Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Toyota Avensis versus Honda Acord

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by duhne View Post
    Accordul e masina sport.
    Avensis e masina eleganta.

    Nu stiu cum se poate merge cu gaura de pepeni in consola centrala(acum am inteles ca au injumatatito punand Premium 6 CD cu RDS).

    Deci Avensis
    Ce doreai sa spui ref la ac "gaura de pepeni"?
    Pot sa ma amestec in discutia voastra, am avut Avensis 3 ani, aproape 70000 km, masina f buna, m-a servit cu strasnicie; acum am Acord, adevarar cu echipare sport, categoric Acord-ul este peste Avensis.
    Honda Accord 2.0 Special Edition MT

    Comment


    • #17
      Originally posted by ovidiudinutm View Post
      Ce doreai sa spui ref la ac "gaura de pepeni"?
      Pot sa ma amestec in discutia voastra, am avut Avensis 3 ani, aproape 70000 km, masina f buna, m-a servit cu strasnicie; acum am Acord, adevarar cu echipare sport, categoric Acord-ul este peste Avensis.
      depinde la ce te referi sau din ce unghi privesti.

      El se refera la bucata aia mare de spatiu acoperit cu o bucata de plastic lucios care ocupa 50 % din consola centrala. E o chestie care nu imi place nici mie.

      Apropo ce consum ai la accord?
      Toyota Avensis 1.8 vvvt-i

      Comment


      • #18
        Hai sa fim mai concreti , despre ce zona e vorba?

        Consum urban in jur de 10.5; extraurban de la 8.5 pana spre 9.5.
        Attached Files
        Honda Accord 2.0 Special Edition MT

        Comment


        • #19
          De ce pui imaginea de la versiunea de top cu gps.
          Pune imaginea de la versiunea clasica.
          Adica :

          si poza din imagine e din echiparea executive adica 23.181 EUR pentru motorul de 2.0.

          Imaginea care ai pus-o tu este ori de la :
          Accord Sedan 2.2i-CTDi Exec Navig M/T 24.480 EUR 29.131 EUR
          ori
          Accord Sedan 2.4i Exec Navig A/T 22.980 EUR 27.346 EUR
          In bani aia .. deja incepem sa vb de lexus.

          Consumul urban mi se pare decent. In schimb cel extraurban mi se pare marisor comparativ cu masina mea.
          Toyota Avensis 1.8 vvvt-i

          Comment


          • #20
            OK, si despre ce zona pepenara vorbeai?
            Dupa cum spuneam am avut si eu Ave de 1.8, nu aveam ce sa-i reprosez dar, revin si mai spun ca Acordul este peste Avensis.
            Pretu pt Honda Accord 2.0 Special Edition MT era in dec 2007, 21039 euro, comparabil cu Avensis 2.0 sol, care la acel moment era de 21600, parca.
            Din ce am vazut acum sunt altfel esalonate modelele iar preturile au saltat binisor, mai mult nu am gasit la motorizarea de 2l benzina cutie manuala.
            In final defapt aspectul bordului, consolei, e chestiune de gusturi.
            Honda Accord 2.0 Special Edition MT

            Comment


            • #21
              Originally posted by ovidiudinutm View Post
              Ce doreai sa spui ref la ac "gaura de pepeni"?
              Pot sa ma amestec in discutia voastra, am avut Avensis 3 ani, aproape 70000 km, masina f buna, m-a servit cu strasnicie; acum am Acord, adevarar cu echipare sport, categoric Acord-ul este peste Avensis.
              A raspuns MariusX la intrebare. E o gaura prea mare in consola centrala. Si daca stau sa compar ce dadea Accord 2.0 Confort (parca asa se chema si nu se mai vinde acum) la 19.600 Euro, comparativ cu Avensis 1.8 Luna la acelasi pret, Avensis castiga.

              Comment


              • #22
                Asta e poza:

                Last edited by duhne; 04-27-2008, 08:59 AM.

                Comment


                • #23
                  cu parere de rau sunt nevoit sa contest aceasta imagine, la mine arata cam diferit fata de ce este aici expus, nu am acum la indemaina o imagine dar o voi posta cat de curand
                  Honda Accord 2.0 Special Edition MT

                  Comment


                  • #24
                    Cred ca insistati prea mult pe o chestie de design (de gust).
                    Oricum, prezentarea noului Accord de la ProMotor a fost impresionanta.
                    Mai ales a pachetului consistent de servicii (functii, accesorii) electronice de asistare. Si a INCEPUTULUI: calculatorul care executa comenzi singur, fara acceptul creierului organic. Dar asta cred (deja ma contrazic) ca a inceput de la ABS, apoi la ESP (VSC) ....
                    トヨタ アベンシス セダン 2.2 D-4D --- 2005 --- 145.000 km

                    Comment


                    • #25
                      Salut,
                      Oarecum identica si situatia mea. Am fost destul de aproape sa cumpar un Accord 2.0i Executive, dar atat lipsa de timp cat si cerintele un pic exagerate (piele bej, o anumita culoare exterioara) m-au adus in situatia de a rata si ultimul Executive cu piele neagra care a mai fost disponibil la mijlocul lui Aprilie 2008. In urma cu 1 saptamana am ridicat Avensis-ul 1.8 echipare Luna(Executive dupa noua clasificare) la exact 9 zile dupa vizita la dealer si lansarea comenzii. O comparatie intre cele 2 este greu de facut in mod rezonabil atat timp cat cele 2 modele urmaresc tinte diferite, desi sunt incadrate in acelasi segment. Cei 1480 mm inaltime ai Avensis-ului - cu 40 mm mai mult decat Accord-ul si cu 100 mm mai mult decat ai masinii pe care am folosit-o pana acum - imi dau o senzatie deplina de elefant intr-un magazin de portelanuri. Reglat pozitia cea mai joasa, scaunul ramane mult mai inalt decat mi-as fi dorit. Cat despre ruliu si tangaj impreuna cu directia asistata electric, toate sunt motive seriose de a-mi ajusta serios stilul de condus. Fara sa exagerez, Avensis ramane o alegere potrivita pentru cei care doresc un mijloc de transport confortabil, sigur si eficient, atat timp cat soferul stie si respecta limitele masinii. Cu Accordul, lucrurile se schimba total, cel mai fericit/relaxat calator din habitaclu va fi soferul.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Pal View Post
                        Salut,
                        Oarecum identica si situatia mea. Am fost destul de aproape sa cumpar un Accord 2.0i Executive, dar atat lipsa de timp cat si cerintele un pic exagerate (piele bej, o anumita culoare exterioara) m-au adus in situatia de a rata si ultimul Executive cu piele neagra care a mai fost disponibil la mijlocul lui Aprilie 2008. In urma cu 1 saptamana am ridicat Avensis-ul 1.8 echipare Luna(Executive dupa noua clasificare) la exact 9 zile dupa vizita la dealer si lansarea comenzii. O comparatie intre cele 2 este greu de facut in mod rezonabil atat timp cat cele 2 modele urmaresc tinte diferite, desi sunt incadrate in acelasi segment. Cei 1480 mm inaltime ai Avensis-ului - cu 40 mm mai mult decat Accord-ul si cu 100 mm mai mult decat ai masinii pe care am folosit-o pana acum - imi dau o senzatie deplina de elefant intr-un magazin de portelanuri. Reglat pozitia cea mai joasa, scaunul ramane mult mai inalt decat mi-as fi dorit. Cat despre ruliu si tangaj impreuna cu directia asistata electric, toate sunt motive seriose de a-mi ajusta serios stilul de condus. Fara sa exagerez, Avensis ramane o alegere potrivita pentru cei care doresc un mijloc de transport confortabil, sigur si eficient, atat timp cat soferul stie si respecta limitele masinii. Cu Accordul, lucrurile se schimba total, cel mai fericit/relaxat calator din habitaclu va fi soferul.
                        Cum te simti acum,cand ai ales Avensisul in locul Accordului? Am inteles ca de la un moment dat nu ai mai avut alternative.
                        Degeaba vin acum unii care vad gauri de pepeni,sau considera foarte importanta prezenta unor dotari mai mult sau mai putin folositoare. Mie aici imi miroase a vulpe care nu ajunge la struguri si striga din rasputeri ca sunt acriiiii!!!
                        Sa fim seriosi. Stabilitatea superioara in curbe a Accordului,directia foarte precisa si sigura,comportamentul rutier net superior al Hondei...toate sunt elemente decisive, care uneori pot face diferenta dintre un necaz ( Doamne fereste!!!) si un parcurs fara emotii.

                        Comment


                        • #27
                          M-am resemnat - incep sa ma obisnuiesc... Regret cateodata ca nu am acceptat propunerea "in extremis" a unuia dintre dealerii Honda, respectiv de a-mi vinde masina din show room cu 18 km la bord si "probata de clienti" cam 6 luni( totusi... piele la interior...). Compensatia ar fi ca sotia e incantata - ea a dorit Avensis de la inceput, sunt super multumit de dealer-ul Toyota din Pitesti(care de cca 1 ani intentiona sa ma ia la un drive test). Chestia cu strugurii e destul de plastic exprimata, dar reala. Mai ales ca atunci cand cumperi de 20000 Euro, parerea mea este ca nu e chiar dificil sa mai adaugi inca 15-25% ca sa iasa o treaba pe gustul tau. Pregatirea mea de baza este de inginer auto... nu am profesat deloc in acest domeniu, dar catalogul (si nu numai) m-ar putea recomanda ca avizat in acest sector.

                          Ar fi si niste plusuri la Avensis fata de Accord - parca un pic mai bine insonorizata, partea de rulare mai durabila(simpla) - totusi greu de compensat "asteptarile mele". Repet, nu e corect sa compari cele 2 autoturisme, fiecare e "altceva".

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by cipicaduh View Post
                            Cum te simti acum,cand ai ales Avensisul in locul Accordului? Am inteles ca de la un moment dat nu ai mai avut alternative.
                            Degeaba vin acum unii care vad gauri de pepeni,sau considera foarte importanta prezenta unor dotari mai mult sau mai putin folositoare. Mie aici imi miroase a vulpe care nu ajunge la struguri si striga din rasputeri ca sunt acriiiii!!!
                            Sa fim seriosi. Stabilitatea superioara in curbe a Accordului,directia foarte precisa si sigura,comportamentul rutier net superior al Hondei...toate sunt elemente decisive, care uneori pot face diferenta dintre un necaz ( Doamne fereste!!!) si un parcurs fara emotii.
                            In momentul in care mi-am luat masina de 20.000 EUR, cred ca puteam sa mai pun 1.000 EUR sa-mi iau Accord. Tu ce crezi?

                            M-am urcat in el si interiorul e mult sub Avensis. La drum, avand in vedere minunatele noastre strazi, in Avensis ma simt mult mai confortabil. Si avand in vedere ca nu mai merg cu viteze mari cu masina (nu ca as avea unde sa merg...) chiar nu simt nevoia Accordului.

                            Asa ca te rog sa nu-ti mai dai cu presupusul.

                            Comment


                            • #29
                              Sunt convins ca ai mai fi avut chiar si 4000 Eur ca sa cumperi exact ce trebuie daca apreciezi confortul interior : Accord 2.0 Executive. Asa cum am spus, nu am nimic impotriva Avensis-ului, dar o comparatie cu Accord-ul nu e rezonabila. La fel cum o comparatie intre un Mercedes si un BMW din aceiasi clasa nu prea e relevanta. Ambele sunt produse excelente, dar Mercedes are publicul sau, ca si BMW-ul. Un real cumparator de Mercedes nu va aprecia BMW-ul si viceversa.
                              Daca apreciezi confortul, ai ales bine. Insa, atunci cand vei avea peste 140-150Km/h, indiferent daca esti pe DN sau autostrada, ramai pe cat posibil concentrat - ai mai putin ajutor in situatiile de necesitate.
                              Evita sa ataci in forta traseele sinuoase, confortul pe care il apreciezi lucreaza exact in defavoarea inscrierii pe traiectoria dorita.
                              Pe drumurile noastre pline de cratere este de asteptat ca Avensis-ul sa fie mai bun ( sistem de rulare cu o constructie mai simpla, mai putine elemente/articulatii, foarte probabil masa nesuspendata mai mica - premise sa fie si ceva mai durabil).
                              Exista multe asemanari intre VVT-i si I-VTEC, incepand chiar cu distributia variabila actionata prin lant, Toyota are un cuplu ceva mai mare la turatii reduse, dar se opreste in 6000 rpm, fata de cei 7500 rpm ai Accordului care ajunge astfel la 155 CP.
                              Efectul indirect al acestei diferente se vede in rezervor, dar chiar merita.
                              Este de apreciat ca Toyota aduce in Romania si motorizari sub 2.0i (un pic cam mult pentru un turism de 1.400 - 1.600 kg), in timp ce Honda nu a adus pe piata noastra 1.8 I-VTEC pe care il vedeam mult mai potrivit pentru necesitatile mele.
                              Acesta a fost si motivul pentru care am ales Avensis 1.8 cand am facut switch pe Toyota.
                              Ar mai fi ceva : aprecierile Top Gear in acest segment - Accord-ul la 5 stele si Avensis la 3 stele(posibil tocmai pentru ca e produs in UK?). Nu pun mare baza pe opiniile lor (totusi cercetati si diferenta Mercedes - BMW )
                              << scuze pentru post prea lung >>

                              Nota : Probabil ca Duhne si Cipicaduh se cunosc si din traficul (aglomerat?) de la Iasi. Pace Voua !

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by duhne View Post
                                In momentul in care mi-am luat masina de 20.000 EUR, cred ca puteam sa mai pun 1.000 EUR sa-mi iau Accord. Tu ce crezi?

                                M-am urcat in el si interiorul e mult sub Avensis. La drum, avand in vedere minunatele noastre strazi, in Avensis ma simt mult mai confortabil. Si avand in vedere ca nu mai merg cu viteze mari cu masina (nu ca as avea unde sa merg...) chiar nu simt nevoia Accordului.

                                Asa ca te rog sa nu-ti mai dai cu presupusul.
                                Imi cer scuze daca te-am ofensat,dar din cate spui tu alegerea masinii s-a facut,ca principal factor, datorita faptului ca "interiorul e mult sub Avensis" (aici e doar parerea ta-ca presupunere).
                                Sa stii ca eu conduc exact acelasi model ca si tine. Tot prin Dulcele Targ. Nu mai mergi cu viteze mari? Sa inteleg sa 100 km/h e deja o viteza exagerata in afara localitatii.
                                Sa nu ma intelegi gresit,caci aici nu vreau sa ponegresc o masina pe care,asa cum spuneam,o conduc si eu.
                                Dar cei mai bine de 10 ani care ii am in plus fata de tine ca varsta si experienta de condus imi dau voie - macar un strop! - sa sustin vehement ca tinuta de drum superioara si directia precisa a Accordului "cantaresc" in balanta mult mai mult decat un interior pretins mai bun, sau cateva dotari in plus.
                                Stii ce inseamna sa fii in trafic si la un moment dat sa apara un "istet" calare pe masina cu multi cai putere a lui tata,gonind disperat, iar tu sa realizezi ca pentru a-i face loc - foarte rapid!- ai nevoie de o directie precisa...care la Avensis NU O AI?! Ti-am dat doar un exemplu. Iti mai pot insirui exemple cu TIR-uri,caini....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google