Announcement

Collapse
1 of 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 of 2 < >

>>>REGULAMENT<<<

Reguli privind utilizarea forumului www.forumtoyota.ro

1. Principii generale

În continuare, dorim sa lamurim un principiu care guverneaza orice comunitate, site de pe Internet. Din momentul în care ai tastat adresa site-ului, ai intrat pe proprietate privata, unde gazda are dreptul societati democrate, acela de a administra dupa cum crede de cuviinta. Nu trebuie ca aceste cuvinte sa te sperie, nu am creat forumul doar pentru noi însine ci dorim sa formam o comunitate bazata pe oameni care respecta regulile noastre. De aceea trebuie sa stii ca, daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, trebuie sa te supui regulilor de mai jos, ce au fost create de niste oameni, pentru niste oameni. Daca un principiu enuntat nu coincide cu un principiu de-al tau la care nu poti renunta, esti invitat, sa renunti frecventarea forumului, eventual sa-l frecventezi doar citindu-l si fara a interveni.

Sa lamurim acum cine sunt gazdele acestei comunitati:

Administratorii

a) Administratorii sunt persoanele care detin acest forum si se ocupa atat cu partea tehnica a sa cat si cu partea administrativa.
b)Administratorii au dreptul de a gestiona orice mesaj de pe acest forum si nu raspund in fata celorlalti membri pentru actiunile lor.

Moderatorii

a) Moderatorii sunt persoane care au dreptul de a gestiona mesajele celorlalti utilizatori ai forumului.
b) Moderatori se supun, ca oricare alt utilizator, acestui regulament si au grija ca el sa fie respectat.
c) Gestionarea mesajelor se face respectand prezentul regulament, abaterile grave sau repetate de la aceasta regula soldandu-se cu retragerea dreptului de a modera.
d) Functia de moderator nu implica privilegii ci responsabilitati. Functia de moderator implica posibilitatea de a edita, muta, sterge sau bloca mesajele celorlalti utilizatori.
e) Functia de moderator este propusa si acordata doar de catre administratori si nimeni nu poate interveni in privinta aceasta.
f) Moderatorilor li se poate retrage dreptul de moderare doar de catre administratori fara explicatii.
g) Desi nu este necesar, moderatorii pot da explicatii pentru actiunile lor.

2. Reguli si recomandari

1. Forumul Forumtoyota.ro este deschis tuturor persoanelor, indiferent de nationalitate, sex, religie, clasa sociala etc. Totusi, cunoasterea foarte buna a limbii române scrise este obligatorie. Recomandam, cunoasterea limbii engleze la un nivel suficient pentru a întelege un text tehnic. Exprimarea scrisa este, prin definitie, mai complexa decât cea orala si, prin urmare, încearca sa te faci înteles prin ceea ce scrii. În unele contexte este indicata o exprimare cât mai apropiata de cea literara, în alte contexte mai relaxate se poate folosi si un limbaj familiar însa în ambele cazuri este foarte important sa fii înteles cât mai usor de catre ceilalti.

2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris, dupa cum urmeaza:
- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii;
- spatiu se lasa dupa si nu înainte de semnele de punctuatie; semne de punctuatie sunt inclusiv semnele de exclamare si întrebare;
- nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici înaintea celei de-a doua; se lasa, în schimb, înaintea primei paranteze;
- un singur semn de exclamare sau de întrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis.
- orice propozitie începe cu litera mare, orice nume propriu începe cu litera mare (acest punct este doar o recomandare);
- numarul punctelor de suspensie este trei si nici mai mult de trei;
- scrierea cu diacritice este optionala;
- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa.
În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.
Orice abatere de la regulile de mai sus îngreuneaza parcurgerea textului si enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa în evidenta, o poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii.

3. Fiecare utilizator este identificat printr-un singur nume de utilizator (user). Înregistrarea sub alt nume a aceleiasi persoane se numeste "clona";
clonele sunt interzise. Daca ai uitat parola, exista o functie pentru recuperarea ei pe care esti rugat sa o folosesti sau, în cel mai rau caz, poti apela la un administrator care te va ajuta.

4. Nu jigni, nu declansa scandaluri (asa-zisele "flame-uri"). Faptul ca esti nervos, chiar daca ai dreptate, nu îti scuza comportamentul. Nu vor fi tolerati cei care se ascund în spatele anonimatului pentru a aduce jigniri sau injurii altor utilizatori sau unor institutii. Chiar daca sunt folosite stelute, "beep"-uri în loc de cuvintele explicite, acest lucru nu ajuta cu nimic pentru ca aici intentia conteaza.
Nu sunt acceptate discutiile explicite privind promovarea oricarui tip de activitate ilegala sau imorala (warez, pornografie, xenofobie, rasism etc).

5. Posturile monosilabice, care nu aduc nimic bun discutiei ("cool", "de acord", "super", "rulz", "vreau si eu d-ala") sunt interzise. Nu suntem pe un canal de IRC ci pe un forum, daca nu va puteti abtine cautati alte comunitati în care aceste lucruri sunt permise.

6. Posturile trebuie sa fie bazate pe argumente, nu pe opinii subiective.
Trebuie acordata mare grija discutiilor contradictorii, gen benzina vs diesel, unde subiectivitatea tinde sa depaseasca anumite limite.

7. Nu se ofera nici un fel de premiu celui care posteaza cit mai multe mesaje. Nu se face nici o diferentiere intre cei care posteaza mai des si cei care posteaza mai rar. In afara de citeva titulaturi care sint doar cu numele si nu confera nici un fel de alte facilitati nu se face nici o distinctie intre cei cu posturi multe si cei cu posturi putine. In concluzie, scrieti numai daca aveti ceva de spus.

8. Ne rezervam dreptul ca, dupa un numar variabil de posturi (ce de regula nu va fi mai mare de 10-20) sa retragem dreptul de a posta pentru userii care nu corespund cerintelor noastre. Faptul ca ai câteva categorii unde poti posta liber, nu înseamna ca poti sa te complaci în postura de membru si sa "poluezi" astfel discutiile fara a respecta regulamentul.

9. Înainte de a deschide un thread nou, este recomandat sa urmezi etapele descrise în continuare:
- apeleaza la functia Search a forumului pentru ca e posibil ca subiectul sa mai fi fost discutat;
- daca ai posibilitatea si rabdarea necesara, citeste mai multe discutii legate (chiar si vag) de subiectul pe care intentionezi sa-l deschizi; s-ar putea sa gasesti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cauti si care nu apare la cautare.

10. Daca te-ai decis sa deschizi un thread nou, ai grija ca titlul sau sa fie scris citet si sa reflecte pe cât posibil subiectul abordat. Asadar, titlul "Problema cu ambreiajul" este de preferat fata de "Am o problema".

11. Daca thread-ul se refera la o problema, ofera cât mai multe detalii despre aceasta si nu astepta ca ceilalti utilizatori sa-ti ceara detaliile. Spre exemplu, enunta de la început anul de frabricatie, motorul, codul motorului etc, facând referire inclusiv la componentele care nu-ti par importante, e mai bine sa oferi detalii în plus decât în minus.

12. Citeste, daca se poate, tot ce s-a discutat într-un anumit thread. Este scuzabil repetarea unei întrebari la care s-a raspuns în ce-a de-a saptea pagina din cele 40 dar este inacceptabil pentru un thread de 2-3 pagini.

13. Pentru ca ideea postului sa fie mai clara, poti apela la smilies, însa nu abuza de ei. Ca si semnele de exclamare, folosirea lor repetata si în numar mare deranjeaza.

14. Butonul Quote ("citat") ajuta în momentul în care se doreste citarea unui pasaj din alt post (propriu sau apartinând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil.

15. Daca doresti sa editezi (modifici) un post, ai la dispozitie 5 minute( pentru aceasta. Totusi, daca dupa acel post exista interventii ale altor utilizatori, iar prin modificare sensul postului tau este schimbat total, acea succesiune de posturi nu va mai avea nici un înteles. Este, asadar, interzisa aceasta practica.

16. Remarcile "paternale" sunt acele remarci facute de catre utilizatorii obisnuiti care se erijeaza în "conducatorul absolut", fara a avea acest drept. Nu trebuie uitat faptul ca cei desemnati sa faca ordine sunt moderatorii. Cel mult, se va acorda acest drept membrilor de valoare si cu vechime.

17. Scandalurile pornite împotriva unor dealeri/service-uri sunt interzise.
Daca o firma te-a nemultumit si doresti sa pornesti o discutie pe aceasta tema, trebuie sa o faci civilizat, cu argumente solide (mergând pâna la prezentarea de documente doveditoare, în caz ca ti se cere acest lucru). Chiar si faptul ca firma respectiva are o atitudine reprobabila nu justifica un comportament jignitor la adresa ei.

18. Anunturile publicitare trebuie însotite de detalii complete, incluzând pretul, modalitatea de contact, eventual specificatiile complete ale produsului si/sau imaginea sa. Titlul thread-ului trebuie sa specifice explicit actiunea de cumparare/vânzare si produsul (produsele) în cauza. Sunt interzise comentariile pe marginea unui produs, nu iti convine pretul/starea lui, nu te obliga nimeni sa-l cumperi.
Nu se permite "UP" la mai putin de 24 de ore.

19. Semnatura este un text optional ce va fi atasat fiecarui post, la sfârsitul acestuia. Nu se accepta semnaturi lungi (maxim 3 linii). Introducerea unui link spre un alt site este permisa numai cu agrementul moderatorilor forumului. Se accepta imagini in semnatura la dimensiunea maxima de 150 x 15 pixel. Orice depasire a acestei dimensiuni poate fi sanctionata cu un warning. Moderatorii au dreptul de a edita semnatura fara o instiintare prealabila a userului.

20. Daca nu poti sau nu doresti sa respecti acest regulament, singura solutie consta în încetarea participarii la acest forum. În caz contrar, vom fi nevoiti sa luam toate masurile necesare pentru ca forumul Forumtoyota.ro sa-si desfasoare existenta în bune conditii, incluzând interzicerea dreptului de a mai posta (ban-area), temporara sau pe termen nelimitat. Încetarea activitatii pe forum se face "ca atare", fara a fi întreprinsa nici o actiune din partea nimanui. Asadar, nu cere sa-ti fie sters user-ul, nu-ti sterge propriile posturi, nu scrie posturi kilometrice pline de acuze la adresa administratiei, nici aici si nici pe alte forumuri. Cu alte cuvinte încearca sa parasesti decent comunitatea iar membrii acesteia sa-si aduca aminte cu placere de activitatea ta.

21. Administratorii si moderatorii forumului vor avea intotdeauna ultimul cuvint si nu sunt obligati sa dea explicatii. Este frumos din partea lor atunci cind se explica dar de cele mai multe ori, explicarea fiecarui gest in parte ar necesita mult prea mult timp - iar timpul este un material pretios, cel putin pentru noi. Daca cineva se simte cu totul si cu totul nedreptatit sau abuzat este rugat sa trimita un email administratorilor forumului si va fi tratat cu toata atentia cuvenita.

22. Ultima si cea mai importanta dar oarecum evaziva regula - se recomanda mentinerea discutiilor in cadrul obiectivului principal al acestui forum - MASINILE TOYOTA- vor fi descurajate in mare masura discutiile total pe dinafara. Se admit exceptii in cazul unor subiecte de interes pentru toata lumea - care sint acestea - ramine a se stabili de catre moderatorul forumului in cauza, la fata locului.

23.La sectiunea "Toyota-masina mea" nu se accepta comentarii inutile de genul "Sa o stapanesti sanatos" , "sa-ti traiasca masina" , "multi kilometrii" etc.
Rugam sa va rezumati strict la intrebari si comentarii legate de masina

Concluzii

Nu trebuie sa consideri aceste reguli ca fiind îndreptate împotriva ta. Nu sunt decât niste masuri menite sa creeze un forum de calitate.Din pacate, experienta a demonstrat ca, daca se porneste de la premisa ca noul-venit sa aiba drepturi egale cu membrii vechi, forumul a suferit o scadere drastica de calitate, aceasta pe lânga necesitatea unei munci titanice din partea moderatorilor pentru a se mentine ordinea. De aceea am adoptat masurile de mai sus care presupun, pentru membrii de valoare, un mic efort în primele zile de la înscriere. Speram ca acest efort sa fie din plin meritat.

Se accepta sugestii de imbunatatire (si e chiar recomandat sa o faceti fiind in interesul vostru) atat in ceea ce priveste prezentul regulament cat si in ceea ce priveste forumul sau site-ul ca functionalitate sau continut.

Speram sa te simti bine în aceasta comunitate, sa facem schimb de experienta legata de marca Toyota.
See more
See less

Probleme compresor clima yaris 1,3 vvti 2008

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme compresor clima yaris 1,3 vvti 2008

    A avut cineva probleme/defectiuni la compresorul de clima? Am Yaris-ul din aprilie 2008 (fabricata in decembrie 2007) , are 24900 km am mers cu el ocazional (e masina de back-up a familiei), majoritatea drumuri scurte. De ieri a inceput sa faca zgomot in partea dreapta a motorului (ceva de genul metal pe metal, asemanator zgomotului unui ventilator descentrat). Cand a inceput totul am crezut ca a aparut o motocicleta langa masina. Am fost cu ea la service Toyota Cluj si mi-au spus ca e compresorul de clima defect, m-au taxat cu 117 lei pt constatare, nu mi-au dat nici o explicatie si mi-au dat doar doua variante de rezolvare: 1. piesa originala care cu tot cu tva ajunge la 8000 lei fara manopera (!!!) sau piesa reconditionata cu "numai" 3200 lei. Mi se pare enorm in ambele variante si am sa merg si in alta parte pt o a doua parere, dupa care daca se confirma ca e compresorul de clima ma apuc sa caut alte surse pentru piesa. Aveti idee incotro ar trebui sa-mi indrept cercetarile?

    Ar fi interesant de spus ca inainte de Pasti (aprilie) a intrat unul in partea dreapta a masinii (neacordare de prioritate) si s-au schimbat mai multe piese cu ocazia aceea. Cei de la service m-au asigurat ca tot ce e legat de motor nu a avut nici o problema. Curios este ca problemele mecanice au inceput dupa acel incident. Dupa reparatie, inainte sa scot masina din service, au constatat ca planetara de pe dreapta, partea dinspre cutia de viteze e sarita (facuta "muci" - expresia lor nu a mea) asta fara legatura cu accidentul evident, dupa spusele lor, la o masina de 24000 km fara impact pe roata. N-au fost in masura sa dea nici o explicatie, au repozitionat-o si deocamdata e ok. Apoi a aparut o fisura la parbriz (validata cand au inceput caldurile, cam la o saptamana dupa reparatie) in partea dreapta jos, pornita de la o ciobitura care e evident pe partea interioara a muchiei parbrizului. Pe partea aceea au dat jos aripa sa o indrepte si sa o revopseasca, dar evident ei spun ca nu are legatura fisura cu reparatia. Si acum problema cu compresorul de clima care tot asa nu pot sa o lege de accident. Eu nu stiu ce sa mai cred ori e o coincidenta nefericita ori au legatura toate cu accidentul si reparatia.
    Ce parere aveti mai ales din experienta de pana acum?
    Last edited by hgflo; 07-19-2012, 04:13 AM. Reason: erata
    Yaris Hybrid Ist generation

  • #2
    Scuze, masina e din aprilie 2007 (de suparare si memoria-mi da rateuri).
    Intre timp am fost la un specialist in sisteme de climatizare care la o prima vedere mi-a spus ca nu stiu ce electromagnet de la compresor nu mai cupleaza (sper ca bine am retinut). Maine il desface si vede ce si cum dar e posibil sa nu fie nevoie de schimbarea compresorului. Daca va fi asa (si sper sa fie asa) ma duc la "specialistii" de la service-ul Toyota si le spun ca e timpul pentru o reciclare.
    Yaris Hybrid Ist generation

    Comment


    • #3
      Originally posted by hgflo View Post
      A avut cineva probleme/defectiuni la compresorul de clima? Am Yaris-ul din aprilie 2008 (fabricata in decembrie 2007) , are 24900 km am mers cu el ocazional (e masina de back-up a familiei), majoritatea drumuri scurte. De ieri a inceput sa faca zgomot in partea dreapta a motorului (ceva de genul metal pe metal, asemanator zgomotului unui ventilator descentrat). Cand a inceput totul am crezut ca a aparut o motocicleta langa masina. Am fost cu ea la service Toyota Cluj si mi-au spus ca e compresorul de clima defect, m-au taxat cu 117 lei pt constatare, nu mi-au dat nici o explicatie si mi-au dat doar doua variante de rezolvare: 1. piesa originala care cu tot cu tva ajunge la 8000 lei fara manopera (!!!) sau piesa reconditionata cu "numai" 3200 lei. Mi se pare enorm in ambele variante si am sa merg si in alta parte pt o a doua parere, dupa care daca se confirma ca e compresorul de clima ma apuc sa caut alte surse pentru piesa. Aveti idee incotro ar trebui sa-mi indrept cercetarile?

      Ar fi interesant de spus ca inainte de Pasti (aprilie) a intrat unul in partea dreapta a masinii (neacordare de prioritate) si s-au schimbat mai multe piese cu ocazia aceea. Cei de la service m-au asigurat ca tot ce e legat de motor nu a avut nici o problema. Curios este ca problemele mecanice au inceput dupa acel incident. Dupa reparatie, inainte sa scot masina din service, au constatat ca planetara de pe dreapta, partea dinspre cutia de viteze e sarita (facuta "muci" - expresia lor nu a mea) asta fara legatura cu accidentul evident, dupa spusele lor, la o masina de 24000 km fara impact pe roata. N-au fost in masura sa dea nici o explicatie, au repozitionat-o si deocamdata e ok. Apoi a aparut o fisura la parbriz (validata cand au inceput caldurile, cam la o saptamana dupa reparatie) in partea dreapta jos, pornita de la o ciobitura care e evident pe partea interioara a muchiei parbrizului. Pe partea aceea au dat jos aripa sa o indrepte si sa o revopseasca, dar evident ei spun ca nu are legatura fisura cu reparatia. Si acum problema cu compresorul de clima care tot asa nu pot sa o lege de accident. Eu nu stiu ce sa mai cred ori e o coincidenta nefericita ori au legatura toate cu accidentul si reparatia.
      Ce parere aveti mai ales din experienta de pana acum?
      Pacat de masina ca a avut asemenea soarta ... nu ma refer la accident , MA REFER LA OAMENII DIN REPREZENTANTA CLUJ !!! Daca sunt probleme va sfatuiesc sa intrati pe * goagal * si sa cautati firma de dezmembrari specializata in Toyota . Se numeste DANCOR Ploiesti . Oamenii ofera garantie la piesele pe care le comercializeaza si trimit prin curier cu plata ramburs . Este bine sa gasiti un atelier auto unde oamenii sa fie interesati sa faca treaba buna si la costuri rezonabile , rezlovati si planetara deoarece riscati sa va lase in mers si nu e bine . Succes !

      Comment


      • #4
        Multumesc pentru sfaturi! O sa le am in vedere. Intre timp m-am interesat si am gasit si o varianta mai ieftina de piesa noua, adusa din afara, la 2800 lei, insa astept verdictul de maine al specialistului. Dar am ramas cu increderea zdruncinata in cei de la reprezentanta, mai ales ca la nici una din probleme nu mi-au dau cateva posibile cauze ca sa pot si eu trage niste concluzii legate de modul de exploatare al masinii. Eu cred ca nici nu au demontat compresorul ca sa vada ce anume e defect ci au dat direct verdictul cu schimbatul piesei, desi eu am insistat sa cerceteze daca nu cumva poate fi de vina doar o componenta. Cu planetara este foarte ciudat pentru ca eu inainte de accidentul cu pricina n-am avut nici un simptom si ei au observat defectiunea abia la ultima verificare inainte de predarea masinii dupa reparatie. Mi-au aratat-o (burduful acela era torsionat) am inteles ca e greu de demontat si montat dar tot nu inteleg cum a putut sari partea dinspre cutia de viteze (si nici ei). A ramas caz neclasificat in "dosarele X" ale yaris-ului meu. Pierderea mare o au tot ei pentru ca tocmai vroiam sa ne schimbam cealalta masina si faceam lobby intens pentru noul Avensis. Dar acum m-am lecuit, il las pe al meu sot sa aleaga ce vrea el. Si el vrea o Honda Accord. Vom vedea in final daca si buzunarul ne lasa.
        Oricum ma bucur ca ne-am reintalnit pe forum.
        Yaris Hybrid Ist generation

        Comment


        • #5
          Originally posted by hgflo View Post
          Multumesc pentru sfaturi! O sa le am in vedere. Intre timp m-am interesat si am gasit si o varianta mai ieftina de piesa noua, adusa din afara, la 2800 lei, insa astept verdictul de maine al specialistului. Dar am ramas cu increderea zdruncinata in cei de la reprezentanta, mai ales ca la nici una din probleme nu mi-au dau cateva posibile cauze ca sa pot si eu trage niste concluzii legate de modul de exploatare al masinii. Eu cred ca nici nu au demontat compresorul ca sa vada ce anume e defect ci au dat direct verdictul cu schimbatul piesei, desi eu am insistat sa cerceteze daca nu cumva poate fi de vina doar o componenta. Cu planetara este foarte ciudat pentru ca eu inainte de accidentul cu pricina n-am avut nici un simptom si ei au observat defectiunea abia la ultima verificare inainte de predarea masinii dupa reparatie. Mi-au aratat-o (burduful acela era torsionat) am inteles ca e greu de demontat si montat dar tot nu inteleg cum a putut sari partea dinspre cutia de viteze (si nici ei). A ramas caz neclasificat in "dosarele X" ale yaris-ului meu. Pierderea mare o au tot ei pentru ca tocmai vroiam sa ne schimbam cealalta masina si faceam lobby intens pentru noul Avensis. Dar acum m-am lecuit, il las pe al meu sot sa aleaga ce vrea el. Si el vrea o Honda Accord. Vom vedea in final daca si buzunarul ne lasa.
          Oricum ma bucur ca ne-am reintalnit pe forum.
          Personal suspectez ca oamenii de la reprezentanta au inlocuit , adica au FURAT , planetara masinii dvs in timpul reparatiei . Nu se poate ca la kilometrii acestia sa se distruga iar daca a fost avariata in urma accidentului si nu a fost descoperita de ei inseamna ca sunt * adevarati specialisti *
          Cunosc un caz asemanator cand un Yaris diesel care a stat la Craiova pentru cutia de viteze a avut * probleme * cu turbina imediat ce a iesit din service , chiar pe drumul spre Caracal . Masina avea 28000 km si , fiind de firma , cineva a * lucrat * ...
          Cat priveste noua masina pentru familie , optiunea este a sotului ... dupa ce se consulta cu sotia ! Am mers cu Avensis modelul nou si este superioara la capitolul robustete , motorul 2.0 d 4-d este la fel de sprinten si economic chiar daca masina are ceva kg in plus . Este bine de discutat cu posesori de Honda despre calitatea oamenilor de la reprezentanta deoarece nu masinile sunt problema ci oamenii care le intretin in service .
          Aceeasi placere pentru ca am discutat cu dvs , va doresc mult bine !

          Comment


          • #6
            Am rezolvat ! Si cu efort financiar rezonabil avand in vedere prognozele anterioare. Pana la urma piesa defecta a fost flansa de la cupla compresorului (sper ca bine am spus) care e foarte probabil sa fie o consecinta a accidentului. A fost schimbata cu una de la Audi care e identica. Toata afacerea m-a costat 550 lei. Concluzia e ca mi-am pierdut increderea in service-ul reprezentantei Toyota si am sa merg cu masina la un altul.
            Yaris Hybrid Ist generation

            Comment


            • #7
              urgent

              Buna ziua, am o problema asemanatoare si vreau sa va cer un sfat. Va rog mult sa ma sunati urgent la tel, 0741154499, multumesc

              Comment


              • #8
                Originally posted by sailerfilm View Post
                Buna ziua, am o problema asemanatoare si vreau sa va cer un sfat. Va rog mult sa ma sunati urgent la tel, 0741154499, multumesc
                Sfaturile se dau pe forum nu prin telefon ,,,ai impresia ca o sa te sune cineva URGENT .... daca este foarte urgent poate te suna astea de la 112

                Comment


                • #9
                  Referitor la problema avută de „hgflo” în legătură cu „zgomot in partea dreapta a motorului (ceva de genul metal pe metal, asemanator zgomotului unui ventilator descentrat)” vă pot spune ca același lucru se intâmplă și la yaris-ul meu din 2008 - 1.3 vvti. Mai pot completa despre simptomele problemei ca se manifestă doar la pornirea AC (fie prima dată, fie când la treapta 1 se oprește și repornește singur), nu afectează în niciun mod calitatea aerului (debit, temperatură etc), pare ca o vibratie de fier pe fier, tablă pe tablă.
                  Nu cunosc cauza, nu am întrebat la service, însă până a citi acest post am crezut, fără a avea și timpul necesar de a verifica, că este vorba de ceva slăbit (mașina având scut de tablă, iar problema a apărut după schimbul de ulei în service unde a fost dat jos complet scutul).
                  Cât timp AC funcționează nu este decât o problemă supărătoare la urechi , pentru cei (și pentru mine) care stau tot timpul și ascultă „greierași”, scârțâit etc. Vom vedea ...
                  De fapt căutam despre alte simptome ale AC - „aburi prin fantele AC-ului” sau spuneți-i cum doriți. Citind pe diverse forum-uri (BMW, AUDI etc. inclusiv despre AC de apartament) am descoperit unele păreri referitoare la faptul că dacă AC a funcționat ceva timp și este închis brusc, fără ca el să se răcească (vorbindu-se despre un condensator), iar la scurt timp este repornit, se face condens în conducte rezultând astfel acest abur.
                  Personal am crezut că s-a spart ceva și am pierdut freonul (identic am pățit-o în urmă cu ceva ani cu un frigider arctic vechi care după ce a scos un abur similar, însă care ieșea cu presiune, nu a mai funcționat, vizibil aburul era identic).
                  Aburul nu are miros (nu provine de la ceva ars) și este împins doar dacă ventilația funcționează. După 10 - 15 minute l-am repornit și totul funcționează OK. Pe forum la Dacia Logan se plângeau de această problemă spunând că este generată de înfundarea (frunze, mizerie etc) furtunelor de scurgere de la AC (bănuiesc că cele referitoare la condens).
                  Toate cele bune și drum bun pe oriunde vă aflați!

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google