Toyota Forum - Discutii despre Toyota

Go Back   Toyota Forum - Discutii despre Toyota > O Toyota ramane intotdeauna o Toyota > D4-D

Attention Visitor:
Bine ai venit pe forumul posesorilor deTOYOTA. Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie regulamentul.

Filtru de particule (DPF) pe Toyota

D4-D


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 01-03-2014, 11:49 AM   #1
radduu
Member
 
Join Date: Jul 2013
Location: Bucuresti
Posts: 34
Default Filtru de particule (DPF) pe Toyota

Ca posesor de Toyota Avensis , an 2005, 2.0 D-4D DCAT, dotata cu filtru de particule, as dorii sa alfu cat mai multe despre modul de exploatare corect al acestei masini. Din pacate a mea masina, are filtru de particule infundat. ( P2002 = Particulate Trap Effieciency Below Threshold ) Ca remediere se poate curata sau scoate definitiv si anula din soft (costa cam 500 euro). Nu stiu ce metoda sa aleg, avand in vedere ca masina circula 80% in conditii de oras.
- Se poate face regenerare fortata din diagnoza la fel ca la VW?
- Exista vreo diagnoza gen VAG COM, unde iti arata cat % este gradul de colmatare al DPF? (la fel cum arata la vw?)
-Cand incepe regenerarea DPF? Numai la drumuri extraurbane?
- Ce ulei se foloseste special pt masina cu DPF? (Acum am pe ea MOBIL 1 5w30). Care este cel mai bun ulei pt acest tip de motor + DPF?
- Se poate tine o masina cu DPF in Romania in conditii de oras? Orice sugestie este bine venita.
- Se merita curatarea chimica a DPF la o firma specializata ? Este o solutie de durata sau doar bani aruncati?
radduu is offline   Reply With Quote
Old 03-22-2014, 06:47 AM   #2
radduu
Member
 
Join Date: Jul 2013
Location: Bucuresti
Posts: 34
Default

he he he, am scapat de DPF....ura....
radduu is offline   Reply With Quote
Old 03-25-2014, 14:44 PM   #3
stefangik
Senior Member
 
Join Date: Nov 2012
Location: Brasov
Posts: 403
Default

Cum ai scapat? L-ai scos sau l-ai anulat?
stefangik is offline   Reply With Quote
Old 03-26-2014, 18:32 PM   #4
radduu
Member
 
Join Date: Jul 2013
Location: Bucuresti
Posts: 34
Default

L-am anulat cu ajutorul unui emulator ( inca nu se poate anula din soft la Toyota si Lexus), si am scos filtrul propriuzis (adica ceramica din carcasa filtrului de particule), carcasa filtrului a ramas pe masina.
E pozitionat undeva sub motor, destul de greu de ajuns la el si dat jos de tot, dar merge gaurita ceramica din el si pe masina.
Bine, toate astea le-a facut un baiat din ploiesti la service, nu eu personal.
Acum parca merge mai bine masina si cred ca si consuma ceva mai putin.

Last edited by radduu; 03-26-2014 at 18:35 PM.
radduu is offline   Reply With Quote
Old 01-03-2016, 16:03 PM   #5
Cristi_Xp
Administrator
 
Cristi_Xp's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: Timisoara
Age: 31
Posts: 80
Default

Din noiembrie anul trecut se poate face din soft.
La unele modele de toyota se face chiar direct pe mufa OBD.
Pentru mai multe detalii, vezi www.anularedpf.ro
Cristi_Xp is offline   Reply With Quote
Old 01-07-2016, 17:55 PM   #6
7338
Junior Member
 
Join Date: Sep 2014
Location: bacau
Posts: 17
Default

nu ti-e frica de rar cu reclama pt dpf off?
7338 is offline   Reply With Quote
Old 01-13-2016, 14:27 PM   #7
Cristi_Xp
Administrator
 
Cristi_Xp's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: Timisoara
Age: 31
Posts: 80
Default

De ce? E caz penal? Vine RARul peste mine acasa?
Masinile trec testul de opacitate si ITP si fara filtru de particule : http://www.anularedpf.ro/test-opacit...eliminare-dpf/

Eu cred ca treaba asta e in avantajul vostru, ca sa nu dati 5000-6000 lei pe filtre de particule noi.
Attached Images
File Type: jpg IMG_3696.jpg (336.9 KB, 31 views)
Cristi_Xp is offline   Reply With Quote
Old 01-14-2016, 16:28 PM   #8
lucian.p
Member
 
lucian.p's Avatar
 
Join Date: Aug 2014
Location: Neamt-Suceava
Posts: 32
Default

Quote:
Originally Posted by Cristi_Xp View Post
De ce? E caz penal? Vine RARul peste mine acasa?
Masinile trec testul de opacitate si ITP si fara filtru de particule : http://www.anularedpf.ro/test-opacit...eliminare-dpf/

Eu cred ca treaba asta e in avantajul vostru, ca sa nu dati 5000-6000 lei pe filtre de particule noi.
Da nu este caz penal este un caz moral nu ma asteptam din partea unu admin al unui forum tehnic sa faca o asemenea postare .
Nu pacaliti rar-ul va pacaliti pe voi inhalind noxe

Quote:
Eficiența acestor sisteme este remarcabilă, ajungând de cele mai multe ori la reținerea a 85% din particulele nocive sau chiar și la 100%. Dar filtrele de particule moderne nu aduc numai beneficii, ci și probleme, destul de mari dacă urmărim fenomenul și, practic, serviciile de anulare ale lor apărute în ultimul timp. Filtrul de particule a început să apară la mașini acum aproximativ 10 ani și practic a însemnat unul dintre principalele sisteme tehnologice ce au permis trecerea de la Euro 3 la Euro 4. Un filtru de particule este poziționat pe traseul de evacuare al mașinii și are rolul de a „sparge” particulele nocive de mari dimensiuni în unele de dimensiuni mai mici. La bază, filtrele de particule sunt de mai multe tipuri, însă, în final ele au același rol.
Toate harburile aduse din vest ,care aia le-au tras pe dreapta deoarece nu mai corespondeau din punct de vedere tehnic (noxe etc ) sunt aduse in tara vandute cu cateva mii euro .iar cel care cumpara asemenea harb (cu cateva sute mii km )are pretentia ca minunatia lui sa fie fata mare anulind filtrul de particue .acest filtru dicteaza norma poluare
Consultati aceste linck-uri dupa aia postati parerile voastre ;
http://www.e-automobile.ro/categorie...-sanatate.html
http://www.auto-bild.ro/headline/fil...fap-39944.html
lucian.p is offline   Reply With Quote
Old 01-15-2016, 07:33 AM   #9
Cristi_Xp
Administrator
 
Cristi_Xp's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: Timisoara
Age: 31
Posts: 80
Default

Nu este nici macar o chestie de moralitate, este un serviciu oferit care ajuta clientii si ii scuteste de niste cheltuieli. Filtrul de particule nu modifica noxele, filtru de particule retine particulele de cenusa.
Cu noxele are treaba catalizatorul. Sunt masini care au norma EURO4 cu filtru de particule si care au norma EURO4 fara filtrul de particule, surpriza? Vezi Dacia logan euro 3 si euro4 1.5 dci ca nu au filtru de particule.
Filtru de particule este o chestie introdusa obligatoriu la norma EURO5 ...
Noxele se produc cand motorul functioneaza la temperaturi mari, adica la regenerari, asa ca daca se circula cu DPF spart, infundat cu regenerari foarte dese, ca romanul a avut 3000-4000 eur sa dea pe o masina din Germania si o ia cu DPF ca sa obtina o reducere la taxa de poluare dar nu mai are 2000 sa dea pe un filtru nou si circula asa cu ea, parerea mea e ca e o alternativa mult mai buna.
Daca nu ar exista alternativa asta, cine isi permite sa dea 2000 eur pe un filtru va da, cine nu, va merge cu el asa pe vecie, sau oricum il va taia de pe masina si va circula asa, cu regenerari dese, fumegand si poluand atmosfera.
Crede-ma niciunul din clientii care a venit, nu a venit ca sa il dea jos ca era bun, a venit ba ca mergea de 1 an de zile cu el dat jos de pe masina dar neanulat din soft, ba ca nu mai pornea masina ba ca se bloca zilnic, insa niciunul din ei nu a fost interesat de a cumpara altul nou.
Hai sa o lasam pe asta cu lupul moralist. Pana la urma este un business care ofera clientilor o alternativa sa isi foloseasca masina linistiti si sa nu mai polueze atmosfera facand regenerari de 5 ori pe zi din cauza ca filtrul este fie foarte infundat fie dat jos deja fizic despre masina. Daca nu ar exista cerere pentru astfel de servicii, nu ar exista nici oferta, dar din pacate cererea e mare si am facut masini, atat aici in tara cat si in Germania si la o perioada de cateva luni cand se strang masini acolo, ii vizitez tocmai pentru aceasta operatiune.
Documenteaza-te un pic despre ce discutam si o sa vezi ca nu vorbesc prostii.
Cristi_Xp is offline   Reply With Quote
Old 01-15-2016, 10:51 AM   #10
lorentzo72
Senior Member
 
Join Date: Oct 2010
Location: timisoara
Posts: 208
Default

si eu as scapa urgent de filtru daca as avea pe masina; din cate am inteles rolul lui e de a acumula particulele din gazele de evacuare, dar avand o capacitate limitata la un moment dat trebuie golit; cam ca un fel de sac de aspirator; deci am impresia ca e un fel de pacaleala, pentru ca pana la urma tot in atmosfera ajunge "jegul" acumulat in el;

probabil a fost conceput in ideea ca particulele acumulate pe durata functionarii in mediul urban sa fie eliberate in regim de functionare extraurban, ceea ce la noi nu prea se poate practic;

ma intreb cati dintre posesorii de atfel de masini din tara noastra ies pe autostrada sa faca o "golire" a filtrului cand se impune ? cred ca foarte putini, deci ... decat o regenerare in mediul urban , mai bine fara fara filtru.
__________________
corolla 2008 1.6 dual vvt-i
lorentzo72 is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
dpf, filtru, particule, toyota

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT. The time now is 17:34 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
Politica de Securitate Google