Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

regula abuziva sau doar moft Toyota ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by cristib View Post
    Chiar daca este tardiv, cred ca este de apreciat initiativa Toyota Craiova (nu stiu daca asa se numeste dealerul, dar asa s-a prezentat) de a intra pe forum. De ce tardiv?? pentru ca au asteptat prea mult pana a raspunde. Si chiar daca doamna/domnisoara este responsabil de relatii cu clientii, comunicarea trebuia initiata de o persoana care cunoaste problemele si le poate rezolva - directorul de service (nu de o persoana care ldoar le constata si le transmite mai departe).
    Sper ca acesta sa fie inceputulul iar actiunile dealerului Toyota Focsani (foarte timid Toyota Craiova) si fie un exemplu de urmat si pentru ceilalti dealeri.
    Sunt sigur ca acestia citesc acest forum si sunt constienti de puterea acestui mijloc de informare pentru potentialii clienti. Le mai trebuie curajul de a raspunde onest cerintelor/problemelor formulate de clienti.
    Cred ca modalitatea de comunicare oferita de acest forum este cea mai buna pentru clienti si pentru reprezentantii TOYOTA in Romania. Asta in conditiile in care nimeni nu are nimic de ascuns si respecta atat MARCA (TOYOTA), cat si CLIENTUL.

    Comment


    • #17
      apropos de ce tot sustineti voi aici , cei de la toyota.... pot sa zic cu am un defect sau ce o fi la mahina mea care in 4 ani nici unu din serviceuri pe unde am fost nici macar nu l - au auzit ... si tot incearcau sa mi zica ca au io "auzenii" .. numai mecanici incapabili ca sa nu mai zic de restu ... prb si acu o am la mashina ...io o sa o rez singur pt ca vad ca din ce in ce la serviceurile toyota ESTE IMPUS DE CATRE SEFII DE SERVICEURI SA NU SE FACA TREABA PE GARANTIE...ci doar pe cheltuiala clientului ...

      o dovada concludenta este urmatoarea ... ti se baga la schimbul de ulei de cutie de viteze 2 litrii si vreo 200 ml cand in carte si pe tot ce e broshura originala toyota scrie clar 2 litrii si atat ... oare cei de la serviceuri nu stiu treaba asta ?? dar ei prefera sa mai bage pe gat la client inca un litru de ulei ca de .. .nu e ieftin ...

      Comment


      • #18
        Originally posted by zeus View Post
        apropos de ce tot sustineti voi aici , cei de la toyota.... pot sa zic cu am un defect sau ce o fi la mahina mea care in 4 ani nici unu din serviceuri pe unde am fost nici macar nu l - au auzit ... si tot incearcau sa mi zica ca au io "auzenii" .. numai mecanici incapabili ca sa nu mai zic de restu ... prb si acu o am la mashina ...io o sa o rez singur pt ca vad ca din ce in ce la serviceurile toyota ESTE IMPUS DE CATRE SEFII DE SERVICEURI SA NU SE FACA TREABA PE GARANTIE...ci doar pe cheltuiala clientului ...

        o dovada concludenta este urmatoarea ... ti se baga la schimbul de ulei de cutie de viteze 2 litrii si vreo 200 ml cand in carte si pe tot ce e broshura originala toyota scrie clar 2 litrii si atat ... oare cei de la serviceuri nu stiu treaba asta ?? dar ei prefera sa mai bage pe gat la client inca un litru de ulei ca de .. .nu e ieftin ...
        Te rog sa-mi spui ce masina ai in primul rand, eventual o serie de sasiu pt a verifica ce cantitate de ulei intra exact in cutia de viteze. Din experienta pot sa-ti spun ca nu prea se potrivesc cantitatile declarate in cartea de service. Sunt cutii de viteze in care intra 2.2-2.3 litrii. De ce nu ai stat langa masina in momentul reviziei? Puteai sa ceri acest lucru si in felul asta te convingeai singur de cat ulei intra in cutia de viteze (cantitatea exacta care intra). NIMENI NU IMPUNE NIMANUI SA NU FIE TRATATE MASINILE IN GARANTIE. AM MAI SPUS-O SI O MAI REPET: PENTRU ORICE DEALER TOYOTA NU ESTE O PIERDERE EFECTUAREA UNEI REPARATII IN GARANTIE; ACEASTA REPARATIE ESTE DECONTATA DE PRODUCATOR. SI ACEST LUCRU POATE FI CONFIRMAT DE MULTI CLIENTI CARE NE-AU VIZITAT.
        As vrea sa stiu ce alte probleme mai sunt la masina. Poate gasim o rezolvare...

        Ing. Andrei VRABIE - TOYOTA FOCSANI

        Comment


        • #19
          iti spun doar atat ,,, io sunt ing. mecanic stiu orice din bara in bara la o mashina , nu m am bagat sa fac nimic pt ca mashina era in garantie ... este o corolla E12 U.. am stat langa , cu ei in mashina nimic ...cam asta e nivelul mecanicilor ... dupa cum am zis si lor si era 100% convins ca asa este o sa remediez io pe banii mei mashina ca toyota nu a vrut si repet NU A VRUT nici macar sa admita ca este un defect la 1 mashina dintr-un milion.

          crede ma ca stiu din interior ,, toate serviceurile sunt sfatuite sa evite pe cat posibil efectuare unor lucrari pe garantie .. ...si astea se fac doar cu scandal si multe interventii ce mailuri tel la Toyota Romania , Toyota Europe si Toyota Japan ...
          Last edited by zeus; 10-21-2009, 09:20 AM.

          Comment


          • #20
            Pana la urma apelez si eu la Toyota Focsani, poate ma puteti ajuta cu un raspuns. De la 1500 Km am identificat un zgomot dinspre consola centrala, care a disparut si a reaparut la 17.000 km (Avensis 2008, 2.0 D4D, Executive). Zgomotul apare pe drumuri mai proaste, dar si pe drumuri netede la franari si acceleratii. Chiar daca nu este o problema tehnica, ma deranjeaza.

            Intrebare: este posibil ca aceasta consola sa "paraie de la sine"? este un zgomot asemanator cu cel rezultat din apasarea consolei centrale (care integreaza Radio mp3 si climatizarea) Precizez ca nu este de la pahar.

            Stiu ca un raspuns la problema ridicata este greu de dat in lipsa masinii, dar poate ati mai avut alte situatii de acest gen si ati gasit solutii. Mentionez ca am fost la Toyota Timisoara, acestia si-au dat silinta, au lipit un material intre aeristitoarele centrale si consola centrala dar se pare ca zgomotul nu provenea din atingerea celor doua componente.

            Multumesc.

            Comment


            • #21
              Originally posted by cristib View Post
              Pana la urma apelez si eu la Toyota Focsani, poate ma puteti ajuta cu un raspuns. De la 1500 Km am identificat un zgomot dinspre consola centrala, care a disparut si a reaparut la 17.000 km (Avensis 2008, 2.0 D4D, Executive). Zgomotul apare pe drumuri mai proaste, dar si pe drumuri netede la franari si acceleratii. Chiar daca nu este o problema tehnica, ma deranjeaza.

              Intrebare: este posibil ca aceasta consola sa "paraie de la sine"? este un zgomot asemanator cu cel rezultat din apasarea consolei centrale (care integreaza Radio mp3 si climatizarea) Precizez ca nu este de la pahar.

              Stiu ca un raspuns la problema ridicata este greu de dat in lipsa masinii, dar poate ati mai avut alte situatii de acest gen si ati gasit solutii. Mentionez ca am fost la Toyota Timisoara, acestia si-au dat silinta, au lipit un material intre aeristitoarele centrale si consola centrala dar se pare ca zgomotul nu provenea din atingerea celor doua componente.

              Multumesc.
              Salutare
              Zgomotul reclamat poate proveni din doua surse: una ar fi clipsurile de plastic cu care se fixeaza elementele de pe consola centrala, cealalta poate fi ansamblul timoneriei de la schimbatorul de viteze. Acesta are doua sufe de otel care ies din masina exact prin partea mediana, care mai pot produce anumite zgomote.
              Din pacate fara masina nu pot spune exact care este cauza zgomotului.
              Daca te mai pot ajuta si cu altceva...
              Andrei

              Comment


              • #22
                Originally posted by Irina A. View Post
                Buna ziua ,
                Sunt Irina, Responsabil Relatii Clienti la Toyota Craiova . Pentru a evita astfel de probleme legate de informatii nu ezitati sa ma contactati la 0724.247.543 sau irina.abagiu@toyotacraiova.ro .
                O sa primiti raspunsuri la intrebarile Dvs. in cel mai scurt timp pentru ca viitoarea experienta la centrul nostru de retail Toyota sa fie pe masura asteptarilor .
                Multumesc
                Este benevenit faptul ca putem obtine de la clientii nostri feedback referitor la serviciile oferite si dorim sa raspundem promt si corect la intrebarile si nemultumirile semnalate .
                Asadar, s-a luat decizia ca din data de 25.10.2009 la noi la service, la cererea putem efectua revizii cu uleiul si filtrele aduse de client doar daca sunt conforme cu specificatiile cerute de producator si tot din 25.10.2009 ve-ti putea primi pretul exact si afisat pentru revizii .
                E un prim pas in corectarea greselilor si in incercarea de a obtine satisfactia deplina a clientiilor nostri fata de serviciile oferite .
                Comunicarea tehnica catre clienti se face de catre Directorul de Service iar Responsabilul relatii cu clientii analizeaza cauza reclamatiilor si stabileste masuri de prevenire ,intelege cerintele frecvente si dezvolta initiative de imbunatatire a satisfactiei la nivelul centrului de retail.

                Va multumesc
                Toate cele bune
                Irina

                Comment


                • #23
                  Ma bucur ca si cineva de la Toyota Craiova se intereseaza de parerea clientilor. Sper ca asa vor fi mult mai putine probleme la service-ul din Craiova.
                  Aici , pe forum, lumea critica cand sunt probleme si lauda cand este multumita de tratament.
                  Toyota Avensis 1.8 VVT-i

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Irina A. View Post
                    ... ve-ti putea primi ...
                    E un prim pas in corectarea greselilor ...
                    Al doilea pas: "veti putea" ...
                    ... daca veti putea ...

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by toyotafocsani View Post
                      Salutare
                      Zgomotul reclamat poate proveni din doua surse: una ar fi clipsurile de plastic cu care se fixeaza elementele de pe consola centrala, cealalta poate fi ansamblul timoneriei de la schimbatorul de viteze. Acesta are doua sufe de otel care ies din masina exact prin partea mediana, care mai pot produce anumite zgomote.
                      Din pacate fara masina nu pot spune exact care este cauza zgomotului.
                      Daca te mai pot ajuta si cu altceva...
                      Andrei

                      Multumesc pentru promptitudine si pentru raspuns. Se pare ca zgomotul a disparut. Din nou. Daca voi avea drum prin zona o sa va fac o vizita.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by moritz View Post
                        Al doilea pas: "veti putea" ...
                        ... daca veti putea ...
                        Pana si limba romana ii tradeaza si le arata "profesionalismul" de care dau dovada!Va trebui sa curga Jiul din greu peste ei sa se spele de pacate!

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Irina A. View Post
                          Buna ziua ,
                          Sunt Irina, Responsabil Relatii Clienti la Toyota Craiova . Pentru a evita astfel de probleme legate de informatii nu ezitati sa ma contactati la 0724.247.543 sau irina.abagiu@toyotacraiova.ro .
                          O sa primiti raspunsuri la intrebarile Dvs. in cel mai scurt timp pentru ca viitoarea experienta la centrul nostru de retail Toyota sa fie pe masura asteptarilor .
                          Multumesc
                          Doamna sau domnisoara Irina , tocmai ce am fost sunat de dumneavoastra acum cateva zile pentru a obine impresii despre ultima vizita la reprezentanta dumneavoastra , parere pe care ati si aflat-o imediat si care consider ca este impartasita de majoritatea celor care au trecut pe acolo.... De curiozitate , dupa nemultumirile clientilor si dupa promisiunile ca "situatia" va fi analizata , a fost luata vreo masura ? a fost revizuita situatia vreunui client si a fost considerat indreptatit acesta , luandu-se masuri ? Cred ca nu , si cel mai probabil nici nu va fi.
                          Ma scuzati pentru off-topic

                          Comment


                          • #28
                            Chiar astept niste masuri (nu doar vorbe) din partea celor de la toyota craiova, ca altfel multi o sa faca reviziile la PITESI sau FOCSANI, unde sunt serviti mult mai bine!!!!
                            Toyota Avensis 1.8 VVT-i

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by zorro View Post
                              Chiar astept niste masuri (nu doar vorbe) din partea celor de la toyota craiova, ca altfel multi o sa faca reviziile la PITESI sau FOCSANI, unde sunt serviti mult mai bine!!!!
                              Mihai , lasa-i ca vor pieri pe limba lor ... cred ca ar fi mult mai interesant daca vom lipi un mic anunt pe masinile Toyota care sunt in Craiova , anunt in care ii vom informa ca Toyota Craiova ii fura .... si ca ii recomandam pe cei din Pitesti sau Valcea ... culmea este ca nu e greu de facut asta ! Atunci vom vedea daca Irina va mai posta cuvinte *legate* ...

                              Comment


                              • #30
                                .... cred ca deje a cam tarziu ....

                                Originally posted by Irina A. View Post
                                Buna ziua ,
                                Sunt Irina, Responsabil Relatii Clienti la Toyota Craiova . Pentru a evita astfel de probleme legate de informatii nu ezitati sa ma contactati la 0724.247.543 sau irina.abagiu@toyotacraiova.ro .
                                O sa primiti raspunsuri la intrebarile Dvs. in cel mai scurt timp pentru ca viitoarea experienta la centrul nostru de retail Toyota sa fie pe masura asteptarilor .
                                Multumesc

                                Buna ziua,
                                Se spune ca "mai bine mai tarziu decat niciodata" dar in cazul dealerului Toyota din Craiova deja pot spune ca prefer sa ma duc in alt oras la reviziile din garantie si dupa ce masina iese din garantie ma voi duce la un alt service din Craiova care se respecta si isi respecta clientii (din fericire mai avem 2-3 service-uri care sunt serioase, nu dau nume ca sa nu spuneti ca as fi de la ei sau ceva de genu'asta). Va garantez ca aceasta nu este numai opinia mea , este deja opinia a 80 % din clientii Toyota.
                                Acum de exemplu ma voi duce in alt oras sa fac revizia de 2 ani la modelul Toyota care il am si o sa va povestesc cum se va derula experienta.
                                Cu respect, un client sictirit de toti bisnitarii care isi inchipuie ca daca au ceva bani pot sa fie dealeri Toyota.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google