Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Noua Corolla

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • (am aflat ca asta e politica lor, de a nu-ti permite alegerea displayului in timpul mersului, d-aia comenziile sunt atit de anevoioase)
    Deci asta e explicatia?

    Comment


    • Originally posted by Corolla2010 View Post
      (am aflat ca asta e politica lor, de a nu-ti permite alegerea displayului in timpul mersului, d-aia comenziile sunt atit de anevoioase)
      Deci asta e explicatia?

      Da, se pare ca asta e politica asiaticilor, adica o data masina in miscare sa-ti "ingreuneze" alte activitati decit cele de sofat. Cum iti setezi displayul la statr, asa sa-l ai pe drum. Dc ai observat, in timpul mersului nu poti intra in setup , nu poti regla luminozitate.
      Un prieten cu prieten dealer toyo spunea ca aceste piedici au fost impuse de piata americana, stiut ca soferul american are si alte curiozitati decit sofatul.

      Oricum, per ansamblu e o idee buna. Dar fiind obisnuit cu alte modele ...

      Comment


      • Originally posted by shtou View Post
        legat de greierasi:si eu am greierasii in bord langa stalpul fata stanga-acolo rontaie(m-am dus in service si asta mi-au rezolvat-o provizoriu,ca mi-au aparut pe la 10000km..acuma iar au aparut,deci nu au lucrat de calitate)-si langa centura dreapta fara,stalp-deci se poate sa fie de la cheder dupa cum se spunea.o sa mi-o desfac si mi-o "repar" eu.pe mine unul nu prea ma deranjeaza greierasii astia,doar cand is super obosit sau concentrat,in rest nope.legat de masina,nu prea am ce sa-i reprosez,doar ca nu are peste 200CP,nu are suspensii si arcuri sport,nu are sistem franare brembo ..dar de mers merge..eu am d-4d 2.0 126CP,si cu kit de admisie K&N,am vrut sa ii pun si un powerbox ca sa am mai multa putere-se poate scoate din motorul asta undeva la ~150-160Cp(ar fi interesant de vazut cum ar trage la puterea aia si cu cuplul de 350-360NM).am vazut modificat un avensis cu motorul acesta chiar in romania,si avea la ~160CP masurati pe stand Dyno-am vazut si diagrama-tare curios as fi sa vad cum merge la modificarile alea.
        cat despre motorul d-4d de 2.0 si 126CP,merge 200km/h viteza maxima(pe bord arata undeva la 210-220,ma rog,abaterile de rigoare).,iar legat de consum,mie CB imi arata relativ bine..adica eu am o medie de ~8L..de fapt asta ii consumul meu,ce medie..ca merg in oras ca merg exterior/autostrada,eu am un consum de ~8L..asta masurat cu metoda plin la plin;CB-ul arata intre 7,5 si 8,2 depinzand de "toanele in care ma prinde "..si eu merg cu masina intre 0 si viteza maxima;am un ritm de mers mai dinamic,asa ca si masina a fost invatata mai dinamica..am renuntat la modificarea acestui motor,pentru ca mi-am luat si un YARIS TS..altaaa viaaataa..motor aspirat..ture muulte...puterea la turatii muuultee..ecstasy.....pe asta merita sa fac upgrade si chiar ii voi face..benzina tot benzina ramane,chiar daca consumul ii mai mare un pic(la viteza maxima a yarisului-tot 200 si pe bord tot la fel,CB-ul arata 12,ceva Litri,asta mergand constat cu viteza maxima--la corolla nu m-am uitat niciodata ce consum are la viteza maxima,cred ca undeva la 10-11 tre sa fie).oricum iarna mi-i plin plafonul cu snowboard/ski-uri,si merg si cu 160-1800 cu ele deasupra si tot 7,5-8 L imi iese consumul.
        franele mi-au scartait si mie,pt ca sunt placute ecologice;dar m-am infipt de vreo cateva ori bine bine in ele,asa de nervi ca scartaiau,si ori se duceau de tot ori diparea scartaitul--si a disparut scartaitul ..acuma am set nou de placute fata spate..si am 42000 km..inca o data ce nu-mi place la masina:ca nu are peste 200CP,nu ii subaru cu 4X4 si nu sta ca Yarisul TS pe autostrada--ce fac amortizoarele si arcurile sport pe o masina,desi buburuza ii mai scurta cu mai bine de juma de metru ca si corolla..
        acuma la banii cat a costat masina,adevarat ca nu-mi gaseam nimic nou cu 200 CP ...planuri de viitor?subaru 4X4,sau o Honda--taare doresc sa ma dau si eu cu o Honda si daca ar fi un Type R ar fi chiar MINUNAT sau ceva toyota turbata de asta mica..imi fac yarisul mini racheta..
        pana prin 2011-2012 cand scoate toyo-baru-ul ala..coupe-ul facut de cei 2 constructori in colaborare-toyota si subaru.sau un LEXUS IS-F--woooo,cum merge masina asta,m-am dat cu ea..ecstasssyyyyy...numa ca asta costa o gramaaada mare de bani.
        pretul la revizii intr-adevar era destul de piperat la noi,dar eu stand langa granita,mergeam la vecini si imi faceam mai ieftin si ma mai si intelegeam cu ei-eu va mai dau o idee:vb cu sefu de service sa faceti revizia la "negru"..adica sa nu va mai taie fact/devize alea alea si platiti preturile fara tva..sau direct cu un mecanic de la service..ca se descurca baietii inclusiv stampila o rezolva pe cartea de service si introdusu in calculator-sau aduceti voi uleiul care vi se spune etc etc..don't worry..nu veti avea nici o problema cu masina in 100 000km sau 3 ani cat ii garantia..eu asa o simt pe a mea..
        Fa un drive test cu subaru impreza te va impresiona placut in mod sigur,mai ales tractiunea si stabilitatea,ca demaraj mai au si altele.

        Comment


        • Originally posted by doracapi View Post
          Fa un drive test cu subaru impreza te va impresiona placut in mod sigur,mai ales tractiunea si stabilitatea,ca demaraj mai au si altele.
          am fost cu foresteruri si m-au dat pe spate,mai ales modelul ala mai vechi putin.imi plac foarte mult.nu am condus inca dieselul de la subaru.is tare curios cum merge.
          Airbags save lifes..4WD save airbags

          Comment


          • Originally posted by crystoyu View Post
            Cer si eu pareri din mai multe directii iar din cate inteleg din postarea ta mergi destul de.....''la limita''. Deci....ce ulei folosesti?......toata lumea lauda Aral-ul dar sunt curios ce [parere ai.......si ce vascozitate?.....multzam
            sincer?ulei de fabrica,nimic special;si pe corolla si pe yaris;in yaris am bagat uleiul care-l folosec astia pe lexus(pe flacon scrie lexus si made in japan?????).la penultima revizie la corolla mi-au pus in ungaria shell 15w40 parca.acuma la ultima "original" scrie pe flacon toyota si made in eu )..asa ca nimic special.deocamdata rezista )))))))))
            Airbags save lifes..4WD save airbags

            Comment


            • Originally posted by shtou View Post
              am fost cu foresteruri si m-au dat pe spate,mai ales modelul ala mai vechi putin.imi plac foarte mult.nu am condus inca dieselul de la subaru.is tare curios cum merge.
              Merge exceptional,am eu.Are demarajul mai bun decat varianta de 2l benzina,cuplu de invidiat 350 si 150 cp.In panta si viraje numai BMW seria 3 mai merge asemanator si bineinteles alte modele mult mai scumpe cu tractiune integrala permanenta.E o masina pentru cunoscatori si pentru tineri.Pacat ca nu prea ai pe unde sa mergi cu ea pe drumurile noastre.Necesita antrenament special pentru a lua curbele din cauza tractiunii,adica cu cat accelerezi mai tare e mai stabila,daca iei de pe acceleratie se comporta ca o masina cu tractiune fata,dar eu inca n-am curaj sa vad tot ce poate masina fiindca nu ma tin reflexele.Daca ar trebui sa renunt la una din masinile mele as renunta la subaru si as pastra rav 4 care e cuminte,robusta si de toata increderea.

              Comment


              • Originally posted by shtou View Post
                am fost cu foresteruri si m-au dat pe spate,mai ales modelul ala mai vechi putin.imi plac foarte mult.nu am condus inca dieselul de la subaru.is tare curios cum merge.
                Merge exceptional,am eu.Are demarajul mai bun decat varianta de 2l benzina,cuplu de invidiat 350 si 150 cp.In panta si viraje numai BMW seria 3 mai merge asemanator si bineinteles alte modele mult mai scumpe cu tractiune integrala permanenta.E o masina pentru cunoscatori si pentru tineri.Pacat ca nu prea ai pe unde sa mergi cu ea pe drumurile noastre.Necesita antrenament special pentru a lua curbele din cauza tractiunii,adica cu cat accelerezi mai tare e mai stabila,daca iei de pe acceleratie se comporta ca o masina cu tractiune fata,dar eu inca n-am curaj sa vad tot ce poate masina fiindca nu ma tin reflexele.Daca ar trebui sa renunt la una din masinile mele as renunta la subaru si as pastra rav 4 care e cuminte,robusta si de toata increderea.

                Comment


                • Originally posted by Spartacus View Post
                  Ieri am luat hotararea: Corola 1,6 Dual VVT-i SOL, ALBA, cu interior grey ;D ... termen de livrare: 18.08.2008. Cei de la showroom-ul din Constanta mi-au spus ca din aprilie - mai se poate sa inceapa productia si in Africa de Sud... asa ca cine vrea japoneze... sa se grabeasca!
                  Eu am Corolla produsa in Africa de Sud in 2010, e impecabila, bine, e si varianta SOL, fara greierasi si finisata impecabil....

                  Comment


                  • Salutare, marca Toyota a mai atras un simpatizant. Īn citeva zile trebuie sa sosească Corolla Luna 1.6 manuala.
                    Am urmărit de citeva zile forumul și tind sa cred ca lipsa activității acute se datorează īn mare parte lucrurilor bune la aceste mașini. Intr-un cuvint fiabilitate.
                    E,... acum la īnceput de drum trebuie sa mă īncurajez și eu
                    Vin de pe o coreana care īn 6 ani nu a avut nici o problema, nădăjduiesc ca ajung la o japoneza care mă v-a convinge ca nu sint doar un mit.
                    Sfaturi am citit suficiente pe aici, plus ca de la delear am avut 3 zile un model asemănător pentru a mă convinge.
                    Va spun așadar bine v-am găsit, și km mulți fără incidente
                    Last edited by redflame; 11-18-2015, 23:23 PM.

                    Comment


                    • Corolla Aniversary 50

                      Salutari tuturor posesorilor de Toyote!
                      Eu sunt la a doua experienta cu marca, dupa o Corolla Verso cumparata noua si care m-a tinut 6 ani fara sa-i schimb macar un surub in afara consumabilelor, mi-am luat de o luna o Corolla Aniversary 50, 1,6 benzina, M/T, cu care pana acum am facut aproximativ 800 km.
                      Sistemele Toyota Safety Sense sunt impresionante si in trend cu o masina din 2016. Sistemul de franare automata pentru preventia impactului m-a "certat" luminos si sonor de cateva ori, dar nu am ajuns in faza in care sa franeze singur. Sistemul de citire a semnelor de circulatie (limite de viteza) mi-a aratat ca in majoritatea timpului conduc peste limita legala. M-a amuzat cand in oras mi-a citit o limita de viteza de 100 km/h care era aplicata pe un autocar. Senzorii de lumini si ploaie sunt foarte utili, nu am umblat deloc la butoane de cand am luat masina. Imi place foarte mult cruise controlul si schimbarea automata a fazei lungi. Sistemul de pastrare a benzii de mers m-a certat de cateva ori cand am trecut peste linie fara sa semnalizez. Display-ul de 7 inch arata foarte bine.
                      Am dus-o pentru aproximativ 350 km in afara orasului si am accelerat pana pe la 160 km/h, mai mult nu am avut curaj, fiind in prima mie de km. Nici nu se simte. Abia astept sa mai treaca si sa o incerc mai sus, pe autostrazi in Germania.
                      Interiorul e binisor lucrat, bordul arata bine, e OK. Exteriorul e frumos rau, mai ales pe gri.
                      Consumul e ca la carte, daca te abtii si schimbi vitezele cand se aprinde indicatorul din bord, adica pe la 2000 de ture. Din pacate, nu m-am abtinut prea mult, sunt invatat sa schimb vitezele mai sus, sa simt ceva acceleratie. Stiu ca nu e chiar indicat sa schimbi viteza la turatii mici pentru ca se infunda catalizatorul cu calamina si se puturoseste acceleratia.
                      Acum, dupa atatea laude, sa incep si cu criticile. Primul soc - parcarea cu fata la bordura si harjaiala mastii din fata pe ea. Bordura respectiva nu era nici macar inalta, ca altele. Asa am constatat ca a mea Corolla e mai joasa in fata decat toate masinile din parcare. Pana zi Matizurile parcheaza cu masca pe deasupra bordurii! Probabil cand o da zapada, am sa am un plug foarte scump. Am sa evit parcarile cu fata la bordura, dar in spic, nu am ce face, pentru ca se parcheaza oblic si ca sa o pui cu spatele opresti toata strada si la intrare si la iesire.
                      Finisajul interiorului portbagajului e ieftin si arata urat. Noroc ca nu se vede tot timpul! Pasla care acopera capota se termina brusc, de parca e taiata cu cutter-ul. Nici macar nu se fixeaza foarte bine cu capsele alea de plastic. Daca ii faceau si ei o margine era altceva. Capacul de la locasul cricului nu sta inchis. E un capac ordinar de plastic care se bataie pe-acolo. Planseul care acopera roata de rezerva e subtire, flambeaza la greutate si nu se fixeaza. Capota portbagajului pare din tabla foarte subtire, vibreaza cand o deschid.
                      Dupa ce v-am povestit despre masina mea noua, vreau sa va cer un sfat. Nu mi s-a parut normal sa mai platesc 200 Euro pentru kit-ul rotii de rezerva (roata de rezerva de dimensiuni mici + cheie roti + cric), in conditiile in care am luat si roti complete de iarna, pe langa cele de vara. Am deja de la masinile anterioare cric mic hidraulic si cheie de roti si pot tine una dintre rotile celuilalt sezon ca roata de rezerva. Dar acum troneaza in locasul rotii de rezerva un suport de polistiren in care sunt infipte compresorul si spray-ul de reparatie. Suportul asta e prins pe mijloc cu o chestie de plastic, nit sau surub, nu stiu. Cum il scot? Ce dispozitiv sa folosesc ca sa-mi prind roata de rezerva pusa in locul lui, ca sa nu "zburde" pe acolo. Stiu ca este un fel de surub cu care se prinde roata de rezerva, dar masina are piulita in podea?

                      Comment


                      • Buna seara

                        Multumesc administratorilor acestui forum pentru acceptarea mea ca si membru/coleg ,cu toate ca inca nu detin aceasta marca auto.
                        Sint in discutii cu reprezentanta din Constanta pentru achizitioanrea unei Toyota Corolla 1.6 benzina, transmisie manuala model Luna sau Aniversary...sa vad, inca nu sint hotarit asa de mult spre una sau alta. Ce ma cam sperie este faptul ca am citit pe acest forum lucruri nu tocmai ok despre aceasta reprezentanta/service. Sint ok sau sint de evitat ?....
                        Va multumesc si all the best

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google