Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema ambreiaj Yaris cutie multimode

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Buna,
    Nu cred ca ai scapat de problema. La fel am patit si eu. Dai degeaba la cheie ca nu mai porneste motorul; dupa un timp (cateva ore) porneste ca si cum nu ar fi avut vreo problema. Dar eroarea se memoreaza. Daca ajungi intrun service care poate sa-ti citeasca codurile Toyota, o sa gasesti memorata eroarea "P0810 - Clutch position control error". Solutia este sa rezolvi cu "ambreiajul", verificand si reparand ansamblul placa de presiune, rulment, disc. Daca e prea stricat (ceea ce nu cred, la 30.000km) va trebui sa-l schimbi. Daca vreun mecanic iti spune va ca rezolva el problema printr-un reglaj, pierzi vremea si banii. Mai mult, risti sa uzezi sau sa strici mecanismul numit actuator, care actioneaza asupra ambreiajului (precum pedala la o masina cu cutie manuala). Evident, iti povestesc din experienta pentru ca eu asa am facut, incercand sa rezolv problema, din reglajul pozitiei actuatorului. A mers cateva zile, pana s-a blocat de tot.
    Succes.

    Comment


    • #17
      Mersi mult pentru sfat...acum chiar sunt curioasa sa vad ce imi spun si ce solutie imi ofera. Ei initial mi-au spus ca de vina este bateria si ca ar trebui schimbata dar sincer nu inteleg ce legatura are bateria cu faptul ca nu-mi reactiona cutia de viteze. Oricum toata situatia este destul de dubioasa si daca se adevereste ca este cutia de viteze cu siguranta voi face o reclamatie si le voi cere daune si explicatii.
      Voi revenii cu detalii

      Comment


      • #18
        Pai nu are legatura cu cutia de viteze ! Problema este de la ambreiaj, asa cum am tot spus pana acum. Calculatorul masinii sesizeaza o pozitie ciudata in ansamblul ambreiaj si atunci nu permite pornirea motorului. E ca si cum s-ar incerca pornirea motorului cand maneta e bagata in E sau R.

        Comment


        • #19
          Originally posted by anatulu View Post
          Mersi mult pentru sfat...acum chiar sunt curioasa sa vad ce imi spun si ce solutie imi ofera. Ei initial mi-au spus ca de vina este bateria si ca ar trebui schimbata dar sincer nu inteleg ce legatura are bateria cu faptul ca nu-mi reactiona cutia de viteze. Oricum toata situatia este destul de dubioasa si daca se adevereste ca este cutia de viteze cu siguranta voi face o reclamatie si le voi cere daune si explicatii.
          Voi revenii cu detalii
          Buna,
          Ai rezolvat problema? Daca da, cum?
          Tks.

          Comment


          • #20
            Originally posted by jciprian View Post
            este posibil ca calculatorul de bord sa fie cauza uzurii premature a discului, cred ca schimba prost vitezele , si atunci ca sa n-am probleme pe viitor trebuie schimbat si ala!
            Ai rezolvat problema cu ambreiajul ? Daca da, pana la urma ce a fost de schimbat pe masina ta si cam cat te-a dus reparatia ? Tks

            Comment


            • #21
              Salut,
              Am patit-o si eu. Eram in mers, am facut un viraj la stanga, cand sa ies din viraj am accelerat a iesit din viteze, a apatut N, care era intermitent si a aparut becul rosu de avarie. Am dus-o pe platforma la service si mi-au inlocuit Actuatorul, care a costat 5025 lei cu tot cu manopera, si mi-au spus sa ma astept si la ambreiaj ca trebuie inlocuit. Momentan merge fara probleme.

              Comment


              • #22
                cu reparația de la service am mers 20,000 km,
                pana la urma m-am dus la reprezentanta si am schimbat tot (calculator, kit si actuator) am dat 10 000 ron, am citit pe forumurile străine și e singura soluție dacă doriți sa folosiți în siguranța pe viitor mașina, kit-ul montat e generația a 3-a multi-mode

                Comment


                • #23
                  am achizitionat de curand o yaris cu MMT; n-am stiut de problemele cu sistemul acesta; masina merge foarte bine, este trecuta de 100 kkm, an fabricatie 2008. Nu mi-am dat seama de problema cu pornirea de pe loc, am presupus ca este normal sa apesi pe acceleratie ca sa ia viteza tinand cont de faptul ca MMT nu este o cutie de viteze automata ci una robotizata.

                  Problema cu acest sistem este urmatoarea dupa mine: la stationarea cu motorul pornit si cu frana apasata ambreiajul este decuplat, adica este ca si cum la o masina cu pedala de ambreiaj se tine apasata pedala si cu schimbatorul de viteze pe viteza 1. Din acest motiv apare uzura la placa de presiune.

                  In schimb uzura de la cele doua servo mecanisme - actuatoare - si update-urile de software nu prea sunt in regula sa le platim.

                  Concluzia este urmatoarea: la stationare cu motorul pornit se trece in N daca durata depaseste 30 de secunde. Am fost si eu si am platit o curatare pentru actuatorul care actioneaza placa de presiune si s-a modificat comportamentul: pleaca de pe loc cand se elibereaza frana, schimba foarte usor si lin vitezele, etc. Ramane de vazut cat va tine starea asta.

                  Comment


                  • #24
                    I-am cumparat sotiei un Yaris din 2007 - cutie robotizata. Am trimis pe cineva sa o cumpere, nu avea experiente vizavi de cutiile automate si cand am primit-o am constatat ca nu pleca de pe loc cand luam piciorul de pe frana, pleca doar cand acceleram si smucea. Am dus-o la Toyota, i-au facut up-date de soft la cutie si au reinitializat-o (cred). Are 3000 km si merge bine. I-am recomandat sotiei sa scoata pe neutru la semafor si sa mearga cu butonul de sport activat. In felul acesta chiar daca o tine mai turata, schimba mai putin. Alte sfaturi ?

                    Comment


                    • #25
                      Salutare baieti,

                      este prima mea postare pe acest forum si ma bucur sa fiu in aceasta comunitate.
                      Sunt proaspat posesor (defapt din Aprilie 2017) de Yaris 2007 , motor 1.4 D4-D, kilometraj real: 147.000 KM, masina fiind cumparata initial din Italia.
                      Cutia este MMT, pana acum nu am constatat nici o functionare anormala a acesteia.
                      Am urmatoarea intrebare: ansamblul ambreiaj este cel clasic care se regaseste pe un Yaris cu cutie de viteze normala ??...sau este un ambreiaj mai special avand in vedere cutia MMT ?

                      Multumesc.

                      Comment


                      • #26
                        Buna ziua. Intrebare: ce tip de janta se potriveste pentru cutia MMT? Din tabla sau aliaj? Multumesc

                        Comment


                        • #27
                          Salutare,

                          Am schimbat de curand tot kitul de ambreiaj la un Yaris cu cutie MMT, am pus original Aisin.
                          Am observat acum, la plecarea de pe loc, in treapata 1, cand intervine functia de plecare usoara de pe loc fara sa apas aceleratia, masina nu mai are acelasi zvac, cuplu....ca inainte sa schimb ambreiajul.
                          Adica pleaca usor de pe loc, dar nu mai are acelasi cuplu ca inainte de schimbarea ambreiajului.
                          Care poate fi cauza?
                          Merci

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google