Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Consum Yaris

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    pai.....merg schimband la D4D la 3000 de ture tot timpul...si incerc sa pastrez viteza constanta tot timpul....mai pe romaneste nu merg smuls....nu alerg dupa cel din fata....mai fac si frana de motor multaaaaaaaa......si alta chestie...caut mult bulevardele...in Cta merge...in Bucuresti nu merge ...am stat si eu 2 ani acolo stiu cum e....dar asta mi-e consumul.....ce sa-i fac
    Titi Aur: "daca esti pilot de raliuri si nu atingi limitele masinii in cadrul unei curse, esti un pilot prost; dar daca conduci pe drumuri publice si atingi limitele masinii, atunci esti un sofer prost".

    Comment


    • #32
      Originally posted by 19ASE View Post
      In manualul Yaris, versiunea pentru piata USA (1.5 VVTi si 106 hp) apare specificat modul de schimbare a treptelor de viteza pentru un compromis optim intre economie de combustibil si performante masina.
      19ASE am gasit si eu vitezele recomandate la care trebuie facuta schimbarea treptelor de viteza in manualul la care ai facut referinta.
      Pentru cine este interesat exista o versiune online a manualului de reparatii si manualului utilizatorului pentru Yaris-ul vandut in SUA la adresa

      Conform calculelor mele, pentru motorul 1.3 L (2SZ-FE) acestea ar fi:
      din treapta 1 in treapta 2 - 23 Km/h din treapta 2 in treapta 1 - 23 Km/h
      din treapta 2 in treapta 3 - 38 Km/h din treapta 3 in treapta 2 - 38 Km/h
      din treapta 3 in treapta 4 - 60 Km/h din treapta 4 in treapta 3 - 60 Km/h
      din treapta 4 in treapta 5 - 68 Km/h din treapta 5 in treapta 4 - 60 Km/h
      Am ajuns la aceste valori aplicand regula de 3 simpla la vitezele maxime pentru motoarele 1,3 L (2SZ-FE) si 1,5 L (1NZ-FE) comercializat in USA.
      Dupa cum se vede sunt aceleasi valori la care ai ajuns si tu.
      Practic asta inseamna schimbarea vitezelor intre 2400-2800 rpm.
      Asa cum ai spus si tu asta nu reprezinta cel mai economic mod de conducere.
      In practica, am observat la Yarisul meu un consum instantaneu minim la turatia de aprox. 2000 rpm. Totusi nu cred ca e recomandabil sa folosesti motorul pentru o perioada indelungata la 2000 rpm, chiar daca consumul va fi minim.
      Asa cum bine spuneai din diagrama de putere a motorului 1,3L se vede ca intre 2500-5000 rpm motorul este foarte aproape de cuplu maxim.
      Am sa incerc sa upload-ez pe forum si diagrama de putere pentru motorul 1,5 L (1NZ-FE). Daca poti upload-eaza fisierul pdf care il ai cu testele facute de Autobild sau trimite-mi-l pe e-mail.

      Comment


      • #33
        Originally posted by cul971 View Post
        19ASE am gasit si eu vitezele recomandate la care trebuie facuta schimbarea treptelor de viteza in manualul la care ai facut referinta.
        Pentru cine este interesat exista o versiune online a manualului de reparatii si manualului utilizatorului pentru Yaris-ul vandut in SUA la adresa

        Conform calculelor mele, pentru motorul 1.3 L (2SZ-FE) acestea ar fi:
        din treapta 1 in treapta 2 - 23 Km/h din treapta 2 in treapta 1 - 23 Km/h
        din treapta 2 in treapta 3 - 38 Km/h din treapta 3 in treapta 2 - 38 Km/h
        din treapta 3 in treapta 4 - 60 Km/h din treapta 4 in treapta 3 - 60 Km/h
        din treapta 4 in treapta 5 - 68 Km/h din treapta 5 in treapta 4 - 60 Km/h
        Am ajuns la aceste valori aplicand regula de 3 simpla la vitezele maxime pentru motoarele 1,3 L (2SZ-FE) si 1,5 L (1NZ-FE) comercializat in USA.
        Dupa cum se vede sunt aceleasi valori la care ai ajuns si tu.
        Practic asta inseamna schimbarea vitezelor intre 2400-2800 rpm.
        Asa cum ai spus si tu asta nu reprezinta cel mai economic mod de conducere.
        In practica, am observat la Yarisul meu un consum instantaneu minim la turatia de aprox. 2000 rpm. Totusi nu cred ca e recomandabil sa folosesti motorul pentru o perioada indelungata la 2000 rpm, chiar daca consumul va fi minim.
        Asa cum bine spuneai din diagrama de putere a motorului 1,3L se vede ca intre 2500-5000 rpm motorul este foarte aproape de cuplu maxim.
        Am sa incerc sa upload-ez pe forum si diagrama de putere pentru motorul 1,5 L (1NZ-FE). Daca poti upload-eaza fisierul pdf care il ai cu testele facute de Autobild sau trimite-mi-l pe e-mail.
        DA, cu singura precizare ca MUSHU are motor diesel, iar cutia are alte rapoarte decat o benzinara(despre care se vorbeste in acel manual). Regula de consum pe care am observat-o eu e urmatoarea: accelerari liniare, nu bruste, schimbarea turatiei inainte de 2500rpm, si mersul constant. aseara ma uitam ca si la urcarea unui deal, daca turatia este constanta, consumul e mic.

        Comment


        • #34
          cul971 si restul colegilor forumisti interesati, pentru detalii privind performantele, consumul etc. masinilor noastre gasiti ceva informatii la link-ul:

          Aseara am incercat sa las motorul rece la relanti pentru 10 minute. Consumul mediu a crescut de la 8.7 la 8.9. La o viteza medie in oras de 15-17 km/h consumul mediu e normal sa sara la 7 la diesel si 9 la benzina. In fapt pentru a face 100 km la aceasta viteza medie ne-ar trebui cam 6 ore timp in care, la relanti, oricum masina ar consuma vreo 3 l motorina (plec de la consumul la relanti de 0.5 l/h indicat la Golf IV 1.9 TDI) si vreo 4-5 l (poate mai mult) bezina! Din pacate nu putem merge cu ele la relanti deci restul litrilor vin din talpa (a se citi turatie)...! Cei care au avut inainte masini cu computerul de bord ce indica consumul pe ora pot sa vina cu variante.
          Deci consumul mediu fara viteza medie nu ne permite sa ne comparam stilul de condus!
          Da, cul971, schimbarea treptelor sub 2000 rpm nu cred ca e o solutie sanatoasa pentru motorul de 1.3. Oricum cred ca motorul subturat schimba amestecul combustibil-aer pentru a face fata cuplului mic si am impresia ca duce la un consum chiar mai mare... Era o parere!
          In concluzie se pare ca la benzinare schimbarea pe la 2400 - 2600 rpm si acceleratiile line, cu frina de motor inainte de stopuri, incarcatura cit mai mica, faruri stinse (ziua) si fara A/C e solutia ideala ! Sa vedem cine are chef sa experimenteze.
          1.3 VVTi SOL

          Comment


          • #35
            Pentru cine (inca) nu stie pe adresa
            Mit Spritmonitor.de den Spritverbrauch und die Autokosten berechnen, mit anderen vergleichen und sehen, welche Fahrzeuge am sparsamsten sind.

            se poate vedea cat au consumat altii.
            Last edited by cul971; 01-31-2008, 20:46 PM.

            Comment


            • #36
              iaris diesel iulie 2007. locuiesc in bucuresti desi masina am luat-o din braila(acolo locuiesc parintii). am circulat mai ales in bucuresti.de cand am luat-o mi-am dat seama ca nu poate sa consume cum zice la carte pt catestele lor stie toata lumea cum sunt facute. eu va zic asa:
              consum bucuresti- 6.8-7.2 si o calc
              consum afara- drum braila-bucuresti pe autostrada soarelui in 2h.10 media e cam de 90 de km- pe autostrada merg cam cu 135-140. consum =5.3
              am 7000 de km.
              parerea mea e ca acest consum e super ok si chiar daca o sa mai scada valoarea in oras nu o sa fie cu prea mult- asta doar daca se hotaraste videanu sa faca ceva

              Comment


              • #37
                Originally posted by bogdanpopa View Post
                iaris diesel iulie 2007. locuiesc in bucuresti desi masina am luat-o din braila(acolo locuiesc parintii). am circulat mai ales in bucuresti.de cand am luat-o mi-am dat seama ca nu poate sa consume cum zice la carte pt catestele lor stie toata lumea cum sunt facute. eu va zic asa:
                consum bucuresti- 6.8-7.2 si o calc
                consum afara- drum braila-bucuresti pe autostrada soarelui in 2h.10 media e cam de 90 de km- pe autostrada merg cam cu 135-140. consum =5.3
                am 7000 de km.
                parerea mea e ca acest consum e super ok si chiar daca o sa mai scada valoarea in oras nu o sa fie cu prea mult- asta doar daca se hotaraste videanu sa faca ceva
                cam astea sunt si valorile yarisului meu in bucuresti. am 4300 km.
                weekendul asta am scos 6% in bucuresti, dar a fost liber, liber de tot.

                Comment


                • #38
                  In sfarsit ai si tu consum de 6 % se pare ca Bucurestiul iti prieste (am inteles ca era cam gol!!! )
                  Intre timp eu am tot un consum de 5,4-5,6 in functie de cum merg si pe unde ma aventurez...nu stiu ce sa mai cred ...oricum urmeaza un drum lung in care o sa vad exact cat papa si de ce!!!!
                  Titi Aur: "daca esti pilot de raliuri si nu atingi limitele masinii in cadrul unei curse, esti un pilot prost; dar daca conduci pe drumuri publice si atingi limitele masinii, atunci esti un sofer prost".

                  Comment


                  • #39
                    revin cu informatii.

                    am ajuns ~ 5000km. cred ca de aici consumul este relevant.
                    in traficul nasol din bucuresti, la mers normal, nu forja am 7.7 -7.8 constant.

                    poate-mi spun si mie colegii de yaris d4d din bucuresti cum scoateti consum mai bun.

                    mentionez ca rar schimb dupa 2500 rpm, de cele mai multe ori schimb inainte de 2000.

                    folosesc eu4 de la omv. am cumparat si niste pastilute din strainatate care se pun in rezervor si aditiveaza motorina, formeaza un strat protector pe pistoane, lubrifiaza motorul si deci scade consumul. le-am luat si pentru ca m-am gandit ca motorul este nou, in rodaj, si e mai bine sa il protejez.

                    cu toate astea, consumul mediu este 7.7-7.8.

                    Comment


                    • #40
                      revin cu informatii.

                      am ajuns ~ 5000km. cred ca de aici consumul este relevant.
                      in traficul nasol din bucuresti, la mers normal, nu forja am 7.7 -7.8 constant.

                      poate-mi spun si mie colegii de yaris d4d din bucuresti cum scoateti consum mai bun.

                      mentionez ca rar schimb dupa 2500 rpm, de cele mai multe ori schimb inainte de 2000.

                      folosesc eu4 de la omv. am cumparat si niste pastilute din strainatate care se pun in rezervor si aditiveaza motorina, formeaza un strat protector pe pistoane, lubrifiaza motorul si deci scade consumul. le-am luat si pentru ca m-am gandit ca motorul este nou, in rodaj, si e mai bine sa il protejez.

                      cu toate astea, consumul mediu este 7.7-7.8.





                      salut! nu stiu daca e bine ce faci cu pastilele de care spui,dar referitor la consum,nu te alarma ca e bine;eu am tot d4d 20000km si consumul este de 7% .depinde de foarte multi factori acest contrversat consum:cat de aglomerat este traseul tau,stil de condus si multe altele.incearca totusi sa schimbi vitezele intre 2200 si 3000 rot/min;sa nu mergi subturat!

                      Comment


                      • #41
                        Dupa un drum de constanta-sighisoara ....dus-intors ...am avut un consum de 6.2 la dus (viteza de croaziera 140-160 km/h)..iar la intors 5.5 (media de viteza 125,7 km/h)..sunt foarte multumit de consum avand in vedere ca am mers cam turbat .....va las pe voi sa judecati
                        Titi Aur: "daca esti pilot de raliuri si nu atingi limitele masinii in cadrul unei curse, esti un pilot prost; dar daca conduci pe drumuri publice si atingi limitele masinii, atunci esti un sofer prost".

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Mushu View Post
                          Dupa un drum de constanta-sighisoara ....dus-intors ...am avut un consum de 6.2 la dus (viteza de croaziera 140-160 km/h)..iar la intors 5.5 (media de viteza 125,7 km/h)..sunt foarte multumit de consum avand in vedere ca am mers cam turbat .....va las pe voi sa judecati
                          in grecia pe autostrada , mi-a luat 4 (120-140 km/h) ; in bulgaria 5,2 ; in oras cam 7-8 ; motorul e pe benzina de 1299 cmc .

                          Comment


                          • #43
                            dupa 8300 km, motorul s-a mai asezat. consumul e undeva pe la 7% in bucuresti si 5-6% in afara (tine foarte mult de stilul de mers).

                            de curand am aflat ca nu aveam filtru de polen... la versiunea LUNA LCA sa n-ai filtru de polen e cam penibil... am dat 150 lei la reprezentanta din pipera si mi-au instalat filtrul de polen. la praful din bucuresti... it's a must.

                            Comment


                            • #44
                              Extraurban 5.2 l/100km, media de viteza 61 km/h, cu OMV 98;
                              5.0 l/100km, media de viteza 66 km/h, cu OMV 95. Consumul si viteza medie sint valori indicate de BC. AC pornit ocazional, viteza maxima in jur de 140, distanta de aproximativ 400 km.
                              Prin oras 7.8-8.0 l/100km de obicei cu OMV 98.
                              1.3 VVTi SOL

                              Comment


                              • #45
                                super consum!!!! cel dat de BC este putin mai mare decit cel real asa ca e foarte bine!
                                eu folosesc numai OMV dar nu exista 98 ci doar de 95 sau 100, eu unul pun de 95 si la drumuri lungi de 100.
                                am si eu acelasi motor, poti sa-mi spui cam la cit schimbi vitezele?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google