Toyota Forum - Discutii despre Toyota

Go Back   Toyota Forum - Discutii despre Toyota > O Toyota ramane intotdeauna o Toyota > VVTi

Attention Visitor:
Bine ai venit pe forumul posesorilor deTOYOTA. Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie regulamentul.

GPL pe VVTi

VVTi


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 06-19-2008, 00:38 AM   #1
bispider
Junior Member
 
bispider's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Location: tg mures
Posts: 19
Default GPL pe VVTi

are cineva instalatie GPL pe toyo? daca da, cum se comporta. ma-ar tenta ideea de o butelie in locul rotii de rezerva.
bispider is offline   Reply With Quote
Old 11-01-2008, 20:21 PM   #2
lolo2009
Junior Member
 
Join Date: Nov 2008
Location: focsani
Posts: 3
Default

nu se merita sa pui gpl pe orice toyota.
lolo2009 is offline   Reply With Quote
Old 11-06-2008, 17:10 PM   #3
aramis1
Junior Member
 
Join Date: Nov 2008
Location: Brasov
Posts: 2
Default

Eu sunt interesat. Abia in primavara sper sa-mi iau o Avensis 1,6 VVT-i si cel mai mare avantaj e existenta celor doua sisteme de alimentare care actioneaza in paralel. Eu am patit-o anul asta cand era sa raman in Budapesta cu masina mea actuala care nu a mai vrut sa mearga pe benzina. Am trecut pe GPL si am ajuns la Brasov.
aramis1 is offline   Reply With Quote
Old 11-06-2008, 19:48 PM   #4
eolian
Member
 
Join Date: Oct 2008
Location: galati
Posts: 40
Default

Parerea mea este sa nu puneti gpl pe masinile noi de la toyota... Este exact cum ti-ai lua un calculator,ai sterge toate programele utilitare si ati folosi doar sistemul de operare. Dati bani pe o masina a carei motor este controlat printr-o multime de senzori, actuatori si calculatoare si ii puneti un sistem care shunteaza toata aceasta tehnologie. Credeti ca merita?
eolian is offline   Reply With Quote
Old 11-06-2008, 21:58 PM   #5
MadDoc
Member
 
MadDoc's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Location: Bucuresti
Posts: 46
Send a message via ICQ to MadDoc
Default

La un scurt calcul:
1. daca adaugi pretul unei instalatii GPL performante la pretul masinii ajungi exact la costul unui diesel si nu pierzi garantia
2. pretul GPL e acum peste 1/2 din pretul benzinei;
GPL va consuma mai mult ca benzina cu 20% in medie;
dieselul consuma mai putin exprimat in litri/100 decat benzinara.
Avand in vedere punctul 2, costul carburantului/100km e cam la fel la diesel vs. GPL.

Plus ca la diesel nu stai cu moartea in portbagaj ca la GPL.
__________________
'08 Yaris 1.4 D4D
MadDoc is offline   Reply With Quote
Old 11-07-2008, 17:35 PM   #6
aramis1
Junior Member
 
Join Date: Nov 2008
Location: Brasov
Posts: 2
Default

"Moartea in portbagaj" este o idee preconceputa. Instalatiile GPL moderne sunt poate chiar mai sigure decat un rezervor plin cu benzina. Tinand cont de unde e amplasata de obicei butelia, ar trebui ca masina sa fie "varza" pentru a fi afectata. Si atunci cei dinanuntru sunt pe lumea ailalta de mult. Butelia GPL e mult mai rezistenta decat rezervorul de benzina. Iar sistemul de alimentare cu gaz are mai multe sisteme de siguranta decat cel pe benzina.
Si nu imi iau masina noua, ci un model din 2004, deci nu se pune problema garantiei.
Sunt de acord, insa, cu calculul referitor la amortizarea instalatiei. Nu prea mai e mare "sfaraiala" GPL-ul, dar raman avantajele fiabilitatii mai ridicate (de tip "in paralel") a celor doua sisteme de alimentare, a autonomiei sporite, plus si relativa economie ce inca se mai realizeaza la buzunar.
Intr-adevar am o mare intrebare referitoare la soft-ul ECU, daca se poate adapta la noile si variabilele conditii. Datele de fabrica nu se schimba decat la reset ECU, dar cele "invatate" in primele minute de functionare motor se vor schimba mereu. Eu zic ca nu sunt probleme dar nu am certitudinea de aceea am redeschis acest topic.
Am intalnit pe alte forum-uri meseriasi in ale GPL-ului, poate ne ajuta cineva...
aramis1 is offline   Reply With Quote
Old 11-07-2008, 20:37 PM   #7
eolian
Member
 
Join Date: Oct 2008
Location: galati
Posts: 40
Default

cu siguranta instalatiile gpl au fost bine gandite dar nu sunt personalizate pentru un anumit tip de marca, motor, ecu... si trebuie sa va mai spun ceva: nu toate calculatoarele(ECU) pot fi rescrise... Puneti in balanta :castig-pierdere.
eolian is offline   Reply With Quote
Old 11-08-2008, 20:26 PM   #8
MadDoc
Member
 
MadDoc's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Location: Bucuresti
Posts: 46
Send a message via ICQ to MadDoc
Default

Quote:
Originally Posted by aramis1 View Post
"Moartea in portbagaj" este o idee preconceputa. Instalatiile GPL moderne sunt poate chiar mai sigure decat un rezervor plin cu benzina. Tinand cont de unde e amplasata de obicei butelia, ar trebui ca masina sa fie "varza" pentru a fi afectata. Si atunci cei dinanuntru sunt pe lumea ailalta de mult. Butelia GPL e mult mai rezistenta decat rezervorul de benzina. Iar sistemul de alimentare cu gaz are mai multe sisteme de siguranta decat cel pe benzina.
Totalmente de acord. Dar lasa-ma te rog sa-ti relatez o patanie de-a mea.
Am avut un logan 1.6mpi. Din fericire atunci cand l-am cumparat nu erau si pe GPL. Stateam linistit in coloana cand m-am trezit cu unul in fundul meu.
La service au trebuit sa-mi dezumfle total roata de rezerva si s-au chinuit si asa sa o scoata din portbagaj.
Acum te intreb eu ce pateam daca aveam o butelie in locul rotii de rezerva?
Stiu ca exista furtunele care scot gazul in afara masinii daca se rup valvele, dar la busitura primita se deforma sigur butelia! Ce se intamplau cu cele 8 atmosfere de GPL?
Recunosc ca sunt mult mai ok buteliile tip cilindru dar pierzi jumatate de portbagaj.


Quote:
Originally Posted by aramis1 View Post
Si nu imi iau masina noua, ci un model din 2004, deci nu se pune problema garantiei.
Sunt de acord, insa, cu calculul referitor la amortizarea instalatiei. Nu prea mai e mare "sfaraiala" GPL-ul, dar raman avantajele fiabilitatii mai ridicate (de tip "in paralel") a celor doua sisteme de alimentare, a autonomiei sporite, plus si relativa economie ce inca se mai realizeaza la buzunar.
Intr-adevar am o mare intrebare referitoare la soft-ul ECU, daca se poate adapta la noile si variabilele conditii. Datele de fabrica nu se schimba decat la reset ECU, dar cele "invatate" in primele minute de functionare motor se vor schimba mereu. Eu zic ca nu sunt probleme dar nu am certitudinea de aceea am redeschis acest topic.
Am intalnit pe alte forum-uri meseriasi in ale GPL-ului, poate ne ajuta cineva...
Despre ECU trebuie sa vorbesti mai bine cu baietii de la tuning auto, daca ai un meserias in ale GPL-ului cu tine ca sa stie ce sa le ceara, ei iti pot rescrie chip-ul si iti fac motorul sa toarca pe GPL.
Te rog insa nu-ti lua butelie tip roata de rezerva!
__________________
'08 Yaris 1.4 D4D
MadDoc is offline   Reply With Quote
Old 11-19-2011, 18:14 PM   #9
dragan.marius
Junior Member
 
dragan.marius's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Location: BUCURESTI
Age: 48
Posts: 7
Send a message via Yahoo to dragan.marius
Default

eu am o toyota rav 4 din 2007 cu instalatie pe gaz brc ,butelia se afla in portbagaj unde este cutia de scule nu se vede nimic nu se obtureaza nimic .
consum 11% nicidecum mai mult cu 20% mai mult .merg 180 pe gaz toata autostrada nu simte nimic pentru a vedea nimunea si ca nu spun basme masina se poate vedea in bucuresti sect 3 si testa oricand .
dragan.marius is offline   Reply With Quote
Old 01-01-2012, 21:02 PM   #10
GPLNLP
Junior Member
 
Join Date: Jan 2012
Location: Bucuresti
Posts: 4
Default Va salut! Despre instalatii GPL!

Salut. Mai multe raspunsuri despre instalatia GPL poti gasi pe http://www.gplnlp.ro ! Daca ai nelamuriri, nu ezita sa ma intrebi aici sau pe blog-ul de pe site-ul gplnlp. Intra pe site si o sa descoperi exact care este treaba cu GPL-ul si apoi vei sti ce sa faci pe viitor! De asemenea, gasesti fiecare componenta in parte dintr-o instalatie GPL. Daca cauti altceva si nu gasesti pe site, intreaba si vei primi un raspuns in cel mai scurt timp!! Long live the nature!
GPLNLP is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
gpl, vvti

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT. The time now is 05:05 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
Politica de Securitate Google