Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Filtru de particule (DPF) pe Toyota

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Filtru de particule (DPF) pe Toyota

    Ca posesor de Toyota Avensis , an 2005, 2.0 D-4D DCAT, dotata cu filtru de particule, as dorii sa alfu cat mai multe despre modul de exploatare corect al acestei masini. Din pacate a mea masina, are filtru de particule infundat. ( P2002 = Particulate Trap Effieciency Below Threshold ) Ca remediere se poate curata sau scoate definitiv si anula din soft (costa cam 500 euro). Nu stiu ce metoda sa aleg, avand in vedere ca masina circula 80% in conditii de oras.
    - Se poate face regenerare fortata din diagnoza la fel ca la VW?
    - Exista vreo diagnoza gen VAG COM, unde iti arata cat % este gradul de colmatare al DPF? (la fel cum arata la vw?)
    -Cand incepe regenerarea DPF? Numai la drumuri extraurbane?
    - Ce ulei se foloseste special pt masina cu DPF? (Acum am pe ea MOBIL 1 5w30). Care este cel mai bun ulei pt acest tip de motor + DPF?
    - Se poate tine o masina cu DPF in Romania in conditii de oras? Orice sugestie este bine venita.
    - Se merita curatarea chimica a DPF la o firma specializata ? Este o solutie de durata sau doar bani aruncati?

  • #2
    he he he, am scapat de DPF....ura....

    Comment


    • #3
      Cum ai scapat? L-ai scos sau l-ai anulat?

      Comment


      • #4
        L-am anulat cu ajutorul unui emulator ( inca nu se poate anula din soft la Toyota si Lexus), si am scos filtrul propriuzis (adica ceramica din carcasa filtrului de particule), carcasa filtrului a ramas pe masina.
        E pozitionat undeva sub motor, destul de greu de ajuns la el si dat jos de tot, dar merge gaurita ceramica din el si pe masina.
        Bine, toate astea le-a facut un baiat din ploiesti la service, nu eu personal.
        Acum parca merge mai bine masina si cred ca si consuma ceva mai putin.
        Last edited by radduu; 03-26-2014, 19:35 PM.

        Comment


        • #5
          Din noiembrie anul trecut se poate face din soft.
          La unele modele de toyota se face chiar direct pe mufa OBD.
          Pentru mai multe detalii, vezi www.anularedpf.ro

          Comment


          • #6
            nu ti-e frica de rar cu reclama pt dpf off?

            Comment


            • #7
              De ce? E caz penal? Vine RARul peste mine acasa?
              Masinile trec testul de opacitate si ITP si fara filtru de particule : http://www.anularedpf.ro/test-opacit...eliminare-dpf/

              Eu cred ca treaba asta e in avantajul vostru, ca sa nu dati 5000-6000 lei pe filtre de particule noi.
              Attached Files

              Comment


              • #8
                Originally posted by Cristi_Xp View Post
                De ce? E caz penal? Vine RARul peste mine acasa?
                Masinile trec testul de opacitate si ITP si fara filtru de particule : http://www.anularedpf.ro/test-opacit...eliminare-dpf/

                Eu cred ca treaba asta e in avantajul vostru, ca sa nu dati 5000-6000 lei pe filtre de particule noi.
                Da nu este caz penal este un caz moral nu ma asteptam din partea unu admin al unui forum tehnic sa faca o asemenea postare .
                Nu pacaliti rar-ul va pacaliti pe voi inhalind noxe

                Eficiența acestor sisteme este remarcabilă, ajungând de cele mai multe ori la reținerea a 85% din particulele nocive sau chiar și la 100%. Dar filtrele de particule moderne nu aduc numai beneficii, ci și probleme, destul de mari dacă urmărim fenomenul și, practic, serviciile de anulare ale lor apărute în ultimul timp. Filtrul de particule a început să apară la mașini acum aproximativ 10 ani și practic a însemnat unul dintre principalele sisteme tehnologice ce au permis trecerea de la Euro 3 la Euro 4. Un filtru de particule este poziționat pe traseul de evacuare al mașinii și are rolul de a „sparge” particulele nocive de mari dimensiuni în unele de dimensiuni mai mici. La bază, filtrele de particule sunt de mai multe tipuri, însă, în final ele au același rol.
                Toate harburile aduse din vest ,care aia le-au tras pe dreapta deoarece nu mai corespondeau din punct de vedere tehnic (noxe etc ) sunt aduse in tara vandute cu cateva mii euro .iar cel care cumpara asemenea harb (cu cateva sute mii km )are pretentia ca minunatia lui sa fie fata mare anulind filtrul de particue .acest filtru dicteaza norma poluare
                Consultati aceste linck-uri dupa aia postati parerile voastre ;

                Totul despre filtrul de particule - unul dintre cele mai controversate sistemele apărute la noile versiuni ale motoarelor diesel este filtrul de particule.

                Comment


                • #9
                  Nu este nici macar o chestie de moralitate, este un serviciu oferit care ajuta clientii si ii scuteste de niste cheltuieli. Filtrul de particule nu modifica noxele, filtru de particule retine particulele de cenusa.
                  Cu noxele are treaba catalizatorul. Sunt masini care au norma EURO4 cu filtru de particule si care au norma EURO4 fara filtrul de particule, surpriza? Vezi Dacia logan euro 3 si euro4 1.5 dci ca nu au filtru de particule.
                  Filtru de particule este o chestie introdusa obligatoriu la norma EURO5 ...
                  Noxele se produc cand motorul functioneaza la temperaturi mari, adica la regenerari, asa ca daca se circula cu DPF spart, infundat cu regenerari foarte dese, ca romanul a avut 3000-4000 eur sa dea pe o masina din Germania si o ia cu DPF ca sa obtina o reducere la taxa de poluare dar nu mai are 2000 sa dea pe un filtru nou si circula asa cu ea, parerea mea e ca e o alternativa mult mai buna.
                  Daca nu ar exista alternativa asta, cine isi permite sa dea 2000 eur pe un filtru va da, cine nu, va merge cu el asa pe vecie, sau oricum il va taia de pe masina si va circula asa, cu regenerari dese, fumegand si poluand atmosfera.
                  Crede-ma niciunul din clientii care a venit, nu a venit ca sa il dea jos ca era bun, a venit ba ca mergea de 1 an de zile cu el dat jos de pe masina dar neanulat din soft, ba ca nu mai pornea masina ba ca se bloca zilnic, insa niciunul din ei nu a fost interesat de a cumpara altul nou.
                  Hai sa o lasam pe asta cu lupul moralist. Pana la urma este un business care ofera clientilor o alternativa sa isi foloseasca masina linistiti si sa nu mai polueze atmosfera facand regenerari de 5 ori pe zi din cauza ca filtrul este fie foarte infundat fie dat jos deja fizic despre masina. Daca nu ar exista cerere pentru astfel de servicii, nu ar exista nici oferta, dar din pacate cererea e mare si am facut masini, atat aici in tara cat si in Germania si la o perioada de cateva luni cand se strang masini acolo, ii vizitez tocmai pentru aceasta operatiune.
                  Documenteaza-te un pic despre ce discutam si o sa vezi ca nu vorbesc prostii.

                  Comment


                  • #10
                    si eu as scapa urgent de filtru daca as avea pe masina; din cate am inteles rolul lui e de a acumula particulele din gazele de evacuare, dar avand o capacitate limitata la un moment dat trebuie golit; cam ca un fel de sac de aspirator; deci am impresia ca e un fel de pacaleala, pentru ca pana la urma tot in atmosfera ajunge "jegul" acumulat in el;

                    probabil a fost conceput in ideea ca particulele acumulate pe durata functionarii in mediul urban sa fie eliberate in regim de functionare extraurban, ceea ce la noi nu prea se poate practic;

                    ma intreb cati dintre posesorii de atfel de masini din tara noastra ies pe autostrada sa faca o "golire" a filtrului cand se impune ? cred ca foarte putini, deci ... decat o regenerare in mediul urban , mai bine fara fara filtru.
                    corolla 2008 1.6 dual vvt-i

                    Comment


                    • #11
                      Cand se face "golirea" gazele din evacuare ajung la 600-700 de grade, temperatura pe care un motor diesel nu o atinge niciodata intr-un regim normal de functionare, de acolo si fumul negru care il elimina motoarele diesel fara DPF. Cand ala se umple, se incepe regenerarea, se face postinjectie pentru a atinge temperatura aia mare in evacuare exact pentru a arde particulele respective pentru a nu fi eliminate in atmosfera.

                      Comment


                      • #12
                        vino la statie la mine sa-ti fac eu testul de opacitate -la o masina fara filtru si nu iese la valorile pe care le-ai indicat tu nici dupa 20 de turatii repetate( in turatie de regulator a pompei de injectie).

                        Comment


                        • #13
                          Te contrazic,sunt masini euro 3,la care indicele de opacitate este 0,20-0,30 chiar de la primul test si nu au filtru de particule.Masinile cu filtru de particule nu au pompa de injectie clasica,din cate stiu eu.La ce te referi cand zici "turatie de regulator a pompei de injectie" ? Ai vrut sa zici turatie de intrerupere a alimentarii ?

                          Comment


                          • #14
                            Merci Dane, ma gandesc ca tu faci asta zilnic deci esti mai in masura sa iti dai cu parerea

                            Comment


                            • #15
                              vin eu pana la focsani sa-mi arati la un 1.5 dci(euro 3-4) , 1.9 alh ( euro 3) sau 1.6 hdi (euro 4)ca iese indicele de opacitate 0.2 sau 0.3 din prima .
                              Last edited by 7338; 01-23-2016, 15:50 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google