Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme VSC/TRC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    am 2.2 d4d (deci diesel) am mers ~200 km dupa ce am schimbat clapa, au fost 5 opriri, portiuni de drum in lucru unde trebuia sa merg ca un melc, si asa arata in bord (60/h)

    vitezele le schimb la 2000-2200 ca tipa fratemiu ca o turez prea tare (si toti imi spun ca sa schimb la 2300-3000, e corect?)

    la 1500-1800 nu cobor des, dar se mai intampla

    Comment


    • #47
      Originally posted by iustin2009 View Post
      am 2.2 d4d (deci diesel) am mers ~200 km dupa ce am schimbat clapa, au fost 5 opriri, portiuni de drum in lucru unde trebuia sa merg ca un melc, si asa arata in bord (60/h)

      vitezele le schimb la 2000-2200 ca tipa fratemiu ca o turez prea tare (si toti imi spun ca sa schimb la 2300-3000, e corect?)

      la 1500-1800 nu cobor des, dar se mai intampla
      Ahaaa ... deci esti ca si mine - * tractorist * ... eu am postat undeva cum merg cu acest motor si consumul realizat . Ca sfat , pana cand motorul se incalzeste schimba la 2200-2400 rpm iar dupa aceea la 2800-3000 rpm . Dupa trecerea in treapta superioara este bine sa mentii turatia de 2200 rpm pentru a obtine un consum bun . Vei avea o viteza suficienta ... motorul asta * se trezeste * de la 2200 rpm si accelereaza liniar pana peste 3000 rpm , chiar si mai mult ! Foarte important este ca dupa un drum cu * forja * sau drum lung sa tii motorul la ralanti 2-3 minute pentru racirea turbinei . Revin cu sfatul - CITESTE MANUALUL SI RETINE CE SCRIE ACOLO !!! Sa ai parte de drumuri bune fara incidente si fara sfaturi din partea celor ce nu stiu dar bat din gura !!!!

      Comment


      • #48
        Originally posted by iustin2009 View Post
        am 2.2 d4d (deci diesel) am mers ~200 km dupa ce am schimbat clapa, au fost 5 opriri, portiuni de drum in lucru unde trebuia sa merg ca un melc, si asa arata in bord (60/h)

        vitezele le schimb la 2000-2200 ca tipa fratemiu ca o turez prea tare (si toti imi spun ca sa schimb la 2300-3000, e corect?)

        la 1500-1800 nu cobor des, dar se mai intampla
        Ma bucur ca ai rezolvat-o!
        Imi pare rau ca nu ai mers la focsani sa faci o diagnoza...ca doar nu avea cum sa fie de la clapeta sau poate ti-a raspuns la telefon femeia de serviciu)
        Este bine ca atunci cand schimbi vitezele sa nu cobori sub 1800 rpm, deci sa nu schimbi sub 2200-2300 ... pana la 2600-3000 nu este supraturata dar mersul de croaziera trebuie sa-l mentiii peste 1800 si sub 3500. consumul cel mai bun si sanatos il obtii peste 1800 dar sub 3000.
        Sfat pentru cand vei mai avea probleme: diagnoza la dealer si lasa-i sa si-o asume!
        Urmatorul sfat: update de soft!
        De unde am stiut codul de defect? pai este cunoscut acel cod pe forumurile de afar... dar cei de la focsani vor crede in continuare ca nu are cum sa fie de la clapeta...
        multa bafta!

        Comment


        • #49
          pt vali44:

          ok, multumesc de sfaturi!
          "eu am postat undeva cum merg cu acest motor si consumul realizat "

          citeam chiar acum

          am citit in carte despre oprirea de la viteze mari, si fac tot posibilul sa respect acele recomandari

          pt comentator: tu esti vinovat ca nu am mai fost acolo!!! (trebuie sa dau o bere ca am economisit cateva milioane)
          La tel am vb cu "BOGDAN" (nu am intrebat ce hram poarta pe acolo)

          seria de soft e formata dintr-o groaza de cifre? ca atunci cand am fost la un service din apropiere si pt 5 lei au citit codurile, am intrebat de soft si mi-au aratat ceva cu multe numere si se termina cu 500.

          Bafta!!!

          Comment


          • #50
            Buna,dupa un drum SV-Bulgaria,mi s-au apris cele 3 becuri minunate prin Albena:/ (36 grade),am mai patit asta odata acuma cam 1 an cand am cumparat masina,am plecat de pe loc si am patit la fel ,atunci am ramas fara frana si servo din cate imi aduc aminte ,am scos borna si de atunci nu am avut nici o problema...
            Ciudat este ca acum masina mergea perfec din cate imi dadeam eu seama,se accelera bine ,frani aveam,servo la fel dar becurile erau aprinse,find asa departe de casa si neavand laptopul si testerelul la mine am scos iarasi borna,totul bine si frumos am ajung pe drum inapoi mi sa mai aprins de 4 ori :/

            Poate fi cumva de la Benzina ,am pus vreo 80 litri de la o cunostinta,benzina arata foarte bine, fara mizerie si am avut si leica de aia dubla care cica retine si apa...in Bacau am pus 15 litri de la OVM OMV MaxxMotion 100 si nu am mai avut nici o problema pana in SV ...

            Daca am scos borna si erorile s-au resetat le mai pot citi cu testerul ,sau trebuie sa astept sa apara din nou???
            Last edited by XanderM; 08-05-2013, 10:12 AM.

            Comment


            • #51
              Despre ce becuri este vorba ca nu m-am prins ?Cum sa te lase franele si serva, daca s-au aprins niste becuri.Daca zici ca ai tester ,ce te costa sa il pui sa vezi ce zice ?

              Comment


              • #52
                Vsc,Trc si Check engine !
                @Am doar o chinezarie de aia de pe Ebay nu stiu cat ma poate ajuta,dar odata sterse ,banuiesc ca nu mai apare nici o eroare nu?

                Comment


                • #53
                  Am citit eroarea PO420 catalyst system efficency below theshold ??
                  Imi da acolo o lista nici nu stiu de ce sa ma apuc
                  A avut cineva eroarea asta?

                  Some suggested steps for troubleshooting a P0420 error code include: Check for exhaust leaks at the manifold, pipes, catalytic converter. Repair as required. Use a scope to diagnose the oxygen sensor operation (Tip: The oxygen sensor in front of the catalytic converter normally has a fluctuating waveform. The waveform of the sensor behind the converter should be more steady). Inspect the downstream heated oxygen sensor (HO2S), replace if necessary Replace the catalytic converter

                  Read more at: http://www.obd-codes.com/p0420

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by XanderM View Post
                    Am citit eroarea PO420 catalyst system efficency below theshold ??
                    Imi da acolo o lista nici nu stiu de ce sa ma apuc
                    A avut cineva eroarea asta?

                    Some suggested steps for troubleshooting a P0420 error code include: Check for exhaust leaks at the manifold, pipes, catalytic converter. Repair as required. Use a scope to diagnose the oxygen sensor operation (Tip: The oxygen sensor in front of the catalytic converter normally has a fluctuating waveform. The waveform of the sensor behind the converter should be more steady). Inspect the downstream heated oxygen sensor (HO2S), replace if necessary Replace the catalytic converter

                    Read more at: http://www.obd-codes.com/p0420
                    Poti pune, asa cum ti se spune, osciloscopul pe senzori... daca totul este in regula, trebuie schimbat catalizatorul.

                    Comment


                    • #55
                      "osciloscopul pe senzori." Nu stiu cati ma pot ajuta cu asta.
                      Am inteles si am citit pe net ca daca este catalizatorul infundat se poate scoate tot din el si nu este nici o problema,sau sa pun unul sport,1000 euro mi se pare exagerat parca .

                      Comment


                      • #56
                        Am aceeasi problema cu vsc si trc aprinse la bord,la reprezentanta Toyota mi-au spus ca e de la pompa abs am masina D4D 116CP

                        Comment


                        • #57
                          Hi,se poate adauga ca optiune vsc/trc la Auris si ce implica asta?
                          Doar activarea unor chestii din calc masinii sau trebuiesc adaugate ceva componente?

                          Multumesc.
                          I do not drive with speed,just fly down with my Toyota.

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by Valentino View Post
                            Hi,se poate adauga ca optiune vsc/trc la Auris si ce implica asta?
                            Doar activarea unor chestii din calc masinii sau trebuiesc adaugate ceva componente?

                            Multumesc.

                            Nu poti face asta doar din activarea unor chestii in calc masinii!

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by comentator View Post
                              Nu poti face asta doar din activarea unor chestii in calc masinii!
                              multumesc pentru raspuns.
                              ok,ce implica chestia asta si care sunt costurile?
                              I do not drive with speed,just fly down with my Toyota.

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by Valentino View Post
                                multumesc pentru raspuns.
                                ok,ce implica chestia asta si care sunt costurile?
                                Pe masina ta (1.4 VVTI) trebuie sa inlocuiesti totul in afara de caroserie, inclusiv motorul. Nu este o gluma!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google