Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Avensis vs. Passat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Mie unul îmi plăcea ca aspect mult mai mult vechiul Passat.
    Era mai bine făcut şi, din ce se pare până acum, mult mai puţin problematic faţă de noul model.
    BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
    Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
    Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

    Comment


    • #17
      Sa nu fim rai Passatul si Avensisul sunt doua masini ffff bune fiecare cu punctele sale forte si cele slabe dar in nici un caz nu putem spune ca Passatul este o masina slaba.Eu am un Passat si astept sa vina Avensisul deci pot spune ca sunt perfect obiectiv.Sper sa ma bucur de Avensis la fel de mult ca de Passat...pana acum semne bune are Toyota.
      Fiecare sut in dos este un pas inainte.

      Comment


      • #18
        Astept sa ne zici ce Passat ai si care sunt punctele sale forte.
        La modelul nou eu cu greu pot sa le gasesc.
        BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
        Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
        Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

        Comment


        • #19
          Originally posted by OvidiuH View Post
          Astept sa ne zici ce Passat ai si care sunt punctele sale forte.
          La modelul nou eu cu greu pot sa le gasesc.
          Are destule puncte forte Passat-ul, nu degeaba este cel mai vandut model din clasa sa.
          Spre exemplu, are o gama larga de motoare in oferta, dintre care unele foarte reusite, cum ar fi 2.0 TDI (noua generatie) si 2.0 TFSI.

          Daca Avensisul ofera mai multe pentru aceeasi suma de bani, Passatul in schimb iti permite o personalizare foarte avansata ( si costisitoare ), poti alege dintre foarte multe optiuni care nu sunt disponibile pe Avensisul care se vinde in RO.

          Fiecare masina are avantajele si dezavantajele sale, acum depinde de fiecare persoana ce asteapta de la masina respectiva si ce se muleaza mai bine pe personalitatea fiecaruia.

          Comment


          • #20
            Ce te-ai eschivat şi tu. La noi şi dacă pun sigla 2.0 TDI pe orice se vinde. Deh, "nemţească, frate", altceva nu mai contează.
            2.0 TDI de pe Passat nu e īncă cel din noua generaţie, e un common rail mai spartan. Acesta e īncă doar pe A4, din ce ştiu. Dar aşteptam să vorbiţi de "legendara" fiabilitate a noului Passat. De ambreiaje duse după 6 luni, căderi la partea electrică, motoare duse, suspensii cu defecţiuni după 20.000 km şi zeci de alte chichiţe gen claxon picat, ştergatoare ce pornesc singure etc. Un google search după "probleme Passat B6" e edificator. Şi nu mă refer la cazuri izolate, sunt probleme comune. Părerea mea e că noul Passat e un eşec lamentabil faţă de vechiul model.
            Last edited by OvidiuH; 08-15-2008, 13:05 PM.
            BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
            Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
            Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

            Comment


            • #21
              Nu vreau sa intru in polemici .nu cred ca acesta este rolul forumului .Un singur lucru vreau sa subliniez aici : este normal sa gasesti usor pe google probleme la passat b6 doarece procentual vorbind sau vandut incomparabil mai multe ( cel putin in Europa nu mai vorbesc la noi in tara ) decat Avensisuri .In mod cu totul logic este mult mai greu sa gasesti probleme la avensis .Repet ce am spus si mai devreme cele doua masini reprezinta cea mai buna expresie a raportului calitate pret la aceasta categorie de autoturisme.Cu stima tuturor posesorilor de Passat si Avensis.
              Fiecare sut in dos este un pas inainte.

              Comment


              • #22
                Păi pentru asta e forumul, să dezbatem idei. După cum am mai zis, nu vorbesc de cazuri izolate. Aruncă o privire pe forumurile posesorilor, poţi să o iei procentual, tot acolo ajungi. Cāt despre Passat, numai la raportul calitate/preţ nu punctează, mai ales cānd e pus īn ecuaţie cu noul Accord, Avensis, Mazda 6 etc. Spre exemplu dacă pui opţionalele ce vin pe noul Accord pe un Passat, dai īn jur de 6000 EUR īn plus.
                BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
                Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
                Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

                Comment


                • #23
                  problema la Accord apare cand mai vrei o optionala in plus fata de configuratia standard .

                  E normal sa coste mai mult o masina la care adaugi pe bucati optionale decat una la care toate vin pachet - sunt costuri mult mai mici de productie. Una e sa pui pe banda 1000 de bucati de accorduri identice (poate mai putin vopseaua) si alta e sa ai de produs 1000 de passat-uri in care nu gasesti 2 la fel.

                  Sunt strategii de marketing diferite, pentru clienti diferiti.

                  PS Ca tot veni vorba de Accord: mi se pare o ciudatenie sa oferi la vanzare masina cu navigatie dar fara harta Romaniei.

                  Comment


                  • #24
                    Diferenţa de 6000 EUR nu cred eu că vine doar de la costurile de asamblare. Mai ales dacă avem īn vedere că vorbim de maşini de clasă medie, nu de super premium sau alte nebunii. Eu cred că segmentul de clienţi pentru care se bat e extrem de apropiat. Ambele sunt aceeaşi clasă, limuzine, near-premium.

                    PS: Greu de găsit ceva ce īţi poţi dori īn afară de dotările unui Accord Executive.

                    Originally posted by costin View Post
                    PS Ca tot veni vorba de Accord: mi se pare o ciudatenie sa oferi la vanzare masina cu navigatie dar fara harta Romaniei.
                    Cam la toate mărcile e aceeaşi poveste. Şi la Honda, şi la Toyota, Mercedes etc.
                    Last edited by OvidiuH; 08-15-2008, 22:30 PM.
                    BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
                    Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
                    Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

                    Comment


                    • #25
                      Intradevar diferenta de pret e un pic cam mare.

                      Referitor la dotarile in plus fata de un Avensis Executive sa stii ca sunt destule, incepand de la tractiunea integrala si ajungand la suspensiile adaptive, incalzire scaune spate si multe, foarte multe alte maruntisuri. Cel mai important mi se pare trapa solara, care te scoate din multe belele cand ai piele pe masina si-ti lasi vara masina in soare.
                      Din pacate Toyota si Honda au ramas printre ultimele marci care nu ofera navigatie pentru RO.

                      Comment


                      • #26
                        Eu ziceam de Accord Executive. Acesta are trapă şi scaune īncălzite spate īn dotarea standard Executive 2.4.

                        Ca să fac o comparaţie obiectivă, am luat Accordul Executive 2.4 (200 CP) şi Passat-ul Highline 2.0 TFSI (200 CP) + opţionale.
                        Accordul a ieşit la 28.536 EUR, iar Passat-ul 38.892 EUR. Ambele au dotări aproape identice (sunt cāteva chestii la Accord ce nu le-am găsit īn lista de opţionale de la VW), iar Passatul e mai scump cu aproape 30%.
                        Last edited by OvidiuH; 08-17-2008, 07:31 AM.
                        BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
                        Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
                        Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

                        Comment


                        • #27
                          Salut!
                          Tin neaparat sa va exun experienta mea cu passat "de, masina nemteasca"
                          Am avut si eu un passat adus personal din Germania, model din 1995, adus in 2002.
                          L-am luat din aceleasi considerente-"masina nemteasca, piese ieftine, usor de gasit... si alte tampenii"
                          In 3 ani cat l-am tinut am crezut ca-nebunesc.M-am facut prieten cu toti mecanicii din zona.Ne revedeam cel tarziu la 2 luni.Nu cred ca exista atatea cuvinte necenzurate cate as putea acorda vw.
                          Sunt constient ca masina nu era noua, dar totusi de la o masina care pretinde a fi cu renume si traditii nu te astepti la defectiuni precum:
                          -3 macarale de la geamuri electrice din 4 -defectate
                          -trapa electrica
                          -sensor ABS
                          -modul aprindere electronica
                          -a luat foc schimbatorul bloc lumin din mers, in asa hal, ca mi s-a umplut masina de fum(circulam noaptea), s-a topit contactul cuplat pe faza lunga (am mers vreo 200 km cu faza lunga pana acasa).
                          -motoras stergator luneta
                          -ventilatorul de la radiator
                          -etrierul a inceput sa scape lichid de frana
                          -directia -schimbata toata
                          - alarma (din fabrica) s-a defectat
                          -scaunul soferului s-a rupt (am 84 kg)
                          -manerele de deschidere a usilor fata-defectate -se deschideau cu ambele maini printr-o miscare brusca, mai smechera
                          Toate acestea mi s-au intamplat in decurs de 3 ani, 80 000 km parcursi.Masina avea 145 000 km cand am luat-o.
                          Noroc ca am gasit un alt prost si am vandut-o.
                          Personal m-am lecuit de passat si de tot ce inseamna masina nemteasca(stiu ca nu se pot eticheta toate masinile nemtesti drept masini necalitative).Prefer sa suflu de 10 ori in iaurt decat sa mai arunc bani la servis sau sa ma lase masina cand ai mai mare nevoe.Chiar daca unii considera avensisul cu dizainul sub passat, cu plastice necalitative si multe alte avantaje in favoarea VW, personal avand in vedere pretul si performantele tehnice apropiate, optez pentru fiabilitate-din pacate notiune mai putin cunoscuta pentru cei de la VW.

                          Comment


                          • #28
                            OK ce s-a discutat aici,sunt curios ce pareri aveti de noua laguna si de citroen c5 versus avensis.

                            Comment


                            • #29
                              Am Passat B6 din 2008, cu noua motorizare 2.0 TDI CR, DSG. Masina a fost ok pana acum in 50k. Nu am condus Avensis, am fost in showroom dar ce am vazut nu m-a atras. La cumparare am avut de ales intre noul Mondeo si Passat, problema e ca ieseau cam la acelasi pret si atunci am mers clar pe Passat. Cu siguranta o masina are bolile copilariei in prima faza si de aia cred ca sunt unele VW cu probleme. Acum am luat Passatul pt ca m-a convins DSG si mi-am permis.
                              Tocmai m-am uitat pe lista de preturi la Toyota si un Avensis (e drept, generatia noua) cu configuratia de pe Passat-ul meu e cam la aceiasi bani. In acest sens nu-mi regret decizia. Vom vedea pe viitor.
                              Last edited by overseas; 02-03-2010, 09:49 AM.

                              Comment


                              • #30
                                ....... compartia ave , passat ... nici nu isi are rostu ... passatu este sub la orice capitol. cititi alte forumuri si lamurit-va... in afara de gadgeturi de pitipoanca, passat nu ofera nimic in plus ...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google