferit. Cele normale nu ruginesc pe interior, iar cele de aliaj nu vor fi oxidate. Pentru ca este un gaz inert chimic, azotul nu actioneaza nici asupra cauciucului.
          Moleculele de azot au dimensiuni care nu permit trecerea prin microporii anvelopei (osmoza). Prin urmare, si acest lucru contribuie la constanta presiunii.
          Last edited by zorro; 03-18-2008, 11:22 AM.
          Toyota Avensis 1.8 VVT-i

          Comment


          • #6
            Si parerea celor de la TOYO:
            Toyota Avensis 1.8 VVT-i

            Comment


            • #7
              Interesant. Mersi. Cred că e indicat să fie umflate cu azot atunci cānd montezi cauciucul pe jantă, altfel nu vei avea cum să bagi azot 100%.
              BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
              Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
              Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

              Comment


              • #8
                Foarte interesant! O sa caut si eu prin Timisoara sa vad unde pot pune si eu azot in roti... sper sa gasesc pana vineri, ca vreau sa testez pe un drum Romania-Austria...
                TOYOTA COROLLA 1.4 D-4D LUNA, 2007, E15

                Comment


                • #9
                  Firmele serioase care baga azot au pompe de vid si inainte scot aproape tot aerul din anvelopa. Nu credeam ca o anvelopa poate sa ia forma asa ciudata, era lipita toata de janta.
                  In principiu : azotul este recomandat dar nici cu aer in roti nu e nici o problema. Eu pentru 10 lei in plus (la 4 roti) am considerat ca merita, altii nu !
                  Last edited by zorro; 03-18-2008, 13:40 PM.
                  Toyota Avensis 1.8 VVT-i

                  Comment


                  • #10
                    La toate masinile detinute nu am avut probleme cu gentile sa rugineasca pe partea din interiorul anvelopelor sau anvelopele sa se deterioreze pe interior. Mi s-au strambat genti si s-au tocit anvelope, dar in interior totul era ca nou.
                    Chestia asta cu azotul mi se pare ca e o solutie la o problema cu care marea majoritate a soferilor nu se intalneste niciodata.
                    Last edited by costin; 03-18-2008, 19:10 PM. Reason: spelling

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google