Toyota Forum - Discutii despre Toyota

Go Back   Toyota Forum - Discutii despre Toyota > O Toyota ramane intotdeauna o Toyota > Toyota Yaris si Yaris Verso > Probleme tehnice

Attention Visitor:
Bine ai venit pe forumul posesorilor deTOYOTA. Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie regulamentul.

Transmisia Multi mode

Probleme tehnice


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 05-03-2008, 16:20 PM   #1
Misu
Junior Member
 
Join Date: May 2008
Location: Constanta
Posts: 1
Default Transmisia Multi mode

Va rog sa ma lamuriti care sunt avantajele si dezavantajele unei transmisii multi mode pentru un Yaris 1,3 luna.
Misu is offline   Reply With Quote
Old 05-04-2008, 11:58 AM   #2
PalCo
Senior Member
 
PalCo's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Location: Botoşani
Age: 45
Posts: 117
Default

Dezavantaje > pretul, banii dati
Avantaje > un sistem paralel de schimbare a vitezei, care este ca la masinile de curse, adica mai ergonomic, mai inteligent
__________________
トヨタ アベンシス セダン 2.2 D-4D --- 2005 --- 145.000 km

PalCo is offline   Reply With Quote
Old 06-07-2008, 13:46 PM   #3
Paul DS
Junior Member
 
Join Date: Jun 2008
Location: Cluj-Napoca
Posts: 6
Default

a mea are MultiMode

adica e cutie automata si are pe deasupra functie de tiptronic
Paul DS is offline   Reply With Quote
Old 09-15-2008, 09:20 AM   #4
primit_o
Junior Member
 
primit_o's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Location: Bucuresti
Age: 35
Posts: 24
Default

este prea tare MM! e o jucarie de masina
primit_o is offline   Reply With Quote
Old 09-15-2008, 21:28 PM   #5
cristitoyota
Senior Member
 
Join Date: Jan 2008
Location: Tunari
Posts: 394
Default

Quote:
Originally Posted by Misu View Post
Va rog sa ma lamuriti care sunt avantajele si dezavantajele unei transmisii multi mode pentru un Yaris 1,3 luna.
Citeste si aici: http://www.forumtoyota.ro/forum/showthread.php?t=465
cristitoyota is offline   Reply With Quote
Old 12-01-2008, 11:22 AM   #6
munteanu1212
Junior Member
 
Join Date: Dec 2008
Location: Gheorgheni
Age: 47
Posts: 11
Default

si eu am MM , e o bijuterie, recunoaste stilul de condus si se simte nevoia unei cotiere pt ca nu prea ai ce sa faci mai cu mana dreapta ! si era sa uit, un suport pt piciorul stang care de asemenea nu mai este utilizat la condus!
munteanu1212 is offline   Reply With Quote
Old 06-27-2009, 10:12 AM   #7
koket
Junior Member
 
koket's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Location: Botosani
Age: 26
Posts: 8
Send a message via Yahoo to koket Send a message via Skype™ to koket
Default

si eu tot MM am si sunt destul de multumit de ce e in stare
koket is offline   Reply With Quote
Old 03-29-2012, 09:12 AM   #8
toyotayaris86
Junior Member
 
Join Date: Mar 2012
Location: Bucuresti
Posts: 3
Default

Buna ziua,

Am un Yaris MMT din 2007 32500 km si am reinitializat cutia MMT de vreo 3 ori ultima data cu utimul soft, am mers o luna de zile cu softul cel nou dar aceleasi simptome, nu mai pleca singura de pe loc(nu la fel ca in ziua reinitializarii), pe 16 dec 2011 a trebuit sa plec la tara cu sotia (la Craiova), toate buna am plecat seara si dupa ce am trecut de Albota aveam de urcat o panta (nu era prima pe acest traseu) aveam ca 60-70 km/h si cand sa dau sa accelerez sa urc mai usor(eram in a 5a cred) masina nu a mai vrut sa retrogradeze treptele de viteza si nu avea nici un fel de forta, am avut noroc ca la 50 m de aceasta panta era un popas unde am oprit de urgenta(in bord nu se aprinsese nimic pe percursul calatoriei si nici in acel moment).
Am scos masina pe liber si ne-am dat jos, in acel moment am simtit un miros puternic de ambreiaj, am introdus schimbatorul din N in E dat acesta nu raspundea la comenzi si N din bord licarea si se auzea un semnal sonor.

Am asteptat niste prieteni de la Craiova sa vina sa ne remorcheze (era cam 22.30) am asteptat cam 1 ora jumatate si cand au venit cred eu ca se mai racise ambreiajul si am putut sa plecam cu ea dat tot asa ambreiajul patina si prindeam cu greu viteza iar in modul automat nu retrograda treptele asa ca am fost nevoit sa merg pe manual.
In cele din urma am ajuns cu ea in Bucuresti unde a doua zi am fost la service Toyota si am lasat-o acolo dupa ce am explicat cele intamplate unui mecanic pe care il cunosteam, el mi-a spus ca este kitul de ambreiaj dus.
A doua zi am sunat la el si mai zis ca problema a pornit de la calculatorul cutiei MMT care s-a stricat si a dus la stricarea kitului de ambreiaj si un rulment si ca toate trebuiesc inlocuite( masina fiind iesita din garantie).
Am asteptat cam 3 sapt sa vina piesele (calculatorul MMT si kitul de ambreiaj toate modele mai noi decat ce aveam eu din fabrica), acum masina mege bine dar mi-e tare frica sa nu se mai repete treaba.

Mecanicul mi-a spus ca yarisurile din 2007 au ambreiajele cam proaste si ca cele dupa 2009 ar fi mai bune( adica sa inteleg ca masinile dupa 2009 inclusiv cele cu MMT nu mai au astfel de probleme??) , acum ramane de vazut si mi-a mai sugerat cam la 1 luna -2 sa ies cu ea pe autostrada si sa fac un fel de initializare a cutiei (daca ai pot spune asa) adica sa plec cu masina in manual si sa schimb vitezele pana la a 5-a ( in a5a sa am 110-120km/h) dupa care sa retrogradez treptele pana la 1-a ,sa opresc pe marginea drumului si sa stau cam 1-2 min cu ea pornita (pe liber) dupa care sa plec cu ea in modul automat.

Sincer REGRET ca mi-am luat cutia MMT daca era manuala nu aveam treaba in rest masina este foarte buna!!!

Mai este cineva pe forum cu o problema similara cu a mea?

Sper ca m-am exprimat corect, Multumesc
toyotayaris86 is offline   Reply With Quote
Old 04-01-2012, 15:30 PM   #9
charmante
Senior Member
 
Join Date: Sep 2009
Location: Bucuresti
Posts: 113
Default

Quote:
Originally Posted by toyotayaris86 View Post
Buna ziua,

Am un Yaris MMT din 2007 32500 km si am reinitializat cutia MMT de vreo 3 ori ultima data cu utimul soft, am mers o luna de zile cu softul cel nou dar aceleasi simptome, nu mai pleca singura de pe loc(nu la fel ca in ziua reinitializarii), pe 16 dec 2011 a trebuit sa plec la tara cu sotia (la Craiova), toate buna am plecat seara si dupa ce am trecut de Albota aveam de urcat o panta (nu era prima pe acest traseu) aveam ca 60-70 km/h si cand sa dau sa accelerez sa urc mai usor(eram in a 5a cred) masina nu a mai vrut sa retrogradeze treptele de viteza si nu avea nici un fel de forta, am avut noroc ca la 50 m de aceasta panta era un popas unde am oprit de urgenta(in bord nu se aprinsese nimic pe percursul calatoriei si nici in acel moment).
Am scos masina pe liber si ne-am dat jos, in acel moment am simtit un miros puternic de ambreiaj, am introdus schimbatorul din N in E dat acesta nu raspundea la comenzi si N din bord licarea si se auzea un semnal sonor.

Am asteptat niste prieteni de la Craiova sa vina sa ne remorcheze (era cam 22.30) am asteptat cam 1 ora jumatate si cand au venit cred eu ca se mai racise ambreiajul si am putut sa plecam cu ea dat tot asa ambreiajul patina si prindeam cu greu viteza iar in modul automat nu retrograda treptele asa ca am fost nevoit sa merg pe manual.
In cele din urma am ajuns cu ea in Bucuresti unde a doua zi am fost la service Toyota si am lasat-o acolo dupa ce am explicat cele intamplate unui mecanic pe care il cunosteam, el mi-a spus ca este kitul de ambreiaj dus.
A doua zi am sunat la el si mai zis ca problema a pornit de la calculatorul cutiei MMT care s-a stricat si a dus la stricarea kitului de ambreiaj si un rulment si ca toate trebuiesc inlocuite( masina fiind iesita din garantie).
Am asteptat cam 3 sapt sa vina piesele (calculatorul MMT si kitul de ambreiaj toate modele mai noi decat ce aveam eu din fabrica), acum masina mege bine dar mi-e tare frica sa nu se mai repete treaba.

Mecanicul mi-a spus ca yarisurile din 2007 au ambreiajele cam proaste si ca cele dupa 2009 ar fi mai bune( adica sa inteleg ca masinile dupa 2009 inclusiv cele cu MMT nu mai au astfel de probleme??) , acum ramane de vazut si mi-a mai sugerat cam la 1 luna -2 sa ies cu ea pe autostrada si sa fac un fel de initializare a cutiei (daca ai pot spune asa) adica sa plec cu masina in manual si sa schimb vitezele pana la a 5-a ( in a5a sa am 110-120km/h) dupa care sa retrogradez treptele pana la 1-a ,sa opresc pe marginea drumului si sa stau cam 1-2 min cu ea pornita (pe liber) dupa care sa plec cu ea in modul automat.

Sincer REGRET ca mi-am luat cutia MMT daca era manuala nu aveam treaba in rest masina este foarte buna!!!

Mai este cineva pe forum cu o problema similara cu a mea?

Sper ca m-am exprimat corect, Multumesc
Salutare , acelasi lucru l-am patit si eu la o corolla din 2008 pe benzina, din fericire masina a fost in garantie si piesele au fost inlocuite de Toyota
La fel ca si tine sper sa nu mai am aceeasi problema pentru ca masina nu mai e in garantie dar eu nu prea merg pe modul E si am facut cam 20.000 km de la schimbul kitului de ambreiaj
Acelasi motiv a fost si la mine , calculatorul cutiei de viteze ...
charmante is offline   Reply With Quote
Old 04-02-2012, 07:52 AM   #10
toyotayaris86
Junior Member
 
Join Date: Mar 2012
Location: Bucuresti
Posts: 3
Default

Salut charmante, acum dupa 20.000 km masina mai pleca singura? cand schimbi din automat in manual sau in marche-arriere face vreo figura gen nu intra repede si se aude un semnal sonor(bep,bep) dupa care intra in viteza normal?
toyotayaris86 is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
mode, multi, transmisia

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT. The time now is 12:40 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
Politica de Securitate Google