Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

regula abuziva sau doar moft Toyota ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Haideti sa pastram discutia cu un ton mai placut.
    Rugamintea mea ar fi urmatoarea ...si eu sunt patit in legatura cu piese aduse de mine..... care erau mai mult de ok ...si cei de la service desi aveam ok-ul lor..... au refuzat (dupa achizitionarea pieselor) sa le monteze ....seful de service mi-a spus initial ca nu il intereseaza ca eu mi-am cumparat piesele el nu le schimba ...mai apoi dupa o discutie aprinsa intre noi doi i-am explicat ca exact omul lor de la service mi-a dat ok-ul si ca nu ma intereseaza ...in final dupa o discutie intre seful de service si omul de la programari si piese s-a razgandit si le-a montat cu mentiunea ca alta data nu mai accepta...eu nu inteleg logica service-ului e a nu accepta piese desi sunt foarte ok ..mai ales ca nu afecteaza masina....
    Vreau si eu o explicatie logica...de ce? care este problema acestor piese?
    Oricum o sa incerc si eu la Focsani (ca vad ca in Constanta nu se poate) ...bineinteles sub consultanta lor ..ce piese sunt ok si ce marca....asta bineinteles daca sunt acceptate..

    Normal sa existe reticenta din partea clientului in momentul in care esti servit de 2 lei ...am schimbat pe garantie ax-ul volan 2 (asa zic ei)...dar ca sa il schimb a trebuit sa pierd 2 ore pentru o constatare de 10 minute....cu programare de la ora 8.30 si abia la 10.00 au introdus masina ...si au "constatat" la ea exact 10 minute. As fi depus o reclamatie ....dar am observat ca nu intereseaza pe nimeni ...omul de la piese se facea ca nu aude ca vorbeam cu el....imi venea sa ii dau in cap cu masina cu tot...nu mai zic ca am cerut o explicatie si nu a stiu sa mi-o ofere ...mai ales ca am stat 2 ore degeaba!!!!!nu se poate asta
    Titi Aur: "daca esti pilot de raliuri si nu atingi limitele masinii in cadrul unei curse, esti un pilot prost; dar daca conduci pe drumuri publice si atingi limitele masinii, atunci esti un sofer prost".

    Comment


    • #32
      Vreau sa vin cu cateva completari si explicatii la problema pieselor de schimb ridicata de MUSHU.
      In primul rand pentru orice dealer TOYOTA partea de service este o afacere, care trebuie sa fie profitabila, iar acesta cred ca este principalul motiv de "impunere" a pieselor de schimb de origine. Dar este important pentru orice client sa stie ca exista o multime de piese "after-market" care nu respecta calitatea impusa de producator.
      Va dau un singur exemplu: filtrele de motorina. Cele mai multe filtre "comerciale" nu filtreaza particulele foarte fine. Ca idee un filtru combustibil de origine filtreza particule de pana la 2 microni. Un filtru de combustibil de origine este 120 RON cu TVA. Un filtru MAN de combustibil este 93 RON. Este diferenta atat de mare?
      Un filtru de ulei original de motorizare benzina este 40 de RON. Este chiar atat de scump incat merita cautat unul comercial?
      Va asigur inca o data ca la FOCSANI se vor accepta "piesele clientului" atat timp cat vor respecta standardele minime de calitate.
      Daca vreti preturi la tot ceea ce inseamna "consumabile" de origine va rog sa-mi spuneti si facem o analiza impreuna a preturilor.

      Ing. Andrei Vrabie
      TOYOTA FOCSANI

      Comment


      • #33
        Mushu uite un pretz ,, placutze frana fatza TRW de Corolla la Toyota sunt cam 260 roni , aceleashi aceleashi palcutze luate din alta parte 80 roni (tot in amabalaj Toyota) .. intelegi de ce te obliga ei sa cumperi piesele de la ei?!?!?!?!, deshi e o lege care interzice oricarui service sa te oblige sa cumperi de la ei ... filtru de aer cu carbon 170 roni , acelashi din alta parte 80 roni ... ...de uleiuri si restu nici nu mai zic ... Uleiu mobil1 care il baga ei in motor e mult mult mult mai miez decat mobilu1 care il iei de la reprezentantza ,,, aiurea , e acelashi .. dar pretzu ... ..

        Comment


        • #34
          @toyotafocsani- cred ca e util sa puneti totusi un fisier cu preturile la consumabile ptr a vedea exact diferenta cu cele de pe piata.
          o intrebare: aveti exclusivitate ptr piesele de origine??

          Comment


          • #35
            Preturi la consumabile ORIGINALE:
            Filtre de ulei:
            -motoare benzina 1.0, 1.3, 1.4, 1.6, 1.8, 2.0 -41 LEI cu TVA
            -motoare diesel 1.4 - 48 LEi cu TVA
            -motoare diesel 2.0, 2.2 - 44 LEI cu TVA
            -motoare diesel 2.5, 3.0 - 50 LEI cu TVA
            Filtre de aer:
            -Yaris - 78 LEI cu TVA
            -Auris, Corolla - 78 LEI cu TVA
            -Auris, Corolla disesel - 100 LEI cu TVA
            - Avensis benzina - 85, diesel - 100 LEI cu TVA
            -RAV4 benzina - 132, diesel - 112 LEI cu tva
            -LC120, Hilux - 141 LEI cu tva
            Filtre de polen:
            -Yaris, Auris, Corolla, RAV4, Hilux - 100 Lei cu TVA
            -Avensis - 153 LEi cu TVA
            -LC120, Yaris old - 81 LEI cu TVA
            Filtre de combustibil:
            -Yaris, Auris, Corolla - 112 LEI cu TVA
            -Avensis, Rav4 - 120 LEI cu TVA
            -Hilux - 85 LEI cu TVA
            -LC120 - 160 LEI cu TVA
            Bujii:
            -normale - 21 LEI cu TVA
            -iridium - 93 LEI cu TVA
            Toate preturile sunt exprimate in Ron cu TVA si pot suferi modificari minore in functie de variatia cursului de schimb valutar.
            TOATE PIESELE SUNT DE ORIGINE.

            Ing. Andrei Vrabie
            TOYOTA FOCSANI

            Comment


            • #36
              Originally posted by costake View Post
              un fisier cu preturile la consumabile
              Gasesti aici: http://www.toyota.ro/cars/new_cars/p...periodice.aspx

              Comment


              • #37
                Originally posted by cristi98 View Post
                E o diferenta cel putin buna la unele repere. Ceea ce nu ma mira, intrucat exista de asemenea o diferenta buna intre preturile reviziilor afisate si real platit la Focsani. Candva pe site-ul oficial ora de manopera era de maxim 125, pe cand la Focsani era de 75 (pt Auris).
                Am verificat cu ce am platit eu la revizie in august 2009 si am tras concluzia ca pretul la filtru combustibil chiar s-a micsorat (159 la mine).

                Comment


                • #38
                  Originally posted by moritz View Post
                  E o diferenta cel putin buna la unele repere. Ceea ce nu ma mira, intrucat exista de asemenea o diferenta buna intre preturile reviziilor afisate si real platit la Focsani. Candva pe site-ul oficial ora de manopera era de maxim 125, pe cand la Focsani era de 75 (pt Auris).
                  Am verificat cu ce am platit eu la revizie in august 2009 si am tras concluzia ca pretul la filtru combustibil chiar s-a micsorat (159 la mine).
                  Diferentele de pret vin si din alta "sursa". Exista filtre care se potrivesc de la un model la altul. Noi folosim variantele cele mai ieftine de filtre. Ca idee la Auris si Corolla filtru de polen pt ele costa 203 lei cu tva, dar se potriveste filtru de Yaris (aceleasi dimensiuni, exact la fel) care este 102 lei. De aici vin multe diferente de pret la revizii....

                  Comment


                  • #39
                    In legatura cu acelasi subiect, am facut o intrebare pe e-mail pentru Reprezentanta Toyota Bacau:

                    > "Buna ziua,
                    > Cu ocazia reviziei de 45.000 km la o Toyota Yaris 1,3 VVTi, se accepta sa
                    > fac schimbul de ulei cu uleiul meu Mobil 1 (0W40), in loc de Castrol SLX
                    > Profesional 5W40, de care puneti d-voastra? Ar afecta asta garantia
                    > motorului?
                    > L.C."

                    Raspuns:
                    "Buna ziua,
                    In primul rand categoria 0W40,nu corespunde normelor si prescripiilor
                    tehnice date de producator.
                    In al 2-lea rand in eventualitatea aparitie unei defectiuni la motor care
                    ar avea ca si cauza calitatea uleiului se pierde garantia,in caz contar
                    nu.
                    Va recomandam utilizarea uleiului de producator Toyota 5W30,ulei ce
                    corespunde in totalitate cerintelor tehnice si functionale.
                    O zi buna!" (Persoana care a dat raspunsul nu s-a semnat, deci, anonim)

                    Am intrebat din nou:
                    "Cum adica 0W40 nu corespunde normelor si prescriptiilor tehnice date de producator?
                    Daca ati uitat, va amintesc ca la precedentele revizii mi-ati pus in motor Castrol 5W40, nu 5W30 (Toyota), cum spuneti d-voastra. Uleiul, asa numit Toyota, l-am vazut doar in raft, la d-voastra, la reprezentanta. Motorul, insa, nu a vazut decat acel Castrol 5W40 SLX Profesional, care, din cate stiu eu, calitativ este cu o treapta mai jos decat Mobil1 0W40. Asadar, daca ziceti ca uleiul Toyota 5W30 este cel recomandat, de ce nu mi-ati pus din acela la reviziile de 15.000 si 30.000 km?
                    Mentionez ca atat intrebarile mele cat si raspunsurile d-voastra vor fi publicate pe forumurile Toyota, pentru buna informare a celorlalti posesori de Toyote.
                    Va multumesc pentru amabilitate si pentru timpul acordat !
                    L.C."

                    La asta n-am mai primit nici un raspuns, deocamdata, probabil, vazand ca acestea vor aparea pe forum, se gandesc mai bine inainte de a face o afirmatie...

                    Comment


                    • #40
                      BAGA MOTUL si nu o sa ai prb, Cat am amvut mashinile in garantie am pus ce aveau la Service dar nu altceva in afara de ce scrie in cartea mashini, cum ti-au pus tie , dupa care am tercut pe Motul , rezultatul , motor f silentios porneste mai repede ... si 0w-30 pune , indicele 40 nu e bun motorului astuia. am o cunostintza care i-a pus pe cei de la service sa ii dea uleiul nou noutz pus la revizie tot 5w-40 jos din motor si sa ii puna 5w-30.la fel de nociv este si 5w-40 ca si 0w-40.

                      Comment


                      • #41
                        Cu toate acestea, daca imi dati voie sa fac o paralela cu o discutie asemanatoare de pe forumul Opel (la Opel Agila), http://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11466 deasemeni in cartea tehnica scrie la Agila ca se recomanda uleiul 5W30. Utilizatorii care l-au pus, insa, au constatat ca este prea fuid si, sa zicem ca merge iarna, la ger, dar vara, pe caldura mare, la drum lung si in sarcina, afuma toba de esapament de o face ca un furnal. Depinde, deci si de temperatura exterioara si de conditiile de utilizare. Astfel, nu inteleg de ce nemtii recomandau uleiul 5W30 la motoarele Opel de 1 si 1,2 l atat timp cat in Romania, din practica s-a constatat ca acest ulei nu se comporta bine vara, necesitand un 0W40 sau 5W40 (probabil ei recomandau asa pentru clima de la ei).
                        In concluzie, cu toate ca « nu corespunde normelor si prescriptiilor producatorului », acest ulei 5W40 pe care mi l-au pus la revizii la motorul de 1,3 de la Yaris nu mi-a creat probleme pana acum, toba de esapament ramanand curata vara, la drum lung. Daca as pune acum 5W30 de care s-au plans multi, ar mai ramane oare, la fel ?

                        Comment


                        • #42
                          nush ce tzeava afumata au ba , dar in cazul asta ar trebuii sa ai consum de ulei ... ai consum de ulei ? ... io unu merg f des la 6000 si nu a papat absolut deloc nici dinala nici dinasta , fumul e de la combustibil in principal , de la cenusha ... am mai zis depinde de motor si de ce specificatii are acel 5w-30 sau 5w-40 ... nu doar cifrele conteaza ci si ce scrie dupa el ... asa de ce sa nu punem 20w- 50 sau 10w- 60 no ? ...in noile motoare de la toyota se pune decat 0w-20 si asta se mai papa ... dar asa tre sa mearga motoru nu serviceul sau altcineva decide ce e mai bun pt motor ci constructorul..

                          daca pui ulei mai viscos in timp depunerile pe diferitele canale sunt mai mari , de aici o sa recule un flux de ulei mai mic , ungere mai proasta etc ... asa ca mai bine pui un ulei mai fluid care sa nu iti blocheze cu zgura si ce mai e pe acolo prin el tzevile si orificiile de ungere...


                          vb aia : multi stiu , putini cunosc.
                          Last edited by zeus; 11-05-2009, 11:09 AM.

                          Comment


                          • #43
                            Nu, nu am consum de ulei, asa ca, atunci cand o sa merg la revizie o sa cer sa-mi puna 5W30, n-o sa mai accept altceva.
                            Totusi, daca citesti cu atentie postarea din linkul de mai sus, de acolo rezulta ca depunerile de pe toba (in cazul in care apar) nu sunt de la combustibil (nu vorbim aici de motoare diesel ci benzina) ci de la ulei, care, atunci cand este prea fluid se mai arde si rezulta fum si depuneri.

                            "asa ca mai bine pui un ulei mai fluid care sa nu iti blocheze cu zgura si ce mai e pe acolo prin el tzevile si orificiile de ungere..."
                            Uleiurile full sintetice, cum este si Mobil1, nu fac depuneri in motor. Asa ca, zgura, de unde? Daca a doua cifra a uleiului este prea mare, in acest ca W40, uleiul este prea vascos chiar si la temperatura ridicata, ceea ce face sa nu ajunga poate in toate canalele de ungere, dar de zgura ramasa de la ulei sintetic in canalele de ungere nu cred ca poate fi vorba.

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by toyotafocsani View Post
                              Te rog sa-mi spui ce masina ai in primul rand, eventual o serie de sasiu pt a verifica ce cantitate de ulei intra exact in cutia de viteze. Din experienta pot sa-ti spun ca nu prea se potrivesc cantitatile declarate in cartea de service. Sunt cutii de viteze in care intra 2.2-2.3 litrii. De ce nu ai stat langa masina in momentul reviziei? Puteai sa ceri acest lucru si in felul asta te convingeai singur de cat ulei intra in cutia de viteze (cantitatea exacta care intra). NIMENI NU IMPUNE NIMANUI SA NU FIE TRATATE MASINILE IN GARANTIE. AM MAI SPUS-O SI O MAI REPET: PENTRU ORICE DEALER TOYOTA NU ESTE O PIERDERE EFECTUAREA UNEI REPARATII IN GARANTIE; ACEASTA REPARATIE ESTE DECONTATA DE PRODUCATOR. SI ACEST LUCRU POATE FI CONFIRMAT DE MULTI CLIENTI CARE NE-AU VIZITAT.
                              As vrea sa stiu ce alte probleme mai sunt la masina. Poate gasim o rezolvare...

                              Ing. Andrei VRABIE - TOYOTA FOCSANI
                              Asta sa le-o spui si celor de la Inchcape Motors din Bucuresti.Si am sa exemplific:la fix 5000 de km bateria de la Avensis(2007;1,8 benzina) "mi-a murit",am stat vreo 5-6 ore sa o verifice chipurile,dupa care mi-au spus ca bateria functioneaza la parametrii optimi,partea electrica la fel.Dupa alte cateva mii de km parcursi,revin la service cu aceeasi problema:acelasi raspuns primit,plus ca m-au taxat si vreo 60-70 de lei mana de lucru ptr verificare.Dupa aproape 1 an si jumatate si aproximativ 6-7 "vizite de lucru" la service-ul din Pipera,au binevoit sa-mi schimbe si mie bateria.Intre timp am fost la un prieten ff bun care este mecanic,a dat bateria jos,a testat-o si mi-a zis ca trebuie schimbata.Dupa aproape 7 luni de la schimbarea bateriei,surpriza:am inceput sa am aceleasi probleme!!!Alt exemplu:la revizia de 30000 de km,mecanicul care a facut revizia la masina a fost atat de incompetent incat nu si-a dat seama ca trebuiesc schimbate si placutele de frana pe spate si m-am trezit cu un santz de toata frumusetea pe discul de frana de la roata stanga spate.Raspunsul lor...400 de lei nota de plata si faptul ca discul "isi va reveni" in aproximativ 2-3000 de km!!
                              "we ride together...we die together,bad boys for life!"
                              Avensis 1,8 vvt-i

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by Antheus View Post
                                Asta sa le-o spui si celor de la Inchcape Motors din Bucuresti.Si am sa exemplific:la fix 5000 de km bateria de la Avensis(2007;1,8 benzina) "mi-a murit",am stat vreo 5-6 ore sa o verifice chipurile,dupa care mi-au spus ca bateria functioneaza la parametrii optimi,partea electrica la fel.Dupa alte cateva mii de km parcursi,revin la service cu aceeasi problema:acelasi raspuns primit,plus ca m-au taxat si vreo 60-70 de lei mana de lucru ptr verificare.Dupa aproape 1 an si jumatate si aproximativ 6-7 "vizite de lucru" la service-ul din Pipera,au binevoit sa-mi schimbe si mie bateria.Intre timp am fost la un prieten ff bun care este mecanic,a dat bateria jos,a testat-o si mi-a zis ca trebuie schimbata.Dupa aproape 7 luni de la schimbarea bateriei,surpriza:am inceput sa am aceleasi probleme!!!Alt exemplu:la revizia de 30000 de km,mecanicul care a facut revizia la masina a fost atat de incompetent incat nu si-a dat seama ca trebuiesc schimbate si placutele de frana pe spate si m-am trezit cu un santz de toata frumusetea pe discul de frana de la roata stanga spate.Raspunsul lor...400 de lei nota de plata si faptul ca discul "isi va reveni" in aproximativ 2-3000 de km!!
                                Schimba service-ul frate.data viitoare cand o sa te duci,or sa zica faptul ca tre sa schimbe si discurile automat,dar costa si la alea manopera,sau si mai nasol ar fi sa ajungi la ei dupa ce ti se termina si garantia...si atunci sa vezi bucurie mare
                                Toyota Auris.D4D-2.0.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google